Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Kattelin tossa huvikseni Aprilian suomen sivuja eikä pegasosta näkyny jälkeäkään. Kelasin että maahantuonti lopetettu mutta eipä näy tehtaan sivuillakaan pegasoa. Eipä kait mallien lopettamisesta koskaan kauheasti melua pidetä mutta tuli kuitenkin aika puun takaa.

    Kellään mitään tarkempaa tietoa asiasta? Olin elänyt luulossa että pegaso ois kuitenkin myyny suht hyvin, eipä kait sit.
    Pegaso IE
  2. #2
    Kiva pyörä tuo Pegaso, muutaman kerran olen ollut todella lähellä ostaa itselleni.

    Mun käsittääkseni Pegasojen valmistus on kuitenkin lopetettu jo vuonna 2009! Vanhaa varastoa on myyty sitten vielä myöhemminkin.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  3. #3
    Lainaa Cobretti kirjoitti Katso viesti
    Kattelin tossa huvikseni Aprilian suomen sivuja eikä pegasosta näkyny jälkeäkään. Kelasin että maahantuonti lopetettu mutta eipä näy tehtaan sivuillakaan pegasoa. Eipä kait mallien lopettamisesta koskaan kauheasti melua pidetä mutta tuli kuitenkin aika puun takaa.

    Kellään mitään tarkempaa tietoa asiasta? Olin elänyt luulossa että pegaso ois kuitenkin myyny suht hyvin, eipä kait sit.
    Oisko ollut 2010-2011 kun viimeiset tehtiin. En tiedä miten oli muualla maailmassa mutta täällä se lopahti siihen kun Pegaso ei täyttänyt saastemääräyksiä. Tai näin yksi kauppias kertoi.
    Taivas saa odottaa
  4. #4
    ^
    Onkohan näin? Meinaan eikö tuolla samalla Minarellin moottorilla varustettuja pyöriä ole vieläkin tuotannossa?
    Viimeksi muokannut: Sami@Vespa; 17.10.2013 klo 23:02.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  5. #5
    Lainaa Sami@Vespa kirjoitti Katso viesti
    ^
    Onkohan näin? Meinaan eikö tuolla samalla Minarellin moottorilla varustettuja pyöriä ole vieläkin tuotannossa?
    No näin kertoi yksi kauppias, ja eihän se uudempi Pegaso mikään myyntimenestys Suomessa ollut. Halvemmat ja tehokkaammat japanilaiset meni paremmin kaupaksi. Itse ajelin Pegasolla pari kesää ja ihan kivahan se oli.
    Taivas saa odottaa
  6. #6
    Kyllä tuo Euro 3 -vaatimukset täytti, että tuskin päästöt olivat syynä tuotannon lopettamiseen, ehkä myynti ei vain muuten vetänyt.
    http://www.motorino.co.jp/data/april...so-650-eng.pdf
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  7.  
  8. #7
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    No näin kertoi yksi kauppias, ja eihän se uudempi Pegaso mikään myyntimenestys Suomessa ollut. Halvemmat ja tehokkaammat japanilaiset meni paremmin kaupaksi. Itse ajelin Pegasolla pari kesää ja ihan kivahan se oli.
    Eri kategorioiden tehokkaammat joo mutta esim. pikkutennari oli kalliimpi kun pegaso. Ainakin loppuaikoina pegaso oli tosi halpa mutta ehkä se olikin sit just sitä varaston tyhjennysmyyntiä. Trailin sai muistaakseni 8600e.

    Ehkä imago/paperitiedot ei sit myyny. Trail oli ihan mielettömän hauska pyörä ajaa kun sitä joskus kokeilin. Mulla on itelläni rotax-koneinen versio joka on kyllä hauska sekin.
    Pegaso IE