Sivu: 15 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415
Tulokset 421:stä 447:een 447:sta
  1. #421
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Ville_83 kirjoitti Katso viesti
    Kiitokset itse kullekin hienosta reissusta. Aina ei voi voittaa rafla-arpajaisissa, mutta hauskaa oli varmasti joka ikisellä. Reissu oli joka sentin arvoinen helposti vaikka pieni pettymys tuo ruokamesta olikin.



    Helvetin hienosti sanottu
    Salaisuus kulinaariseen elämykseen oli helvetin kova jurri. Tunnelma oli kuin mitä hienoimmalla illallisella.

    Näin mä sen muistan:
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #422
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Salaisuus kulinaariseen elämykseen oli helvetin kova jurri. Tunnelma oli kuin mitä hienoimmalla illallisella.

    Näin mä sen muistan:
    hiffasitsä et tos kuvassa toi toinen on nainen ?
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  3. #423
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa GuessWho kirjoitti Katso viesti
    hiffasitsä et tos kuvassa toi toinen on nainen ?
    Pandoran lipas on auki...
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  4. #424
    Pakko ottaa vähän osaa tähän ruokailukeskusteluun..
    Oma mielipiteeni on, että ravinteli suoriutui vähintäänkin hyvin tommosen possen ruokkimisessa. Noinkin edulliseen menun hintaan nähden jopa erinomaisesti.
    Toki ihmettelin (ehkä jopa vähän ääneenkin, ainakin vieruskavereille), miksi karitsa / lammas oli pitänyt paistaa jo aamulla valmiiksi ja sitten ylikypsyttää sitä koko loppupäivä.. Ja jos oikein muistan, niin kohteliaasti siitä huomautinkin tarjoilijaneidille lähdön hetkellä. Ja toki söin koko annoksen, vaikka se nyt oli paremmat päivänsä nähny.
    Sitä vastoin alkupalat, lampaan saidit ja jälkkäri oli mielestäni jopa erinomaisia. Tämän myös muistin neidille kertoa.
    Tarjoilussa ei mun mielestä ollu mitään vikaa, toki en ruvennu siinä mitään ihmeellisyyksiä kysymäänkään, juomia kysyttäessä esitin neidille vastakysymyksen, että mitä punkkua hän suosittelee ja pyysin tuomaan sitä. Homma toimi paremmin kun junan vessa. Istuttiin siis yläkerrassa oikealla, en tiedä sitten miten muitten pöytien tarjoilijat toimi.

    Lisäksi mun mielestä pitää muistaa, että toi maa on oikeesti ollu vasta n. 20 vuotta pois ryssän ikeestä, missä oma ajattelu oli kokolailla kielletty.
    Menee varmasti toiset 20 vuotta, ellei enemmänkin, että palvelu alkaa pelaamaan joka paikassa täydellisesti, suomiporon sitä vaatiessa. ;)

    Tuhannen jurrissahan siellä ainakin itse olin, joten voi olla että muistikuvani ovat jotenkin vääristyneet, ja jos näin on, niin ottakaa vieruskaverit kantaa.. ( Siki, Harza ja Goofy siinä tais lähimpänä istua)

    Plussana vielä mainittakoon yläkerran kusiputka, joka oli magein, minne oon ikinä veteni päästä asti laskenu. ;)
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  5. #425
    Lainaa Jii_Koo kirjoitti Katso viesti
    Yläkerrassa saimme ristiluulampaat ekana pöytäämme jonka jälkeen vasta tovin päästä tuli kanapalat.

    Kokonaisuutena oli ihan hyvä ruokailu ja ravintolan henkilökunta varmasti yritti parhaansa. Hyvin järkätty homma.
    Eiköhän he yrittäneet parhaansa.
    Pääruoan ajoitus meni keittiöltä pahasti reisille. Siksiköhän heidän oli pakko oikoa yläkerran juomatarjoilussa(oletan, että baari ym.juomat olivat alakerrassa), jotta homma toimisi edes jotenkin? Alkuruoathan toimitettiin ja myös kerättiin nopeasti pois juurikin varmaan tuon keittiön mokan takia.
    Kolmessa ruokalajissa menee harvoin näin vähän aikaa...

    Tuskin kukaan ravintoloitsija on niin tyhmä, että haluaisi noin ison porukan pikaisesti pois kuluttamatta rahojaan (Jollei seuraava poka ole jo tulossa tilalle)? Itse olin henkisesti valmistautunut ottamaan aperitiivin alkuun, hyvän Sauvignon blancin vuohenjuustosalaatin kanssa, kohtalaisen claretin pääruoalle ja jälkkärille oman juomansa. No, näin meni tällä kertaa...

    Yläkerrassa naapurihuone sai kyllä ennen meitä ruokansa. Satuin istumaan naama siihen suuntaan. Kun olin suurinpiirteiden syönyt annokseni, niin kana-annoksia alkoi vasta tulla...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  6. #426
    No joo ja hei, kaikki sai ruokaa eikä kenelläkään tainnut juuri lautaselle mitään jäädä joten turhahan tätä on alkaa paisuttelemaan. Kiva paikka, hyvä sijainti. Pikkujuttuhan tää koko asia oli loistavassa kokonaisuudessa
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  7. #427
    Lainaa Mc Nikke T kirjoitti Katso viesti
    Pakko ottaa vähän osaa tähän ruokailukeskusteluun..
    Oma mielipiteeni on, että ravinteli suoriutui vähintäänkin hyvin tommosen possen ruokkimisessa. Noinkin edulliseen menun hintaan nähden jopa erinomaisesti.
    Toki ihmettelin (ehkä jopa vähän ääneenkin, ainakin vieruskavereille), miksi karitsa / lammas oli pitänyt paistaa jo aamulla valmiiksi ja sitten ylikypsyttää sitä koko loppupäivä.. Ja jos oikein muistan, niin kohteliaasti siitä huomautinkin tarjoilijaneidille lähdön hetkellä. Ja toki söin koko annoksen, vaikka se nyt oli paremmat päivänsä nähny.
    Sitä vastoin alkupalat, lampaan saidit ja jälkkäri oli mielestäni jopa erinomaisia. Tämän myös muistin neidille kertoa.
    Tarjoilussa ei mun mielestä ollu mitään vikaa, toki en ruvennu siinä mitään ihmeellisyyksiä kysymäänkään, juomia kysyttäessä esitin neidille vastakysymyksen, että mitä punkkua hän suosittelee ja pyysin tuomaan sitä. Homma toimi paremmin kun junan vessa. Istuttiin siis yläkerrassa oikealla, en tiedä sitten miten muitten pöytien tarjoilijat toimi.

    Lisäksi mun mielestä pitää muistaa, että toi maa on oikeesti ollu vasta n. 20 vuotta pois ryssän ikeestä, missä oma ajattelu oli kokolailla kielletty.
    Menee varmasti toiset 20 vuotta, ellei enemmänkin, että palvelu alkaa pelaamaan joka paikassa täydellisesti, suomiporon sitä vaatiessa. ;)

    Tuhannen jurrissahan siellä ainakin itse olin, joten voi olla että muistikuvani ovat jotenkin vääristyneet, ja jos näin on, niin ottakaa vieruskaverit kantaa.. ( Siki, Harza ja Goofy siinä tais lähimpänä istua)

    Plussana vielä mainittakoon yläkerran kusiputka, joka oli magein, minne oon ikinä veteni päästä asti laskenu. ;)
    Samassa pöydässä istuneena niin en kyllä muusta huomauta kun menuun vaihdetuista raaka-aineista. Mut omalla ravintola-alan kokemuksella kyllä nostan hattua kyseisen ravintolan toiminnalle. Ei meinaten ole helppoa ruokkia tuota määrää samanaikaisesti. Ei todellakaan ole helppoa... Ruuat saatiin meidän pyötään suht samaan aikaan ja juomaa saatiin kyllä riittävästi... Ja sitäkin ihan helposti pyytämällä... Tosin jos ei odotuksetkaan olleet korkealla niin suurilta pettymyksiltäkin välttyy. (ja tarvii kyllä sanoa et saman hintaluokan ravintolasta harvemmin pääsee kotiin lähtemään sanomatta että kotona saisi parempaa...)
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  8. #428

    R.I.P.
    Liittyi Aug 2005
    Vantaa
    Hehheh, olipa huvittavaa luettavaa tää fine dining keskustelu Ens vuonna sit kaikki örkit puvuissa ja iltamekoissa syömään niin johan saadaan priimaa palvelua ja maailman parasta ruokaa. Tätä odotellessa

    Kyllähän tässä ruokailussa oli paljon plussaakin, eikä se juomien vähäinen valikoima välttämättä niin huonoa ollu. Siinä vaiheessa iltaa oli suurimmalle osalle kuitenkin aika sama mitä punkkua lasiin sai. Valinta "olut/siideri/punaviini/valkoviini" on toki raflan kannalta hyvinkin helppo toteuttaa ja vähentää säätöä juomien laskutusvaiheessa. Alkuruoka ja jälkkäri toimivat oikein hyvin.

    Ymmärrän senkin, että pääruokien ajoitus on vaikea toteuttaa ja ei se nyt itseäni niin älyttömästi haitannut että jotkut oli melkein syöneet ruokansa kun omani sain. Varmaan ainoa oikea ongelma oli tuo rintapalan vaihtuminen koipeen, omat (henkiset) ruokarajoitteet kavahtavat kanan jalkoja ja reisiä. Onneks nälkä oli siinä vaiheessa jo niin julmettu (ja toki ehkä arvostelukykyäkin muutaman drinkin edestä sumennettu) että koipi tuli nautittua. Mutta opimme tästä jälleen jotain uutta, eli turvallisinta on valita vegeannos koska siinä ei tuu näitä ruhon osien sekaantumisia ;)

    Mutta kokonaisuutena raflakokemus menee kyllä melkeinpä org reissujen top kolmoseen. Odottelen innolla sitä ensi vuoden jackpottia jonka wanico meille järkkää ;)
    Kawasaki ER-5 1998 aka Romulus 2010-2012
    Kawasaki ZX-6R 2003 (636 Ninja) aka Pimu 2012-2014
    Suzuki GSXR-600 2009 aka no name yet 2014-
  9. #429
    ...nomuthei, aamupala oli ainakin hyvää ja ravitsevaa. Oli viruvalge, vanatallinn, sakusininen ja jägermeister...
    MAD (mean absolute deviation)
  10. #430
    Seiskytluvun hemmetin enkeli siki:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    ...nomuthei, aamupala oli ainakin hyvää ja ravitsevaa. Oli viruvalge, vanatallinn, sakusininen ja jägermeister...
    Juu. Tämän ruokailun minäkin muistan, hyvää oli. Toi toinen on pikkusen hämärän peitossa. Ruokaa ja juomaa siellä kuitenkin oli. Viini oli punaista, tossa vaiheessa maulla ei ollu niin välii.
    <p>Karvanen REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04</p>
  11. #431
    Lainaa Karkov kirjoitti Katso viesti
    PS. Ei ollut kyllä juomien hinnat pilattu tällä reissulla, tai ylipäätänsä minkään muunkaan hintatasot. Rahaa kului nettipankin mukaan vähemmän Tallinnassa kuin itse reissun hinta.
    Lucky You.
    Ei ihme, että oli vielä eilen vähän tärinät päällä, verkkopankki kertoo mulla menneen reissussa vaivaiset 310,10€.
    Niinjoo, ja sunnuntai-iltana, kun kotiuduin, hönkäsin tohon hima-alkometriin, joka näytti vaivaiset 3,6 promillea.
    Onneks näitä reissuja ei oo joka viikonloppu.
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  12. #432
    Lainaa Mc Nikke T kirjoitti Katso viesti

    Tuhannen jurrissahan siellä ainakin itse olin, joten voi olla että muistikuvani ovat jotenkin vääristyneet, ja jos näin on, niin ottakaa vieruskaverit kantaa.. ( Siki, Harza ja Goofy siinä tais lähimpänä istua)

    Plussana vielä mainittakoon yläkerran kusiputka, joka oli magein, minne oon ikinä veteni päästä asti laskenu. ;)
    Mitään en myönnä.

    Mut en myöskään valita, hauskaahan meillä oli ja ruoat ja juomat maistuivat. Ja seura nauratti.
    Kiitos!
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  13. #433
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Tämä ruokailukeskustelu on todella saanut ideat liikkeelle. Tässähän kävi jo selville, että reissua järjestää ensi vuonna eri henkilö, joten jokaisen on kortensa kekoon kannettava. Sen verran isoihin saappaisiin ollaan menossa.

    Tein hieman tutkimusta, ja jos päädymme risteilemään marraskuiselle Vesijärvelle, olen sen verran "connected", että voisin puhua rytmiryhmämme Mäntybaariin ruokailemaan. Tämän paikan ollessa kyseessä ei tarvitse miettiä, onko kyseessä fine dining, vaiko ei. Baari kelpaa myös paikallisille kuntapäättäjille.

    Arvioikaa itse:

    Mäntybaari
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  14. #434
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Nyt on maailmankirjat sekaisin kun JMH linkittelee Facebook-sivuja, ooksä sortunut?
    -nomen est omen-
  15. #435
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mc Nikke T kirjoitti Katso viesti
    Niinjoo, ja sunnuntai-iltana, kun kotiuduin, hönkäsin tohon hima-alkometriin, joka näytti vaivaiset 3,6 promillea.
    Aika ujo lukema! korjaus onnistu selvästi yli odotusten...
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  16. #436
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kriisi kirjoitti Katso viesti
    Nyt on maailmankirjat sekaisin kun JMH linkittelee Facebook-sivuja, ooksä sortunut?
    En... mutta tiedän Mäntybaarin
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #437
    Lainaa satzuma kirjoitti Katso viesti
    Aika ujo lukema! korjaus onnistu selvästi yli odotusten...
    Joo, no ei toi mikään Drägeri oo kuitenkaan, niin vähän epäilen lukeman paikkaansapitävyyttä.
    Oma veikkaus ennen puhallusta oli ujo 2.00 ;)
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
  18. #438
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Lainaa Mc Nikke T kirjoitti Katso viesti

    Plussana vielä mainittakoon yläkerran kusiputka, joka oli magein, minne oon ikinä veteni päästä asti laskenu. ;)
    Vessa oli aivan upea, kiitos herrasmiehelle joka tuli ulos silmät pyöreänä ja esitteli kyseisen ihmeen.. Ekan kerran joutui ottamaan kuvan ravintelin vessasta ilman ironista virettä..

    Ruoka oli hyvää, lambi nyt oli ylikypsää, mutta jees, kaikki muut osaset oikein herkkua. Olut hyvää, vettä riittävästi. Nuori herra tarjoilija alakerrassa oli todella tyylikkäästi työnsä hoitava asiakaspalvelija, laji joihin hyvin harvoin törmää. Jos olisin syönyt aamiaisen, lounaan ja välipalan, olisin ollut täynnä aamuun asti, mutta koska nautin nuo edellä mainitut keittona, olin kylläinen vain muutaman tunnin. Onneksi mäkkäristä saa hyvää hiukopalaa puoli kaksi, ei valittamista. Kaiken kaikkiaan hieno keikka.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  19. #439
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen satzuma:n avatar
    Hallitus
    Liittyi Dec 2012
    Bårgå
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Mc Nikke T kirjoitti Katso viesti
    Joo, no ei toi mikään Drägeri oo kuitenkaan, niin vähän epäilen lukeman paikkaansapitävyyttä
    No joo joo, mutta onhan se nyt hulvaton ajatus

    Mitä tähän yläkerran wc-asiaan tulee, niin olin ite vissii jo sen verran liikuttuneessa mielentilassa, etten huomannut siinä mitään sen kummempaa ihailtavaa - perhana!
    Life is orange - KTM 690 Duke R
    Life is also black & white - Yamaha R6R

    Jäsentuotevastaava, mainos- & markkinointivastaava, somehommat

    @TRE
  20. #440
    Liekö letkakahvien puutoksen korjaus vai mikä mutta iso kiitos kaikista niistä lukuisista jeguista, salmareista, lonkeroista ja muista virvokkeista joita sain käteeni jo mennessä lautalla. Ilohan siitä irtosi varsin varhaisessa vaiheessa, vaikka tiedänkin että oikeasti yrititte vaan pudottaa mut het' kättelyssä pois muonavahvuudesta.

    Oli se rafla mitä vaan niin aika makeeta siellä oli, sanan varsinaisessa merkityksessä.
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  21. #441
    Kiitokset kaikille erityisen hauskasta reissusta!
    Yhtään ei tullut ulkopuolinen olo, vaikka ensimmäistä kertaa olinkin matkassa mukana. Monenmoista persoonaa löytyi porukasta ja tykkäsin teistä kaikista! Toivottavasti tuo mies huolii vielä toistekin reissuun mukaan...

    T. Kaisa
  22. #442
    Kuinkas moni retkellä shoppaili laivalta matkalahjakortin verran? Oiskos kukaan tai vaikka useempikin mahdollisesti halukas (.org) goes tallinna vol 2 päiväretkelle? Mahtokos toi kortti olla tammikuun loppuun asti voimassa???

    Vaikkei ilmaismatkaa oiskaan niin toi näyttää olevan 1-4 hlölle, eli jos nyt kuitenkin huolin tuon vaimon mukaan niin kahdelle ois lisäksi matka valmiina...
    "Story tells 95% of all Harleys ever made are still on the road. Remaining 5% made it home."

    Tallissa tällä hetkellä:
    zx 12 R
    zx 10 ?
    ktm 520 exc
  23. #443
    Lainaa puuwe kirjoitti Katso viesti
    Hehheh, olipa huvittavaa luettavaa tää fine dining keskustelu Ens vuonna sit kaikki örkit puvuissa ja iltamekoissa syömään niin johan saadaan priimaa palvelua ja maailman parasta ruokaa. Tätä odotellessa

    Mutta kokonaisuutena raflakokemus menee kyllä melkeinpä org reissujen top kolmoseen. Odottelen innolla sitä ensi vuoden jackpottia jonka wanico meille järkkää ;)
    Nyt sit ei lähdetä hakemaan mitään kulinaristista hailaittia, vaan valitaan menuuksi janssonia, spydäriä tms.

    Ruoka olkoon rehtiä konemiehen safkaa jota voi lappaa tauluun yhdellä kädellä. Lisäbonus tulee siitä ettei siinä ole mitään niin suuria sattumia ettei ne neljäntoista tunnin dokaamisen jälkeen oksentaessa mahdu sieraimesta ulos.

    Jos jälkkärinä on kiisseliä, ni marjat pitää olla survottu. Sillä osa marjoista säilyttää muotonsa yllättävän pitkään jos ne säilöö kokonaisena alkoholiin.

    Pukukoodista voisi sanoa sen verran, että perus ratakamat on ihan toimivat. Tulee ainakin kenkien ja housujen kulutuspaloille hyötykäyttöä. ( ja sit on keväällä 2015 aika rehvaksta ajaa mutterille kaffeelle ja kerätä naisten ihailevia katseita ku kulutuspintaa on pari milliä jäljellä).
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  24. #444
    Lainaa jarasan kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas moni retkellä shoppaili laivalta matkalahjakortin verran? Oiskos kukaan tai vaikka useempikin mahdollisesti halukas (.org) goes tallinna vol 2 päiväretkelle? Mahtokos toi kortti olla tammikuun loppuun asti voimassa???

    Vaikkei ilmaismatkaa oiskaan niin toi näyttää olevan 1-4 hlölle, eli jos nyt kuitenkin huolin tuon vaimon mukaan niin kahdelle ois lisäksi matka valmiina...
    Taidettiin saada matkalahjakortteja kaksikin kappaletta. Tammikuun loppuun asti näyttävät olevan voimassa.
    SV 1000N -05
  25. #445
    Yksi kortti ja kaksi henkilöä? täällä lähes valmiina.
    Ehdotuksia? Siis pvm

    T: Antti R.
    Vanha&kädetön(mies)='tyttöjen' pyörä.
    Ei osaa/uskalla. Oppisi edes vähän ajamaan!
    Tauko 16/17.
    Nyt toi mopo on oma ja uusi yritys ;)
    Ihan ok 2018 ja 2019.
  26. #446
    Lainaa jarasan kirjoitti Katso viesti
    Kuinkas moni retkellä shoppaili laivalta matkalahjakortin verran? Oiskos kukaan tai vaikka useempikin mahdollisesti halukas (.org) goes tallinna vol 2 päiväretkelle? Mahtokos toi kortti olla tammikuun loppuun asti voimassa???

    Vaikkei ilmaismatkaa oiskaan niin toi näyttää olevan 1-4 hlölle, eli jos nyt kuitenkin huolin tuon vaimon mukaan niin kahdelle ois lisäksi matka valmiina...
    Me saatiin kolme kappaletta... Voisikin kiinnostaa.

    Olisi muuten tarjolla 5 kpl Eckerön vapaalippuja, jotka olisi voimassa vaan ensi viikon ma- pe. Noihin tulee päälle 5€ matkustajamaksu. Jos kiinnostaa, niin laittakaa privaa. Laitan huomenna "julkiseen" jakoon. Libarit on Helsingin Arabianrannassa.
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  27.  
  28. #447
    Mulla löytyisi Cinderellan 20 tunnin viihderisteilylippu 2-4 hengelle.
    Tai Helsinki Tukholma yhteen suuntaan.
    Haluaako kukaan vaihtaa sitä hel tal hel reittilippuun?
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
Sivu: 15 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415