Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:st 30:een 33:sta
    Moi.

Kesn reissua suunnittelen. Kertokaapa kokeneemmat.
    Kannattaako ajaa Viron lpi,Latvia,Liettua,Puola,Saksa Ja siit Italiaan?
    Matkaa noin.3100km+laivamatka viron puolelle. Aikaa koko syyskuu.

Vai mit kautta olisi paras,?

Kiitos.
    Honda 1100 XX Superblackbird -08
    Kawasaki Monster ZX-10 R -09
    Ja nyt taas mennn blkkrill, vm07.
    Vaihtu uuteen Honda VFR 1200F -14.
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Moi.

Kesn reissua suunnittelen. Kertokaapa kokeneemmat.
    Kannattaako ajaa Viron lpi,Latvia,Liettua,Puola,Saksa Ja siit Italiaan?
    Matkaa noin.3100km+laivamatka viron puolelle. Aikaa koko syyskuu.

Vai mit kautta olisi paras,?

Kiitos.
    Itse menisin ennemmin Viro -Latvia-Liettua- Puolaa Krakovaan - Tsekki- Itvaltaa (tai jopa slovenia -Unkari) ja takas sitten Saksan kautta laivalla loppumatka kun on kuitenkin huonot kelit pohjoisempana ;)
    FJR 06/2014
    Grizzly 450 02/2009 lumitiss
    CBR 125R 07/2016 jlkikasvulla ajossa
    Sit reitti ajattelin tulla takasin.
    Milanosta Kroatiaan,siit Unkariin,sitten slovakia,Puolan krakova,Liettua,Latvia,Viro.
    Moikka, se olisi sitten keskiviikkona lht viking linen xprs.laivalla, paljon muuta en sitten olekkaan suunnittelu.
    Kysymys olisi viel toi matkabudjetti?? Paljonko olisi hyv olla ihan rahaa mukana? Muovi kortteja on kaksi tarkoitus ottaa mukaan. Masters+American Express. Kiitos
    100 e/pv on mulle riittnyt. Kortit skulaa, mutta edullisimmat palvelut ei usein halua maksaa korttiptteest.
    ... jotain piti muistaa
    Yleens kteist 3-400 lhteiss, maksut korteilla ainakun pystyy. Saksassakin A-bahnien asemilla on, joskus ollu ongelmia korttimaksuilla, joten ana pit olla se pivn kassa kteist... Kesll jouduin Cannesin lhellkin maksaa hotellin kteisell erss pikkuhotellissa, ei muka korttikone toiminut... tais olla vaan tarve saada ohi verottajan..
    Mulla yleens 1 kortti (3.sta) jossain muualla kuin lompakossa + 100 varakassaa, jos sattus kymn huono flaxin ja joku pllis... no ei onneks ole kynyt.

Hyv reissua !
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 CX />Alias/karivei
    Lainaa karivei kirjoitti Katso viesti
    Yleens kteist 3-400 lhteiss, maksut korteilla ainakun pystyy. Saksassakin A-bahnien asemilla on, joskus ollu ongelmia korttimaksuilla, joten ana pit olla se pivn kassa kteist... Kesll jouduin Cannesin lhellkin maksaa hotellin kteisell erss pikkuhotellissa, ei muka korttikone toiminut... tais olla vaan tarve saada ohi verottajan..
    Mulla yleens 1 kortti (3.sta) jossain muualla kuin lompakossa + 100 varakassaa, jos sattus kymn huono flaxin ja joku pllis... no ei onneks ole kynyt.

Hyv reissua !
    Kiitoksia. Nin m ajattelin. Varmaan hyv olla parissa eri paikassa rahat+kortit,
    Koskaan kun ei voi olla liian varovainen.
    Eka pidempi reissu kuitenkin. Ruotsin lpi oon kyll ajanut.
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Jep, aina se min parisataa kteist lompakossa. Yllmainittujen lisksi, jos sattuu saamaan pikavoiton, niin paikoitellen sen joutuu maksamaan heti/laitoksella kteisell, muuten ei matka jatku. Ikv lhte kpttelemn etsimn automaattai jalan...
    Harmitttavan moni ky Milanossa ja kntyy takaisin, vaikka Piemonte on aivan naapurissa ja tarjoaa mahtavat ptkt ajeluun, ruoasta ja viinist nauttimiseen ja esimerkiksi Torino voittaa Milanon suurkaupunkina mennen tullen. Niin ja tietysti voi samalla kyd meill vierailemassa..
    Noniin, hyvin on reissu mennyt, keskiviikkona pyr laivaan,klo11.30. Siin klo14.20 oltiin Tallinnassa. Siit nokka kohti ekaa pyshdyspaikkaa. Eli prnu. No siin ajellessani muiden mukana vlill ohittaen,.hyvin meni. Hotelli Victorissa y,ja aamulla aamupalan jlkeen nokka kohti latviaan, poliisit pysytti ja sakot ylinopeudesta.vauhtia 121km/h kun nopeus olisi saanut olla 90. No sakkoa 80euroa.Tm viel viron puolella. Latvian lpi vaan ajoin ja seuraava pyshdyspaikka oli Liettua sellainen paikka kun siauliai. Ihan kelpo kaupunki, ostoskatu varsinkin. Tiet nyt oli just ajettavia, ja liikenneturvallisuus vhn niin ja nin. Ohituksia koko-ajan. Jos ajoit sen 90 mik on rajoitus niin johan rekatkin ajaa ohi vaikka toinen rekka tulee vastaan. Nyt perjantai aamulla lhin ajamaan kohti Puolaan ja Varsovaan. Samallainen meno vaan jatku.. mutta perille on nyt psty. On muuten iso ja hienon nkinen kaupunki. Nyt siis sinne pyrii.
    Ja nyt oon krakovassa
    Ja nyt oon Budapestissa, huomenna nokka kohti kroatiaan, sellainen paikka kun zagreb.

Nyt oon Modenassa, pakko pyshtyy kun kerrankin tll oon niin Ferrari museossa.
    Eilinen piv meni Gardalla. Huomenna nokka sitten kohti Rooman. Kelit on ollut loistavat,
    Nytkin aurinko paistaa ja 25astetta lmmint.
    Noniin, nyt on sitten rooma ja nhtvyydet nhty. Kyll on colosseum hieno. Uskomatonta., , kyll tuli valokuvia otettua. Kvin mys Vatikaanin puolella.
    On kyll mys nkemist vaikka ja kuinka paljon.
    Nyt oon Veronassa, aamulla klo.11 lhdin ajelemaan. Vhn tuli vett matkalla mutta ei se menoa haittaa.

Ja nyt oon Sveitsiss. Tarkemmin Zurichiss
    Vett satoi koko matkan ja niin sataa nytkin. Siisp oluelle suuntaa hn.

Kerrankin matkakertomus jonka jaksaa lukee kokonaan pitkstymtt.....ja jossa ei arvostella joka piv jotain 4-thden hotellin aamiaisia ihan kun se jotain kiinnostais.....hyv veke, pysy asiassa..
    Ja nyt oon Hampurissa, huomenna nokka kohti Tanskaa,, nyt eikun kippis!!!
    Loppu juttu kesken matkan?
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

MC TOUR *

N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
    Sorry,, en uskonu ett kukaa jaksaa lukea nit mun pivityksi.
    Mutta reissu meni erittin hyvin,Ei rystetty,hullu liikenne kaikissa maissa,Varsinkiin puola ja italia!
    yhteens 12maata ja vajaa 7000km. Nyt suunitelmissa norjan lpiajo.
    Lainaa veke73 kirjoitti Katso viesti
    Sorry,, en uskonu ett kukaa jaksaa lukea nit mun pivityksi.
    Mutta reissu meni erittin hyvin,Ei rystetty,hullu liikenne kaikissa maissa,Varsinkiin puola ja italia!
    yhteens 12maata ja vajaa 7000km. Nyt suunitelmissa norjan lpiajo.
    Miks Italian liikenteess on hullua? siellhn on tosi sujuvaa ajella
    Kawasaki GPZ 500 -97, *Honda CBR 1000 -93, Honda CBR 1100 XX -00, Honda CBR 1100 XX -05 ,Kawasaki ZZR 1400 -07 * *
    Iron Butt *3x SS 1000, 4x SS 1600K, SS 2000K * * * * * * * * * *

MC TOUR *

N,EST,DK,D,A,I,HR,SLO,SK,CZ,PL,LV,LT,CH,F,SM,VA,S, SF
    Ei oikeastaa ku rooma,,ihan pirusti skoottereita mitk pujottelee ihan mist
    vlist tahansa!
    Pysyk budjetti, paljon kulu rahaa yhteens? Hyv reissukertomus, oltiin asiassa kyll!
    Budjettia ei ollu, ainoa mit mietin ett hotelli on noin 100euroa per y, ja
    sill sain joka kerta huoneen. Bensaa meni 22tankillista. tietullit oli jokusen euron
    ja aina tarvi jotakin sydkin vh yli 3000euroa koko reissu.
    Vhn kun kytt ptn muuhunkin kuin tukankasvattamiseen niin Keski-Euroopassa saa yks mies huoneen yksi alle 50 e ja helposti....
    Et sitte usko tohon, ett unen laatu nousee hinnan suhteessa

Aika monelta j varmaan mys huomaamatta se, ett kun kriteerit lhtee useimpien
    ypymisien osalta siit, ett saa puhtaat lakanat ja asiallisen aamiaisen, samasta
    talosta tai kulman takaa kunnon iltapalat ja bisset, "thdill" ei juuri ole nihin
    perusjuttuihin merkityst....... kuin hinnan suhteen.

Enemmn thti kun taitaa posin tarkoittaa vaan enemmn kaikenlaista
    oheistoimintaa ja palvelua noiden perustarpeiden lisksi..... ja enemmn
    maksettavaa asioista joita ei kyt eik tarvitse.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Jos pyshdyspaikat on semmoisia kuin Rooma, Modena ja Zrich on hotellihuoneiden hinta pyskinteineen ja aamupaloineen helposti toistasataa euroa. Toki jostain turistipaikkoja syrjemp voi huoneen saada huokeammalla, mutta sitten aikaa kuluu paikallisliikenteess sukkuloiden, jos ja kun haluaa sen Colosseumin nhd ja istua iltaa keskustassa.

Pikkukaupungeissa ja -kyliss ei tietysti tllaista turistipaikkojen ongelmaa ole.

Itse tykkn, oli kyse pienest tai isosta kaupungista, menn sinne ydinkeskustaan, vaikka se parikymppi kalliimpaa onkin. Siin on sitten "kaikki", mit ilta-/ypaikaltani haluan ymprill. Nahkahouseujen narinaa ja goren kahinaa voi tarvittaessa kuunnella vaikka Pyynikill.
    Itse valitsen ypymispaikan ajopivn pituuden ja kohteen mukaan. Jos ajopiv on ollut pitk(hk) niin eip sit iltarientoihin riit virtaa, silloin edullinen ajaa hyvin asiansa. Jos on tiedossa jotain kiinnostavaa niin sitten majoitus hyvlt paikalta. Vaihtelu virkist, mys majoituksissa, ja keskihinta j kohtuulliseksi.
    SF 1098S
    MTS 1200S
    1190R
    Kysymys: Varasitko mitn etukteen vai saitko huoneet ihan noin vaan kun illalla aloit kyselemn? Mit luulet, kuinka nopeasti tuonne Gardajrvelle on mahdollista pst jos meinaa kuitenkin yunet nukkua? Olitko liikenteess yksin?
    Mahtavan simppeli kertomus sulla! Suunnittelen ite ett parin kk pst tuonne tai sit malttaa vhn pidempn oottaa ja toukokuun lopulta Norjaan. Vaan siell on viime- ja toissakesn mahtavimmat paikat oltu niin tss olis taas jotain ihan uutta!
    Elmntapa motoristi.
    Lainaa jleino kirjoitti Katso viesti
    Kysymys: Varasitko mitn etukteen vai saitko huoneet ihan noin vaan kun illalla aloit kyselemn? Mit luulet, kuinka nopeasti tuonne Gardajrvelle on mahdollista pst jos meinaa kuitenkin yunet nukkua? Olitko liikenteess yksin?
    Mahtavan simppeli kertomus sulla! Suunnittelen ite ett parin kk pst tuonne tai sit malttaa vhn pidempn oottaa ja toukokuun lopulta Norjaan. Vaan siell on viime- ja toissakesn mahtavimmat paikat oltu niin tss olis taas jotain ihan uutta!

Moikka.. Kaikki hotellit varasin etukteen edellisell illalla Booking.gomista ja katoin vaan hyvn paikan pyshdykselle ja sitten vaan nokka kohti sinne pin. Tarkoitus oli vaan pst Roomaan ja nhd colosseum.
    Matkalla nyt tietty nki kaikkea kivaa ja reissu meni todella hyvin. Yksin olin reissussa ja nyt tarkoitus on lhte Portugaliin. Gardalle ajaa viikossa. Ite pyshdyin Prnuss,Sialiui,Varsova,Krakova,Budabest,Kroatia, Gardajrvi,Modena,Rooma,Verona,Zurich,Wurzburg,Ham puri,Gteborg,Tukholma. Kivaa oli ja Suosittelen.
    Lainaa jleino kirjoitti Katso viesti
    Mit luulet, kuinka nopeasti tuonne Gardajrvelle on mahdollista pst jos meinaa kuitenkin yunet nukkua?
    Jos Helsinki pidetn lhtpaikkana ja tarkoitus ajaa mahdollisimman nopeasti Gardalle, niin lauantai-iltapivn kun hypp laivaan, niin maanantai-iltana on Gardalla.

Edit: Siihen jos varaa viel yhden tai kaksi piv, niin nkee ehk muutakin kuin rekkajonoja ja tienvarsihuoltamoita.
    Viimeksi muokannut: Nomad; 23.02.2015 klo 00:00.
  30.  
    Mulla ei ollu tarkoitus ajaa mahdollisimman nopeasti johonkin Paikasta A paikkaan B vaan nauttia ajosta ja maisemista, Tottakai 2500km ajaa 3pivss jos haluaa.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen