Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 118:sta
  1. #31
    Lainaa upnjussi kirjoitti Katso viesti
    Itävallan puolella parhaat solatiet on maksullisia, mutta silti ajaisin motarin sijasta vaikka seuraavat lenkit:
    Itävallan solatjussi
    Tämä reitti vie erään upeimman itävaltalaisen must-paikan sivuitse Landeckin kieppeillä. Kaunertaler jäätikkövirta. Jos vaan sää on suosiollinen, niin ihan yhtä upea kuin GG.
    <p>.</p>
  2. #32
    Joo, Kaunertal on hieno pätkä. Olen sen kaksi kertaa ajanut. On kuitenkin päättyvä tie, niin en arvannut suositella. Landeckista etelään ja Kaunertal-kyltistä vasemmalle. Maksullinen tie, mutta on kyllä sen arvoinen. Päällä voi vielä mennä hiihtohissillä jäätikölle.
    Landeck-tunneli vaatii myös moottoritie-tarran, joten se pitää kiertää jos tarraa ei osta. Tosin toi loppureitti saattaa sen vaatia kuitenkin, hinta vajaa 8eur/10 päivää. Kaunertal taisi maksaa vähän enemmän.

    jussi
  3. #33
    Lainaa upnjussi kirjoitti Katso viesti
    ...
    Landeck-tunneli vaatii myös moottoritie-tarran, joten se pitää kiertää jos tarraa ei osta. Tosin toi loppureitti saattaa sen vaatia kuitenkin, hinta vajaa 8eur/10 päivää. ..
    jussi

    Duoda....ihmettelen jos on muuttunut maksulliseksi? Ei ollut sitä ainakaan 2 kk:tta sitten, eikä ole ollut aikaisemminkaan ainakaan 7:ään vuoteen?. Tai sitten olen sokeana jutaillut sen 20 kertaa mennen tullen, enkä osaa lukea merkkejä..

    Tunnelin jälkeen, saa tosin olla tarkkana, (etelästä tullessa), kun heti liikenneympyrästä lähdetään joko Imst:iin motaria tai sitten sitä vanhaa, (maksutonta), väylää..

    Mutta sille kuka sitten skippaa maisematiet, niin tässä vaihtoehtoisen reitin kuvaa edes....
  4. #34
    ^ Kyllä minä(kin) olen sen niin ymmärtänyt, että ko. tunneli kuuluu moottoritietarran piiriin. Pari kertaa olen siitä ajanut ilman tarraa, viime kesänä kiersin(autolla). Yritin tarkkaan katsella liikennemerkkejä ja nyt täytyy kyllä myöntää, että en muista oliko se kuinka hyvin merkattu..

    Wiki kertoo sen olevan näin:

    http://de.wikipedia.org/wiki/Landecker_Tunnel

    "Er bindet die Reschenstraße (B 180) an die Inntalautobahn (A 12) an und ist als Autobahntunnel vignettenpflichtig."

    samoin Itävallan Autoliiton routeplaner sanoo sen tunnelin kuuluvan A12-moottoritiehen.
    /edit:

    Itävallan liikenneministeriön sivuilla mainitaan myös, että Liittymästä "Knoten, Oberinntal --> Fliess (B180) kuuluu moottoritiehen A12. Tämä pätkä sisältää ko. tunnelin.

    http://www.bmvit.gv.at/verkehr/stras...a12/index.html

    "Zu der Strecke der A 12 Inntal Autobahn gehört auch der Abschnitt vom Knoten Oberinntal durch den Landecker Tunnel bis nach Fließ (B 180)."

    se, että kuinka moni tietää/käyttää tunnelissa tarraa, on eriasia..
    Viimeksi muokannut: vtwin; 18.12.2013 klo 15:24.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  5. #35
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    ^ Kyllä minä(kin) olen sen niin ymmärtänyt, että ko. tunneli kuuluu moottoritietarran piiriin. .

    Ach so, Danke schön! Pitääpä alkaa seuraavan kerran himmailemaan ajoissa, että kerkiää katselemaan noi keikanmaaliman taulut....

    Ei siis, onhan ne yleensä selvästi merkattu missä alkaa tuo tarratie, mut tuossa....hmm...??
    Etinpä jos löytys kypärivideoo tuosta kohdin....vois tarkastaa...
  6. #36
    Joo se on suomalaiselle tärkeää ettei vaan lipsahda jossakin vaiheessa tekemään määräystenvastaista toimintaa. Siinähän menee vaikka yöunet... Itsekin olen liimaillut tarroja sinne ja tänne, mutta ketään ei ole koskaan kiinnostanut oliko niitä vai ei...
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  7. #37
    Enpä kyllä muista, että Landeck-tunnelissa/ennen/jälkeen olisi mitään merkintää tarran vaatimuksesta. Ekana päivänä ajettiin siitä porukalla ilman tarraa. Toisena päivän kyselin Ischgl'in testcenterin kaverilta että mitenkäs sen tarran laita siinä on. Hän se väitti sitä tarvittavan ja uskoin paikallista. Seuraavat päivät kierrettiin se tunneli, kun ei päivävuokraiseen pyörään viitsinyt sen takia ostaa ja seuraavana päivänä oli taas eri pyörät. Kiertoreitti on ihan mukava, eikä viime kesäkuun lopussa edes ruuhkainen.

    jussi
  8. #38
    loistavia vinkkejä tullut roppakaupalla Lisääkin huolitaan ;) Erityisesti jos jollain on jotain kivaa tuonne via baltica osuudelle...majoituksia...joissa turvallinen moposäilytys (via baltica erityisesti) yms...

    Mukavasti tekemistä Joulun lomille ja luppoajalle kun surffaa google mapsissa saatujen vinkkien kera ja suunnittelee matkareittiä

    Tai voishan sit vaihtoehtosesti vaikka jotain kirjaa lukee tms...mut jos kuitenkin keskittys tuohon haaveiluun suunnittelun merkeissä kiitos tähän asti kaikille vinkkien antajille !!!
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  9. #39
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Olen seurannut tätä, koska ajan tuota samansuuntaista reittiä siis ensi heinäkuussa. Olen siis itsekin tuolla Vercorsin alueella ollut ja tosiaan mahtavaa seutua.

    Saankos heittää sulle tässä pienen välikyssärin OT:eenä? Mun frendillä on kanssa iso harlikka alla tuolla reissulla ja siinä tietty suorat putket. Tiedätkö, saako noihin jotain db-killeri systeemeitä ruuvattua kiinni vai onko vaihettava orggikset takas.....onko ollut äänien
    kanssa ongelmia reissussa?
    Aikaisemmassa pyörässä äänet oli paljon pienemmät kuin nykyisessä, johon vaihdoin viime kesän aikana.
    Nykyisessä pyörässä äänet paljon kovemmat ja sen kanssa on ollut erittäin helppo elää
    ( = luetaan seuraavasti...mää tommoista killereistä mitään ymmärrä..hymyilen tyytyväisenä kun mopo kiiltää, murisee riittävän kovaa ja antaa hyvä kyydit )
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  10. #40
    Lainaa Tomi72 kirjoitti Katso viesti
    Aikaisemmassa pyörässä äänet oli paljon pienemmät kuin nykyisessä, johon vaihdoin viime kesän aikana.
    Nykyisessä pyörässä äänet paljon kovemmat ja sen kanssa on ollut erittäin helppo elää
    ( = luetaan seuraavasti...mää tommoista killereistä mitään ymmärrä..hymyilen tyytyväisenä kun mopo kiiltää, murisee riittävän kovaa ja antaa hyvä kyydit )
    Heh, joo ei siinä mitään. Samaa mun frendi sanoi, että kyllähän nyt kunnon äänet pitää olla Se kyllä paukuttaa ihan tosissaan.
    Ne on vaan aika tarkkoja paikotellen tuolla alhaalla noista äänistä; ettei tulis ihan kauheita sakkoja ja jos ei oo killereitä/ vastavaa mukana niin pyörällä ei saa ajaa metriäkään
    Mutta ok, kiitti, kyllä tuo selviää.
    T7
  11. #41
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Heh, joo ei siinä mitään. Samaa mun frendi sanoi, että kyllähän nyt kunnon äänet pitää olla Se kyllä paukuttaa ihan tosissaan.
    Ne on vaan aika tarkkoja paikotellen tuolla alhaalla noista äänistä; ettei tulis ihan kauheita sakkoja ja jos ei oo killereitä/ vastavaa mukana niin pyörällä ei saa ajaa metriäkään
    Mutta ok, kiitti, kyllä tuo selviää.
    Whaaaat ???
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  12. #42
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti


    Viime kesänä kun yövyimme Lauenfördessä Villa Löwenhertzissä (joka oli muuten tosi makee paikka) niin juttelin paikallisten leirintäalueen pitäjien kanssa siinä viereisessä Beverungen cityssä. Sanoivat, että alkaa paikalliset olla aika täys tuota moottoripyörien pärinää. Tämä koski siis kaupunki/kyläalueita ja niistä läpiajoa. Emme kyllä ihmetelleet tätä,koska jengi aika surutta avaa nillä kylien raiteilla ja kun se pörinä on joka viikonloppuna jatkuvaa aamusta iltaan.
    Muutama vuosi sitten samassa paikassa itte Pironi sanoi, että Löwenhertsin ja motarin välisellä pätkällä oli ollut ääniratsioita ja myös nopeuksia oli tarkkailtu. Ite oon Löwenhertsissä käynyt yli kymmenen kertaa enkä muista että olisi tutkia tai ratsioita nähnyt.

    Italiassa Trentosta vähäm itään on Caldonazzojärvi ja LevicoTermessä hotellin pyörähuoltaja sanoi poliisien pitävän tarkempaa syyniä niin moottoripyörien nopeuksista ja niiden äänistä. Tämä pari vuotta sitten.

    Samoin pari vuotta sitten Via Aurelialla Italian Liguriassa oli R Suzuki tien reunassa ja Carabinieerit kumartuneena Yoshimuran suuntaan kyttyräselän katsellessa vierestä. En jäänyt kyselemään, että oliko kyse ääniratsiasta vai kyseliko santarmit vaan älämölöputken vaikutuksista kulkuun ja ääniin.

    Sitten vielä ravintolanpitäjä jossain alppiseudulla, en vain enää muista että missä kun olin vain läpiajomatkalla, kertoi poliisien poimivan äänekkäimmät mopot tiensivuun. Tarina ei kerro mitä niille mopoille tapahtui eli saivatko vain sakot vai jäikö ajelut kokonaan väliin. Täälläkään en itse mitään poliisitoimintaa havainnut tai no myöhemmin alkuyöstä poliisit pysäyttivät kun olin pakulla liikenteessä eikä turvavyö ollut käytössä, mutta vihaisella huomautuksella selvittiin.

    Myös Gardajärven länsipuolisilla kukkuloilla on kaksipyörökieltoja öiseen aikaan ja kuulemma johtuu siitä, että paikalliset olivat kyllästyneet jatkuvaan pärinään.
    Jokunen kuva kieltomerkeistä

    Ja loppukevennys:

    Ai että italiassa ei ole liikennesääntöjä
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  13. #43
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Heh, muistan jostain lukeneeni, että suomessa olis tihein merkkiviidakko, mutta kylähän tuo on jo aika paha
    (Jokatapauksessa sori tuo pakoputki OT, palailen suunnittelemaan reittiä Barcaan, joka nyt tosin on pääpiirteittäin valmis. Mitäköhän tässä sitten tekis..ennen ajokautta...)
    Tapanani ei muutenkaan ole agressioita taajamassa herättää...eli ei urkuja auki kylissä.
    Mutta täytyy tunnustaa että tuota asiaa en ole ollenkaan ajatellut.
    Ja yritän myös parhaani mukaan unohtaa näillä näkymin en asialle tule mitään tekemään...varastossa olis kyllä kahdetkin orggis putket...mutta en kyl ajatellut reissuun vaihtaa...
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  14. #44
    Lainaa Tomi72 kirjoitti Katso viesti
    loistavia vinkkejä tullut roppakaupalla Lisääkin huolitaan ;) Erityisesti jos jollain on jotain kivaa tuonne via baltica osuudelle...majoituksia...joissa turvallinen moposäilytys (via baltica erityisesti) yms...

    Mukavasti tekemistä Joulun lomille ja luppoajalle kun surffaa google mapsissa saatujen vinkkien kera ja suunnittelee matkareittiä

    Tai voishan sit vaihtoehtosesti vaikka jotain kirjaa lukee tms...mut jos kuitenkin keskittys tuohon haaveiluun suunnittelun merkeissä kiitos tähän asti kaikille vinkkien antajille !!!
    No tässäpä ainakin yksi hyväksi havaittu hotelli Liettuan Kaunasissa:
    http://www.metropolishotel.lt/en/kambariai
    Sijainti Kaunasin keskustassa, kävelykadun kupeessa. Siistit huoneet, aidattu ja kameravalvottu parkki sisäpihalla.
    Täällä oltiin yötä viimekesänä ja varaus on tehty jo ensikesän reissullekki.
    Yamaha Tracer 900 -18
    Exät:Suzuki GSF1250S -09, Suzuki GSF 1250SA -10, Suzuki GSF 1200S -05, Suzuki GSX750 -00
  15. #45
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Tuosta Die-Orange välistä voisi kyllä nykäistä jonkun maukkaan reitin, jos jollakulla on tiedossa.
    Mitäs jos et Die Hard osiosta lähtiskään länteen, vaan kaakkoon Aspres-sur-Buechin suuntaan?

    Siitä sitten takaisin "oikeaan ilmansuuntaan" Serresin - Rosansin - Nyonsin - Malaucenen -
    Carpentrasin kautta Avignoniin..... ja siitä sitten paluu sille isolle ladulle.

    Olis tietty hieman hitaampaa etenemistä, mutta ihan hyväkyytistä ja jouheasti ajettavaa.
    Aina se voittaa "pää edellä pikatietä" tiheässä liikenteessä touhun..... lomalla
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  16. #46
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Toi sun ehdotus on hyvä, kiitti. Perillä pitää olla määräpäivänä, mutta taidetaan lähteä vähän aiemmin. Ei sitten kuitenkaan jaksa koko matkaa jurrata motaria. Tosin sitten 2 viikkoa aikaa paluuseen.

    Tomi72>>>ei ole tarkoitus "omia" sun ketjua; toivottavasti saat näistä itselles kans vinkkiä
    No hätä...parhaat palat tulen poimimaan täältä
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  17. #47
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Tämä on muuten aika hauska tuossa Vercorsissa, jos et ole ajanut

    http://www.youtube.com/watch?v=Q-X-GMWrHWo
    Patonkimaassa on noita latuja yllättävän paljon....
    joilla ulkokanttia vetäessä ei ihan koko aikaa pysy
    täysin rentona .

    Sanotaan, että "viisaampi väistää", mutta noilla ojasyvyyksillä
    ei ehkä tule kuitenkaan arvottua kovin kauaa.....
    vetääkö tiukassa paikassa jonkun keulaan....
    vai pää edellä ojaan .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  18. #48
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Tämä on muuten aika hauska tuossa Vercorsissa, jos et ole ajanut

    http://www.youtube.com/watch?v=Q-X-GMWrHWo
    Taitaa tulla reitille tuo pätkä

    osaisitko tarkemmin sanoa missä tuo pätkä siellä löytyy ?
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  19. #49
    Lainaa Tomi72 kirjoitti Katso viesti
    Taitaa tulla reitille tuo pätkä

    osaisitko tarkemmin sanoa missä tuo pätkä siellä löytyy ?
    kooklaamalla löytyi valmis kierros http://www.routeyou.com/fr-be/route/...-le-vercors.fr siinä oletetaan että lähtö olisi lenkuran kaakkoispäässä.

    Videon kuvauspaikka löytyy luoteesta, St. Jean en Royans'ista tietä D76 kaakkoon. Alku on jossain Col Gaudissart'in tienoilla ja loppuu Col de la Machinen paikkeilla. Luulisin että kannattaa ajella luode-kaakko niin saa olla vuoren puolella

    Nauti!
    ET
    fluctuat nec mergitur

    BMW R1250 GSA -19
    (BMW R1200 GSA -14, GS 650 Sertao)
    (BMW R1200 GSA -10)
    (BMW R1200 RT -05)
    (BMW R1100 RT -99)
  20. #50
    Hitto....nälkä vaan kasvaa syödessä

    Suunnitelma alkaisi hahmottumaan jotenkin alla olevaan suuntaan...Tosin Itävaltaa ja Andorra en ole vielä sen tarkemmin tutkiskellut....ja vielä pitäisi luokkaa 1.000km koittaa karsia ettei kaveri ala nurisemaan

    PÄTKÄ 1 TO 29.5. – LA 31.5. 3 päivää
    Ensimmäinen rykäisy vercouriin n. 2400km Tukholmasta.
    Majoittuminen Hotel le Marronnier, Rencurel, Ranska http://www.hotellemarronnier.com/Accueil.htm
    http://goo.gl/maps/LXT0C

    PÄTKÄ 2 SU 1.6.-MA 2.6. 2 päivää
    Vercorsin kierros:
    http://goo.gl/maps/qf3oe 400km

    PÄTKÄ 3 TI 3.6.- LA 7.6. 5 päivää
    Siirtyminen Pyreneille / Andorraan, karkea 1250 km http://goo.gl/maps/yd7oF

    PÄTKÄ 4 SU 8.6.- TI 10.6. 3 päivää
    Andorra – Verdon sola – Monaco n. 900km. http://goo.gl/maps/Ns5nn

    PÄTKÄ 5 KE 11.6. – 13.6. 3 päivää
    Monaco-Garda-Bormio-Stelvio-Liechtenstein n.1000km http://goo.gl/maps/7Plnu
    Ponte Di Legnosta SS300..jostain syystä ei kartalle huolinut.
    Bormiosta (Stelvio) SS38, ei antanut kartalle laittaa.

    Pätkä 6 Liechtenstein – Itävalta- Tallinna 14.6. – 18.6. 5 päivää n. 2.468km http://goo.gl/maps/iUlPB

    Yht. n. 8.500km…
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  21. #51
    Hieno suunnitelma !
    Kelit tietysti ratkasee paljon miten onnistuu. Lähin viimevuonna 5.6 noillamain 7.6 => (lasetin heti ekapäivänä 1500km Tukholmasta Darmstadt:n )
    Le Pyu:ssa aamulla 6C, päivällä just 10C, vettä tuli ajoittain ja kaatosateessa sitten ajoin rannikolle. Yritin seuraavana päivänä ajella Andorraan, mutta alko vihmoo kanssa vettä niskaan ja totesin, että mitä turhaa ajella sateessa, kun rannikollla oli 20-22C.

    Mutta joka keväthän on erilainen ja toivotaan teille parempaa säätä.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  22. #52
    20 päivää aikaa. Katso tuosta googlen kartasta alueet, että missä on vihreää. Niissä on paremmat reitit. En suosittele reittiä monacosta milanoon tuollein tappavaa tasaista tietä pitkin. Sama homma Espanjan ja Ranskan rajalta Nizzaan. Suurimmaksi osaksi tylsää tullitietä. Mene mieluummin ylös Italian ja Ranskan rajaa Ranskan puolella riippuen avoinna olevista passoista. Toukokuussa varmasti löytyy sulia teitä.

    Olen kyllä mennyt läpi Col De L'iseran http://goo.gl/maps/kEhFt ja Col de la Bonette http://goo.gl/maps/xURcD lävitse aikaisin toukokuussakin. L'iseran oli suljettu, mutta tuli fillarilla joku alas ja kysyin, että pääseekö läpi, niin sanoi, että pääsee. Jos pääsee polkupyörällä, niin pääsee mopollakin, joten ohitin puomin.

    Ilmeisesti ei ole tarkoitus nähdä kaikkea kerralla ja tunkea mopo sen jälkeen romukoppaan. Mene minne menet ja tutki sen jälkeen, että missä olisi pitäny käydä ja tee paremmat reitit ensi kerralle. Jääpähän uutta ihmeteltävää. Suosi noita google mapsin vihreitä alueita reitillä, niin ei kauheesti mene vikaan.
    Dixi et animam levavi
  23. #53
    Lainaa Tomi72 kirjoitti Katso viesti



    PÄTKÄ 4 SU 8.6.- TI 10.6. 3 päivää
    Andorra – Verdon sola – Monaco n. 900km. http://goo.gl/maps/Ns5nn

    Pikku juttu, mutta tuolla Verdonissa La Paludin kohdalla tie D23 niin sitä ei saa ajaa vastapäivään vaan se pitää kiertää myötäpäivään jos meinaa ajaa koko tien. Siellä puolen välin tietämissä on ajokielto vastapäivään ajaville. ( tai ainakin pari viime kertaa on ollut. -90 luvulla ei sitä kieltoa vielä ollut tai sitten en vaan välittänyt siitä)
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  24. #54
    20 päivää aikaa. Katso tuosta googlen kartasta alueet, että missä on vihreää. Niissä on paremmat reitit. En suosittele reittiä monacosta milanoon tuollein tappavaa tasaista tietä pitkin. Sama homma Espanjan ja Ranskan rajalta Nizzaan. Suurimmaksi osaksi tylsää tullitietä. Mene mieluummin ylös Italian ja Ranskan rajaa Ranskan puolella riippuen avoinna olevista passoista. Toukokuussa varmasti löytyy sulia teitä.

    Olen e@kan kanssa tasan samaa mieltä

    Hyvää matkaa sulle! Olen tulossa perässä tossa toukokuun puolivälin jälkeen
    FJR-1300
    V-Strom 650, IC-350 Jupiter 5 + sivari, Cagiva 350 Alazzurra. (Tällä hetkellä tallissa ja käytössä)


  25. #55
    Tuo Le Marronier on ihan hyvä mesta. Ensi kesänä kurvaan sitä kautta suoraan alaspäin reitille Die-N85-Suuri Kanjoni-Sainte Maxime, Riviera. Pohjoisesta päin Rencureliin tullessa on matkalla kiva pikku tunneli. Toivottavasti valot eivät ole mitään minivilkkuja. Ei tuo tunneli tosin mikään pitkä ole.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  26. #56
    Lainaa ek@ kirjoitti Katso viesti
    20 päivää aikaa. Katso tuosta googlen kartasta alueet, että missä on vihreää. Niissä on paremmat reitit. En suosittele reittiä monacosta milanoon tuollein tappavaa tasaista tietä pitkin. Sama homma Espanjan ja Ranskan rajalta Nizzaan. Suurimmaksi osaksi tylsää tullitietä. Mene mieluummin ylös Italian ja Ranskan rajaa Ranskan puolella riippuen avoinna olevista passoista. Toukokuussa varmasti löytyy sulia teitä.
    Ihan loppuun asti ei reitti vielä ole suunniteltu...varsinkin nuo suorat pätkät on tarkoitus välttää, poislukien ensimmäisten päivien osuuksia esim. Saksaa.
    Live now, regret later!

    CVO Limited
  27. #57
    Ruotsi-Saksa-välin ajaisin mielummin Helsingborgista lautalla Tanskaan ja Tansakasta Rödbystä Saksaan. Ajamista reissussa on kuitenkin paljona etenkin mennessä ja tullessa, jolloin nämä lauttareissut ovat hyviä lepohetkiä.

    En tiedä, miksi tuo Vercours on valittu reitille (en ole käynyt), mutta jos sen jättäisi pois ja painelisi suoraan Pyreneille. Monacosta kääntyisi sitten Meri-Alpeille Col d'Iserania kohti Col de Turinia unohtamatta, (jos ei ole jo käynyt).

    Ja säätietoja kannattaa tietysti lukea - ja kaverin mielialaa, ettei molemmissa tapauksissa lähde suoraan myräkkää päin ajamaan.
  28. #58
    Kannattaa käydä, jos ei muuten, niin ihan uteliaisuudesta. Isot tiet ovat " ihan " lähellä.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  29. #59
    Meillä kans (2 pyöräkuntaa) lähtö 28.5 naantalista kapellskäriin ja sieltä illaksi malmöön josta laiva travemundeen
    alas mennään luultavasti tuolta ardennien kautta ja ranskan puolta moselin rantoja seuraillen, mutta samoille maisemille päädytään !
    Luultavasti jätetään tuo Andorra väliin ja pyöritään tuolla merialpeilla ja piemonten alueella, sieltä slovenian kautta joko unkariin tai Tsekkeihin
    Ja kotio Tallinnan kautta !
    Aikaa kans tuo 20-25 päivää suunnilleen !
    Hyviä vinkkejä täällä jotka pitääkin kopioida muistiin
    T. Peppe
    Pera !
  30.  
  31. #60
    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti

    En tiedä, miksi tuo Vercours on valittu reitille (en ole käynyt), mutta jos sen jättäisi pois ja painelisi suoraan Pyreneille. Monacosta kääntyisi sitten Meri-Alpeille Col d'Iserania kohti Col de Turinia unohtamatta, (jos ei ole jo käynyt).
    Tuossa aiemmin ketjussa oleva video oli yksi syy lisätä Vercours reitille
    http://www.youtube.com/watch?v=Q-X-GMWrHWo
    Live now, regret later!

    CVO Limited
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen