Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
  1. #1
    Iski kovaa ja korkealta vaihtaa pyörä v2 moottoriseen menopeliin(se kone on vaan niin muigea). Nyt siis kiikarissa
    olisi vaihto z1000:sta ducati monster 1100:n. Tiedän että on aivan eriluonteisia pelejä kaikin puolin, tehoja monsterissa vähemmän(mutta se v-koneen vääntö), monsteri taas huomattavasti kevyempi, kawa taas kulkee huomattavasti lujempaa(eipä tuolla ole juuri väliä), monsterin ulkonäkö alkanut vaan miellyttää. Tosin eipä tuossa
    nykyisessä pyörässäkään mitään vikaa ole, pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Mitä mieltä te olette joilla on kokemusta tuosta möröstä?
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  2. #2
    Anna mennä!
    Ducsun isolohko ilmajäähy on todella hieno, alhaaltakin vääntävä mylly ja soundit suorastaan vertaansa vailla.
    FXSB & ZX10R
  3. #3
    Lainaa Zonsson kirjoitti Katso viesti
    Iski kovaa ja korkealta vaihtaa pyörä v2 moottoriseen menopeliin(se kone on vaan niin muigea). Nyt siis kiikarissa
    olisi vaihto z1000:sta ducati monster 1100:n. Tiedän että on aivan eriluonteisia pelejä kaikin puolin, tehoja monsterissa vähemmän(mutta se v-koneen vääntö), monsteri taas huomattavasti kevyempi, kawa taas kulkee huomattavasti lujempaa(eipä tuolla ole juuri väliä), monsterin ulkonäkö alkanut vaan miellyttää. Tosin eipä tuossa
    nykyisessä pyörässäkään mitään vikaa ole, pidetty kuin kukkaa kämmenellä. Mitä mieltä te olette joilla on kokemusta tuosta möröstä?
    Käy nyt kuitenkin kunnon koeajolla. Vääntöä Z:ssa taitaa loppupeleissä olla kuitenkin enemmän? V2:ssa on vähemmän tehoa ja kierroksia ja siten jo lähtökohtaisesti vähemmän mahdollisuuksia säätää välityksillä.

    Ulkonäkö...jos tykkää, niin tykkää. Tunteella näitä loppupeleissä ostetaan.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  4. #4
    Siitä vaan. Mitään pyörää ei osteta järkisyillä, ei edes tota kawaa. Monster on ikoni, eräs niistä harvoista pyöristä jotka ovat määritelleet oman tyylisuunnan.

    Tuo ilmajäähy on käyttöominaisuuksiltaan ihan loistava moottori. Rivineloseen verrattuna se tekee läsnäolonsa tiettäväksi mukavalla sykkeellä. L-moottori on hämmästyttävän värinätön ilman tärinäntappoakseleita.

    Voi olla että paperilla tehoa on vähemmän, mutta ainakin Alastarossa olen ajanut muutaman monsterikuskin perässä eikä 50 hv tehotasoitus auta juuri yhtään.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  5. #5
    Mulla mötköttää tallissa 1100. Ai ai eipä vois paljo parempaa menopeliä olla.
    Ducati Monster 1100
    Ducati Monster 750i.e
  6. #6
    Ok, tänään pitäisi mennä koeajamaan mörköä. Saas nähdä
    mikä on mieli sen jälkeen. Vaikuttaa kyl hyvältä
    peliltä ja tosiaan toi ulkonäkö on omaan makuun siisti😍.
    Mitenhän toi kaksi päällä toimii, no ei varmaan ainakaan huonommin
    kuin nykyinen?
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  7. #7
    Nyt on testattu mörkö ja ensimmäinen reaktio on ISO wow!
    Aivan mahtavat soundit😍. Ja onhan se tosi kompakti paketti, tosi
    ketterä ja se v-koneen luonne on sykähdyttävä.
    Kaasun vaste on mielettömän nopea, ei voi verrata rivi koneeseen.
    Kyllä täytyy sanoa et ei tuossa kannata niitä paperilla olevia tehoja katsoa, koska
    se täytyy kokea. Olen myytyä miestä. Ei se aivan moto morini corsaron tasoa ole,
    muttei kaukanakaan.
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  8. #8
    Mä tykkään susta Aina löytyy se yksi ostaja vaikka merkki ei kohtaa
    - slipping and sliding since 1982 -
  9. #9
    Lainaa valuvika kirjoitti Katso viesti
    Mä tykkään susta Aina löytyy se yksi ostaja vaikka merkki ei kohtaa
    Kiitos😊...taitaa kohta rakas zeta vaihtaa omistajaa.
    .....Teoista mies tunnetaan!

    Moto morini corsaro 1200 '09-ex
    Z1000 ´07-ex
  10.  
  11. #10
    Lainaa Zonsson kirjoitti Katso viesti
    Mitä mieltä te olette joilla on kokemusta tuosta möröstä?
    Kaksi iltaa tässä koittanut keksiä jotain hyvää vastausta, molemmilla kerroilla päädyin itse ajelemaan päättömästi paikallisilla mutkateillä ja tulin auringon laskiessa virnuillen kotiin. ;) ja toihan on vasta pieni 750...