Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Morjens!
    Ei tullu sitt haettuu hailacilta eli pitäisi
    tilata hihnat 996:seen seuraavaa huoltoa
    varten. Ehdotuksia?
    /R
  2. #2
    Katsopa UK ebaystä täydellistä huoltopakettia, saa sieltä pelkkää hihnaakin kyllä.
    -06 Ducati 999s
  3. #3
    Tai saksan ebay. Itse olen tilannut huoltoroippeet stein dinseltä. Rohkeimmat ajelee joillain renault clion hihnoilla.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  4. #4
    Ja koska asut noin etelässä... Käy Eestin Ducatilta ostamassa tai vie koko mopo sinne jos muutakin pitää huoltaa?
    -06 Ducati 999s
  5. #5
    Pelkkiä hihnoja olen vailla, kun muut löytyy
    hyllystä. Ja noitakaan ei tarttis kilsojen puo-
    lesta vaihtaa vielä moneen vuoteen, kun tä-
    näkin kesänä ajoa vasta parisen sataa kilo-
    metriä. Happanee hyvä peli, mutta onneksi
    tallissa eikä ulkona.
    /R
  6. #6
    Mä en lähtis noita vanhoja desmoquattroja mihinkään viron pajalle viemään. Enkä kyllä suomalaisistakaan ihan kelle tahansa ettei sen puoleen.
  7. #7
    No johan on perkele jos ei virallinen myynti/huoltoliike siellä osaa näitä huoltaa? Osa ropaa omassa tallissan huolto-oppaan kanssa, mutta koulutetut miehet ei osaa hommiaan?
    -06 Ducati 999s
  8. #8
    No niinpä. Mun pyörään vaihdettiin kytkimen työsylinteri tänä kesänä takasinkutsukampanjan toimesta. Ko. recall annettu tammikuussa 2002. Tästä threadista löytyy tämmönen viesti.

    Lainaa zpete kirjoitti Katso viesti
    Neliventtiilisten kanssa on muutenkin mukavaa kun kaikki valtuutetut huollotkaan ei niitä osaa... Eräs paikka ei huolinut 748:ia kun on niin vaikea ja toisessa paikassa ei tunnettu mitään ko. laitteen tyyppivioista. Siis valtuuteissa huoltopaikoissa!
  9. #9
  10. #10
    Lainaa vtwin kirjoitti Katso viesti
    Rohkeimmat ajelee joillain renault clion hihnoilla.
    Eikös jossakin Ducatissa (916?) ollut ihan täsmälleen sama hinha kuin siinä Cliossa. Taisipa ko remmille olla tasan yksi valmistajakin, eli taatusti samaa tavaraa. Corse-tekstin painatus vaan on niin kallista. Muistaakseni työkaveri osti ko hihnat Ducatiinsa jotain reilu 20€/kpl.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  11.  
  12. #11
    Lainaa B12 kirjoitti Katso viesti
    Eikös jossakin Ducatissa (916?) ollut ihan täsmälleen sama hinha kuin siinä Cliossa. Taisipa ko remmille olla tasan yksi valmistajakin, eli taatusti samaa tavaraa. Corse-tekstin painatus vaan on niin kallista. Muistaakseni työkaveri osti ko hihnat Ducatiinsa jotain reilu 20€/kpl.

    vanhahko aihe, mutta itse olen käyttänyt Flennorin hihnoja (58093x17 mm). Noita myy mm. Stein-Dinse josta hintaa tulee posteineen yht ~80e.

    Kaippa noita saattaisi autotarvikeliikkeestäkin löytyä, en ole kysellyt.