Sivu: 36 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1051:stä 1080:een 1083:sta
  1. #1051
    Osaako kukaan heittää Suzukista olisiko vm. 05-07 600-750 peräisin olevan suuttimen (28507IT) tuottoa 3bar paineella.
  2. #1052
    Lainaa JoSa500 kirjoitti Katso viesti
    Osaako kukaan heittää Suzukista olisiko vm. 05-07 600-750 peräisin olevan suuttimen (28507IT) tuottoa 3bar paineella.
    Jos joku sattuis tietämään niin malli on hyvä mainita kun noitakin on eri tehoilla olevia eri malleja.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #1053
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Jos joku sattuis tietämääm niin malli on hyvä mainita kun noitakin on eri tehoilla olevia eri malleja.
    Siihen ei ole täyttä varmuutta, mutta ehkä gsx-r.

    Edit. Eipä tainnu muutkaan löytää tuolla suuttimen numerolla 28507IT mitään tietoja.
    Viimeksi muokannut: JoSa500; 18.10.2017 klo 17:10.
  4. #1054
    Jos on tarkoitus ostaa kunnollinen kangastakki kivijalkakaupasta, niin mihin kannattaa suunnata isolla kirkolla?

    Missä on valikoimaa ja kenties nuukalle Savolaiselle tämän (viime) vuoden malleja alennushintaan...
  5. #1055
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos on tarkoitus ostaa kunnollinen kangastakki kivijalkakaupasta, niin mihin kannattaa suunnata isolla kirkolla?

    Missä on valikoimaa ja kenties nuukalle Savolaiselle tämän (viime) vuoden malleja alennushintaan...
    Mä ottaisin suunnan kohti Eurobikeria ja hyödyntäisin merkittäviä jäsenetujamme.
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  6. #1056
    Lainaa Goofy S kirjoitti Katso viesti
    Mä ottaisin suunnan kohti Eurobikeria ja hyödyntäisin merkittäviä jäsenetujamme.
    Sellainen kutina ettei ole ottamassa jäsenetuja mukaan, villi epäilys ettei lario liity loppuvuodeksi jäseneksi.
    Itsellä ei ole hyvää käsitystä mutta mahtaako superbikers käydä jos Espoossa samalla kurvailee.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  7. #1057
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos on tarkoitus ostaa kunnollinen kangastakki kivijalkakaupasta, niin mihin kannattaa suunnata isolla kirkolla?

    Missä on valikoimaa ja kenties nuukalle Savolaiselle tämän (viime) vuoden malleja alennushintaan...
    Alkuvuodesta MP-messuilta Rukan osastolta. Itse ostin pari vuotta sitten tuolta takin ja housut isolla alennuksella
    Honda F6C Valkyrie -00
    Triumph Trophy 650 TR6R -67
    Nimbus 750 -56
    ex.Triumph Tiger 800 XRx -15
    ex. Moto Guzzi V1100 Breva -05
    ex. Kawasaki KLX 250S -09
    ex. Suzuki GSX 1100 EX -81
    ex. Suzuki GSX 1100F -92
    ex. Suzuki GSX 750F -89
  8. #1058
    Lainaa rikugien kirjoitti Katso viesti
    Alkuvuodesta MP-messuilta Rukan osastolta. Itse ostin pari vuotta sitten tuolta takin ja housut isolla alennuksella
    Tiedän ja yleensä keskitän varusteostokset MP-messuille, mutta messut ei ole ensiviikolla, kun mie oon kirkolla pikitien piässä.
    Kelit kylmenee ja kohta ruuvaillaan nastoja alle, niin olisi kiva joku nuttu päälle laittaa.
  9. #1059
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    mahtaako superbikers käydä jos Espoossa samalla kurvailee.
    Superbikers on vissiin talviaikaan suljettu, muistelisin että joku meili tuli asiasta. Mut jos eurobikeriin menee niinsiinä samalla parkkikentällä on storm ja allright ainakin. Tampereella ja Turussa vissiin on bikeworldikin jos sinne asti jaksaa mennä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #1060
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mut jos eurobikeriin menee niinsiinä samalla parkkikentällä on storm ja allright ainakin.
    Tuota mie muistelin, että jossain on keskittymä rätkätarvikeliikkeitä, en vaan muistanut missä.
    Eikähän tuolta parkkipaikalta nuttu löytyne tai ainakin sovitusmahdollisuus.
  11. #1061
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Jos on tarkoitus ostaa kunnollinen kangastakki kivijalkakaupasta, niin mihin kannattaa suunnata isolla kirkolla?

    Missä on valikoimaa ja kenties nuukalle Savolaiselle tämän (viime) vuoden malleja alennushintaan...
    Nuttu ostettu vantaan kolmen koplasta.
    -storm
    Ois varmaan pitänyt ottaa pari takkia kainaloon ja juosta pihalle, että joku olisi kiinnostunut.

    -Eurobiker
    Hyvä myyjä ja hyvä palvelu, mutta tuote ei innostanut.

    -AllRight
    Hyvä myyjä, hyvä palvelu ja minulle oikea tuote, joten kaupat syntyi.

    M-Racing Adventure takki
    https://www.allrightshop.fi/tuote/731702
  12. #1062
    Sviddu, onk's kukaan jyvällä , minkäkokoinen on rsv 1000rr,n kruununostimen sisähalkaisia?
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  13. #1063
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pamari kirjoitti Katso viesti
    Sviddu, onk's kukaan jyvällä , minkäkokoinen on rsv 1000rr,n kruununostimen sisähalkaisia?
    Etupukistako kyse?

    Mulla on koneistettu palikka ykköskoppaseen. Voin sen mitata, jos muistan tässä viikonloppuna, ja mikäli ymmärsin yskän oikein.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #1064
    Heps! Enkehant etukattpurkaa, ku toi bilhelv.malli otti kiinni? Oma arvio niin, 27mm?l
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  15. #1065
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Siis hä? Onko noita kelkkahaalareita ilman vuortakin? Miten niillä tarkenee, vai mitä nämä kaksi esimerkkiä ovat?

    https://www.karkkainen.com/verkkokau...-kelkkahaalari

    https://www.drivos.com/kelkkailu/haa...-p-155744.html
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  16. #1066
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Siis hä? Onko noita kelkkahaalareita ilman vuortakin? Miten niillä tarkenee, vai mitä nämä kaksi esimerkkiä ovat?

    https://www.karkkainen.com/verkkokau...-kelkkahaalari

    https://www.drivos.com/kelkkailu/haa...-p-155744.html
    Kelkkailu on hikistä hommaa ja tuulenpitävä kuoripuku on tarpeellinen.
    ...
  17. #1067
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Kelkkailu on hikistä hommaa ja tuulenpitävä kuoripuku on tarpeellinen.
    Eli nuo eivät ole siis kovin lämpöisiä.

    Pitääpä miettiä, mitä talveksi keksii krossikamojen päälle siirtymiä ja yleishurua ajatellen. Haalarin saa kuitenkin hikihommissa vaikka rullaksi takapaksin päälle.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18. #1068
    En oo nyt ihan varma missä ja miten sä huruttelet talvisaikaa, mutta mulla on ihan perusmallinen pilkkihaalari.
    Sillä siis kurvailen siirtymät enskareitin ääreen ja otan sit pois ja lähden enskaamaan. Kyllä se siinä lumihangessa on tähän mennessä pysynyt.

    Äärimmäisen tärkeä kohta on tuo "Ulkopuolella vetoketju lahkeesta vyötäröön saakka."
    Sitä isoa kenkää on mukava laittaa, kun on kunnolla tilaa.

    Ja olen mä ton kanssa joskus ajellut jäisiä hiekkateitä maaseudulla. Ei haittaa menoa.
    Ainut miinus on tuo korkea kaulus. Joskus jos pitäis pällistellä kovasti sivuille, niin meinaa kampee vastaan...

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/39310...i-mustasininen
    Braaaaap
  19. #1069
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    En oo nyt ihan varma missä ja miten sä huruttelet talvisaikaa, mutta mulla on ihan perusmallinen pilkkihaalari.
    Sillä siis kurvailen siirtymät enskareitin ääreen ja otan sit pois ja lähden enskaamaan. Kyllä se siinä lumihangessa on tähän mennessä pysynyt.

    Äärimmäisen tärkeä kohta on tuo "Ulkopuolella vetoketju lahkeesta vyötäröön saakka."
    Sitä isoa kenkää on mukava laittaa, kun on kunnolla tilaa.

    Ja olen mä ton kanssa joskus ajellut jäisiä hiekkateitä maaseudulla. Ei haittaa menoa.
    Ainut miinus on tuo korkea kaulus. Joskus jos pitäis pällistellä kovasti sivuille, niin meinaa kampee vastaan...

    http://www.motonet.fi/fi/tuote/39310...i-mustasininen
    Nyt alkaa tulla vastauksia ihmisiltä, jotka ovat käsittäneet kysyjän tarpeen.

    Visio olis tuon alle järjestyksessä:
    1. tekninen alusasu
    2. lämpöliivi (ainoastaan yläkroppaan)
    3. Haarniska/ polvarit/ suojahousut
    4. Krossihousut/ krossipaita

    ja sitten haalari.

    Ja toimii? Kuinka kylmässä?

    Kauluksen voi paikallinen suutari irroitella, jos haittaa.

    Edit: Eli siirtymille enskapoluille/ krossiradalle ja perinteiseen maaseutu geepeehen ja makkaranpaistoon tarvitaan jotain lämpöisempää.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  20. #1070
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Nyt alkaa tulla vastauksia ihmisiltä, jotka ovat käsittäneet kysyjän tarpeen.
    Mä ajelen läpi talven (-20 pakkasillakin) tekninen aluskerrasto -> haarniska, polvarit, suojahousut ja normi krossikengät liukupohjilla + villasukat -> kesäkrossihousut ja kesäpaita sekä kesähanskat -> sitten kelkkatakki ja kahvapussit. Kaulaan perus buffi.

    Tällaisen harrastajan vauhdeissa ei oo tullut kylmä. Ehkä jopa päin vastoin. Näin syksyisin oon nähnyt kuskeilla olevan liivejä, mutta talvella on kaikilla takit päällä. Yoko Yuha on suosittu takki talviajoon. Mun kelkkatakki on melko samanlainen kuon tuo, mutta vetoketju ei mee edestä keskeltä, vaan vähän sivusta.

    Ja siirtymille tosiaan se pilkkihaalari.
    https://www.youtube.com/results?sear...ympäriajo+2017
    Tosta kun selailee videoita, niin näkee miten jätkät ajelee. Ja löytyy myös videoo, kun ajetaan siirtymiä tai tullaan siirtymiltä huoltoon.

    edit. Ainakaan mulla ei tuo linkki toimi, mutta youtubeen vaan hakusana päijänteen ympäriajo 2017.
    Braaaaap
  21. #1071
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    Mä ajelen läpi talven (-20 pakkasillakin) tekninen aluskerrasto -> haarniska, polvarit, suojahousut ja normi krossikengät liukupohjilla + villasukat -> kesäkrossihousut ja kesäpaita sekä kesähanskat -> sitten kelkkatakki ja kahvapussit. Kaulaan perus buffi.

    Tällaisen harrastajan vauhdeissa ei oo tullut kylmä. Ehkä jopa päin vastoin. Näin syksyisin oon nähnyt kuskeilla olevan liivejä, mutta talvella on kaikilla takit päällä. Yoko Yuha on suosittu takki talviajoon. Mun kelkkatakki on melko samanlainen kuon tuo, mutta vetoketju ei mee edestä keskeltä, vaan vähän sivusta.

    Ja siirtymille tosiaan se pilkkihaalari.
    https://www.youtube.com/results?sear...ympäriajo+2017
    Tosta kun selailee videoita, niin näkee miten jätkät ajelee. Ja löytyy myös videoo, kun ajetaan siirtymiä tai tullaan siirtymiltä huoltoon.

    edit. Ainakaan mulla ei tuo linkki toimi, mutta youtubeen vaan hakusana päijänteen ympäriajo 2017.
    Viikonloppuna on asiaa Lahteen, niin siellä on Kärkkäinen ja Motonet vierekkäin. Käynpä käpistelemässä haalareita.

    Kiitos. Tästä oli hyötyä ajatusten selvittämiseen.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  22. #1072
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pamari kirjoitti Katso viesti
    Sviddu, onk's kukaan jyvällä , minkäkokoinen on rsv 1000rr,n kruununostimen sisähalkaisia?
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Etupukistako kyse?

    Mulla on koneistettu palikka ykköskoppaseen. Voin sen mitata, jos muistan tässä viikonloppuna, ja mikäli ymmärsin yskän oikein.
    Tämä on sitten ykköskoppaseen tehty vanhalle Bilteman emäputkesta nostavalle pukille.

    Kikkareen kokonaismitta 84 mm

    Tappi, joka menee emäputkeen: D: 21mm L: 37mm
    Kaulus: D: 38 mm L: 18 mm
    Tappi, joka menee pukkiin: D: 19 mm L: 29 mm
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #1073
    Thanks
    K1200rs '05 , Rsv 1000 Rr
  24. #1074
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Viikonloppuna on asiaa Lahteen, niin siellä on Kärkkäinen ja Motonet vierekkäin. Käynpä käpistelemässä haalareita.

    Kiitos. Tästä oli hyötyä ajatusten selvittämiseen.
    No problem.
    Jos oot Lahden seudulla enskailemassa, niin voin hyvin tulla mukaan ajelemaan.
    Tällä hetkellä Nuuttila ja Kiviränni on joka päivä auki ja Pippon enskareitti viikonloppusin. Mun mielestä kaikki radat on ajettavissa. Jossain vaiheessa on yleensä laitettu vähäksi aikaa kiinni, ennen kunnon pakkasia, mutta nyt ei oo sellasesta merkintää nettisivuilla.
    Braaaaap
  25. #1075
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti
    No problem.
    Jos oot Lahden seudulla enskailemassa, niin voin hyvin tulla mukaan ajelemaan.
    Tällä hetkellä Nuuttila ja Kiviränni on joka päivä auki ja Pippon enskareitti viikonloppusin. Mun mielestä kaikki radat on ajettavissa. Jossain vaiheessa on yleensä laitettu vähäksi aikaa kiinni, ennen kunnon pakkasia, mutta nyt ei oo sellasesta merkintää nettisivuilla.
    Ei ihan tuota. Hautajaiset ovat vierailun syy. Lelut jää kotiin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  26. #1076
    Kysästään täällä kun ei biltema tällä kertaa auttanut asiassa...

    Jostain pitäisi löytää pitkä ristipää ruuvimeisseli. n.30cm varrella.
    nettiä hieman tutkinut ja tilaamalla varmaankin löytyisi..

    Sattuuko jollain olemaan tiedossa paikkaa helsinki vantaa suunnalta josta tuollaisen voisi noutaa saman tien hyllystä.
    Eli vähintään n.30cm varrella (ristipää) ja ceparin kaasarien irroitukseen.
    KAWASAKI Z1000
    Ex:HONDA CBR 600F/ SUZUKI GSX 750F/ KAWASAKI ZZR500
  27. #1077
    Lainaa miggo kirjoitti Katso viesti
    Kysästään täällä kun ei biltema tällä kertaa auttanut asiassa...
    Hei, Kokeile biltemaa! Siellä on tommonen 500 mm ruuvari, johon saa liitettyä eri kärkiä!
    http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Ka...la-2000020913/

    Tai jos bilteman malli ei miellytä, niin intternetistä saa.
    https://www.24mx.fi/ruuvimeisseli-ph...lli-beta-tools
    Braaaaap
  28. #1078
    Lainaa miggo kirjoitti Katso viesti
    Sattuuko jollain olemaan tiedossa paikkaa helsinki vantaa suunnalta josta tuollaisen voisi noutaa saman tien hyllystä.
    Eli vähintään n.30cm varrella (ristipää) ja ceparin kaasarien irroitukseen.
    Tietoa ei ole mutta hyviä arvauksia... IKH on yksi todennäköinen paikka, ja hyvinvarusteltu rautakauppakin voi hyvällä onnella auttaa puusepäntyökaluosastollaan.
  29. #1079
    Lainaa sami1024 kirjoitti Katso viesti
    Tietoa ei ole mutta hyviä arvauksia... IKH on yksi todennäköinen paikka, ja hyvinvarusteltu rautakauppakin voi hyvällä onnella auttaa puusepäntyökaluosastollaan.
    ikh ja sieltä wera
    2013Halli 5x1Maili2016Lappenranta K 3X1Maili
    2013Joensuu 2X1Maili
    2013Lappenranta S7X1Maili
    2014Lappenranta S 6X1Maili
    2015Halli6X1Maili
    2015Lappenranta K 17X1Maili
    2015Kauhava17X1Maili
    2015Räyskälä27X1/4Maili
    2015Lappenranta S 3X1Maili
  30.  
  31. #1080
    Pohdintaa takabokseista.
    Miulla on KTM SM-T 990 ja siihen sellanen neliönmallinen takaboksi. Ihan näppärä se on ja ruma kuin mikä. Tuon kanssa ei saisi ajaa yli 130 km/h. Saako noiden virtaviivaisempien kanssa huoletta ajaa lujempaa vai onko noissa samat rajoitukset?

    Neidin Yammussa on tollanen Kapan tai Givin hieman virtaviivaisempi loota. Sopiiko tuon Yammun laukun aluslevy kotariin vai tarvitseeko se jonkun oman?

    Ebayssahan noita on jo ihan kohtuuhinnoissa, mutta kolme takaboksia tuolla tallissa jo pyörii, niin en haluaisi tilata neljättä.
    Triumph Tiger XC -11

    Tarinoita motukkaretkiltä: http://tommitravels.blogspot.fi/
Sivu: 36 / 37:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2634353637 ViimeinenViimeinen