Sivu: 33 / 130:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 961:stä 990:een 3885:sta
  1. #961
    Lainaa Jagroan kirjoitti Katso viesti
    Pidätin ruuvit on sitten usein 10.9 tai jopa 12.9 lujuusluokaltaan, että niitä ei sitten paljon perus hss terällä enää välttämättä porailla. Ihan vaan vinkkinä. pidätin ruuvilla kuitenkin usein tarkoitus tehdä kolo/painauma siihrn vastakappaleeseen silloin kun sillä joyain yritetään pidätellä.
    Olis tietysti parempi olla selvillä, mitä ollaan tekemässä.

    Huudetaanko piipaa piipaa pidätystehtävään kiirehtien......
    ja Nokian hienokierteinen musta&makia on se pidätinruuvi jolla on tarkoitus tehdä painuma vastakappaleeseen...
    vai ollaanko vaan tulppaamassa jotain reikää määrätyt kriteerit täyttävällä tulpalla ?
    (leikki voi loppua lyhyeen purkka reikään kokeiluilla)

    Vähän taas tää perinteinen: "Mitä jäbä duunaa" ???

    Voidaan myös porata "Normipultin" kannan kautta keskitetysti sopiva reikä, jossa terän kärki menee hieman kannan
    tason alle. Reiän halkaisijalla voi määrittää "murtolujuuden".
    Kestää sitten kyllä piikillä raapaista jos joku tavaraa tarkastamaan innostuu.

    Siellä on sitten "valmiina" pieni "keskityskartio" jos tarttee joskus ryhtyä availuhommiin.
    Rasvaa vielä hyvin, jos tuo on todennäköisesti edessä.

    Helppo tehdä vaikka muttereihin/jatkosellaisiin testivedoksia.

    Onhan sen "ensipainoksen" teossa pieni askartelun paikka, mutta se tulee enemmän kuin korkoineen
    takaisin avaamisvaiheessa.

    Näitä on perinteisesti viritelty monissa yhteyksissä paikkoihin, joihin ei ole tarjolla valmiita "kiinnitysvarmistuksia" ja
    halutaan pitää tavaroita paikoillaan vaikka nurkissa pyörisi sellaistenkin maiden kansalaisia....
    joilla on tapana ohi kulkiessaan kerätä tavara talteen "hylättynä ja valtoimenaan kuljeksimasta".....
    eli ei siis ole kuudella pultilla kiinni ja kannat kunnolla hepissä .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  2. #962
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mistäs saa duellin osia uudeltamaalta, niitä kun ei tunnu hevonvitunvertaa kiinnostavan sähköposiin vastaaminen?

    Niillä on katalogissa osa, mutta ainakaan google ei suomen kaupoista osaa löydä, ilmeisesti duell on joku tukkuri.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #963
    Onkohan nuo ebayssa olevat kiinankahvat kaikki samaa tavaraa?Tarkotan noita parinkympin osia. Ja uskaltaakohan niitä asentaa että meneekö heti katki kun vähän lujemmin jarruttaa.
    Honda CB600F Hornet 1998
  4. #964
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sam_u kirjoitti Katso viesti
    Onkohan nuo ebayssa olevat kiinankahvat kaikki samaa tavaraa?Tarkotan noita parinkympin osia. Ja uskaltaakohan niitä asentaa että meneekö heti katki kun vähän lujemmin jarruttaa.
    Tsiigaa sieltä arvostelut. Muuta neuvoa en osaa antaa. Vähän ne on kakkoja, mutta menettelee. Omassa mopossa sellaiset edellisen asentamana. En oo katsonut aiheelliseksi vaihtaa itse ostamiani idän ihmeitä tilalle vielä.

    Pääsylkän männän tapin pituus kahvassa on se kriittinen. Liian pitkä, ja etujarru leikkaa kiinni. Mittaa ja vertaa alkuperäiseen, ja lyhennä jos tarvis.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #965
    Lainaa sam_u kirjoitti Katso viesti
    Onkohan nuo ebayssa olevat kiinankahvat kaikki samaa tavaraa?Tarkotan noita parinkympin osia. Ja uskaltaakohan niitä asentaa että meneekö heti katki kun vähän lujemmin jarruttaa.
    Noista ebayn kahvoista en tiedä, mutta itse ja moni muu foorumilainen on tilannut kahvoja the2wheels.com. Suuri enemmistö on ollut tyytyväinen mukaanlukien minä. Kannattaa ainakin tarkistaa kyseinen pulju.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  6. #966
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Noista ebayn kahvoista en tiedä, mutta itse ja moni muu foorumilainen on tilannut kahvoja the2wheels.com. Suuri enemmistö on ollut tyytyväinen mukaanlukien minä. Kannattaa ainakin tarkistaa kyseinen pulju.
    Ainakin jalkatapit näyttivät olevan samaa kauraa Kiinalaisten kanssa. Yksi välistäveto lisää postikuluineen ei vaan tee kovin hyvää loppusummalle.
    ...
  7. #967
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Noista ebayn kahvoista en tiedä, mutta itse ja moni muu foorumilainen on tilannut kahvoja the2wheels.com. Suuri enemmistö on ollut tyytyväinen mukaanlukien minä. Kannattaa ainakin tarkistaa kyseinen pulju.
    Vajaan selkärepullisen (puolenkymmentä paria) noita testailleena kerron taas saman kuin aiemminkin: Yksikään jarrukahva ei istunut paikoilleen semmoisenaan. Joko väljää oli ihan pirusti tai sitten kahva jätti jarrun osittain päälle. Eli modaamatta tuskin toimii kunnolla. Kytkinkahvana ihan käypää tavaraa.

    Edit. Ja jos jotain kiinalaisia taittuvia kahvoja meinaa niin kannattaa sitten purkaa ne osiin, vaihtaa pultit länsimaisiin ja kasaan lukitteen kanssa, ettei kahvan pää katoa matkan varrelle.
    Superbike #7
  8. #968
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mistäs saa duellin osia uudeltamaalta, niitä kun ei tunnu hevonvitunvertaa kiinnostavan sähköposiin vastaaminen?

    Niillä on katalogissa osa, mutta ainakaan google ei suomen kaupoista osaa löydä, ilmeisesti duell on joku tukkuri.
    Mun mielestä bike & boat worldit on ainakin duellin jälleenmyyjiä. Hatara muistikuva että oon sinne tiskille duellin kuvastosta tilannut kamaa.
  9. #969
    Hankin -96 SRADin, tarkoitus käydä vähän radallakin. Pelittää muuten, mutta väljät vaihteensiirtimen nivelet harmittaa.
    Kannattaako korjata hankkimalla kerralla uudet siirrinsydeemit à 500,- vai kannattaisiko ensin yrittää tukevoittaa jollain tököttirasvalla väljät pois. Jotain paksua rasvaa vitosella jostain, mitä?
  10. #970
    Esim hakusanat "uniball motonet" ovat hyödyllisiä. Vähän tankoa kaveriksi ja rakentaa uuden vivuston parilla kympillä.
  11. #971
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Kaimaani kirjoitti Katso viesti
    Hankin -96 SRADin, tarkoitus käydä vähän radallakin. Pelittää muuten, mutta väljät vaihteensiirtimen nivelet harmittaa.
    Kannattaako korjata hankkimalla kerralla uudet siirrinsydeemit à 500,- vai kannattaisiko ensin yrittää tukevoittaa jollain tököttirasvalla väljät pois. Jotain paksua rasvaa vitosella jostain, mitä?
    Siis uniballeissa väljää? Ne maksaa pari euroo kipale
    Superbike #7
  12. #972
    Xlmotossa tarjouksessa "A9" ketjurasva ja ketjun puhdistusspray. Onko asiallista tavarss vai kannattaako jättää hyllyyn?
    https://www.xlmoto.fi/favorites/list...5,56439,50137#
    ...
  13. #973
    Lainaa Jote kirjoitti Katso viesti
    Xlmotossa tarjouksessa "A9" ketjurasva ja ketjun puhdistusspray. Onko asiallista tavarss vai kannattaako jättää hyllyyn?
    https://www.xlmoto.fi/favorites/list...5,56439,50137#
    Otin laatikollisen tarjouksesta crosseihin. Voitelusta en osaa sanoa lyhyen tuttavuuden jälkeen. Mutta ikinä en sotkevampaa ketjuöljyä tavannut. Voin vaikka antaa pois noi loput 11 pulloa.
    vuoristoatleetti
  14. #974
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Otin laatikollisen tarjouksesta crosseihin. Voitelusta en osaa sanoa lyhyen tuttavuuden jälkeen. Mutta ikinä en sotkevampaa ketjuöljyä tavannut. Voin vaikka antaa pois noi loput 11 pulloa.
    Ketjurasvan primääri tarkoitus ei ole pitää takavannetta puhtaana.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  15. #975
    Näis vehkeissä joissa öljyt pysyy stefojen ja tiivisteiden sisäpuolella on outoa kun on lahje ja puoli mopoa paskassa.
    vuoristoatleetti
  16. #976
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Näis vehkeissä joissa öljyt pysyy stefojen ja tiivisteiden sisäpuolella on outoa kun on lahje ja puoli mopoa paskassa.
    Ihme kursailua. Hikoileehan se ihminenkin paskat ulos, ku vähän rääkkää. Perverssiä tuollainen anhidroosi.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  17. #977
    Loppujen lopuksi - onko ketjujen rasvaamisella muuta kuin psykologista vaikutusta? Tietysti rasva keskipakovoiman takia lentää ketjusta pois ja toivottavasti kuljettaa liat lahkeeseen tai pyörän pintaan. Toivottavasti ei suurissa määrin ajoradalle liukasteeksi. Näissä ketjuissa on o-renkaat tms, joka lienee sellainen este, että jälkikäteen lisätty rasva ei pääse sinne, missä voitelua tarvitaan.

    Tai ainakin tuollaista kerrotaan. Yksi kaveri kertoi, että ei kertaakaan rasvannut ketjujaan ja hyvin kesti sen, mitä voidellutkin ketjut. Samaa olen lukenut polkupyörien ketjuista. Itse kyllä öljyän ketjuja moottoriöljyllä ja täytyy sanoa, että sen puhdistava vaikutus on aivan ilmeinen.

    Sellaisenkin kokeen voisi tehdä, että putsaisi ketjut huolella esim wd-40:llä, sitten kuivaisi huolellisesti eikä enää ikinä laittaisi pisaraakaan voiteluainetta ketjuihin, vaan seurailisi tilannetta ja mittailisi "venymistä" eli kulumista. Sitä vaan mietin, että kuluttaako kuiva ketju enemmän ratttaita? Eli onko ketjujen öljyäminen itseasiassa tärkeämpää rattaille kuin ketjuille?

    Mielipiteitä...? Faktaa...? Jos ei tarvitse edes rattaiden takia öljyä, niin ketjurasvarahat voi sijoittaa bensaan!
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  18. #978
    Tutustuppa sen ketjun rakenteeseen. Ne ketjun nivelet on kestovoideltu mutta ne rullat jotka vastaa rattaaseen ei. Tätä yhtä kaveria en hirveästi jatkossa kuuntelisi, ellei jutut ole hauskoja.
  19. #979
    Jokainen tekee ihan miten haluaa. Testiin menee kyllä jonkin verran aikaa, kauankohan rasvaamaton ketju kestää ? Normaalisti rasvattu (ruiskupullosta suhteellisen tiheään) kestää noin 35tkm busassa, pro-oilerilla +70tkm ( testi käynnissä vielä eikä näytä ihan heti kuluvan loppuun).

    Tuosta voinee päätellä miten rasvaaminen vaikuttaa.

    Tästä saadaan äkkiä tissit+delvac+vastaohjaus veroinen ketju, pitää alkaa myymään popcornia
  20. #980
    Juu - mulla on tuo puoliautomaattinen rasvauslaite, jonka käyttöä edelleenkin jatkan . Olen aina ollut siinä käsityksessä, että ketjujen rasvaus on tärkeää ja silloin joskus 30 vuotta sitten lueskelin, että hoitamattomilla ketjuilla ajamisessa monta hepoa pyörän tehosta menee pelkästään sen ruosteisen kitisevän ketjun pyörittelyyn. Tekniikka lienee niistä ajoista kehittynyt huimasti ja varmaan myös ketjujen käyttöikä. Mutta siellä missä metalli koskettaa metallia, on järkevää käyttää voiteluaineita! Silloin ennen rasvasin ketjut jokaisen ajon jälkeen.

    Nyt tää seuraava menee sitten lähes pop corn puolelle, mutta on minusta ihan kiinnostava kysymys... Kuinka paljon rattaat kestävät ajoa? Itse laitoin syksyllä uudet ketjut ja uudet rattaat. Vanhat rattaat olivat aika kuluneet ja ketju oli venähtänyt jo parikin milliä vaihtopituuden yli (ja mittarissa alle 60,000 km). Sanotaan, että kuluneet rattaat pilaavat nopeasti hyvätkin ketjut ja toisinpäin. Suositus siis lienee, että samanaikaisesti vaihdetaan sekä ketjut että rattaat? Kustannus ei ole kovin suuri. Pysyvätkö rattaat hyvänä 70,000 km ja ylikin? Jos kerran ketjutkin voivat pysyä...?

    Polkupyörässä taas kannattaa silloin tällöin vaihtaa ketjua ja ajaa vaikka kolmilla ketjuilla, niin ei tule pilattua takarattaita. Motskarissa ketjun vaihto on himpun verran työläämpää (paitsi jos siihenkin tulee hyvä rutiini).
    Suzuki AN400 Burgman (2018) - vaimo
    Suzuki DL650 (2009) - mä
    Suzuki GSF 600 s bandit (2002) - mä
    Ex-pyörä: Honda Shadow 750 ACE (2001) - vaimo
    EX-pyörä: Yamaha XV250 Virago (2000) - vaimo
  21. #981
    Crossipuolella on oppinut että eturatas kannattaa vaihtaa ajoissa. Eturatas on tyypillisesti n 15 piikkinen ja takanen tripla. Eli kosketusta (=kulumaa) tulee kolme kertaa enemmän eturattaalle. Eturatas on kuitenkin halpa verrattuna ketjuihin ja takarattaaseen. Vankkumattomasti olen kuitenkin sitä mieltä että paketilla ajaa huomattavasti pidempään kunhan vaihtaa eturattaan ajoissa.
    vuoristoatleetti
  22. #982
    Lainaa garagesale kirjoitti Katso viesti
    Crossipuolella on oppinut että eturatas kannattaa vaihtaa ajoissa. Eturatas on tyypillisesti n 15 piikkinen ja takanen tripla. Eli kosketusta (=kulumaa) tulee kolme kertaa enemmän eturattaalle. Eturatas on kuitenkin halpa verrattuna ketjuihin ja takarattaaseen. Vankkumattomasti olen kuitenkin sitä mieltä että paketilla ajaa huomattavasti pidempään kunhan vaihtaa eturattaan ajoissa.
    Katupyörissä kannattaa vaihtaa koko paketti kerralla. Sitä eturattaan pienuutta kompensoi sen kestävämpi rakenne, eri materiaali ja parempi karkaisu jne. Mahdoton sanoa kuinka kauan kestää kun on kunnolla rasvattuna koko ajan, mulla testi jatkuu, tosin olen hiukan miettinyt busan päivitystä uudempaan jolloin seuraava saa jatkaa testiä. Jos ketjut olisi kunnon kotelossa niin sitten niiden käyttöikä varmasti kasvaisi mutta ulkonäkö kai kärsisi ?
    Ei pääsisi pöly ja hiekka kuluttamaan niitä.
  23. #983
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Sitä eturattaan pienuutta kompensoi sen kestävämpi rakenne, eri materiaali ja parempi karkaisu
    Mun mielestä ne rattaat tulee samalta tehtaalta ja on samasta materiaalista (teräs, alumiini tai joku kombo) ja kokenut saman käsittelyn. Tuossa offroad-hommassa sitä hiekkaa, pölyä, kuraa, vettä, lunta jne on exponentiaalisesti enemmän niissä ketjuissa ja rattaissa, jolloin ne kuluu melko mukavasti.

    Lisäksi jos joskus kattelet kurapyörien ketjuja, niin hyvin usein ne on kuluneita myös palojen ylä- ja alapuolelta, eikä pelkästään jäykkiä lenkkejä, kuten asfalttipuolella.

    edit. Jos ajaisin paljon kadulla, niin silloin vaihtaisin ketjut ja rattaat kerralla. Näissä harrastushommissa (rr, kurapuoli) olen vaihdellut palikoita tarpeen mukaan.
    edit2. tais lähteä keskustelu liikkeelle A9 ketjurasvasta. Täytyy myöntää, että en ole tuota ketjurasvaa käyttänyt. Joskus on ollut A9 ilmansuodatinsprayta ja se on ollut ihan mukiinmenevää. Mutta ketjurasvaa kyllä suosittelen käytettävän. Mulla on tuttu, joka oli vakaasti sitä mieltä, että kuivat ketjut ei kerää hiekkaa itseensä ja siten toimii pidempään. Kun katselin niitä ketjuja, niin oli hieman ruosteisen näköiset ja silmämääräisesti näkyi jäykkiä lenkkejä. Kauhea metelikin niistä lähti, kun takarengasta pyöritteli. Ei siis vakuuttanut hänen teoriansa.


    Viimeksi muokannut: T1mppa; 21.02.2018 klo 09:52.
    Braaaaap
  24. #984
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Katupyörissä kannattaa vaihtaa koko paketti kerralla. Sitä eturattaan pienuutta kompensoi sen kestävämpi rakenne, eri materiaali ja parempi karkaisu jne.
    Pahus, enpä ole vielä noin laadukkaita eturattaita tavannut alkuperäisinä enkä tarvikkeina. Aina on myös ns katupyörissäkin tarvinnu 2 eturatasta /ketjut+takaratas ?
    Oikein jos haluaa hienostella niin vaihtaa eturattaan 25% kohdalla, laittaa talteen ja vaihtaa takaisin 75% kohdalla.
    Ja prosentit tarkoitaapi km-määrää oletetusta koko paketin kestosta.
  25. #985
    Lainaa ismo kirjoitti Katso viesti
    Katupyörissä kannattaa vaihtaa koko paketti kerralla. Sitä eturattaan pienuutta kompensoi sen kestävämpi rakenne, eri materiaali ja parempi karkaisu jne. Mahdoton sanoa kuinka kauan kestää kun on kunnolla rasvattuna koko ajan, mulla testi jatkuu, tosin olen hiukan miettinyt busan päivitystä uudempaan jolloin seuraava saa jatkaa testiä. Jos ketjut olisi kunnon kotelossa niin sitten niiden käyttöikä varmasti kasvaisi mutta ulkonäkö kai kärsisi ?
    Ei pääsisi pöly ja hiekka kuluttamaan niitä.
    Mun laitteissa on poikkeuksetta eturattaan vetopuoli kulunut kuopalle siinä 15000 paikkeilla takasen näyttäessä symmetriseltä. Mutta epäilemättä etusen piikkilukukin vaikuttaa asiaan. Näissä on 15-17 piikkisiä.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  26. #986
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kyllä katupyörässä ainakin eturatas kannattaa vaihtaa hyvissä ajoin ennenkuin se on kulunut eripariseksi takarattaan kanssa. Ovat pääsääntöisesti halpoja, vaikka vaihtais yhtä usein kuin öljyt.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  27. #987
    Mun pyörällä on ajettu nyt noin 70tkm, ja 15tkm kohilla siihen on asennettu edellisen omistajan toimesta k&n filtteri. Pohdiskelen tässä että onko kaikkien näitten kilometrien jälkeen enään mitään merkitystä vaihtaa paperiseen suodattimeen. Jos kumminkin vaihdan takasin alkuperäiseen, niin kannattaako pyörä käyttää dynossa?
    Honda CB600F Hornet 1998
  28. #988
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa sam_u kirjoitti Katso viesti
    Mun pyörällä on ajettu nyt noin 70tkm, ja 15tkm kohilla siihen on asennettu edellisen omistajan toimesta k&n filtteri. Pohdiskelen tässä että onko kaikkien näitten kilometrien jälkeen enään mitään merkitystä vaihtaa paperiseen suodattimeen. Jos kumminkin vaihdan takasin alkuperäiseen, niin kannattaako pyörä käyttää dynossa?
    Voi vaihtaa. Voi jopa kannattaa vaihtaa. Ei tartte käyttää dynossa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  29. #989
    Oonko pahasti mielenvikainen jos mietin naarmun/lommon poistamista Yoshin änkkäristä lämmön (kuumailmapuhallin tai puhalluslamppu) ja magneetin avulla?
    Alla huono kuva änkkäristä (ja varsinkin siitä lommosta).
    yoshi_pieni.jpg
    ZZR1400
  30.  
  31. #990
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa A88 kirjoitti Katso viesti
    Oonko pahasti mielenvikainen jos mietin naarmun/lommon poistamista Yoshin änkkäristä lämmön (kuumailmapuhallin tai puhalluslamppu) ja magneetin avulla?
    Alla huono kuva änkkäristä (ja varsinkin siitä lommosta).
    yoshi_pieni.jpg
    Teräs ja magneetti... Eipä liene kovin onnistunut liitto. Ja jos on titaania niin ei se siitä ainakaan parane...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Sivu: 33 / 130:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2331323334354383 ... ViimeinenViimeinen