Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 33:een 33:sta
  1. #31
    Lainaa jleino kirjoitti Katso viesti
    Kysymys: Mitä luulet, kuinka nopeasti tuonne Gardajärvelle on mahdollista päästä jos meinaa kuitenkin yöunet nukkua?
    !
    Jos persus kestää ajamista niin tässä yksi toteutunut aikataulu:
    Tiistai
    19:00 Helsinki
    21:00 Turku 170km

    Keskiviikko
    06:30 Tukholma
    12:00 Helsingborg (S) 560km
    14:20 Rödby (DK) 760km
    15:20 Putgarden ( D)760km
    21:15 Fulda (D) 1350km

    Torstai
    07:00 Fulda
    16:00 Garda (I) 700km

    Tuossa onnistui Tanskan lauttojen ajoitus nappiin eli tuon nopeemmin ei sitä juuri pysty normivauhdeilla ajamaan. Normaalisti mulla menee Helsingborgin ja Tukholman väliseen ajoon noin 5,5-6tuntia, mutta viidessä tunnissakin se on ajettu satamasta satamaan.

    Fuldasta Gardalle ei ollut kiire ja siitä voi pudottaa pari tuntia ajoajasta pois jos vääntää kunnolla kahvasta.

    Hotellimajoitus kyllä löytyy, mutta mitä pidemmälle illalla majoituksen ettimisen jättää niin sitä kalliimmaksi se yleensä käy ja vapaan majapaikan löytymiseen palaa enemmän aikaa.

    Esimerkkinä tuon aikataulureissun majapaikka Fuldassa oli moottoritien vieressä eli siihen ei mennyt aikaa kuin muutama minuutti kun olin hotellissa moottoritieltä poistumisen jälkeen.

    Toisaalta toisella kertaa saksassa sveitsin rajan lähellä kesti 2 tuntia hotellin etsiminen. Toki jos olisin ottanut ensimmäisen vapaan huoneen niin siihen ei olisi kulunut aikaa kuin 30minuuttia, mutta 110euron hintalappu sanoi että ei kiitos. 5 täyden hotellin ja noin 40kilometrin ajelun jälkeen löytyi hotellihuone 60eurolla. Nuo täydet hotellit johtuivat jostain kansantanssifestivaalista tai jotain sinnepäin.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  2. #32
    Lainaa jleino kirjoitti Katso viesti
    Kysymys: Varasitko mitään etukäteen vai saitko huoneet ihan noin vaan kun illalla aloit kyselemään? Mitä luulet, kuinka nopeasti tuonne Gardajärvelle on mahdollista päästä jos meinaa kuitenkin yöunet nukkua? Olitko liikenteessä yksin?
    Mahtavan simppeli kertomus sulla! Suunnittelen ite että parin kk päästä tuonne tai sit malttaa vähän pidempään oottaa ja toukokuun lopulta Norjaan. Vaan siellä on viime- ja toissakesänä mahtavimmat paikat oltu niin tässä olis taas jotain ihan uutta!
    Taisi meillä mennä Travesta Gardalle seuraavasti :
    - Saksa alas kaikessa rauhassa mm. Harz-vuoristossa kierrellen vajaassa kolmessa päivässä päätyen Itävallan Zell am Seehen (jossa pieni päiväpyrähdys). Sieltä päivässä Grossglocknerin kautta Bolzanoon, jossa yötä. Ja sieltä Gardalle järven eteläpäähän länsirantaa pitkin. Gardalta sitten mielenkiintoisia pikkuteitä Tiranoon ja pikkupätkä Sveitsiä Itävallan puolelle.
    4/2010 Kawasaki Z750S vm 2005
    12/2011 Suzuki 1250 Bandit vm 2008
  3.  
  4. #33
    Jos persus ei kestä tai minun tapauksessa selkä, niin junalla voi helpottaa matkan tekoa. Itse tein suunnitelmaa, jossa alkumatka kuten Elämäntapamotoristi. Prätkämatkan olisin lopettanut Hampuriin, josta olisin hypännyt yöjunaan. Aamulla sitten miettinyt Lörrachissa seuraavaa suuntimaa. Toki tuo on kalliimpi kuin hotelli, mutta toisaalta hotellissa nukkuessa matka ei etene. Ja ehtii käymään Reeberbahnilla Hesburgerissa iltapalalla .

    Juna-aikatauluja ja hintoja voi katsella täältä. Omalta kohdalta tuo vaihtoehto meni puihin aloitusajankohdan laskuvirheen takia. Pitää olla yo- juhlissa, joten en pääsekkään lähtemään suoraan duunista perjantaina. Nyt lähden (todennäköisesti) sunnuntaina Tallinnan kautta. Voi olla, että paluumatkalla tulen junalla, tai sitten en.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12