Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Moi,

    Kysymällähän se selviää, että löytyisikö täältä Etelä-Karjalan alueelta toimintaa moottoripyöräilyn merkeissä? Oikeastaan mitä tahansa; satunnaisia letka-ajoja, kerhotoimintaa tai muuten vaan paskan jauhamista.

    Olen itse joku aika sitten muuttanut Lappeenrantaan ja paikallinen toiminta kiinnostaisi.
    - Solifer LoL -10
    - Suzuki GSX-R600 -03
  2. #2
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lappeenranta/Imatra-akselilla on ainakin ahkeria kuvajahtaajia, näin olen huomioinut Sitä kautta vois ainakin löytyä ajeluseuraa ynnä muuta! Itsehän olen enää vain henkisesti lappeenrantalainen, vaikka siellä tiuhaan tulee vierailtuakin...
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  3. #3
    Lappeenrannan Moottoripyöräilijät ry. Muutama letka-ajo kaudessa. Kerholla jutustelua sekä pikkujoulut.

  4. #4
    Lainaa satzuma kirjoitti Katso viesti
    Lappeenranta/Imatra-akselilla on ainakin ahkeria kuvajahtaajia, näin olen huomioinut Sitä kautta vois ainakin löytyä ajeluseuraa ynnä muuta! Itsehän olen enää vain henkisesti lappeenrantalainen, vaikka siellä tiuhaan tulee vierailtuakin...
    Kuvajahtihommia itseasiassa olenkin seuraillut. Tällä (ensimmäisellä) kaudella en kyllä vielä lähtenyt niihin mukaan Katsotaan ensi keväänä sitten.

    Pete, kiitti vinkistä! Täytyy pistää muistiin ja mahdollisesti osallistua toimintaan
    - Solifer LoL -10
    - Suzuki GSX-R600 -03
  5. #5
    Minäkin pistin ensimmäisen kuvan lauantaina tuonne kuvajahtiosastoon. Tällai syksyllä ehtii paremmin kun muut ovat jo laittaneet pyöränsä pakettiin. Ihan kiva idea, mutta ei tahdo muistaa mitä on jo ollut kun ketju alkaa olla pitkä.
    Ducati Streetfighter V4 -2021
    Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
  6. #6
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa korhosenpete kirjoitti Katso viesti
    Lappeenrannan Moottoripyöräilijät ry. Muutama letka-ajo kaudessa. Kerholla jutustelua sekä pikkujoulut.

    Miten mä unohdin LrMP:n ihan täysin, vaikka jäsenmaksua itsekin maksan!

    Kerholaiset on lepposaa ja mukavaa sakkia, uusia ihmisiä otetaan mielellään mukaan toimintaan. LrMP:llä on myös jonkinmoista yhteistyötä KoneSunin kanssa ja sieltä saa joskus ihan kivoja tarjouksia...-aktiivijäsenet korjatkoon jos väitän mitä sattuu...
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  7. #7
    Onko Lappeenrannassa tai lähialueilla missään ultraäänipesuria?

    Pitäisi nuo rivinelkun kaasarit putsata ja autoliikkeet, mp- huollot ja koneistamojakin käyty läpi, mutta ei löydy. PWR:llä olisi, mutta mahtuu vaan kaksi kerrallaan, enkä jaksaisi purkaa.

    Elikkäs jos on kotosalla tuollainen, niin voin kyllä maksaa käytöstä ja jos tiedätte liikkeen, niin sekin käy
    Pearl White F4i
  8. #8
    Sattuiskohan täältä löytymään keltään työkalua ketjun niittaukseen? Lappeenrannassa majailen.
  9. #9
    Mikä ketju sinulla on? Minulta löytyy ketjutyökalu DID ketjulle.
    <p>GSX 1300 R -07&nbsp; KTM LC4 640 -06&nbsp; FJ 1200 -90&nbsp; CBR 600 RR -08 kilvetön</p>
  10. #10
    Lainaa karjala kirjoitti Katso viesti
    Mikä ketju sinulla on? Minulta löytyy ketjutyökalu DID ketjulle.
    RK 525XS0
    Oletin että nuo on yleismallisia työkaluja? Eli onko joka valmistajalle oma työkalunsa?
  11.  
  12. #11
    Laitoin yv:tä
    <p>GSX 1300 R -07&nbsp; KTM LC4 640 -06&nbsp; FJ 1200 -90&nbsp; CBR 600 RR -08 kilvetön</p>