Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Moro,

    Eli olen ostamassa ensimmäistä customia, muutaman kyykkypyörän jälkeen ja olen vähän pihalla näissä muutoskatsastus asioissa.

    Eli pyörä, jota olen ostamassa on vm. 1982 shovel fxr ensirekisteröinti kanssa 1982. Pyörä on rakenneltu ja tuotu saksasta vuodesta ei tietoa.

    papereissa pyörä on FXR ja shovel/FXR tekniikka, mutta pyörässä ei ole fxr:ää muuta kuin tekniikka ja eturengas. Otteessa on presentteja nolla ja pelkästään maininta akselivälistä. Myyjän mukaan otteessa ei ole muutoksia, kun kyseessä on "vanhan liiton" hd ja aikoinaan kun pyöriä tuotiin suomeen ja rekisteröitiin niin ne tuli aina 0 prosenttisina?

    Eli kyssäri onkin, että onko pyörä ihan laillinen tuollaisenaan kuin se on suomeen rekisteröity, vaikka otteessa ei olekkaan mainintaa muutoksista?
    Triumph Daytona 675 SE 2008
  2. #2
    Käyppä kysyyn finnbikers.fi tai MMAF:n foorumilta. Itse en näe tuossa ongelmaa, ainoo mikä hämää tuossa on tuo 0%, että onko sitä suomessa ollessa muutoskatsastettu laisinkaan, mutta jospa noista foorumeista joku osaa vastata.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  3. #3
    Lainaa JaZZo kirjoitti Katso viesti
    Käyppä kysyyn finnbikers.fi tai MMAF:n foorumilta. Itse en näe tuossa ongelmaa, ainoo mikä hämää tuossa on tuo 0%, että onko sitä suomessa ollessa muutoskatsastettu laisinkaan, mutta jospa noista foorumeista joku osaa vastata.

    Moi,

    Yritin rekisteröityä tuonne MMAF foorumille, mutta en saa aktivointiviestiä
    Triumph Daytona 675 SE 2008
  4.  
  5. #4
    jaha, taitaa ukkelit olla lomilla.

    Finnbikers on aktiivinen ajokaudellakin, aina joku tietää kuinka menetellä tuossa sinun asiassasi.
    Tyyli ennen tarkoitusta.