Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Motorradin uusimmassa (saksankielisessä) oli sporttirengastesti. Misukan Pilot Power 3 ja Brikkaren S20 jakoivat testivoiton. Pirellin Rosso II voitti rataosion mutta huonot pisteen märällä pudotti rinkulan testin kolmoseksi. Misukan kilometrikestävyys oli taasen parempi kuin Brikkarella, etenkn Brikkaren takarenkaan kuluminen oli kovaa.
    Misukan Pilot Power 3 saattaa naistä olla hyvä valinta jo ei ajele sateella. Misukan ja Brikkaren hinta on sama mutta kun Misukalla ajaa pidemmälle.

    Testissä käytettiin BMW HP4:sta
  2. #2
    Tässä kun on seuraavia renkaita tästä segmentistä valkkaamassa, niin on tullut lueskeltua jos jonkinlaista arvostelua. S20:n kuluminen oli tiedossa, mutta Rosso II:n ratapotentiaali ja huono märkäpito on muissa arvosteluissa olleet vähän toisinpäin. Tosin ne on olleet perstuntumatestejä, mutta märkäpitoa on kehuttu. Rosso kakkosiin tuli jo henkisesti päädyttyä, mutta vielä ei ole tilaus lähtenyt.

    Mitenkäs huono se PP3:n märkäpito sitten oli, jos sekään ei sadetta kestä?
    Nyt: Triumph Speed Triple
    Aikaisemmin: Husaberg FS650, Honda CR250, KTM 625 smc, Suzuki GSX-R 1000 kisalaite, Yamaha R1, Suzuki GSX-R 600, KTM LC4
  3. #3
    Ainakin omalla Rykkösellä voi jopa powerkeulia kaatosateessa sutimatta senjälkeen kun PP3:set pyöräytettiin alle. Dunlop Qualifiereillä ei toivoakaan.
  4. #4
    Lainaa Hurubaw kirjoitti Katso viesti
    Ainakin omalla Rykkösellä voi jopa powerkeulia kaatosateessa sutimatta senjälkeen kun PP3:set pyöräytettiin alle. Dunlop Qualifiereillä ei toivoakaan.
    Tota ny ei usko Katainenkaan
    1300cc Suzuki
  5. #5
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Roadkill kirjoitti Katso viesti
    Tota ny ei usko Katainenkaan
    Kyllä se puhtaalla assulla on ihan mahdollista. PP2 oli jo hyvä märkäpito ja PP3 on ilmeisesti tuossakin parempi.
    Superbike #7
  6. #6
    Ite kävin ton power 3 laittaan alle alku kaudesta ja ajettu ~2000km nyt ja olen ollut todella tyytyväinen. Hinta tais olla 127€ alle laitettuna (eturengas).
  7. #7
    Lainaa Hurubaw kirjoitti Katso viesti
    Ainakin omalla Rykkösellä voi jopa powerkeulia kaatosateessa sutimatta senjälkeen kun PP3:set pyöräytettiin alle. Dunlop Qualifiereillä ei toivoakaan.
    Sori
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  8. #8
    Jänniä nuo rengastestit. Jos 10v. sitten testin voittanut rengas laitettaisiin tänään testiin niin se todennäköisesti olisi viimeinen tai ainakin viimeisessä kolmanneksessa. Miten ihmeessä ennen edes pysyttiin pystyssä?
    GSF1200S
  9. #9
    Lainaa Fibanacci kirjoitti Katso viesti
    Jänniä nuo rengastestit. Jos 10v. sitten testin voittanut rengas laitettaisiin tänään testiin niin se todennäköisesti olisi viimeinen tai ainakin viimeisessä kolmanneksessa. Miten ihmeessä ennen edes pysyttiin pystyssä?
    Pohdiskelin taannoin ihan samaa mutta toisaalta kun asiaa tarkastelee seuraten huippujen menoa isoa kovaa, niin eipä kymmenen vuotta sitten kulutettu "kuin" polvipaloja ja tänäpäivänä kulutetaankin kyynärpääpaloja. Ja sieltähän se kehitystyö valuu katukäyttöön pienellä viiveellä. Jään jännityksellä odottamaan ehdinkö nähdä sen hetken kun kypärillä aletaan piirtää rataan viivoja ihan yleisemminkin


    http://m.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  10. #10
    Lainaa Fibanacci kirjoitti Katso viesti
    Jänniä nuo rengastestit. Jos 10v. sitten testin voittanut rengas laitettaisiin tänään testiin niin se todennäköisesti olisi viimeinen tai ainakin viimeisessä kolmanneksessa. Miten ihmeessä ennen edes pysyttiin pystyssä?
    Jos kouluttajana itse herra Darwin, ovat oppimistuloksetkin hyviä. Siksi paskoillakin renkaillakin pysyttiin pystyssä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  11. #11
    Lainaa Pukki kirjoitti Katso viesti
    Tässä kun on seuraavia renkaita tästä segmentistä valkkaamassa, niin on tullut lueskeltua jos jonkinlaista arvostelua. S20:n kuluminen oli tiedossa, mutta Rosso II:n ratapotentiaali ja huono märkäpito on muissa arvosteluissa olleet vähän toisinpäin. Tosin ne on olleet perstuntumatestejä, mutta märkäpitoa on kehuttu. Rosso kakkosiin tuli jo henkisesti päädyttyä, mutta vielä ei ole tilaus lähtenyt.

    Mitenkäs huono se PP3:n märkäpito sitten oli, jos sekään ei sadetta kestä?

    Rosso II toimii märällä jarrutuksessa parhaiten mutta ei mutkassa. Nopein kierrosaika märällä ajettiini S20:sellä, 1:16,01 Rosso II:lla oli aika 1:21,0. Misukan PP3 1:16,22
  12. #12
    Ehkä se on siis laitettava tilaten noi PP3:set. Noiden kolmen hintaerot on kuitenkin verrattain pienet.
    Nyt: Triumph Speed Triple
    Aikaisemmin: Husaberg FS650, Honda CR250, KTM 625 smc, Suzuki GSX-R 1000 kisalaite, Yamaha R1, Suzuki GSX-R 600, KTM LC4
  13. #13
    Brittilehdissä on yleensä vähän erilaisia tuloksia.
    Uusimmassa performancebike:ssa Sporttirenkaat testattu kadulla.. ja seuraavassa numerossa samat renkaat radalla.

    Motorrad välillä ihmetyttää kun yhessä lauseessa sanotaan jotakin ja seuraavassa ihan päinvastaista. Ainakin kirjoitusvirheitä täynnä viime vuoden rengastestit. (ainakin suomenkielinen lehti)
    Viimeksi muokannut: VT; 22.06.2013 klo 19:37.
  14.  
  15. #14
    Tavallinen motoristi pärjäilee tavallisilla renkailla. Harvoin joutuu tai pääsee sellaiseen ajotilanteeseen jolloin renkaiden ääriominaisuudet jotain ratkaisee. Maantie nopeuksissa riittää että että renkaassa on kulutuspintaa ja ilmanpaineet suunnnilleen kohillaan. Mikä on märkäpito ja kuinka kovaa kurviin voi ajaa ennenkuin rengas luistaa jne, radalla noita ominaisuuksia tarvitaan. Tuossa aikaisemmin viitattiin hyvin että mitenkähän sitä ennen on pysytty pystyssä, on ne renkaat olleet niin huonoja. Joka vuosi tulee jokin mullistava ja ennennäkemätön ominaisuus.

    Ajellaan turvallisesti ja varovasti.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>