Sivu: 29 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 192728293031 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 841:stä 870:een 939:sta
  1. #841
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    ^
    Kiitos idiootin rohkaisusta.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #842
    Mistä pukki ducati 1098:iin, joka nostaisi t-palasta etupään ilmaan ? Eli siis sillain, että saa etuiskarit irti.
    Ducati 1098 "Racing Evo"
  3. #843
    Taulukon mukaan: http://www.ruuvihankinta.fi/images/pdf/HRHMomentit.pdf

    M6 lujuusluokka 4.6, sähkösinkitty ja öljytty, saadaan 4,2 x 0,74 = 3,1 Nm

    M6 lujuus 8.8, sähkösinkitty ja kuiva, saadaan 11 x 0,89 = 9,8 Nm
  4. #844
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Mistä pukki ducati 1098:iin, joka nostaisi t-palasta etupään ilmaan ? Eli siis sillain, että saa etuiskarit irti.
    Nostaa perseestäkin, mutta onnistuisko tällä?

    http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=113
    Yamaha MT-01 vm.2008

    Ex: Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  5. #845
    Lainaa tumb1 kirjoitti Katso viesti
    Nostaa perseestäkin, mutta onnistuisko tällä?

    http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=113
    Onkohan toi hinta parille ? Kun ei tuolla takapukilla ole minkäänlaista virkaa meikäläiselle..
    Ducati 1098 "Racing Evo"
  6. #846
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Mistä pukki ducati 1098:iin, joka nostaisi t-palasta etupään ilmaan ? Eli siis sillain, että saa etuiskarit irti.
    Vaihtanu Ducatiin?

    Eikö ihan Motonetin autopukilla saa koneen pohjasta ilmaan? Näin ainakin fiiatti nousee.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  7. #847
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Onkohan toi hinta parille ? Kun ei tuolla takapukilla ole minkäänlaista virkaa meikäläiselle..
    Taitaa olla. Mutta tässä pelkkä etupään nostaja! http://t-rex-racing.com/catalog.php?item=106
    Yamaha MT-01 vm.2008

    Ex: Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
  8. #848
    Lainaa rikugien kirjoitti Katso viesti
    Miten pitkään käytännössä kaasareiden synkkauksessa voi allekirjoituksen pyöriä käyttää 1700 kierroksella, ettei moottori kuumu liikaa?
    Itse olen pitänyt normaalilla tyhjäkäynnillä max 10-15 minuuttia säädön yhteydessä. Jos on pakko jatkaa niin pidetty vähän taukoa välillä. Ei erillistä puhallinta käytössä.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://picasaweb.google.fi/sefotec1200
    http://www.sefotec.fi
  9. #849
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Vaihtanu Ducatiin?

    Eikö ihan Motonetin autopukilla saa koneen pohjasta ilmaan? Näin ainakin fiiatti nousee.
    Joo mä vaihdoin tossa kesäkuussa Ducati leiriin. Kyllähän se varmasti noin nousisi, mutta vähän aina karsastanut nostaa öljypohjasta. Ilmeisesti se sitten kestää ??
    Ducati 1098 "Racing Evo"
  10. #850
    Herra Heinäkuu JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Paronin Tilukset
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Joo mä vaihdoin tossa kesäkuussa Ducati leiriin. Kyllähän se varmasti noin nousisi, mutta vähän aina karsastanut nostaa öljypohjasta. Ilmeisesti se sitten kestää ??
    Hyvä päätös! Anyway, mulla ei ole kerettiläistä öljypohjaa, niin noussut lohkoista suoraan. Jotain puupalikkaa voi käyttää välissä. Ite jättänyt alun hermoilujen jälkeen sen pois 😀. Nostokohta mahdollisimman läheltä emäputkea.

    Riippuen miten saa passattua tunkin korkeuden, niin saattaa tarvita jotain koroketta etupukin alle, että pukkia poisnostettaesa ei jää etunen raapimaan tonttiin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  11. #851
    Tulipa tuossa ensimmäistä kertaa tehtyä kytkinremppaa moottoripyörään, ja kysyisinkin että onko ihan normaalia että uusien levyjen kanssa laite on vaihde silmässä ja kytkin pohjassa melkoisen raskas työnnellä eli kytkin ei irroita kunnolla? Ja huom, tämä siis vielä ennen kuin pyörä on ollut rempan jälkeen käynnissä kertaakaan, ei ole käytetty uusilla levyillä ja öljyillä lämpimäksi kertaakaan vielä.
    Öljykylvyssä levyjä ei tullut pidettyä ennen vaihtoa, mutta öljyä tuli levyihin siveltyä asentaessa.

    Normaalia vai meneekö remppa vielä uusiksi?
  12. #852
    Ratavastaava pupu:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Jul 2005
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hirsa kirjoitti Katso viesti
    Tulipa tuossa ensimmäistä kertaa tehtyä kytkinremppaa moottoripyörään, ja kysyisinkin että onko ihan normaalia että uusien levyjen kanssa laite on vaihde silmässä ja kytkin pohjassa melkoisen raskas työnnellä eli kytkin ei irroita kunnolla? Ja huom, tämä siis vielä ennen kuin pyörä on ollut rempan jälkeen käynnissä kertaakaan, ei ole käytetty uusilla levyillä ja öljyillä lämpimäksi kertaakaan vielä.
    Öljykylvyssä levyjä ei tullut pidettyä ennen vaihtoa, mutta öljyä tuli levyihin siveltyä asentaessa.

    Normaalia vai meneekö remppa vielä uusiksi?
    En tiedä onko kaikissa normaalia... Mut ainakin mun pR1nsessa on raskas työntää, kylmällä koneella, kytkin pohjassa vaihde päällä
    ja tää siis jo yli 90tkm ajetulla kytkimellä
    kaikki ratailuasiat: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org ei privaviestejä!

    "Puput on suloisia muttei kovin älykkäitä"
  13. #853
    Enpä kauheesti hermoilis. Jos käynnissä kytkin pohjassa vetää eteenpäin eikä vaijerin säädöllä tokene (/nestekytkimen säädöllä) niin sit alkaisin huolestumaan mut jos kytkinkruunun "korvat" ei ollu kovin urittuneet niin käytä kunnolla lämpimäksi ja ajele rauhakseen niin kyllä se siitä asettuu. Ihan uteliaisuudesta miks yleenä työntelet sitä pykälä päällä?
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  14. #854
    Jos tuntuu että vaihteiden vaihtaminen takkkaa, niin sitten vois ajatella että kytkin ei oikein avaudu.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  15. #855
    Sitte tietty se että erilaiset levyt on just siinä järjestyksessä kun huomtomanuaali sanoo, eli useinhan taitaa olla ainakin kaksi tai kolme erilaista kitkalevyä, ja siellä taaimmaisena varmasti ne ohuet "rinkulat" paikallaan joista ainakin mun suzukissa toinen on kartiomallinen eli toimii jousena. Aika samanlaiset näissä noi märkäkytkimet taitaa kaikissa olla.
    ZX6R-05 (RF900R, XJ600S)
  16. #856
    Minkälainen homma olisi laittaa latauksen merkkivalo tuohon hornettiin, kun ovat unohtaneet sellaisen tehtaalla asentaa?
    Honda CB600F Hornet 1998
  17. #857
    Lainaa sam_u kirjoitti Katso viesti
    Minkälainen homma olisi laittaa latauksen merkkivalo tuohon hornettiin, kun ovat unohtaneet sellaisen tehtaalla asentaa?
    Tuossa olisi yksinkertain kytkari aiheesta.

    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  18. #858
  19. #859
    Näin on ja siksi useimmat sitä kaivanneet laittaa jännitenäytön pyörään. Sopivalla zenerdiodilla saisi tehtyä lähdön joka on jännitteinen kun napajännite ylittää halutun arvon. Siihen vaihtava rele ohjaamaan valoa niin saa tuikun tauluun.
  20. #860
  21. #861
    Minulla on pienen vipukytkimen takana tällainen. Kätevä tarkkailla akun kuntoa sen latauksen lisäksi. Ollut useassa pyörässä ja hyväksi todettu. Akun kunto kun on vielä erityisen tärkeä näissä korkeapuristeisissa V2:ssa.
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
  22. #862
    Nopea pieni kysymys.

    Toimiiko BMW K1200S:n canväylät Ctek Multi XS 3600 älylaturin kanssa? Eli minulla on piuha valmiina - sopii siis 12V ulosottoon Bemarissa toinen pää ja Ctekkiin toinen pää. Voinko ladata akkua tuota kautta, vai sammuttaako can systeemi tuon latauksen hetken päästä?
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  23. #863
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Nopea pieni kysymys.

    Toimiiko BMW K1200S:n canväylät Ctek Multi XS 3600 älylaturin kanssa? Eli minulla on piuha valmiina - sopii siis 12V ulosottoon Bemarissa toinen pää ja Ctekkiin toinen pää. Voinko ladata akkua tuota kautta, vai sammuttaako can systeemi tuon latauksen hetken päästä?
    Ei kai 12V ulosotto ole väylässä, tosin väylän kautta voidaan ehkä ohjata virransyöttöä sinne mutta silloinhan sulla pitäisi ilmeisesti olla virta päällä myös ladattaessa.
    Joka tapauksessa kytkisin laturin suoraan runkoon ja + napaan.
    Kawasaki ZXR 750R K1
    ex Honda CBR 1000F X2
    ex Honda 750K
  24. #864
    Lainaa TwinTenox kirjoitti Katso viesti
    Nopea pieni kysymys.

    Toimiiko BMW K1200S:n canväylät Ctek Multi XS 3600 älylaturin kanssa? Eli minulla on piuha valmiina - sopii siis 12V ulosottoon Bemarissa toinen pää ja Ctekkiin toinen pää. Voinko ladata akkua tuota kautta, vai sammuttaako can systeemi tuon latauksen hetken päästä?
    On tietenkin väylässä, ja kyseinen pistoke on suunniteltu niin että sitä kautta saa akkua ladattua, eli väylä pysyy auki kun laturi on kytkettynä. Mulla toimi XS3600 ja F800ST hyvin yhteen.
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F800GS--
  25. #865
    Kiitos! Kokeillaan, jospa ei tarvitsisi irrottaa akkua talvella.
    DT125R(85), FZS600(01), GSX750F(90), TRX850(99), VT750(05), M1800R(06), RSV1000R(06), Scrambler900(06), XB9S(03), XR1200(08), R1200S(06), K100RT/M(86), XRV650AT(88), K100RS/SE (88), ZX10R(06), M800(11). http://tinyurl.com/nfmvnqg Nyt K1200S(05)
  26. #866
    Noniin, nyt olisi kiperä kysymys sellaiselle, joka ei tiedä, mutta helppo sille, joka tietää...

    Dellorto, josta on uimurin akselin toinen kiinnityskorva aikaisemman rähmäkäpälän toimesta särjetty.
    Siihen laitettiin kemiallista metallia, mutta kun tänään laitoin bensaa tankkiin, niin kas kummaa, kaasari tulvi.

    Kuinka ollakkaan se aiemmin laitettu kemiallinen metalli (en tiedä mitä) oli irronnut ja varmaan sen takia neulaventtiili ei toimi oikein.

    Joten, ostanko uuden kaasarin (n. <100€) vai yritänkö korjata?
    DSCN0s034.jpg
    Viimeksi muokannut: lario; 02.11.2017 klo 23:12.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  27. #867
    Mahtuuko tuon rikkoutuneen kohdan holkittamaan?
    Kawasaki ZZR1400, Solifer Export-64, Zundapp Bella
    x 2, Yamaha Virago 535
    Muulloin: 5 x Tähtikeula (W186/W180/W123/C126/W210), alkaen vm 1952-
    Ex: Suzuki:-76,-82,Yamaha:-88,-92,-95,Kawasaki:XZ-9R/-99, ZX-12R/-00,ZZR1400/-09
  28. #868
    Lainaa adenauer300 kirjoitti Katso viesti
    Mahtuuko tuon rikkoutuneen kohdan holkittamaan?
    Kävi mielessä, että tekisi siihen sopivan holkin ja takoisi sen isolla vasaralla paikoilleen.
    Jos oikein kehtaisi miljoonalaatikkoa tonkia, niin saattaisi jotain sopivaakin löytyä.

    Toisaalta stein-dinse tarjoaa myös apua ongelmaan.
    Sieltä pitäs joka tapauksessa tilata Tuksuun jakohihnat ja kiristimet.
    http://www.stein-dinse.biz/Dellorto/...sc#prettyPhoto
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  29. #869
    Sanoisin että kaiva kuvetta ja säästä ittes päänsäryltä, tollasessa valussa mikään patentti pysy... Jos edellinen momenttimasa on saanu ton murtumaan lienee siinä hiusmurtumia toisellakin puolella, lähtee jämätkin veke jos siihen mitään yrittää ainakaan kiilata...
    Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
  30.  
  31. #870
    Lainaa Rekkamasa kirjoitti Katso viesti
    Sanoisin että kaiva kuvetta ja säästä ittes päänsäryltä, tollasessa valussa mikään patentti pysy... Jos edellinen momenttimasa on saanu ton murtumaan lienee siinä hiusmurtumia toisellakin puolella, lähtee jämätkin veke jos siihen mitään yrittää ainakaan kiilata...
    Mie sitä kaasaria tovin roplailin ja nyt se ei tulvi, joten ajattelin koitella, josko olisi Vespassa käyntihaluja.
    Mutta jatkoa ja jatkuvuutta ajatellen taitaa olla parasta, että kolikkokupista kerää hilut ja tilala uuden kaasarin, niin ei tarvii enää sitä ongelmaa pohtia.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
Sivu: 29 / 32:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 192728293031 ... ViimeinenViimeinen