Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
  1. #31
    Lainaa musti kirjoitti Katso viesti
    No todella komea Kai se on pakko kertoa, miksi automaatin haluan Olen unelmoinut punaisesta Hondasta julmetun kauan ja siis punaisesta Aloittelia mielestäni olen, koska moottoripyörällä olen ajanut vasta muutaman vuoden ja kilometrejä on tullut n. 7000. Vähäiseen määrään on syynä kipeä selkä, mutta ajaa haluan aina kun selkä sallii. Nykyinen pyörä on Kawasaki ER6f ja vähäisestä ajomäärästä johtuen, tahtoo meikä sekoille vaihteitten kanssa Siksi automaatti olisi nam. Vaihdenäyttöä ei tuohon kai vieläkään saa.
    Ihastuin tähän http://www.nettimoto.com/honda/nc/1461122
    Nuo linkeissä olevat ovat pikkusen liian kalliita.
    ainakin http://www.storm-motor.fi/osat/moott...ries-kawasaki/ 2006 malliin löyty heti ,onhan se vaihdenäyttö todella hyvä ,giprot pelittänyt hyvin kahdessa viime mopossa ,kyllä melkein joka pyörään joku näyttö löytyy
    tl1000s >zx12r 03 >
    Honda F6C Valkyrie>triumph rocket3 roadster 2010
  2. #32
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Jep jep, jos noin pienestä on tosiaan kiinni niin ihan oman mielenterveyden takia kannattaa sitten varmaan pysyä poissa
    Laitetaas ensimmäinen viesti tähän. Jostain syystä minäkin vain luen juttuja. Rekisteröityneenä ollut vasta tovin, mutta pidempään lukenut foorumia. Viime kesänä muun muassa löytyi erittäin hyvä tekniikkavinkki, joka auttoi inssissä hitaan käsittelyssä merkittävästi.

    Mun eka pyörä on siis viime vuoden loppukesästä hankittu ER-6f. Vaihteen käyttö sujuu, vaikka autoissa olenkin tottunut automaattiin ja V8:n mataliin kierroksiin. Vähän oli kysymyksenä siis myös tuo kierrosten käyttö kun ei ole tuttua vinguttaminen heikolla väännöllä. Mulla on kelkassakin variaattori, joka hoitaa tuon puolen. Joka tapauksessa oli miten oli, niin ostin ja asensin Gipron digitaalisen vaihdenäytön, joka tulee diagnostiikkapistokkeeseen kiinni. Auttaa tietämään meikäläistä alottelijaa ainakin mikä vaihde päällä. Mukava lisä. Etenkin myös 4,5 ja 6 vaihteiden kohdalla tilanteen hahmottamisessa.

    Nyt selvisikin tässä threadissa myös miksi tuossa jää alaspäin vaihtaessa ja pysähtyessä näyttämään väärää eli liian suurta pykälää. Esim 2 -vaihde, vaikka ykkönen on silmässä. Näkymä korjaantuu kun lähtee liikkeelle. Eli tuo kun se laskee, eikä saa tietoa suoraan laatikolta. Isommat vaihteet näkyy ajossa tietty sitten ok. Kaikkinensa hyvä laite.
  3. #33
    Lainaa musti kirjoitti Katso viesti
    Kiitos asiallisista vastauksista ja kiitos mulkqvisteille joittenka typerien vastausten saattelemana laitan tämän palstan ovet kiinni. Ensimmäinen ketju jonka tänne laitoin, hyvä päättää tähän.
    Tämäpä mielenkiintoista. Kaikki vastaukset ennen ylläolevaa ovat harvinaisen asiallisia. Johtuu varmaankin siitä että ainut mulkqvisti tällä foorumilla jolla on typeriä vastauksia olen minä ja olin mökillä netin ulottumattomissa koko juhannuksen


    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  4. #34
    ^ Joo, modet on tuosta välistä poistaneet muutamia räkytyksiä, jotka sopii paremmin suomi24 -palstalle eli tyyliltään ja asiasisällöltään samankaltaisia kuin tuo nimimerkki jr66:n viesti tuossa ylempänä.
    Viimeksi muokannut: Sami@Vespa; 27.06.2013 klo 02:09.
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  5. #35
    ^ ja ^^ No niin, siinäs näitte.

    Tappelu loppunut ja raadot raahattu syrjemmälle ja pipopää täällä vasta takoo rintaansa
    www.facebook.com/jukka.huolman
    Exät BMW F800R -09, valkoinen, R.I.AVK. ja
    Honda VFR800 VTEC -03, musta
    Nyxä BMW F800R -09, hopea, silloin kun saan vaimolta sitä lainata.


  6. #36
    Mulla on menossa 9. kausi (11. jos kevarit lasketaan) ja allekirjoituksesta voi katsoa pyörät joilla olen harrastanut. Yhdessä pyöristä on ollut vaihdenäyttö ja pidin siitä kovasti. En minä edelleenkään aina tiedä millä vaihteella mennään, mutta en koe sen juurikaan haittaavan. Etenkin BMW:n välitykset on sellaiset, että aina ettii olematonta kutosta. Aina voi nostaa isoimmalle ja sitten laskea haluamalleen vaihteelle jos niin haluaa.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  7. #37
    Sama vika täälläkin, olematonta kuutosta tulee usein haettua enkä aina ole välttämättä selvillä onko silmässä kolmonen, nelonen vai viitonen. Ainakin FJR liikahtaa kiitettävän ripeästi kaikilla näistä, että suurta merkitystä ei asialla yleensä ole. Tehottomampi mopo heikolla alaväännöllä, niin homma olisi ihan toinen. Tollainen vaihdenäyttö olisi kyllä silti kiva olla olemassa. Ja kyllä mulle automaattivaihteinen moottoripyöräkin kelpaisi!
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  8. #38
    Onko sillä niin väliä, monesko vaihde käytössä on? En itsekään aina ole niin perillä, enkä oikeastaan yritäkään olla. Kierroksien mukaan ylemmäs tai alemmas. Jossain vaiheessa ne sitten loppuu kesken
    Tavaksi oikeastaan jo tullut varmistaa toisinaan, että se kutonen siellä varmasti on päällä, eikä enempää löydy, vaikka kierroksista tunnistaisikin.
    <p>Honda VFR 800 -99</p>
  9. #39
    Kierroslukumittariakaan ei ole ja Bemarin motti on siitä mainio, että 3. vaihteella voi ajaa 30km/h ja isoimmalla alle 50km/h alkaen ilman ongelmia. Harvoin noin tulee tehtyä, mutta kokeilin joskus piruuttaan että voiko. Honda on vähän tarkempi siitä mikä pykälä on päällä.
    Entiset moottoripyörät: https://www.dropbox.com/sh/amqoywn9u...QMSPvQiWa?dl=0 Nyt M-G Bellagio 940
  10.  
  11. #40
    Uusimmassa Bikessa muuten huhuiltiin että Yamaha R1:seen tulee kaksoiskytkin jossa valittavana olisi moodit, normaali, puoliautomaattinen (kytkintä tarvitsee pysähtyessä), puoliautomaattinen (ei kytkintä lainkaan) ja täysautomaatti. Milloin tuo myyntiin tulee ja kuinka paljon tuo uusi laatikko tulee hintaa nostamaan on arvoitus
    Honda CBR1000RR Fireblade
    Yamaha YZF-R6R (ex)
    Suzuki GSX650F (ex)
    http://mopollasuohon.blogspot.com/
    https://www.youtube.com/@Qassu78
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12