Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Moi! minulla 996 lämmöt seilaavat 80-110 välillä ajettaessa.(tärinää mielestäni enemmän kuin ennen)
    No tänään sitten poistin nesteet ja laitoin takaisin sekä käytin ohjeiden mukaisesti. Hommasta tuli hyvä ja lämöt pysyivät paikallaan tuollaiset 150 km. Sitten alkoi sama seilaaminen. Sitten huomasin, että kone alkaa täristämään samalla, kun lämmöt nousevat. ( kävi hienosti tuon 150km)
    Siis taas ilmaa järjestelmässä. Olisiko nyt vesipumpun laakeri (laakerit), pumppu tai molemmat kuluneet, että syntyy värinää käydessä?
    Lämpö laskee nopeasti, kun käyttää ajon aikana pikaisesti isoilla kierroksilla.
    Sitten mistä nyt saapi noita osia sitten kohtuulliseen hintaan?

    t. pepe
  2. #2
    Käykö se kokoajan kuitenkin kunnolla? Ei pätki, sammu/tukehdu? Ettei vaan seokset seilais, sitä yritän sanoa.

    Kyllä mullakin näillä keleillä vähän lämmöt vaihtelee, riippuen ajaako kaupungissa vai maantiellä ja onko vauhtia 80 vai 120.

    Katso osia vaikka stein-dinse saksassa. Sieltä pystyy räjäytyskuvien avulla tilaamaan, ei tarvi tietää siis osanumeroa.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  3. #3
    Mulla näyttää Monsterissa kans ihan mitä sattuu välillä lämpöjen kanssa. Ettei sulla olis vaan öljyn lämpötilasensorissa jotain kontaktihäiriötä?
    Ducati Diavel
  4. #4
    Niin ne vain seilailaa. Vaihtanut olen jo kaikki veteen liittyvät anturit ja kannentiivisteet (hailakilla kertoivat tiivisteen suotavan ilmaa vesijärjestelmään) ja saa nähdä sitten huomenna pelittääkö, kun saan kasattua.
    Ovela on vika.
  5.  
  6. #5
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    En tiedä näistä uusista ja ylipänsä muista, mutta mulla 94:ssa suskissa lämpömittari ei pysy sillai kun autossa, eli koko ajan samassa. Ajossa viisari on alaspäin hädintuskin lämpimää näyttäen (noin 70 astetta) ja sitten kaupungissa hissuillessa ja tyhjäkäynnillä menee flekti päälle mittari yläviistossa (noin 90 astetta tai sata-astetta kai). Siinä se seilaa parinkymmenen asteen välissä, ajossa taas jäähtyy.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)