Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 101:een 101:sta
  1. #91
    Vanhalla scalalla tein noin https://www.youtube.com/watch?v=JqZn_oCHVS4 . SHO-1:ssä on aika paksut kuulokkeet. Auttaisiko tuo jos jo SHO-1:n hankit ????
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  2. #92
    Lainaa noutaja kirjoitti Katso viesti
    Vanhalla scalalla tein noin https://www.youtube.com/watch?v=JqZn_oCHVS4 . SHO-1:ssä on aika paksut kuulokkeet. Auttaisiko tuo jos jo SHO-1:n hankit ????
    Kuulokkeet eivät ole tässä tapauksessa ongelma. Poskipalojen alareunat eivät vain veny tarpeeksi sivuille, jolloin korvanlehdet kääntyvät riisuttaessa eteenpäin, ja siten aiheuttaa kovaa hankausta rustoon korvan takana.
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  3. #93
    No niin tällä kaudella päässyt ajelemaan nyt GT-Airilla.

    + sopii omaan kuuppaan pirun hyvin, ei hotspottia edessä kuten oli Qwestissa
    + hiljainen (yksilöllistä) vaikka pääasiassa tulpilla ajankin
    + pikalukko toimii hyvin, enkä kaipaa DD-lukkoa kamalasti
    + head checkit motarilla ei aiheuta mitään draamaa, aerodynaamiikka todellakin kohdillaan

    - aurinkovisiiri huurtuu kaupunkiliikenteessä välillä, tälle kun jotain keksisi
    - visiirin avaus-mekanismi on melkoisen jäykkä, saa jännittää niskoja kun avaa visiiriä

    9/10
    Kawasaki ZZR 1400 -13 ex: Honda CB1000RA -11, Honda CB600F Hornet -09
  4. #94
    Itse ajellut reilun vuoden ko. kypärällä ja muuten ihan ok, mutta aurinkovisiiri huurtuu heti, jos on vähänkään muut kuin ihanneolosuhteet. Mulla myös ongelmia pinlockilla olevan visiirin huurtumisen kanssa, mutta selvästi vähemmän kuin aurinkovisiirin kanssa. Ei huurru, jos ei hengitä...

    Hengityksen ilmanvaihto (lähinnä ulos) on jotenkin puutteellista ja osa hengitysilmasta ei mene ulos, vaan ohjautuu ylös visiirille. Olen miettinyt, että jatkaisi nenän edessä olevien ilmanohjaimia vähän ylöspäin, josko auttaisi, mutta tohon huurtumiseen olen pettynyt.

    Toinen juttunsa on, että visiirin alimman avoimman asennon ja kiinniasennon välissä saisi olla yksi väliasento, kun eka avoin on jo liian auki ajelussa, mutta ihan pieni rako jos olisi, niin olisi hyvä.

    Muuten ihan ok tsybärä.
    Orange is orange: SD1290R '14 + EXC-F350 '15
  5. #95
    Lainaa maakus kirjoitti Katso viesti
    Itse ajellut reilun vuoden ko. kypärällä ja muuten ihan ok, mutta aurinkovisiiri huurtuu heti, jos on vähänkään muut kuin ihanneolosuhteet. Mulla myös ongelmia pinlockilla olevan visiirin huurtumisen kanssa, mutta selvästi vähemmän kuin aurinkovisiirin kanssa. Ei huurru, jos ei hengitä...

    Hengityksen ilmanvaihto (lähinnä ulos) on jotenkin puutteellista ja osa hengitysilmasta ei mene ulos, vaan ohjautuu ylös visiirille. Olen miettinyt, että jatkaisi nenän edessä olevien ilmanohjaimia vähän ylöspäin, josko auttaisi, mutta tohon huurtumiseen olen pettynyt.
    Alaosa on sen verran tiivis, että hitaammassa ajossa ei auta kun leukasuojan alaosan avaaminen
    hieman jollain konstilla.

    Kaikkien tuuletusräppänöiden avaaminen helpottaa myös jonkin verran.

    Tiiveys, myös etu/alaosan, on yksi äänettömyyden peruskivistä....
    ja samallahan tuo kostean hengitysilman poistuminen nousee hitaassa
    etenemisessä esiin kun se ei tahdo edes "niistäen" poistua.

    Otsapuolen tuuletuksen parantaminen jollain tavoin voisi olla
    ihan hyvä juttu...... pitää tutkia.

    Henkilökohtaiset käyttötottumukset vaikuttavat aika paljon huurtumisiin ihan ylipäänsä.
    Itse kun on ikänsä ajellut taajamat ja matelut ym. "luukku raollaan", homma toimii ihan huomaamatta
    niinkin hyvin, että pinlockin käyttölle ei kerry riittävästi "plop-plop" sen väistämättömien
    miinusten vastineeksi.

    Neotecissä ei juuri ole huurtumisongelmia, ilman pinlockiakaan, mutta
    tuossa taitaakin olla markkinoiden parhaita tuuletuksia.
    Moni kokee ruukun jopa liian vetoisaksi.

    Niin... tuossahan oikeastaan tuli taas kerran tämä vanha juttu.....

    Mikään ruukku ei millään konstilla voi olla kaikille täydellinen.

    Aika lähelle kuitenkin päästään, jos omat, ytimeen syöpyneet käyttötottumukset
    minimoivat jonkun.... objektiivisesti perusteltavan haitan.

    Kai tässäkin kokonaisuudessa on viime kädessä kysymys siitä, että
    valmistaja ei sitten kuitenkaan ole riittävällä tavalla osannut kompensoida
    "normiajon kosteissa/kylmissä oloisssa"asettamia vaatimuksia riittävästi.....
    eli tuuletuksen tehokkuuden ja säätömahdollisuuksien nostamista "potenssiin"
    suhteessa tiiviyden/äänettömyyden lisäämiseen.
    Kaikki "vastuu" ja ongelmien kompensointi on jätetty pinlockin varaan......
    ja kuinka TAAS on käynyt..... kun on kaikki munat ladottu samaan koriin ja
    yhden kortin varaan.....? Juu.... "perinteisesti" . ELÄMÄ ON!
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  6. #96
    Minä ainakin olen todella pettynyt kyseiseen pottaan ... touring kypärä jota pitää käyttää moottoritiellä kyykkypyörällä ja vauhtia 200 niin pysyy visiiri auki ... toka ja vika Shoei!
    Jan Mankki
    15320 Lahti
    0505358295
    jan.mankki@gmail.com
  7. #97
    Vai ei pysy visiirinauki. Joku yksilövika tai väärin laitettu (?) visiiri.
    Luin noita kommentteja aiemmin.
    Meidän perheessä on kaksi GT Airia ja kommentteja.
    Ei huurru pinlockin kanssa, jos pinlock on oikein laitettu paikoilleen, eli tiiviisti.
    Aurinkovisiirin kanssa ei huurru. Paitsi nollavauhdissa kun hiki irtoaa muutenkin naamalta.
    Visiiri pysyy auki, myös väliasennoissa, aina kun tarvis vaikka paikallaan ollessa.
    Meteli. Kuskilla helvetinmoinen meteli ja kyytiläisellä ei. Tämä varmaan riippuu miten pyörän tuuliohjain ohjaa ilmavirran kypärään tai ohitse ja kuskiin.

    Onko takaräppänä auki, sieltähän se kosteus poistuu.
  8. #98
    Täällä kanssa kokeiltu yksi kesä gt airilla.
    Ei hyvää sanottavaa

    Painava,paksut pehmusteet(rajoittaa sivulle näkyvyyttä). Ilma ei kierrä kunnolla, ja ainakin omassa pyörässä tulee ilmanpyörteitä,jotka humisee kypärässä todella ilkeästi. Muutenkin tuntuu olevan arka ilmanpyörteille
    Drz
  9. #99
    Nää on niinkuin niin yksilökohtaisia, 2v menty gtairilla ja ei mitään moitittavaa. Ei huurru (paitsi rillit joita on pakkopitää päässä...) ja ei paina mistään. Eikä kyllä ole mikään kovin kovaääninenkään, tosin yleensä ajelen tulpat päässä ja musaa kuunnellen....
    Kawasaki ER5->Kawasaki ZZR600->Kawasaki ZX-9R->Suzuki SV1000s(z)->Honda CB1300F->BMW K1200R Sport->BMW K1300S->BMW S1000XR
    https://kokkonen.zone
  10. #100
    Kaksi vuotta GT-Air ollut käytössä ja on aivan loistava kypärä. Hiljainen, mukava ja aurinkovisiiri on kyllä viimeisen päälle amerikkaa.
  11.  
  12. #101
    Kuukauden verran nyt ajellut GT Airilla ja todella tyytyväinen ollut. Istuu omaan päähän täydellisesti, joka oli tärkeimpiä kriteereitä ostaessa.
    Muita plussia:
    -Kypärä näyttää todella hyvältä
    -Aurinkovisiiri toimii oikeesti eikä vain oo ulkonäön vuoksi
    -Ilmastointi tosiaan toimii kunnolla ja sen tuntee!
    -Kypärän saa kiinni hanskojen kanssa

    Ei oo turhan meluisa kypärä myöskään. Kuulokkeiden kanssa en oo vielä testannut mutta pitäisi istua hyvin, kun on omat paikat muotoiltu sisälle.
    Suosittelen!
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234