Lauantaina 3.8 järkätään melkein kivenheiton päässä Turusta (Alastaro Circuit) ORG:n summermeeting 2013, KLIKETI KLIKS
Pistetääs oikeen kunnon letka pystyyn ja ajellaan porukalla ihmettelemään menoa. Tämä letka ajellaan tavallista(kin) rauhallisemmin, eli myös ensikertalaiset ja vähemmän ajokokemusta omaavat ovat tervetulleita mukaan
Lähtö Moision ST1:ltä LA klo 9:00
Paluu omaa tahtia sitten kun huvittaa...
-------------------------------------------------------
Mikä on Turkumiitti? KLIKS
-------------------------------------------------------
Tervetuloa mukaan![]()
MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
Eiköhän sitä tarvi tulla aamukaffeelle st1:een joten hep.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Joke, eiköhän startata aikaisemmin, niin pääsee halukkaat ajajakokoukseen ajoissa (9.30). Esmes 8:40.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Itse en ole ajamaan menossa, joten sen suhteen ei väliä. Muut?
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Josko sitä liittyisi letkaan oripäässä, tankkaus tauko liene lähempänä kymmentä... ?Joke kirjoitti
Jättimäinen ehkä, Alastarossa ainakin nähään mut katotaan koska sinne suuntaan, radalle tuskin kuitenkaan olen menossa.
Ducati Streetfighter 1098 '10
ex Ducati Monster S2R 1000 '07
Ehkä ajan (radalla), ehkä en. Ajajakokouksia on kuitenkin tasatunnein joten ei mulla mitään kiirettä ole. Ysiltä lähtö on ok.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Minulle sopii aikaisempi lähtö, aamusta on hiukan vilpoisempaa olla radan tukkona.
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ei aikeita mennä radalle, lähtöaika on ihan jees.
Mukava ku pukama...eiku mukana
Mei tö iiköls SKRIIM!
The Mocamaster
Koska kortti ja leipä
Mulla kulu jo muutamia kaloreita ku edes ajattelin fillaroinnista ajattelemista.
Mut juu.. koitan keretä Oripäähän tai sit nähdään Alastarolla![]()
Yamaha FZ6-N -> Triumph Daytona 955i
Itse menen jo aamusta pelipaikalle pakulla (Seger) logo kyljissä, sinne voitte jättää kaikki ylim. tavarat jos tarvetta. Olen kello 18.00 asti ainakin paikalla.
Husqvarna Norden 901 -22
ex. Ducati 749 -06
ex. CBR 900RR -01
ex. CBR 900RR -96
ex. GSX750F -02
Melkein perillä, aamupalan aika...
![]()
Joo, mäkin laitan vielä munaa suuhun. Turhan aikaista mopoilulle.
02 Mille R
huomenta...
ei ehi enää turun kautta, tuun suoraan...![]()
HRD vh125 silverhorse
V-max 1700 "Tohatsu"
CVO Breakout
GSX-R 1100
XJ650T
Legend TT
S600c V12
xj6
Route66 -16 with H&D heritage softail
eastcoast -19 with Indian chief vintage
kantatie66 -20 with HD cvo breakout
Kiitoksia Jokelle letkasta, tiukka aikataulu esti kunnon mutkailun mutta oli tuokin paljon parempi kuin tylsät isot suorat tiet.
Hiukan myöhästyin ajajien kokouksesta ekalla kertaa eli ajoitus heitti sen 2 minsaa tai meikä oli vaan niin hidas menemään sinne
Kiitoksia myös ajokavereille, olis kyllä letkaan mahtunut enempikin porukkaa..
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93