Vähän pitää mainostaa majapaikkaa jossa itse majoittuu nyt, ja sattuu sukulaisenkin paikka vielä olemaan. Majatalo Jurtta sijaitsee n.15km Levin keskustasta pohjoiseen Rautusjärven vierellä. Paikka on sopivasti sivussa Levin keskustasta, joka tarkoittaa turvallista ympäristöä pitää pyörää yms. Pyörän pesumahdollisuus myös pihassa.

Hinnoista sen verran, että tällähetkellä on 15e/peti (omat liinavaatteet mukaan taikka setti 8e) lokakuun loppuun ja tähän kuuluu sauna. Joka arkipäivä tarjolla kotiruoka buffetti 8,5e hintaan ja ruokailua on mahdollista soveltaa esim. saapumisajan mukaan tarvittaessa. Myöskin esim. rautaperseilyyn loistava paikka koska majatalon emäntä asuu naapurissa niin voi tulla päästämään uneksimaan jopa ihmeellisempiin vuorokauden aikoihin. Aamupala maksaa 6e tällähetkellä jos sellaisen haluaa, itse saan väännettyä ainakin tuossa aamupalakeittiössä.

Majataloa on käytetty mm.leirikouluja varten joten nukkumatilaa on reilusti (48 henkeä). Saunan lisäksi on myös ns. aamupalakeittiö majoittujien käytössä, jossa on jääkaappi, tv, kahvinkeitin, mikro sekä yhteiset suihkutilat. Ilmainen langaton netti on myöskin. Ruokatilaan mahtuu istumaan isompikin porukka ilman tönimistä ja ns. baarin puolella on A-oikeudet. Isommalle porukalle baarin aukioloa ollaan myös valmiita venyttämään. Baarin nurkassa on myös vanhanajan jukeboxi josta voi musiikkia soitella.

Rantasauna on tulossa piakkoin ja sen käyttö on vieraille vapaata, kunhan itse huolehtii lämmittämisestä.

Majatalo on erittäin eläinystävällinen, pihalla tulee tälläkin hetkellä 4 koiraa vastaanottamaan vieraat. Myös todella motoristiystävällinen paikka.

Mukava paikka vähän sivussa hälinästä, saunamahdollisuus ja mukava nauttia vaikka saunaoluet. Pihassa myös telttailu/karavaani henkisille tilaa.

Kuvia löytyy alla olevasta osoitteesta.
http://www.jurtta.fi/
Booking.com - Tuolta löytyy myös tietoja.

Hyvä koeajo-ajankohta olisi esimerkiksi Levillä oleva Wild Ride tapahtuma 9-11.8.2013, samalla on Jurtan Retrot mm.karaoketanssit sekä kokko. Pukeutuminen on retroa ja meno on retroa.

http://www.levi.fi/fi/ruoka-viihde/t...wild-ride.html

Jurtan Talon säännöt.

Ei hössöttämistä
Ei nalkuttamista
Saa nukkua
Saa kukkua
Saa nauttia elämästä