Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Ajetuani 7000km CBR 600F:llä päätin että seuraava pyörä on matkaenduro. Ikääkin on jo sen verran (35) että Aprilia voisi olla hyvä vaihtoehto. Sanokaa hyvät ja huonot puolet. Kiitos!
    Kun avaan lompakkoni, minulle tulee outo tunne, että raha ei ole enää muodissa.
  2. #2
    Lainaa Neverheard kirjoitti Katso viesti
    Ajetuani 7000km CBR 600F:llä päätin että seuraava pyörä on matkaenduro. Ikääkin on jo sen verran (35) että Aprilia voisi olla hyvä vaihtoehto. Sanokaa hyvät ja huonot puolet. Kiitos!
    Muutama kesä takana Caponordilla, kilometejä takana tällä laitteella noin 13tkm. Varsin monipuolinen kampe joka ei hetkahda pidemmästäkään taipaleesta. istuinkorkeus melko matala verrattuna vaikka GS bemariin. Tehoa riittää normaalikäyttöön. Miinuksena on Capon perusvika eli etupleksi ja siitä aiheutuvat pyörteet kypärän laelle. Netistä löytyy monia virityksiä tilanteen parantamiseen mutta itse olen mennyt vielä peruspleksillä. Pari sytytyspuolaa on mennyt minulla, jotka olivat vielä alkuperäisiä. Muuta ongelmaa ei sitten ole ollutkaan. hinta ja ominaisuudet ovat mielestäni kohdallaan. Kävin koeajamassa uuden GS:n - onlihan tuo uusi gessu todella hyvä pyörä mutta on sillä aika suolainen hintakin, joten vielä mennään Capolla kunnes loppuu köyhtyminen.
  3. #3
    Moro!
    tämmöinen pikku projekti löytyy itsellä korjaus into vähissä.
    http://www.matkaendurot.net/forum/vi...hp?f=3&t=29553
    Vika löytyin ja koeajot suoritettu 100km.
    Ihan kiva peli ajella ja leon takapöntöt pörisee mukavasti.
    Etutassukin nousee kun oikeen kiusaa.. Ulkonäkö vähän karu ,mutta eihän sitä itse näe kun ajelee eikä turhaa pysähtele.
    Taidan pitää pyörän ainakin kevääseen jos kerkis vielä tekemään muutaman syysretken ennen lumia.
    Viimeksi muokannut: tikru72; 30.09.2013 klo 15:49.
    capo ja gassi
  4. #4
    Caponord alla kolmatta kesää. Olen ollu todella tyytyväinen, Norjan reissu 3500km viikossa tuli heitettyä ja kaikki toimi kuin ajatus. Paukkua on slipareilla ja Power Commanderilla riittävästi ettei jalkoihin jää :-)

    Tuo normipleksin tuulenpyörteily lienee ongelma, itsellä Giwin korkeampi pleksi jossa vielä Laminar Lip spoilerimallinen tuulenohjain, 177cm varrelle sopii juuri mainiosti. Penkki on vakiona sellainen, että kassit pusertuu sitä vasten, olen hommannut Airhawkin ilmatyynyn persuksen alle niin ei puudu pahemmin.

    Voin myydä sulle ton omani jos hinnasta sovitaan :-)
    Yamaha FJ1200 > Aprilia Caponord > BMW R1200GS + Fazer 600
  5. #5
    Aivan loistava pyörä ajoltaan. Tyyppivikoina noi puolat, virrantasaaja sekä tankin sisällä olevan bensapumpun piuhasarja. Suosittelen lämpimästi. Puolat saa autotarvikkeena muutamalla kympillä. Virrantasaajan saat multa ja bensapumpun piuhasarja kannattaa tilata ulkomailta. Aprilian alla on oma topicci Caponordille, sieltä lisää...

    http://www.moottoripyora.org/keskust...-1000-Caponord
    Nyk:Kawasaki ZRX 1100R
    Exät: Aprilia Tuareq 125, Yamaha tenere 600, Honda AT 750, Honda cbr1000f, Suzuki gsf 1200s, Suzuki dr 800, Suzuki gsf 1250s, Aprilia Caponord 1000, Kawasaki ZRX 1100R, Suzuki Dl 1000
  6.  
  7. #6
    Lainaa ceebbari kirjoitti Katso viesti
    Aivan loistava pyörä ajoltaan. Tyyppivikoina noi puolat, virrantasaaja sekä tankin sisällä olevan bensapumpun piuhasarja. Suosittelen lämpimästi. Puolat saa autotarvikkeena muutamalla kympillä. Virrantasaajan saat multa ja bensapumpun piuhasarja kannattaa tilata ulkomailta. Aprilian alla on oma topicci Caponordille, sieltä lisää...

    http://www.moottoripyora.org/keskust...-1000-Caponord
    Mikä tyyppi lataussäädin Capoon käy, Fh020AA vai mikä, Mosfet ilmeisesti, mulla alkuperäisten kanssa tullut murheita ja nyt meni Staattori ja maksaa oikean käden, Tuo hondan malli voisi olla toimiva.