Sivu: 125 / 125:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2575115123124125
Tulokset 3721:stä 3729:een 3729:sta
    Lainaa s151669 kirjoitti Katso viesti
    Tuppien paskuus on makuasioita, itselle ainakin sopii paremmin noi vähän paksummat lämmitetyt kuin ohuet orkkikset.
    Avon MT Air Cushion gripit on parhaat, mitä mulla on koskaan missään laitteessa ollut. Mieluummin otan tuollaiset ilman lämpöä, kuin perinteisesti surkeat lämpökahvat. Pitää varmaan heittää ainakin tuosta Tulilinnusta nuo lämpökahvat mettään ja laittaa kunnolliset Avonin gripit tilalle. Pyörä, jolla ajan n. 500-1000km vuodessa, ei kaipaa lämpökahvoja.

Edit: Saahan näitäkin edukkaasti lämmitettyinä, heh. Kliks!
    Viimeksi muokannut: harald73; 05.05.2023 klo 16:05.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Honda CB 1300 -04
    Gilera SMT50 -18
    Olen ostamassa liikkeestä käytetyn 2019 mt-09 spn johon on juuri tehty kausihuolto, pyörällä on ajettu 9000km kun nyt ajan siihen 10tkm lasiin, onko miten kriittistä teetättää siihen 10tkm huolto? vai kestääkö se odottaa talvea ja huollattaisi sen sitten, itse vähän kallistun siihen suuntaan että veisi sen kiltisti 10tkm huoltoon ihan varmuuden vuoksi, itsellä tulee ajettua todn. joku 3-tkm tämän kauden aikana.
    Tuossahan eniten kiinnostaa, että millainen takuu ko. rätkällä on.

Jos on esim. 2v+3v takuu, niin silloinhan siinä ei ole vaihtoehtoja, jos haluaa takuun säilyttää, eli kun on huollon ajankohta, niin merkkiliikkeeseen mars.

Mutta jos on ollut vain 2v takuu, niin sitten ei juurikaan enää ole väliä. Huoltaa niin kuin itse parhaaksi näkee.
    Lainaa Nubnub kirjoitti Katso viesti
    Olen ostamassa liikkeestä käytetyn 2019 mt-09 spn johon on juuri tehty kausihuolto, pyörällä on ajettu 9000km kun nyt ajan siihen 10tkm lasiin, onko miten kriittistä teetättää siihen 10tkm huolto? vai kestääkö se odottaa talvea ja huollattaisi sen sitten, itse vähän kallistun siihen suuntaan että veisi sen kiltisti 10tkm huoltoon ihan varmuuden vuoksi, itsellä tulee ajettua todn. joku 3-tkm tämän kauden aikana.
    Vaihda/vaihdata öljyt itse ja aja kesä onnellisena menemään.
    Supermoto
    Lainaa Nubnub kirjoitti Katso viesti
    Kuten lario tuossa totesi, oleellisin asia on takuu.

Jos se on Tampereelta ostettu 2+3v takuullinen ja takuu on voimassa (siirto uudelle omistajalle ilmoitettu Treen Yamaha-Centerille joka itse kantaa vastuun noista lisävuosista), niin silloin 10tkm huollon joutunee ajallaan teettämään heillä ehtojen mukaisesti, mikäli haluaa takuun säilyttää. Muistaakseni 10tkm huollon hinta tuolla oli suuruusluokkaa 250€, joten ei siitä konkurssia tee.

Huolto-ohjelmaa pikaisesti vilkaisemalla kaikki 10tkm huoltoon kuuluvat kohteet on käyty läpi myös kausihuollossa, joten sen puolesta teknisesti huoltotarvetta ei sinänsä olisi ennen syksyä noilla ajoilla.
    Tuli tuossa hommattua käytetyt perinnemallin nahkalaukut ja raudat kun sain sopivasti. Talven aikana rasvasin Tallipojan valjasrasvalla ja nyt kun ne tuolla sateessa uivat niin hyvin helmeilee vesi pinnalla. Ilmeisesti siis hoito sinänsä on onnistunut ?

Vaan vaan, jotain valkoista härmää tuntuu pukkaaan joistakin kohdista. Mitähän tuo mahtaa olla ?

Paras olisi tietty jos noi nostaisi kuivaan varastoon silloin kun ei ole tarvetta mutta tarpeen ennakointi on vähän vaikeaa. Ja kiinnitys neljällä solmitulla nahkahihnan pätkällä jotka menee takaseinän läpi laukkurautaan ei ole varsinaisesti pikamallia. Onkos tuohon mitään köyhän miehen pikakiinnityspatenttia ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
    Motorg ry, hallituksen jäsen moderointivastaava itl:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi May 2015
    MotOrg ry jäsen
    Vaan vaan, jotain valkoista härmää tuntuu pukkaaan joistakin kohdista. Mitähän tuo mahtaa olla ?
    Näkemättä vaikea sanoa mutta veikkaan valkoisen härmän olevan nahasta irtoavia suoloja tms. parkitsemiseen käytettyä ainetta. Se tulee nahan kastuessa veden mukana nahan pintaan ja veden haihtuessa jää siihen.
    -- Brake later and open the gas earlier --
    Lainaa itl kirjoitti Katso viesti
    Näkemättä vaikea sanoa mutta veikkaan valkoisen härmän olevan nahasta irtoavia suoloja tms. parkitsemiseen käytettyä ainetta. Se tulee nahan kastuessa veden mukana nahan pintaan ja veden haihtuessa jää siihen.
    Kuulostaa uskottavalta. Ei liene pitkäaikaiskestävyyden kannalta hyvä se. Lisää rasvaa ?
    Polvi aina maassa - ketjua rasvatessa. Delvacin todistaja. VZ800, Ex LTD440, Ex GSF1200 (kaadettu), Ex ZRX1100(varastettiin), Ex ER-5
  9.  
    Motorg ry, hallituksen jäsen moderointivastaava itl:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi May 2015
    MotOrg ry jäsen
    Pistä siihen vähän rasvaa ja hinkkaa kohtaa rätillä niin värivirhe luultavasti häviää.
    -- Brake later and open the gas earlier --
Sivu: 125 / 125:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2575115123124125