Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Kiitos vaimoni, jonka laittautumiseen heräsin viisi tuntia ennen duuniin menoa, ajattelin kirjoitella ainakin itselle muistioksi jotain tästäkin pyörästä.



    Spora meni vaihtelun vuoks myyntiin ja tilalle löytyi mielenkiintonen vaihtari pohjanmaalta





    Eli pyörä on 1996 Triumph adventurer 900. Kolmepyttynen 49 kilowattinen classic-tyylinen hässäkkä.

    Pyörä on ajolleen aivan upea laite. Taittuu kaupunkiräppäilyyn ja matkaakin on todella nasta peli ajaa. Putkistoa tosta on ilmeisesti vähän avarrettu, olis tarkotus käyttää pyörä penkissä, että sais selville onks sinne vaihettu samalla suutinta kaasariin ja jos ei niin se ois yks talven prokkis. Samoin ku suodattimen vaihto paremmin hengittäväks.

    Ulkonäöstä oon täs vähän kahen vaiheilla. Toisaalta, tollanen sen kai kuulus olla. Toisaalta taas noi vauvan pään kokoset vilkut ja lumikolan kokoset peilit metrisillä varsilla vois vaihtaa. Jos jostai löytäsin pyörän oman takaloksun modattavaks nii vois tehdä lyhemmän perän ilman ducktailia, mikä tossa orkkisloksussa häiritsee ihan jumalattomasti. Ainutta loksuu en kuitenkaan rupee tursimaan ku siitä ei välttämättä tuu mitään. Eli jos sulla on adventurerin loksu nurkassa keräämässä ylimääräsenä pölyä (todella todennäköistä...) nii nakkaa vaikka yyveetä.

    Todennäkösesti noi vilkut ja peilit siis ainakin vaihtuu. Joka pyörässä on ollu sivukilpiteline mut ku täs on noi putket molemmin puolin nii enpä tiiä sit.. Katotaan tarkemmin kuhan malttaa lopettaa ajamisen.
  2.  
  3. #2
    Vaimo meni nukkumaan ja mulla ei oo tekemistä nii löysin alottamani topicin tästä vehkeestä.

    No, en pitänyt sitä sellaisenaa. Peilit ja vilkut vaihtui ja takaloksukin rupesi häirihtemään ihan helevetisti liikaa.



    Takaloksun tilalle teki hitsaustaitoinen ystävä takahäkin, johon kiinniteltiin vilkut ja takavalo. Kilpi tuli kiinni ketjusuojaan lähes pakonsanelemana, kun renkaan päällä ois joutunu kulmaks laittamaan ihan karmeen jyrkän ja siitähän ois miliisi keksiny heti sanomista. Eipä mitään, kyllä tuo tohonki sopii ku on tottunu ja pysyypähän tämä sitten sellasena tavaramerkkinä, kun se on aina mulla sivulla ollu.

    Ohjaustankokin vaihtu crossitankoon, peilit on biltema custom shopin tangonpäämallit ja noiden kuvien jälkeen on vielä plastidipattu maski ja pari kromiosaa.

    Että skipaduveinau ja silleen.