Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    Olen erittäin alotteleva Bobberi mies Helesingistä, oon nyt 2 viikkoa paininu sähkökaavioiden kanssa ja vituttaa että se ei periaatteessa oo hankala mutta mulle se on.
    Starttimoottoriin asti saan virrat ja kone pyörähtää nyt kivasti. mutta kipinää ei tule, ja maadotuksessa on jotain hämärää ku jos valot toimii ni startti ei toimi, ku valot ottaa maasta pois ni startti pelaa taas, mutta Igniittoriin ja puolaan ei tuu eloa.
    Puola on uus, igniittori on purkuosa, ja pick-up pitäs olla ok(tai mistä minä tiedän).
    Tarkotus on siis laittaa sähköt sillain uusiksi että piuhoja myöten, ja vain kaikki liikennepakolliset.
    Jos löytys joku ylipäälikkö joka jeesais noissa, joko netin välityksellä tai paikanpäälle pääsis kaveriksi, ni toimintakuntoon saattamisesta heitän kymmenenvuotista siglemalttia pullon.
    -T
  2.  
  3. #2
    Mitäs tuommoisessa pitäisi olla, siis sähköjä?

    Pickupille löytyy varmaankin jonkinlainen vastusarvo, tai muu mitattava jolla voi todeta toimivaksi.
    Pikaisella haulla 360-540 ohm?

    Kannattanee tehdä yksi systeemi kerrallaan toimivaksi, vaikka nyt nuo koneen sähköt ensiksi, sen jälkeen lisäillä valot yms.

    Kuvien piirtäminen auttaa aina, ihan periaatetasolla, mistä mihinkin sähkö menee milloinkin.
    Eikä tartte olla mitään virallisen näköistä, kunhan muistaa että noi sähkövehkeet tartee yleensä sen plussan ja maan toimiakseen.