Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
  1. #1
    Etusivun Uusimmat viestit ketju heittää nyt ketjun ensimmäiselle sivulle josta joutuu aina klikkaamaan itsensä ketjun viimeiselle sivulle. Tässähän ei ole mitään logiikkaa kun haluan nähdä sen uusimman viestin enkä vanhaa ketjun aloitussivua. Olisko mahdollista toteuttaa etusivun linkit sillein että niistä pääsisi suoraan keskustelun viimeiselle sivulle?
  2. #2
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä en tota etusivua kattele ollenkaan. Menen suoraan Keskustelu ja siitä heti alta Uusimmat viestit. Sit klikkaa vaan oranssia palluraa otsikon edessä..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    +1 tälle ehdotukselle
    :-)
  4. #4
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä en tota etusivua kattele ollenkaan. Menen suoraan Keskustelu ja siitä heti alta Uusimmat viestit. Sit klikkaa vaan oranssia palluraa otsikon edessä..
    Juuri näin.
  5. #5
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mä en tota etusivua kattele ollenkaan. Menen suoraan Keskustelu ja siitä heti alta Uusimmat viestit. Sit klikkaa vaan oranssia palluraa otsikon edessä..
    Itse oon vaan jotenkin tykästynyt tohon etusivun tyyliin. Hyvä tapa tuo sinunkin en vaan tuntenut itseäni ollenkaan kotoisaksi tuota kautta..
  6. #6
    Lainaa Huuru Petteri kirjoitti Katso viesti
    Etusivun Uusimmat viestit ketju heittää nyt ketjun ensimmäiselle sivulle josta joutuu aina klikkaamaan itsensä ketjun viimeiselle sivulle. Tässähän ei ole mitään logiikkaa kun haluan nähdä sen uusimman viestin enkä vanhaa ketjun aloitussivua. Olisko mahdollista toteuttaa etusivun linkit sillein että niistä pääsisi suoraan keskustelun viimeiselle sivulle?
    Kannatan.
    Edit: Näinhän se nykyään taitaa toimiakin...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
  7.  
  8. #7
    Samaa mieltä
    Vauhtia ja vaarallisia ajolinjoja jo vuodesta 2012