Sivu: 2 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 832:sta
  1. #31
    Lainaa wanico kirjoitti Katso viesti
    Jalkamiehenä, moponrengaskainalossa ylitin tietä.
    Ei vissiin vaan kiinnittänyt huomiota riittävästi sinuun, minäkään en välttämäti huomaa jos kotilossa ollaan sormi pystyssä. Sen kyllä huomasin kun jenkki pickupista kaveri moikkasi käsi ulkopuolella vastaantullessa..
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  2. #32
    Näillä keleillä on oikeastaan hyvä, että ei tarvitse irrottaa kättä lämpökahvasta.
  3. #33
    Taisi olla VTR-Honda se punainen pyörä, jolla joku jytisteli Manskun mukulakivetystä pitkin äsken kello 23 maissa.
  4. #34
    Kukas hurja ajeli jollakin Super Dukella hetki sitten Lintuvaaran Alepan ohi?
    <p> CBR1100XX -05 </p>
  5. #35
    Lainaa Henksu kirjoitti Katso viesti
    Kukas hurja ajeli jollakin Super Dukella hetki sitten Lintuvaaran Alepan ohi?
    Joku joka tietää mitä on paras herkku kahdella pyörällä
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  6. #36
    Joka cruisailit Uudenkaupungin keskustassa mopopoikien perässä puoli kuuden aikaan?
    Koitin morjestaa perään livuit ohitse
    Moto Guzzi Breva 750
  7. #37
    Kukas KTM matkaenduro kuski mua tuli vastaan tänään Piikkiön R-kioskin tienoilla bout hiukan ennen 17.00? Itse tulin autolla tosin...

    Oli kyl hieno ilma ajella, aurinko paisto ja kuivat tiet. Oikeen tunsin piston kun en ole itse saanu pyörää vielä huollettua taas pidempää käyttöä varten..
    Suzuki DR650Rse
  8. #38
    Lainaa Splite kirjoitti Katso viesti
    Kukas KTM matkaenduro kuski mua tuli vastaan tänään Piikkiön R-kioskin tienoilla bout hiukan ennen 17.00? Itse tulin autolla tosin...

    Oli kyl hieno ilma ajella, aurinko paisto ja kuivat tiet. Oikeen tunsin piston kun en ole itse saanu pyörää vielä huollettua taas pidempää käyttöä varten..
    Hep, eka reissu tälle keväälle kun ei noita nastakelejä sitten koskaan tullutkaan, piti käydä antamassa tolle säksättimelle se kauden alkumalja eli tankillinen kaarinan shellin penssiiniä. Morottamaankin pääsi paluumatkalla tosin niin piilossa kuorkin takana oli vastaantulija että tuntomerkit kuuluu mustahko kyykky...
  9. #39
    Hirvensalossa tuli tänään ajeltua vihreän z 1000:n perässä jonkun aikaa ja pääskyvuoressa tuli kustomi vastaan.
    Tunnustaako kukaan..
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  10. #40
    Kuka hurja myöntää tulleensa Kalajoella kasitietä pitkin tapiontuvan kohdilla noin klo. 20.00 vastaan? Lohduttoman synkkyyden takia pyörän ainoat tuntomerkit on rinnakkaiset pyöreät ajovalot eli oisko africa twin?
    CBR 600F -93 --> CBR 900RR Fireblade -97
  11. #41
    Upea orgimorotus tuli Luosto Pyhä väliltä tosin moottorikelkalla!
    Itse olin liikkeellä oranssilla Artic Catilla!

    t. Kannonkiertäjä
  12. #42
    Ajelit Lappeen Rannassa Vainikkalaan päin, bongasin Myllymäen Lidlin kohdilla. Pyörä tummansininen/musta, olisko ollu jopa yammun t-catti (ei ollu laseja päässä, puol sokkeena).

    Hauskinta oli että tulin itse juuri hallilta, ajokauden korkkaushommista
    Jopo, Peugeot Speedfight II LC, Yamaha Thundercat -97, Yamaha R6 -05, Honda Shadow 600 -94 bobber, Yamaha Fzs1000 scrambler

    Rautaan ei rakastuta (that's a LIE!)
  13. #43
    Lainaa Kaitsuli kirjoitti Katso viesti
    Olitko se sinä tänään n. klo. 14.00 Lauttasaaren shellillä juttelemassa poliisien kanssa? Olit laittamassa ilmaa renkaisiin kun tulin omalla mopollani huoltsikan pihaan. En huomannut katsoa tarkemmin pyöräsi merkkiä tai mallia, mutta taisi olla joku matkaenska? Neonkeltainen oli kuitenkin ajokamojesi pääväritys.
    Jeps, ajokausi alkoi heti poliisin kanssa rupatellen. Ajoivat perässä huoltoasemalle kun vein pyörän pumpulle, tulivat kohteliaasti ilmoittamaan, että olisi syytä laittaa takarenkaaseen ilmaa meinaan se näytti olevan tyhjä. No, kyllähän se oli oudosti lämpimässä tallissa 3 kuukaudessa tyhjentynyt, tuntui heti ajossa ja mittari näytti 0.5bar, hyvä ettei rengas mennyt pilalle... Lauantain lenkki vei Hartolaan ja sunnuntaina takaisin, sen jälkeen pyörä työmatkaliikenteessä päivittäin, eli eka tonttu ajettu.... Niin pyörä on K1300GT.
    F800ST (10-11)
    K1300GT (11- )
  14. #44
    Lainaa Amadea kirjoitti Katso viesti
    Jeps, ajokausi alkoi heti poliisin kanssa rupatellen. Ajoivat perässä huoltoasemalle kun vein pyörän pumpulle, tulivat kohteliaasti ilmoittamaan, että olisi syytä laittaa takarenkaaseen ilmaa meinaan se näytti olevan tyhjä. No, kyllähän se oli oudosti lämpimässä tallissa 3 kuukaudessa tyhjentynyt, tuntui heti ajossa ja mittari näytti 0.5bar, hyvä ettei rengas mennyt pilalle... Lauantain lenkki vei Hartolaan ja sunnuntaina takaisin, sen jälkeen pyörä työmatkaliikenteessä päivittäin, eli eka tonttu ajettu.... Niin pyörä on K1300GT.
    No sullahan kävi tuuri, ettet joutunut avaamaan Sakkokertymä 2014 -palstaa Kenenkähän kohdalle se nakki oikein napsahtaa?
    Suorat mutkiksi ja pisintä tietä perille... ja kahella pyörällä, aattelppa ite!
    Munamankeli
    Yamaha XV 250 Virago -94
    Yamaha XJ 600 Diversion -99
    Honda NT 650 Deauville -04
    BMW R 1200 RT -06
  15. #45
    Lainaa Riveri kirjoitti Katso viesti
    No sullahan kävi tuuri, ettet joutunut avaamaan Sakkokertymä 2014 -palstaa Kenenkähän kohdalle se nakki oikein napsahtaa?
    Olin ihan varma että mä pääsen avaamaan tuon kun ohitin kehällä siviilikoppalakit ~15kmh ylinopeudella. Hiljensin kyllä heti ohituksen jälkeen kun päässä rattaat ruksutti ja tajusin tilanteen. Hetken hiillostivat takana ja sitten poistuivat rampista. Eli säikähdyksellä selvisin
    Riku #666
    www.trackpunkracing.com
  16. #46
    Näin tänään klo 15 aikaan kolme eri mopottia Järvenpään keskustan alueella viiden minuutin sisällä.
    (Sehän on aika joka kuluu kun ruuhka-aikaan ajaa Järvenpään päästä päähän)
    Eka oli nutulleen mennyt Busa Ahertajankadulla. Siinä oli myös tsirra ja vuokkoset paikalla.
    Keskimmäisen merkki ei jäänyt mieleen.
    Ja viimeinen olikin jo sitten melkein Tuusulanjärven rannalla vastaan tullut harmaan sävyinen pikkugessu.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  17. #47
    Eilen vartin yli 5 bemarin pyörällä ajoit kirrin moottoritietä etelään päin jyväskylässä, kuka tunnustaa? Itse istuin bussissa.
    Hornet 600 -99
    Myydään vieläkin NSR125 -03
  18. #48
    Tänään kohdalle osui kauden ekat orkkimorot, ensin joku pyöreälamppuisella pyörällä Keravalta itään, ja vähän myöhemmin punavoittoinen pyörä-kuskipari Kuninkaantiellä Hinthaaran kohdalla. Ketkä tunnustavat?
    Racingtowardthelight.wordpress.com

    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
  19. #49
    Jahas, kauden avaus ja heti kahet sormimorot. Ekaks kaarinantiellä (jammu?) ja sitten liedossa toinen(naku trumppa?), ketkä tunnustaa? Siinä ehkä neljän, viiden kieppeillä.
    GSF 1250SA -09
  20. #50
    Lainaa SuKaHo kirjoitti Katso viesti
    Jahas, kauden avaus ja heti kahet sormimorot. Ekaks kaarinantiellä (jammu?) ja sitten liedossa toinen(naku trumppa?), ketkä tunnustaa? Siinä ehkä neljän, viiden kieppeillä.
    Juu naku trumppa tunnustaa
    Suzuki SV1000s
    Triumph Speed Four -04
  21. #51
    ja yammukuski kuittaa
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    Ex Yamaha YZF 1000 R Thunderace -97
    Ex Yamaha YZF 600 R Thundercat -96
  22. #52
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Tänään kohdalle osui kauden ekat orkkimorot, ensin joku pyöreälamppuisella pyörällä Keravalta itään, ja vähän myöhemmin punavoittoinen pyörä-kuskipari Kuninkaantiellä Hinthaaran kohdalla. Ketkä tunnustavat?
    Punavoittoinen pyörä-kuskipari kuittaa Hinthaaran morot.
    Ducati Monster 821
  23. #53
    Tänään noin 17:15 Kalajärven ja Lahnuksen Shellin välillä tuli vihdintiellä kauden eka örkkimoro vastaan. Ite mustalla zetalla Kalajärven suuntaan, vastaan tuli punainen oisko ollu CBR?

    Tuli jotenkin heti mieleen ettei olisi ollut GoZa?
    Harley Davidson Sportster 883/1200 - 2006 - Nykyinen
    Kawasaki Z750 - 2004 - EX
    Yamaha XJ Diversion S 600 - 1992 - EX
  24. #54
    Yhden pintaan tuli 1290 Super Duke orggimorottaen espoon keskustassa vastaan. Näyttääpä se pienemmältä luonnossa kuin kuvissa. Sääli ettei ehtinyt pyörää paljon mulkoilla.
    SV1000 -03
  25. #55
    About 15:10-15:30 Vihdintiellä Kalajärven kohdilla, takimmaisella sormi pystyssä.
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  26. #56
    Kukas ajoi Oulu-Pudasjärvi välillä keltaisessa kypärässä punaista CBR 1000F:ää tänään about 12.30 tienoilla. Auton mittari näytti +3, joten piti ihan peukkua näyttää auton ikkunasta.
    Ex:
    Ducati Hypermotard 1100 -08
    Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
    Honda CBR 1100 XX -04
  27. #57
    Klo. 16:00-16:30 Jepuan salen risteyksessä 2010 musta balade kultasilla vanteilla ja kuskilla musta/huomioväri shoei kypärä sekä jonkin nahkatakki. Ite olin kääntymässä Kauhavalle päin vanhalla viininpunasella avensiksella.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  28. #58
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    About 15:10-15:30 Vihdintiellä Kalajärven kohdilla, takimmaisella sormi pystyssä.
    No mutta minähän se siinä Oltiin kaverin kanssa kiertelemässä puolentoista sadan km verran.

    Klaukkalasta Palojoen suuntaan käännyttyämme vastaan tuli letka josta ainakin veturilta komea org moro. Oli siinä Klaukkalasta Metsäkyläntielle käännyttäessä lähellä Shelliä
    Kawasaki Z1000 - 2011
    Ex. Honda CB 600 F Hornet - 2010
  29. #59
    Yks ehkä-orgmoro tuli vastaan jonku katuenskan selästä Elimäen ja Ruotsinpyhtään välillä mahdollisesti noin puol kahen aikoihin. Ehkä tulee siitä ku oli mutkassa ni ei ihan mahottoman tarkkaan kerenny laskea pystyssä olevia sormia...

    Toinen ihan selkeä orgmoro Heinolantiellä Kuusaan hujakoilla lähellä klo kolmea, tässäkin tapauksessa kai joku katuenska-tyyppinen ratkasu kulkineena. Nyt ei tarkempia tuntomerkkejä oo sen takia, ku oli just ohittamismeiningit meneillään ja huomio siksi toisissa asioissa.
    Kawasaki KLR 650 1988 20->
    Aprilia Tuono V4 APRC 2012 19->
    ex: KTM 990 Super Duke 2006 17-18
    ex: Honda VTR 1000F Firestorm 2005 12-16
    ex: Honda VT750 Shadow 2007 07-11
  30.  
  31. #60
    Lainaa DizzySpell kirjoitti Katso viesti
    About 15:10-15:30 Vihdintiellä Kalajärven kohdilla, takimmaisella sormi pystyssä.
    Keltaisen Yammun kuski tunnustaa!
Sivu: 2 / 28:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen