Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567
Tulokset 181:stä 186:een 186:sta
  1. #181
    Lainaa Motoristi1958 kirjoitti Katso viesti
    Enpä nyt tiedä tuon härskeydestä, eli pikkusen päälle 11 egeä.
    Kun menet tänä pänä H:ki -Vantaa kentälle vapaalle puolelle, maksat törppöbissestä 9 egeä, joka oli syksyn hinta, toki nyt noussut alkoholiveron nousun myötä.
    Härskiyden siinä nhl-esimerkissä tekee minusta kolminkertainen taksa "normaalihintaan" nähden, ei niinkään se absoluuttinen rahasumma. Suomalaisella mittapuulla vastaava ratkaisu olisi veloittaa 0,33 tölkistä 15-18 euroa.

    Vaikka tuossa joku nostikin esiin tämän "hiihtokeskussyndrooman", kuinka vuoden tienestit pitää tehdä pienellä ajanjaksolla, niin en ihan allekirjoita sitä. Kiinteistön omistajalla toki on kiinteät kustannuksensa, mutta minimipalkkainen vuokratyövoima cateringissa messujen ajan ei paljoa välillistä "seisonta-ajan" kustannusta aiheuta. Sama koskee siivousta ja eteispalveluita.
  2. #182
    Lainaa designet kirjoitti Katso viesti
    100k€ on markkinointikuluna kyllä kohtuullinen. Jos yammu tekee yhden painetun prosyyrin ja jakaa sen mopoilijoille, niin 100k€ ei riitä mihinkään. Messuille tulee varmasti ne joita uudet mallit kiinnostavat ja jotka niitä on ostamassa.
    Tähän on pakko kommentoida, kun itsekin mietin asiaa Yahaman poissolon huomattuni, että ne jotka oikeasti ovat kiinnostuneet uuden moottoripyörän hankinnasta, menevät jälleenmyyjän myymälään sitä katsomaan JA koeajamaan. Messut ovat siihen sivuseikka. Itse ainakin mieluummin katson mielenkiintoisia yksilöitä netistä ensin selvitellen speksejä ja käyn sitten liikkeessä koeajamassa mielenkiintoiset yksilöt. Jos taas olen enemmän renkaanpotkijameiningillä eli ehkä joskus ostan, niin sitten tuollaiset messut ovat näppärä katsomiselle, kun näkee samassa paikassa kaikki. Todellista ostoaikomusta ei siinä vaiheessa (tarvitse) olla, kun riittää vain katsominen ja kylmätyypittely - ja ne speksit on katsottu etukäteen / katsotaan jälkikäteen netistä, ellei satu jaksamaan myyjän kanssa keskustelemaan.

    Mutta tämä toki vain minun mielipide siitä, että missä ne "oikeat" ostajat sitten käyvät
    you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
  3. #183
    Ihan kannatti ajaa 660 km messuille
    Radio Cityn osasto ihan väärässä paikassa siellä nurkassa ,juontajat ei tajunnu kuinka lujaa ne soitti musiikkia .
    Jäi kengät sovittamatta ja ostamatta kun siinä paikalla oli niin tajuttoman kovalla musiikki .
    Monta muutakin mielenkiintoista osastoa piti mennä nopeasti sormet korvissa ohi vain musan takia .
    Triumph Tiger 800 XRX

  4. #184
    Lainaa lunastar kirjoitti Katso viesti
    Tähän on pakko kommentoida, kun itsekin mietin asiaa Yahaman poissolon huomattuni, että ne jotka oikeasti ovat kiinnostuneet uuden moottoripyörän hankinnasta, menevät jälleenmyyjän myymälään sitä katsomaan JA koeajamaan. Messut ovat siihen sivuseikka. Itse ainakin mieluummin katson mielenkiintoisia yksilöitä netistä ensin selvitellen speksejä ja käyn sitten liikkeessä koeajamassa mielenkiintoiset yksilöt. Jos taas olen enemmän renkaanpotkijameiningillä eli ehkä joskus ostan, niin sitten tuollaiset messut ovat näppärä katsomiselle, kun näkee samassa paikassa kaikki. Todellista ostoaikomusta ei siinä vaiheessa (tarvitse) olla, kun riittää vain katsominen ja kylmätyypittely - ja ne speksit on katsottu etukäteen / katsotaan jälkikäteen netistä, ellei satu jaksamaan myyjän kanssa keskustelemaan.

    Mutta tämä toki vain minun mielipide siitä, että missä ne "oikeat" ostajat sitten käyvät
    Yamahalta putosikin postiluukkuun sopivasti heti messujen jälkeen kattava esite kaikista malleista. Ei lienee sattuma tuo ajankohta Tuliko muille?
  5. #185
    Tulihan tuota yammun lehteä selailtua aamukahvin äärellä.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  6.  
  7. #186
    La kävin,paljon jengii,mut Sinisalon rotsin bongasin ja ostin,2 vuoden takuulla....
    yes its harley
Sivu: 7 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 567