Pitkästä aikaa, ja samalla kauden viimeinen, Ilta-ajelut (tm) tiistaina 24.9.2013 klo 17.00 @ Järvenpään ST1 (Sibeliuksenväylän ja Urheilukadun kulmassa). Vauhti ja meno samaa kun ennenkin. Lähtöpaikalla ja maalissa tankkaus, reitinvarrella ei. Reitin pituus on sellainen, että keretään ennen auringonlaskua takas ja ettei dukea tarvii tankata matkalla. Sateella tai märillä teillä ei ajella. Ei suositella ensikertalaisille.
Varapäivä ke 25.9 sama aika, sama paikka. Sääpäivitys ti 24.9 klo 15 (varapäivän sääpäivitys ke 25.9 klo 15), märillä teillä tai sateella ei ajella.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Mukana ollaan. Ja tuttuun malliin perämiehenä voin kurvailla.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17
Muu kana
Aprilia Tuono V4R aprc + KTM
Mahdollisesti mukana.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Voi satan. Ti klo 17 saappi starttaa Tampereelta stadiin. Jos ajelette siellä suunnalla, niin mä keulin teistä ohi.![]()
Suzuki B-King 2016-
Kawasaki Z750 2004-2016
Sen lupaan että kaikkeni yritän.
www.facebook.com/jukka.huolman
Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
Honda VFR800 VTEC -03, musta
Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.
Jos mulla on Apriliassa soiva kone paikoillaan, niin mukana olen ihan varmasti![]()
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Vettä ei lupaa eikä keskiviikko näytä yhtään sen paremmalta, joten mennään vaan. Vilposaahan siellä on (+9'C) mutta ohan se mentävä kun kohta ei taas mopoilla seuraavaan 7 kuukauteen.
eli GO! @ 17.00 järvenpään st1, tankatkaahan lähtöpaikalla.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Mä en pääse.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Ei tullut hartaasti odotettua puhelua pajalta tänäänkään. Eli ei pyörää, ei letkailua. Josko sen huomenna sais...
Riku #666
www.trackpunkracing.com
Pikkasen viileet ajelut,mutta silti ihan jees. Ja saatiin oikein auringon paistettakin, vaikka ensin synkältä näyttikin.
Kiitoksia vaan kaikille, lauantaina makkara reissu vielä ja sitten voi pyörän laittaa talviteloille.
Indian Chief Dark Horse
Mukava pieni iltalenkki. Kassitkin jäätyi vain vähän.
Trying is the first step towards total failure.
Aprilia Tuono Factory '17