Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Kertokaapas viisaammat mitä tapahtui. Proileri on ollut kiinni pyörässä suunnillensa Kesäkuun alusta alusta ja toiminut varsin moitteetta. Nyt kuitenkin mopon seisoskellessa takarenkaan kohdalle on alkanut ilmestymään öljyä ja syysksi on paljastunut tiputteleva proileri. Tiputtelun huomaa jo vuorokaudessa.

    Laite on kytketty siten että signaali tulee nopeusanturilta ja tuo puoli pelaa ok. Kun virrat sammutetaan, ei proilerillekaan enää virtaa tule.

    Päälisin puolin kaikki näyttää olevan ehjänä mutta mutta...jostain se öljy alas tulee.

    Onko smuilla ollut samanlaisia ongelmia? Mistähän tuota vikaa kannattaisi alkaa syvällisemmin tutkia?
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  2. #2
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Letkussa joku vuoto, että ottaa ilmaa ja päästää öljyn valumaan..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    Vika on öljysäiliön ja huohotus letkun liitoksessa joka ei ollutkaan nestetiivis. Tai itsellä ainakin laski öljyä siitä mopon alle säiliön ollessa täynnä tai vinossa.
  4. #4
    Lainaa Diesel kirjoitti Katso viesti
    Vika on öljysäiliön ja huohotus letkun liitoksessa joka ei ollutkaan nestetiivis. Tai itsellä ainakin laski öljyä siitä mopon alle säiliön ollessa täynnä tai vinossa.
    Tämä kaiketi tarkoittaisi että vuoto tulisi säiliöstä, näin ei kuitenkaan tässä tapauksessa ole vaan öljy vuotaa nokasta.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  5. #5
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Letkussa joku vuoto, että ottaa ilmaa ja päästää öljyn valumaan..
    Tätä samaa epäilin, ja jos noin olisi, letkusta pitäisi löytyä kohta jossa on ilmaa, sitäkään kun ei löydy...jollei sitten vuoto ole pumpun juuressa, tuopa pitää vielä tarkistella.
    TBD
    --------------------
    Honda CBR 1100 XX
    Honda CBF 1000 F
    Triumph Sprint ST 1050
    Suzuki GSX-F 750
  6.  
  7. #6
    Tai sitten siellä pumpun sisällä on roskaa eikä se pääse palaamaan perusasentoonsa.
    Oletko koettanut prime toiminnolla ? saattaisi auttaa tai sitten ei.