Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Moi,

    Eli mulla on nyt Bandit 1250A 2008 vm ja mietin tässä vaihtamista Honda VT750 spritiin, sm 2007. Olin jo ihan varma vaihdosta ja sovittiin jo kauppiaan kanssa että menen tänään hoitamaan paperit kuntoon. Tänään kuitenkin kun ajoin töihin tuli sellainen empiminen että en tiiä pystynkö vaihtamaan pyörääni pois. Luopuisin kuitenkin luotettavasta ja Shadowiin verrattuna nopeasta kumppanista. Onko teillä mielipiteitä asiasta? Onko kannattava vaihto vai perunko kaupat? Shadowista tykkään lähinnä ajo fiiliksestä ja pitkiä matkoja ajan enää harvakseltaan.

    Niin joo ja 800 eur pitäisi vielä laittaa väliin + kaikki muut vuosien saatossa tulleet lisävarusteet.
    <p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>
  2. #2
    Tämä on niitä asioita,joissa ei voi neuvoa,vaan täytyy itse tehdä ratkaisu omien tuntemusten perusteella.
    Omalta kohdalta (1250s) vaihto customiin ei toteutunut lähinnä customin yksipuolisten (ajo asfaltilla)
    ominaisuuksien vuoksi.
    Joten vaihdoin matkaenduriin.Bandit on ollut paras pyöräni monipuolisuuden ja käytettävyyden ansiosta.
    Kolme kesää tuolla ajelin ja vieläkin kaipaan sitä satunnaisesti.
    Paha tuota on vaihtaa,ellei kaipaa todellista sporttia.
  3.  
  4. #3
    Sama mua kans siinä customissa mietityttää. ja kuitenkin satunnaisia matkoja teen vielä mut en samaan malliin kun silloin Banditia ostaessa. Lähinnä työmatkoja ym. Vakuutuksissa en säästäisi kuin reilun satasen vuoteen joten sillä ei ole mitään merkitystä. Ohitus kiihtyvyttä uskon että jäisin eniten kaipaamaan. Ja ihan tuota yleiskäytännöllisyyttä.

    Ja sitten taas toisaalta kun aikoinaan kortin ajoin niin inspiraation lähteenä toimi juurikin tuo Shadow joka ei nyt ollenkaan helpota päätöstä.
    <p>Moto Guzzi 1200 Sport</p><p>Suzuki Bandit 1250A</p><p>Suzuki Bandit 600</p>