Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Odotan mielenkiinnolla minkälaisen vastaanoton nuo uudet Indian pyörät saa täällä Suomessa. Omaan silmään muotoilu on todella onnistunut . Ei kelläkään ole vielä jakaa kokemuksia pyörästä jo näin ennakkoon?

    http://www.mpmaailma.fi/uutinen/indi...istunut-uutuus

    Toivottavasti hinnat eivät karkaa pilviin, jotta mielenkiinto säilyy edelleen...saas nährä....
    zei-zei
    -----------------
    KTM 990 smt
    ex Bandit 1200 s
    ex Kawa ZRX 1100
  2. #2
    Hienoa, että vanha merkki tulee taas. Toivottavasti tällä kertaa pysyvästi. Erityismaininnan saa todella upeannäköinen moottori.
    Kallis tulee varmaan olemaan, mutta eiköhän noita joitakin osteta Suomessakin.
    Ehkä joskus mullekin tuollainen...
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  3. #3
    http://www.indianmotorcycle.com/en-us/motorcycles

    Munkin silmää tuo moottori miellyttää, mutta itse mopo... Etupää ihan bueno, mutta tuosta kuskin kieppeiltä taaksepäin Mielestäni olisi kannattanut ottaa vähän enemmän vaikutteita vanhasta inkkarista. Tai vaikka kawan pikkudrufteristä.
  4. #4
    Kävin BikeWorldissä juttelemassa noista ja meinasivat että yli 30k€ on hintalapussa. Muutama on tulossa Suomeen, eikä lainkaan koeajopyörää... Ite en ostais ilman koeajoa, mutta ehkä joku ostaa, mene ja tiedä...
    antti.kemppainen@smoto.fi - Suomen motoristit Ry - www.smoto.fi - Modified Motorcycle Association of Finland - www.mmaf.info
  5. #5
    Lainaa basic kirjoitti Katso viesti
    meinasivat että yli 30k€ on hintalapussa.
    Ameriikassa alkaen n. 19.000 $ josta tämän päivän kurssilla tulee suoraan n. 14.400 euroa. Saksassa maksaa alkaen 23.675 euroa. Onneksi meillä on Suomessa rahaa.
    Honda VFR 750F -93
    Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  6. #6
    Kallis, etenkin jos ei voi koeajaa mutta hei, eipä tule joka kadunkulmassa samanlaista tai samaa merkkiä vastaan (päin vastoin kuin Harrikan kanssa).

    Tuolla sivulla tuo Vintage sopi omaan silmään, voisko johtua siitä kun itellä on nyt Heritage?
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    BMW R1200RT -05
    Yamaha DT 125 X -06
    Gilera SMT50 -18
  7. #7
    Lainaa TA kirjoitti Katso viesti
    Ameriikassa alkaen n. 19.000 $ josta tämän päivän kurssilla tulee suoraan n. 14.400 euroa. Saksassa maksaa alkaen 23.675 euroa. Onneksi meillä on Suomessa rahaa.
    Sitten kun saadaan se satelliittipaikannuksen mukaiset kilometrimaksut ja €uro lisää bensalitraan, niin sitten nuo mopot maksaa sen n. 25 000€
  8. #8
    tänään tuli kutsu ost.. öö.. kattomaan

    pitää mennä.. ihan mielenkiinnosta, onhan tuo legendaarinen merkki
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  9. #9
    kutsu tuli tännekin. lähimpään myymälään matkaa jotain 500-600km. en taida lähteä turhan takia..
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  10. #10
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    kutsu tuli tännekin. lähimpään myymälään matkaa jotain 500-600km. en taida lähteä turhan takia..
    mul ei oo tohon raisioon ku 50 ja näköjään tulee ajeltua sinne joka vitun muukin ilta niin miksei vois...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  11. #11
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    mul ei oo tohon raisioon ku 50 ja näköjään tulee ajeltua sinne joka vitun muukin ilta niin miksei vois...
    No mitä helvettiä, sunhan pittää ajella tänne meikäläisen "kartanolle" saunaamaan joku päivä jos noin läheltä liippaat alvariinsa. Voijaan sitte päisään googlettaa tuota Indiania ni tulee seki katettua...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  12. #12
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    no huomenna on se kotari-ilta...
    Mikä helevetin kotari-ilta? Mennee vähä offtopiikiksi, mutta toinoinniin...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  13. #13
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    mul ei oo tohon raisioon ku 50 ja näköjään tulee ajeltua sinne joka vitun muukin ilta niin miksei vois...
    no, positiivista kuiten se, että kutsu tuli sen verran ajoissa, että posti ehti sen tänne asti kuljettaa...
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  14. #14
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    superduke vip
    AHAAA! No nymmää hokasin. Mikäli ei seuraavana päivänä tartte töihin hirveen aikaseen, niin... Tere tulemast. Loppu sättaaminen vaikka YV.llä ni jätetään tämä topiikki rauhaan.
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  15. #15
    Lainaa zei-zei kirjoitti Katso viesti
    Odotan mielenkiinnolla minkälaisen vastaanoton nuo uudet Indian pyörät saa täällä Suomessa. Omaan silmään muotoilu on todella onnistunut . Ei kelläkään ole vielä jakaa kokemuksia pyörästä jo näin ennakkoon?

    http://www.mpmaailma.fi/uutinen/indi...istunut-uutuus

    Toivottavasti hinnat eivät karkaa pilviin, jotta mielenkiinto säilyy edelleen...saas nährä....
    Hieno pyärä,mutta ne hinnat. Ero jenkkihintaan vaikka suomen autoverot huomioitu n 16 000 taalaa.
    Brandt vetää vahvasti välistä. Mutta eipä tarvi myydä liikaa.
  16. #16
    Kauden tulokkaalla Scoutilla on vissiin vähän kohtuullisempi hintalappu...? On varsin hyvännäköinen kuvissakin. Odotan kyllä miltä livenä näyttää. Jossain oli, että sopii lyhyemmillekin kuskeille, joten toivottavasti mittasuhteet ei ole kuitenkaan jotain mallia "pikku-Sportster".

    Ko. mallista on tehty aika maukas surmanajoversio

    http://www.bikeexif.com/indian-scout
    Viimeksi muokannut: marza; 25.01.2015 klo 14:21.
    Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
    Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
    *Does my bike make my butt look fast?*
  17. #17
    Tänä keväänä sekosin ja vaihdoin ensipyöräni, käytettynä Saksasta maahantuodun Honda Shadow VT600 japsikustomin Inkkariin. Se oli päivä, jolloin mopoilusta tuli nautinnollista. Tuli ehkä liiankin kauan (10 vuotta) sahattua vanhalla
    Indian Chief Vintage two tone green/ivory powered by 111 cubic V-Twin Thunder Stroke engine.
  18. #18
    Lainaa harrives kirjoitti Katso viesti
    Tänä keväänä sekosin ja vaihdoin ensipyöräni, käytettynä Saksasta maahantuodun Honda Shadow VT600 japsikustomin Inkkariin. Se oli päivä, jolloin mopoilusta tuli nautinnollista. Tuli ehkä liiankin kauan (10 vuotta) sahattua vanhalla
    Hyvä valinta!

    Mulla on Indian Chieftain, rekisteröity 14.5.2014 eli täyttää kohta kolme vuotta.

    Pyörästä tein ostosopimuksen Turun BW:n kanssa noin vuotta aiemmin eli heti kun ensimmäiset huhut uudesta
    Indianista kuulin. Itse pyörää ei vielä silloin ollut missään olemassakaan. En ole kauppoja katunut!

    Indianilla olen nyt ajanut reilut 81 tkm. Kilometrejä olisi toki enemmänkin, mutta Indian on vain kesäkäytössä.
    Normaalien huoltojen, jotka olen kaikki tehnyt itse, pyörään olen vaihtanut kerran etujarrupalat ja ajo- sekä toisen lisävalon polttimon.

    Pyöriä on mulla ollut ilman taukoja 48 vuotta ja ajokilometrejä noin miljoona. Tällä hetkellä tallissani on 11 pyörää. Sekä poikani Indian Scout. Hieno pyörä sekin!

    Mielestäni Indian hakkaa laadullaan ja huolettomuudellaan 6-0 kaikki pyörät joista mulla on kokemusta.
    On ne sitten Euroopasta tai Japanista. Tai Neuvostoliitosta...

    Vaikka tallissa on pyöriä sportista enduroon niin kyllä Indian on mulle se mieluisin ajettava!

    Kohtuu arvokas se Indian on, mutta halvalla ei saa hyvää!

    Terv, Jussi
    JussiJ
  19.  
  20. #19
    Lainaa Jullu kirjoitti Katso viesti
    Hyvä valinta!

    Mulla on Indian Chieftain, rekisteröity 14.5.2014 eli täyttää kohta kolme vuotta.

    Pyörästä tein ostosopimuksen Turun BW:n kanssa noin vuotta aiemmin eli heti kun ensimmäiset huhut uudesta
    Indianista kuulin. Itse pyörää ei vielä silloin ollut missään olemassakaan. En ole kauppoja katunut!

    Indianilla olen nyt ajanut reilut 81 tkm. Kilometrejä olisi toki enemmänkin, mutta Indian on vain kesäkäytössä.
    Normaalien huoltojen, jotka olen kaikki tehnyt itse, pyörään olen vaihtanut kerran etujarrupalat ja ajo- sekä toisen lisävalon polttimon.

    Pyöriä on mulla ollut ilman taukoja 48 vuotta ja ajokilometrejä noin miljoona. Tällä hetkellä tallissani on 11 pyörää. Sekä poikani Indian Scout. Hieno pyörä sekin!

    Mielestäni Indian hakkaa laadullaan ja huolettomuudellaan 6-0 kaikki pyörät joista mulla on kokemusta.
    On ne sitten Euroopasta tai Japanista. Tai Neuvostoliitosta...

    Vaikka tallissa on pyöriä sportista enduroon niin kyllä Indian on mulle se mieluisin ajettava!

    Kohtuu arvokas se Indian on, mutta halvalla ei saa hyvää!

    Terv, Jussi
    Hienoa kuulla, että olet ollut tyytyväinen, enkä kyllä ihmettele. Tuossa Thunder Stroke moottorissa on kyllä mahtava vääntö ja iskunvaimennus on erinomainen. Pyörä on todella hyvä ajettava kaikin puolin. Mitä enemmän tuolla ajaa, niin sitä paremmalta tuntuu. Hirveästi ei ole muuten noita isoja inkkareita tullut vastaan. Kaiketi niitä on rekisteröity vuositasolla jotain 10-20 kpl?
    Indian Chief Vintage two tone green/ivory powered by 111 cubic V-Twin Thunder Stroke engine.