Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Suunnitelemat meni pieleen ja varusteet on.. Jos joku kaipaa seuraa ajeluun Helsingin suunnalta, täällä olisi innokas tarakkaharakka jolla ei toistaiseksi ole omaa pyörää.
    Viimeksi muokannut: R1ivattu; 13.07.2013 klo 01:20. Syy: Moderaattorin muokkaus: siirretty aluefoorumille
  2. #2
    Juuri kun poistin takajalkatapit...
    Kannattaako asentaa takaisin...?
    <p>Ennen olin varma,enää en niinkään....</p>
  3. #3
    Voihan sitä lenkin käydä heittämässä, jos vaan aikataulut osuu kohdilleen ja kyykyn kyydissä jaksat istua.
    xxx
  4. #4
    Lainaa Säkki kirjoitti Katso viesti
    Juuri kun poistin takajalkatapit...
    Kannattaako asentaa takaisin...?
    Pitääkö tämä ymmärtää "foto ois kiva"
    xxx
  5. #5
    Lainaa Streethawk kirjoitti Katso viesti
    Pitääkö tämä ymmärtää "foto ois kiva"
    Nimenomaan
    Siltä se mun korvaan ainakin kuulosti
    Live for today and don`t regret the past!


    Kawasaki '94 ER-6f
    Suzuki GSX 650f
  6. #6
    Mä haluun kans joskus tarakkaharakkailla Miks mä en pääse kyytiiiiin koskaan... Joo ja mun foto näkyy

    P.S. Omat ajokamat on ja osaan hyvin kantata eikä pelota polvi maassa Tai no jos kyykyn kyydissä oon ja MUN polvi osuu maahan ni sit voi pelottaa
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  7. #7
    Matkustajan tapit ja "penkki" on viel tallella (jos sitä nyt siksi voi sanoa). Jos rykkösen kyyti kelpaa niin voin ainakin harkita kyytiin ottoa YVtä vaan tulee jos kiinnostaa. Kuskilla ikää 26v.
    Yamaha R1 -05
  8. #8
    Kouluttaja Bolt:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2011
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Huomenna Bikepoker. Tuu sinne ajokamat mukana, niin kyllä joku kyydit antaa.
    MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
    Valtiovarainministeri
  9. #9
    Kuva lisätty pyynnöstä.
    Joten jos harakka kelpaa kyytiin, niin viestiä
    Viimeksi muokannut: cutri; 12.07.2013 klo 15:50.
  10. #10
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Orgin treffipalsta ei paha
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  11. #11
    Nääh, mitä niillä kuvilla tekee? Ajokamat ja kypärä päällä kaikki on saman näköisiä, eikä ne karvanaamaiset kuskitkaan aina ole niitä kedon kauneimpia kukkia, oli kypärä päässä tai ei
    Kylätason kurapyöräilijä.
  12. #12
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Nääh, mitä niillä kuvilla tekee? Ajokamat ja kypärä päällä kaikki on saman näköisiä, eikä ne karvanaamaiset kuskitkaan aina ole niitä kedon kauneimpia kukkia, oli kypärä päässä tai ei


    Samaa mieltä kohteltajan kanssa, mutta nyt on kuva. Selvennykseksi, en pidä tätä treffipalstana
    vaan keinona, päästä kyytin, kamat on, omaa pyörää ei vielä toistaiseksi.


    Ilmoituksen voi yp:t poistaa jos katsaa aiheelliseksi.

    Anyway, oikein kivaa viikonloppua kuitenkin
  13. #13
    Lainaa Koheltaja kirjoitti Katso viesti
    Nääh, mitä niillä kuvilla tekee? Ajokamat ja kypärä päällä kaikki on saman näköisiä, eikä ne karvanaamaiset kuskitkaan aina ole niitä kedon kauneimpia kukkia, oli kypärä päässä tai ei
    Voi kai siitä kuvasta arvioida kohteen massaa, joka taas voi vaikuttaa merkittävästi ajo-ominaisuuksiin, mm. siihen kuinka herkästi mopo keulii.
    juhvelström
  14. #14
    Tuokin on osittain totta, oma pyörä on tyypiltään sellainen ettei siihen kovin mielellään ota ketään kyytiin. Jos ottaa niin kyytiläinen pitää olla pienikokoinen ja kevyt, muuten ajaminen/matkustaminen on aika tuskaista. Siksi on takatapit poistettu kokonaan ja ajellaan yksin kohti auringon laskua.

    Mun mielestä tällainen kyydin etsimis ilmoitus on hyvä, pääsee tutustumaan porukoihin ja mukaan touhuun. Edellisellä pyörällä olisi voinut ihan hyvin ottaa välillä kyytiläisen mukaan, välillä ihan kivaa ajaa kun takapankillä on joku istumassa, mukavaa vaihtelua yksin ajamiseen.
    Kylätason kurapyöräilijä.
  15. #15
    Huntter:n avatar
    Liittyi Jul 2005
    Mänttilä pieni kylä Hesan ja Lahden välissä.
    Lainaa cutri kirjoitti Katso viesti
    Samaa mieltä kohteltajan kanssa, mutta nyt on kuva. Selvennykseksi, en pidä tätä treffipalstana
    vaan keinona, päästä kyytin, kamat on, omaa pyörää ei vielä toistaiseksi.


    Ilmoituksen voi yp:t poistaa jos katsaa aiheelliseksi.

    Anyway, oikein kivaa viikonloppua kuitenkin
    Vitsi vitsi hyvä topiikki ja varmasti löytyy porukkaa ketä ottaa kyytiin, hyvää viikonloppua.
    KTM Duke 1290 GT-23 Triumph Rocket GT-20 Suzuki M1800R-10 Yamaha XV 1900 Midnight Star.Yamaha XV 1600.Intruder VS 1400 .KTM690SMR-09 .Yamaha FZ1-S-06 .Kawasaki Z1000-08 .KTM950Supermoto -07 .KTM690E-08 .YamahaFZS1000 -04 .Kawasaki Z1000-03

  16. #16
    Lainaa Huntter kirjoitti Katso viesti
    Vitsi vitsi hyvä topiikki ja varmasti löytyy porukkaa ketä ottaa kyytiin, hyvää viikonloppua.

    Kiitos
    Ymmärsin Piti kuitata kuitenkin
  17. #17
    Lainaa Säkki kirjoitti Katso viesti
    Juuri kun poistin takajalkatapit...
    Kannattaako asentaa takaisin...?
    Hupsista... Itse itseäni lainaten...
    Toivottavasti kukaan ei loukannut itseään minun (ilmeisesti) huonosta pilasta...
    Takaharakka ei näyttänyt ollenkaan harakalta,vaan oikein joutsenelta(tämä tuskin enää pelästaa mitään...)

    Edit:typo...
    <p>Ennen olin varma,enää en niinkään....</p>
  18. #18
    Lainaa Säkki kirjoitti Katso viesti
    Hupsista... Itse itseäni lainaten...
    Toivottavasti kukaan ei loukannut itseään minun (ilmeisesti) huonosta pilasta...
    Takaharakka ei näyttänyt ollenkaan harakalta,vaan oikein joutsenelta(tämä tuskin enää pelästaa mitään...)

    Edit:typo...
    Ei tää ainakaan loukkaantunut tai mitään muuta ja kiitos
  19. #19
    Lainaa cutri kirjoitti Katso viesti
    Ei tää ainakaan loukkaantunut tai mitään muuta ja kiitos
    Tälle alkuperäiselle kommentille on huononhuumorin yrityksen lisäksi ihan järkevä selitys...
    Edit. Typo...
    <p>Ennen olin varma,enää en niinkään....</p>
  20. #20
    Laita ilmoitus tonne pk torstai ketjuun silloin kun kutsusssa
    Lukee enemmän duuoo ku sooloo ni joku nappaa kyytiin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  21. #21
    Lainaa tr3 kirjoitti Katso viesti
    Laita ilmoitus tonne pk torstai ketjuun silloin kun kutsusssa
    Lukee enemmän duuoo ku sooloo ni joku nappaa kyytiin
    Kiitti vinkistä
  22. #22
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  23. #23
    Ahaa näistä herutteluketjuista näköjään aika herkästi poistetaan kommentteja

    Sukupuolirassismia
    1300cc Suzuki
  24. #24
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Roadkill kirjoitti Katso viesti
    Ahaa näistä herutteluketjuista näköjään aika herkästi poistetaan kommentteja

    Sukupuolirassismia

    Mitähän kommentteja on poistettu?

    Väitteesi tekee "jännäks" sen, ettei ketjusta ole yhtään viestiä/kommenttia poistettu!
    Vain yksi "pelkkä hymiö" viesti on poistettu!
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  25. #25
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Mitähän kommentteja on poistettu?

    Väitteesi tekee "jännäks" sen, ettei ketjusta ole yhtään viestiä/kommenttia poistettu!
    Vain yksi "pelkkä hymiö" viesti on poistettu!
    Samaa ihmettelin, että mitä on muka hävinnyt.

    Nyt kun tämä on taas nostettu.
    Kiitän kaikkia jotka ovat ottaneet tarakalle, kivoja matkoja ja uusia tuttavuuksia.
    Toki vieläkin saa tarjota
  26. #26
    Pupu puhuu asiaa. Miten muuten meni reissu ilman kyyditettävää ?
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  27. #27
    Lainaa cutri kirjoitti Katso viesti
    Kiitti vinkistä
    Tuoltakin saattas myös löytyy kyydittäjää, enemmän tai vähemmän vauhdikasta jengiä pyörii 1000-1500 profiilin voimalla.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  28. #28
    Lainaa jarska kirjoitti Katso viesti
    Tuoltakin saattas myös löytyy kyydittäjää, enemmän tai vähemmän vauhdikasta jengiä pyörii 1000-1500 profiilin voimalla.
    Kiitos kaunis
    Meen kurkkimaan!
  29.  
  30. #29
    Jos ei prätkästäkään ole apua, niin...