Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 59:sta
  1. #1
    Nyt on kinkut syöty ja raketit ammuttu ja on aika ruveta tähyilemään kohti tulevaa ajokautta. Tällä lumimäärällä voisi kohta jo ottaa pyörän talvisäilöstä esille pikkuhiljaa... 17.12 kahviteltiin Haapalehdon Shellillä muutaman Oulu-Orggilaisen kanssa ja suunniteltiin ohjelmaa ajokauden aloituksen tuntumaan. Olisi mukava kokoontua porukalla yhteisen tekemisen pariin, suunnitella vappuajoja ym.

    Moottorin pärinähän se aina kiinnostaa, joten päätimme lähteä porukalla ajamaan kartingia. Voi vaikka samalla ajaa sisään talven aikana hankittuja uusia ajohanskoja tai kypäriä. Paikka on Sports & Karting Center Oulu osoitteessa Tapsitie 5 ja ajankohta on keskiviikko 16.4 klo 18.00 http://www.sportskartingcenter.fi/

    Kokoonnutaan Karting Centerin kahvilaan ja ajetaan sitten niin monta settiä kuin halutaan ja jaksetaan, paikka on auki klo 21.00 saakka. Maksu hoituu paikan päällä omakustanteisesti, Sporttipassi, Tyky-setelit ym. käyvät myös maksuvälineinä.

    Laittakaa viestiä tähän ketjuun ennakkoilmoittautumisen muodossa, niin katsotaan montako olisi lähdössä. Jos yli kymmenen, niin varataan oma vuoro. Jos alle, niin ajetaan vapaasti muiden seassa.

    Tervetuloa vanhat letkalaiset ja kaikki uudet tuttavuudet! Ei tarvi ujostella, ollaan mukavaa porukkaa
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  2. #2
    No iliman muuta, mukana ollaan...
    Suorat mutkiksi ja pisintä tietä perille... ja kahella pyörällä, aattelppa ite!
    Munamankeli
    Yamaha XV 250 Virago -94
    Yamaha XJ 600 Diversion -99
    Honda NT 650 Deauville -04
    BMW R 1200 RT -06
  3. #3
    No en mie nyt oikein tiiä, ko viimeksi työpaikan karting-kisassakin olin vimppana. Jaa.. että voisi samalla testata uutta kypärääkin. No, pitää kai se sitten ajaa. Eli, mukana ollaan. Siellähän onkin muuten uudehko kalusto.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  4. #4
    Mukana menossa!!
    Ducati Monster 1200S, KTM 350 EXC-F
  5. #5
    Mielellläni lähtisin kartinkia rälläämään, mutta iltavuoroa pukkaa tuolle päivälle nii joutuu tämänkin skippaamaan
    Honda Fireblade HRC 2012
  6. #6
    Saattais kiinnostaakin, mutta on niin kaukana, että katsotaan lähempänä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  7. #7
    Lainaa kallokas kirjoitti Katso viesti
    No en mie nyt oikein tiiä, ko viimeksi työpaikan karting-kisassakin olin vimppana. Jaa.. että voisi samalla testata uutta kypärääkin. No, pitää kai se sitten ajaa. Eli, mukana ollaan. Siellähän onkin muuten uudehko kalusto.
    No jo on kaikki nähty ja kuultu,täällä se nuoruus vuosien super karting luokan suomenmestari leikkii niin vaatimatonta.No entisiä on mukava kyykyttäämukana ollaan
    vfr 750
  8. #8
    Aikaa on vielä, mutta äkkiä se menee kun alkaa aurinko pilkistelemään pikkuhiljaa ja nuo vähätkin lumet sulaa.
    Nyt alkaa kyllä epäilyttämään tuo Jykän vaatimattomuus... Laitetaan sille lisäpainoja siihen autoon
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  9. #9
    Jos ei estettä tuu niin suatanpa tulla pöristelemään.. Saattaa tosin olla että käsi on käyny leikkuupöydällä ennen sitä.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  10. #10
    Lainaa Birke kirjoitti Katso viesti
    Aikaa on vielä, mutta äkkiä se menee kun alkaa aurinko pilkistelemään pikkuhiljaa ja nuo vähätkin lumet sulaa.
    Nyt alkaa kyllä epäilyttämään tuo Jykän vaatimattomuus... Laitetaan sille lisäpainoja siihen autoon
    Siis täytyy nyt kyllä todeta, että taannoinen firman kisa oli eka kerta, kun olen yleensä karting-autoa läheltä nähnyt, saati sitten ajanut. Painoa on tasan satku, joten lisäpainoa ei ehkä kaivata. Mutta Itopin ja Birken kepitän, vaikka ilman moottoria. Ugh, olen puhunut.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  11. #11
    Sen verran kaukana vielä, mutta paikalla mikäli ei mitään ylitsepääsemätöntä estettä tuu
  12. #12
    Lainaa kallokas kirjoitti Katso viesti
    Siis täytyy nyt kyllä todeta, että taannoinen firman kisa oli eka kerta, kun olen yleensä karting-autoa läheltä nähnyt, saati sitten ajanut. Painoa on tasan satku, joten lisäpainoa ei ehkä kaivata. Mutta Itopin ja Birken kepitän, vaikka ilman moottoria. Ugh, olen puhunut.
    Voitti firman kisan mennen tullen ja palatessa ja painoakaan ei joo ku 75Eli otan mukkaan papan vanhan winchesterin inkkareitten varalta,jippi jai jee
    vfr 750
  13. #13
    Pikkusen on tullu fysiikkaan takapakkia, mut kiinnostaa olla mukana. Katotaan päivän kunto lähempänä.
  14. #14
    Lainaa HaK77 kirjoitti Katso viesti
    Pikkusen on tullu fysiikkaan takapakkia, mut kiinnostaa olla mukana. Katotaan päivän kunto lähempänä.
    Pari äijää meijän kisassa sai sen verran kovat tällit sladissa laitaa vasten, että oli viittävailla saikun paikka. Itopille, jonka kylkiluut vieläkin (sattuneesta syystä) haeskelevat paikkaansa, suosittelinkin tässä sidettä tai teippausta, (myös suuhun). Meillä kisa oli 10+20 ja tuntui hieman pitkähköltä. (Siis toinen äijistä olin minä, mutta se toinen ei ollut Itoppi).
    Viimeksi muokannut: kallokas; 10.01.2014 klo 20:34. Syy: Täsmennys mällistä
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  15. #15
    10 min setti menee tosi nopeasti totutellessa autoon ja rataan, 20 min kun ajaa putkeen on käsivarret hyytelöä ja paita märkä. Mitenköhän se ajo onnistuu letkoihin tottuneelta, kun saa ohittaakin ihan yllättäen
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  16. #16
    Viimeksi kun kisan ajoin muutama vuosi sitten niin ei 10+20 tuntunut pitkältä. Hapottaahan se tottumatonta, mutta kyttäsin ohituspaikkaa koko 20min ajan. Yhtä nopeaa on lähes mahdoton ohittaa ilman rumaa kolistelua, jota en tykkää tuolla harrastettavan. Nuoruutensa kartinkia ajanut voitti, minä ja yksi toinen dude mentiin tappituntumalla 20min minun tullessa perässä. Jos kaikki ovat kovin eri tasoisia niin kisasta tulee väistämättä tylsä.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  17. #17
    Sen verran piti keskeyttää ajoharjoituksia ratin takaa että tulin ilmoittautumaan mukaan menoon... Kunhan ei vain tarvis olla silloin jossain keikalla kun oon treenannu jo pari viikkoa rataa ja sen ominaisuuksia
    Viimeksi muokannut: Romso; 10.01.2014 klo 20:33.
    Suzuki GSX 1250 FA
  18. #18
    Laitoin kalenteriin, jos ei tuu yllätyksiä ni mukana ollaan.
  19. #19
    Siis eikai mun kalenterisa oo ees päiviä nuin pitkälle? Vai luinko oikein, että 16.4.2014? Siis hetkinen, huhtikuusa? Mää kai ajelen sillon jo pyörällä, suottakait sitä sisätiloissa ajamaan...=) Noh, pistetään korvan taakse kuitenki.
    Honda VTR1000F Firestorm 2005
  20. #20
    Alustavia ilmoittautumisia on tullut jo ihan hyvin. Katsotaan lähempänä varataanko oma vuoro.
    Kokoonnutaan ja suunnitellaan vappuajoja ym. samalla.
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  21. #21
    Lainaa hvaarala kirjoitti Katso viesti
    Siis eikai mun kalenterisa oo ees päiviä nuin pitkälle? Vai luinko oikein, että 16.4.2014? Siis hetkinen, huhtikuusa? Mää kai ajelen sillon jo pyörällä, suottakait sitä sisätiloissa ajamaan...=) Noh, pistetään korvan taakse kuitenki.
    Siinähän se nakilla pomppii, pääseekö näissä kanjoneissa ennen vappua juuri ajelemaan. Mutta, mikäli nyt alkaisi näyttämään siltä, että kevät kurkistaa perssilm.. eiku pakoputkeen aiemmin niin voi kait sitä kartingin ajankohtaa sitten hieman aikaistaakin. Seuraillaampa talven taittumista. Eilen ainakin vielä räkä valui nenästä ja varpaat oli jäässä.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  22. #22
    Malttaa kait sitä käyä muutaman kierroksen ajamassa kartingia vaikka mopo kelit oliski!
    Ducati Monster 1200S, KTM 350 EXC-F
  23. #23
    Ja pääseehän tuonne paikanpäälle mopollakin, jos kelit on kohillaan.
    BMW K1300R - BMW K1200S - Honda CBR1000F - Suzuki GSX1100 - Kawasaki GPz550 - Yamaha RD125 - Tunturi Super Sport - Pappa Tunturi
  24. #24
    Lisäsin tapahtumakalenteriin ettei pääse unohtumaan
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  25. #25
    Kalenterissa. Katsotaan lähempänä pääseekö paikalle.
    -08 Ducati 848
    -05 Ducati Monster 1000 i.e.
  26. #26
    Sen verran alkaa sisuskalujen polttelu jo helepottaa Oulu/Orgin "sporttisen" keilaillan jälkeen, että alkaa poltella päästä ajelemaan kartinkia. Paino on pudonnut jo 3 kiloa ja varmaan vielä 1/2 kiloa tippuu, joten "valitettavasti" en todellakaan aio ajaa tälläkertaa perämiehenä. Mukaan vaan ilmoittautumaan niin Birke sumplii kuviot kuntoon ja iillanpäätteeksi tietenkin sitten istahdetaan kahvistelemaan ja juttelemaan tulevista.
    Antaa vaan rampan kalakattaa.
    Yamaha Tenere 1200 ZE -15.


  27. #27
    Kartingpäristely lähestyy. Ketkä kaikki on tulossa? Jos keli sallii, niin pyörällä paikalle
    Yamaha Tenere 700 & R6R
  28. #28
    Edelleen hep! Jos vaan pyörä on kunnossa ja keli kohillaan niin sillä tullaan
    Eteisessä laatikollinen osaa oottamassa ja vaikein valinta on se, että mihin saa kaikki maksetut sponsoritarrat mahutettua.
    Triumph Speed Four -05 2012-2018
    KTM 790 Duke -18 2018 -
  29. #29
    Se on hep,ja honda starttaa jos kelit sallii
    vfr 750
  30.  
  31. #30
    Tukka putkella tulossa
    Ducati Monster 1200S, KTM 350 EXC-F
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen