Sivu: 16 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61415161718 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 638:sta
  1. #451
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    No ei kai siitä vielä ole kuulunut sen enempää. Tolla samalla moottorilla se ainakin sais olla! Toimii nimittäin matka-ajossa ihan helkutin mainiosti!
    Vielä parempi olisi KTM1290 koneella. Olen ajanut aika paljon matkaa tänä kesänä HP4, K1600GT, KTM Adventure 1190R ja Superduke 1290:llä, jopa samoja 600 km pätkiä ja sorateitäkin. Tämä ei ole provo, mutta yksin ajaessa kohtuullisella matkatavaralla paras matkapyörä noista on 1290. Makea kone, huippu alusta ja mukava ajoasento, eikä kypärän visiiri väpätä pleksin takia. HP4 on toiseksi paras, mutta Saksassa Landstrasseja ajaessa välillä ajattelin, että olisipa tässä rungossa KTM 1290 kone niin olisi täydellinen pyörä Saksaan. Tai shifteriä kaipaisi 1290.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  2. #452
    Eikö se duken moottoritutina haittaa missään kohdin? Voihan siihenkin kai tottua, vai miltä tuntuu ajaa nelikkoa sen jälkeen tuossa mielessä? Ajoasentohan kotarissa toki käy tourinkiin ja jos vaikka leikittää välillä...kun soolona ajaa.

    Nää on näitä, itse pitäydyn vielä näissä rivikoneissa, jo äänipoliittisesti.
  3. #453
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    Eikö se duken moottoritutina haittaa missään kohdin? Voihan siihenkin kai tottua, vai miltä tuntuu ajaa nelikkoa sen jälkeen tuossa mielessä? Ajoasentohan kotarissa toki käy tourinkiin ja jos vaikka leikittää välillä...kun soolona ajaa.

    Nää on näitä, itse pitäydyn vielä näissä rivikoneissa, jo äänipoliittisesti.
    Ei haittaa, jos ei yritä 6 vaihdetta alle 110 todellista nopeutta. Alhaalta potkua on koukuttavasti, mutta mulla on koko Akra niin ehkä se sillä toimii paremmin. HP4 on kuin 600 alhaalta, sinällään kyllä aivan hieno moottori ja tykkään sen äänestäkin. Mäkisillä mutkateillä vaan V2 on mun suosikki ja cruisaillessa tietysti. Rivinelkussa on aina paljon kierroksia ja hermostuneempi värinä.
    Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide 128, KTM 1290 Superduke, pari Ducatia, KTM 450, Husaberg 570, Honda CR 500
  4. #454
    Lainaa mikkoyli kirjoitti Katso viesti
    HP4 on toiseksi paras
    HP4 on sama moottori kuin S1000R... Paitsi että jälkimmäinen on "tasoitettu" nakupyörään sopivaksi.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  5. #455
    No onhan S1000R:ssä selkeästi enempi paukkua jopa 10000rpm saakka, eli juurikin käyttökierroksilla. Myös välitykset tukee voimantuntua. Luin myös ratavertailun RR:ää vastaan ja kierrosajassa tappio tulee niillä osuuksilla joissa RR pystyy käyttämään yläkierroksilla olevaa tehoetua, eli nopeat suorat. Tappio oli kuitenkin yllättävän pieni, 1.44,5 vs 1.42,6. Että se moottorin 'tasoittaminen' antaa jokseenkin väärän käsityksen voimasuhteista varsinkin käyttöpyöränä.
  6. #456
    Kertokaapas pyörällä enemmän ajaneet, että sopiiko laite kuinka hyvin pidemmille matkoille? Kellään kokemusta comfort-istuimesta ja/tai sport-tuulilasista? Koeajo on jo sovittu, mutta ei ehdi/kehtaa heittää n. 500km lenkkiä. Mukavuus on toki suhteellinen käsite, mutta olisi kiva kuulla asiasta mielipiteitä. Edellinen pyöräni oli K7 kilokikseri, joka sopi matka-ajoon vallan mainiosti. R:ssä mietityttää plexin puuttuminen ja sen vaikutus 100+ nopeuksilla.
  7. #457
    Kyllä mä ajelin ton alppireissun oikein mielelläni! En kaivannut korkeampaa pleksiä, itse asiassa uskon että se toisi enemmän häiritseviä pyörteitä kypärän eteen! Toki autobahnilla ajelu ei ole enää hirveän kivää 150+ nopeuksissa!
    Oma perse ei tottunut ton normipenkin muotoon vaikka yleensä se on ollut eri pyörissä vain tottumuskysymys... Nyt oli yli 400km:n päivämatkat vähän pirun hankalia. Varmaan itse ainakin vaihdan siihen comfort-satulaan ensi kesäksi! Tai sitten vaihdan siihen mahdollisesti tulevaan F-malliin??!!
    Se mikä pidemmillä matkoilla on ihan todella kiva on toi vakionop. säädin! Se on ihan loistava keksintö!!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  8. #458
    Lainaa Anbre kirjoitti Katso viesti
    Kertokaapas pyörällä enemmän ajaneet, että sopiiko laite kuinka hyvin pidemmille matkoille? Kellään kokemusta comfort-istuimesta ja/tai sport-tuulilasista? Koeajo on jo sovittu, mutta ei ehdi/kehtaa heittää n. 500km lenkkiä. Mukavuus on toki suhteellinen käsite, mutta olisi kiva kuulla asiasta mielipiteitä. Edellinen pyöräni oli K7 kilokikseri, joka sopi matka-ajoon vallan mainiosti. R:ssä mietityttää plexin puuttuminen ja sen vaikutus 100+ nopeuksilla.
    tere
    odotan tota comfort penkkiä tällä viikolla, Heinon kautta 2vk sit tilasin koska ei munkaan takapuoli tottunu tohon normipenkkiin. Onkohan enemmän suunniteltu rata-ajoon, varmaan sama kuin RR'ssä?? Pitäs kyll olla sit pehmeempi mut aikahan sen näyttää Vaihdetaan samalla vähän pienempi kilpiteline nii saa vähän eri näköä tohon pyrstöön. Mua kans mietityttää toi pleksi et saako siitä etua vai ei..? Kyllähän se ainakin tota ulkonäköä muuttaa kans, ainakin ton nettimotossa myynnissä olleen pyörän kuvan mukaan. En ole kans kyl keneltäkään viel kuullu mitään kokemuksia asiasta.
    Viimeksi muokannut: Fatboyslim; 19.08.2014 klo 20:21.
    King for a day, fool for a lifetime
  9. #459
    Lainaa Fatboyslim kirjoitti Katso viesti
    tere
    odotan tota comfort penkkiä tällä viikolla, Heinon kautta 2vk sit tilasin koska ei munkaan takapuoli tottunu tohon normipenkkiin. Onkohan enemmän suunniteltu rata-ajoon, varmaan sama kuin RR'ssä?? Pitäs kyll olla sit pehmeempi mut aikahan sen näyttää Vaihdetaan samalla vähän pienempi kilpiteline nii saa vähän eri näköä tohon pyrstöön. Mua kans mietityttää toi pleksi et saako siitä etua vai ei..? Kyllähän se ainakin tota ulkonäköä muuttaa kans, ainakin ton nettimotossa myynnissä olleen pyörän kuvan mukaan. En ole kans kyl keneltäkään viel kuullu mitään kokemuksia asiasta.
    Joko olet saanut comfort penkin? Miltä tuntuu? Näyttää pahasti siltä, että menee pyörä tilaukseen..
  10. #460
    Perjantaiks sovittu aika. Toivottavasti tulee parempi ettei rahat ihan hukkaan mene
    King for a day, fool for a lifetime
  11. #461
    Lainaa Fatboyslim kirjoitti Katso viesti
    Perjantaiks sovittu aika. Toivottavasti tulee parempi ettei rahat ihan hukkaan mene
    Ok, kerrothan sitten kokemuksia! Toivotaan ettei ole turha hankinta.
  12. #462
    Toki laitan viestiä ja ehkäpä kuvakin;katotaan miltä nyt näyttää.
    King for a day, fool for a lifetime
  13. #463
    Mulla on nyt Puudelissa comfort-satula. Lauantaina selviää oliko hankinnasta mitään hyötyä....
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 11.09.2014 klo 17:49.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  14. #464
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mulla on nyt Puudelissa comfort-satula. Lauantaina selviää oliko hankinnasta mitään hyötyä....
    Minäkin tilasin kyseisen satulan. Ja pyörän myös

    Mitä ulkomaalaisilta foorumeilta lukenut, niin comfort-jakkaran pitäisi olla ihan hyvä hankinta. Laita toki omia mietteitä viikonloppuna!
  15. #465
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Mulla on nyt Puudelissa comfort-satula. Lauantaina selviää oliko hankinnasta mitään hyötyä....
    Mä pääsin vasta tällä viikolla kunnolla kokeilemaan tota penkkiä vaikka ollu jo pari viikkoa alla. Ensi vaikutelma ollut positiivinen koska mun mielstä antaa paremmin tukea ja tietysti pehmeempi. Varmaan pitää vähän totutella koska muuttaa kyllä vähän ajoasentoa pystymmäksi ja esim liikennevaloissa jalat koskettaa vähemmän maata(172cm pitkä kun olen vaan. Nyt pitää vaan päästä vielä pitkää lenkkiä tekemään niin tulee fiilistä millanen toi todellisuudessa on.
    King for a day, fool for a lifetime
  16. #466
    ööh, mitenhän tänne ladataan kuvia..?
    King for a day, fool for a lifetime
  17. #467
    Lainaa Fatboyslim kirjoitti Katso viesti
    ööh, mitenhän tänne ladataan kuvia..?
    ohjeet löytyy tästä: http://www.moottoripyora.org/keskust...iin-foorumille
    Voi käyttää myös esim googlen picasaweb kuvapalvelua, uppaa.fi, imgur.com toimii myös hyvin jne...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  18. #468
    [IMG][/IMG]
    no nyt toimii, kiitos
    Viimeksi muokannut: Fatboyslim; 13.09.2014 klo 16:05. Syy: tekstin lisäys
    King for a day, fool for a lifetime
  19. #469
    No niin... comfort satulalla ajettu tänään lähes 700km. Missään vaiheessa ajaminen ei tuntunut epämukavalta!
    Puolen välin tienoilla kun oli paljon suoraa tietä tuntui tuolla takareisissä semmosta puutumista... mutta verrattuna heinäkuun Euroopan reissuun ei ollu lainkaan niin tuskaista! Euroopan reissulla jo 400km tuntui todella pahalta, nyt meni siis 700km melko lailla helposti!
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 14.09.2014 klo 09:25.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  20. #470
    Aamupäivän lenkki 250km Espoo-Karkkila-Forssa-Loppi suunnassa ja pidin todella. Penkki on hyvä! Taitaa noi 700km lenkit jäädä ens kauteen, mut varmaan menee paremmin kuin vanhalla satulalla.
    King for a day, fool for a lifetime
  21. #471
    Vaikka kaiken maailman nettikirjoituksia tuleekin seurailtua niin eipä ollut tästä mitään tietoa.. Nimittäin Biketeamin huolto soitti meikäläiselle ja kertoi että mun pyörässä on takaisinkutsu!!!
    Imuventtiilit menee kuulemma uusiksi. Aika iso remppa siis tulossa.
    No hyvin on pyörä toiminut ja tänään menee 20tkm huoltoon. Onkohan Suomen eniten ajettu S1000R??
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  22. #472
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Vaikka kaiken maailman nettikirjoituksia tuleekin seurailtua niin eipä ollut tästä mitään tietoa.. Nimittäin Biketeamin huolto soitti meikäläiselle ja kertoi että mun pyörässä on takaisinkutsu!!!
    Imuventtiilit menee kuulemma uusiksi. Aika iso remppa siis tulossa.
    No hyvin on pyörä toiminut ja tänään menee 20tkm huoltoon. Onkohan Suomen eniten ajettu S1000R??
    Ja kuinka kauan menee, että foorumin oransseimmat lasit huomaa tän kommentin?
    Superbike #7
  23. #473
    Tuskin pitkään.
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  24. #474
    Tää on valitettavan usein "nykyaikaa" .

    Luota tässä nyt sit enää mihinkään....
    tässä iässä varsinkaan .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  25. #475
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja kuinka kauan menee, että foorumin oransseimmat lasit huomaa tän kommentin?
    Ja ihan uteliaisuuttani kysyn, mitä sitten
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  26. #476
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ja ihan uteliaisuuttani kysyn, mitä sitten
    No jos se oma paska haisis vähän paremmalle.
    Supermoto
  27. #477
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ja ihan uteliaisuuttani kysyn, mitä sitten
    Kait se "oranssikulttuurissakin" homma menee niin, että eniten
    kadutaan "käyttämättömiä tilaisuuksia" jos niitä on tarjolla
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  28. #478
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Husky510 kirjoitti Katso viesti
    Ja ihan uteliaisuuttani kysyn, mitä sitten
    Eiköhän siitä jonkun näkönen vääntö saatas aikaseks näin alkutalven ratoksi.
    Superbike #7
  29. #479
    Mä myönnän olevani suht oranssi, ollut jo silloin kun oranssi oli vielä valko/sininen. mutta silti jos, siis jos, talouteen tulisi nyt mopo niin se kyllä tulisi varsin suurella todennäköisyydellä Bemarilta. Että osataan me orangitkin ajatella laajemmalla perspektiivillä. Paitsi ehkä yks....

    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  30.  
  31. #480
    Lainaa Fatboyslim kirjoitti Katso viesti
    [IMG][/IMG]
    no nyt toimii, kiitos
    Onks tässä joku kallistuksenestolaite kun on chickenstripesta päätellen ajettu vaan pystyssä ?
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Sivu: 16 / 22:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 61415161718 ... ViimeinenViimeinen