Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 49:een 49:sta
  1. #31
    ^
    Olen Midland-ketjuun jo kirjoitellutkin samasta asiasta, kovin on heikkolaatuisia nuo Midlandin kuulokkeet. Yhteensä neljä sarjaa jo mykistynyt meidän taloudessa
    Takuuseen on kyllä aina saatu uusi setti, mutta silti...viime kesän Euroopanreissukin heitettiin kyytiläisen kanssa hiljaisuuden vallitessa, kun kuuloke kerrallaan tipahti pois pelistä. Nyt on kolme bränikkää settiä odottamassa asennusta, mutta jos ja kun nuo hajoavat, täytyy miettiä vaihtoehtoisia kuulokkeita. Midlandin BTX1-keskusyksiköt on kyllä toimineet moitteetta koko ajan
    Moto Guzzi Breva V850
    Vespa GTS 250ie
  2. #32
    Näistä jo takuu loppunu.

    En viitsisi ostaa uusia samanlaisia, kun eivät ämyrit ole niin hyvät.
    Mielummin jostain muutamalla eurolla irtoämyrit, jotka vois tinata tilalle.

    En vaan tiedä millä spekseillä sellaset sopivat löytyis.
    Tupla-X -04
  3. #33
    Lainaa janneja kirjoitti Katso viesti
    Näistä jo takuu loppunu.

    En viitsisi ostaa uusia samanlaisia, kun eivät ämyrit ole niin hyvät.
    Mielummin jostain muutamalla eurolla irtoämyrit, jotka vois tinata tilalle.

    En vaan tiedä millä spekseillä sellaset sopivat löytyis.
    Mulla ja kavereillani on käytössä yksilölliset moto-suojaimet, on kyllä hyvät! Suojaimet ovat Orelo-moto suojaimet. Suosittelen, koko Suomen alueella löytyy edustusta yhteydenotot esimerkiksi: www.kuulopalvelu.fi
  4. #34
    Lainaa Gukkuu kirjoitti Katso viesti
    Itse purin kossin vanhat sankakuulokkeet ja istutin Nolanin 86 pottaan ne sinne valmiisiin kuulokepaikkoihin, istui melkein täydellisesti, ei haittaa ajossa. Piuhan laitoin poikki ja pienen reijän tein kypärässä olevaan NCOM luukkuun, kolvasin piuhoihin 3,5mm naaras liittimen ja istutin paikalleen. En halunnut alkaa aina repimään kypärän sisältä nappeja yms pois, taikka että olisi ollut pitkä kaapeli suoraan kuulokkeissa kiinni, että joutuisi rullaamaan jonnekkin pehmusteiden sisään kun sitä ei käytäkkään. Itse laitan ipodin aina povariin ja 3,5mm -> 3,5mm välikaapelilla jonka lyhensin sopivan mittaiseksi potan ja ipodin väliin ja plugi vain kiinni.

    Mielestäni ei kypärää rumentanut liikaa, eikä tosiaan muuta tavallaan tarvinnut "rikkoa" kuin tuo NCOM-luukku, todella näppärä myös tuon kypärän liittimen kanssa, jos vaikka kaverin kanssa pysähtyy ja haluaa muutaman sanan vaihtaa, ei tarvitse soitinta kaivaa kun hanskat kädessä saa piuhan irti ja takaisin samantien.

    Liite 2842

    Kuvaa yritin tähän saada mutta en jostain syystä onnistunut, kokeillas uusiksi. Voi olla myöskin sekavasti kirjoitettu kun toipilaana täällä näppäilee menemään.

    Edit: Onnistuihan se, tuossa tarran vieressä pieni plugi.
    Samanlaista viritelmää itse puuhailen juurikin, ja sopivaa 3,5mm liitintä tuohon ncomin koloon ei tunnu löytyvän. Mistä omasi hankit?
    Gsx-r 1000 k8
  5. #35
    Itellä just Nolan N90 palasina kun alko vtuttaa Ncomin akun paska kesto, ajattelin joko laittaa rinnalle toisen tai vaihtoehtoisesti korvata aluperäisen akun reippaasti suurempimahhisella. Orkkis akku kestää jatkuvaa musiikin kuuntelua max tunnin ja alkaa melkein heti ilmoitella että akku vähissä (raivostuttava PIIIIP kuuluu musiikin päällä aina välillä)
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  6. #36
    Lainaa Cure kirjoitti Katso viesti
    Samanlaista viritelmää itse puuhailen juurikin, ja sopivaa 3,5mm liitintä tuohon ncomin koloon ei tunnu löytyvän. Mistä omasi hankit?
    ainankin pk-seudulla esim. partcosta luulisi löytyvän:
    http://www.partco.biz/verkkokauppa/i...h=23_1079_1366

    tai bebek, uraltone ym.
  7. #37
    Koss porta pro kuulokkeet kävin tänään ostamassa. Helppo oli purkaa atomeiksi sangat ja kypärään meni heittämällä. Eikä paina ja kuuluu hyvin.

    plugin jätin hieman törölleen kypärän alareunaan johon saa sit liitettyä minkä tahansa laitteen kiinni.

    2015-06-26 18.01.5522222.jpg 2015-06-26 18.01.01.jpg

    Ja tosiaan kypärä on scorpion exo-900
    Viimeksi muokannut: matskupupu; 26.06.2015 klo 19:36.
    Yiying YY250T, Ex Kawasaki zr7, ex kawasaki gpz500s
  8. #38
    Tuollaisen kiinakikkareen tilasin ebaysta:


    Hyvä puoli on että tuossa setissä on radio ja bluetoothilla saa kännykästä navigointiohjeet ja musiikkia pottaan. Vanhempaan kypärääni oli hankala asentaa kun siinä ei ole paikkoja kuulottimille, joutui vähän puukottamaan ja ei tullut hyvää siltikään. Mikrofoni on kiinni toisessa kuulokkeessa, sekin vaikeuttaa asennusta. Vanhempi kypäräni on niin meluisa että 80 km/h:n jälkeen ei saa mitään tolkkua musiikista. Ei oikein toiminut.

    Tilasin uuden Shoei NXR potan. Kevyt ja ihana kypärä, ja kuulokkeiden paikat on valmiina. Nysväilin tuon saman setin uuteen Shoeihin ja lähdin koeajolle. Shoei on niin paljon hiljaisempi että radiota pystyy oikeasti kuuntelemaan maantienopeuksilla. On vaan niin huonot kuulokkeet tuossa kinkkisetissä että musiikista ei voi nauttia. Testasin äänikirjan kuuntelua kännykästä ja se kuului hyvin. Tuossa pöydällä on vanhat ja uskolliset Kossin Porta Pro kuulokkeet terästettynä pehmeillä tyynyillä. Saattaa olla että nuo eksyy jossain vaiheessa kypärään.
  9. #39
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Radion kuuntelijoille on muuten hyvä ohjelma älypuhelimille, nimittäin Radiot.fi. Sieltä löytyy vissiin kaikki Suomen radiokanavat nettilähetyksinä. Nykyään tuntuu mobiilidata toimivan melkolailla mainiosti (hitaimmallakin mahdollisella netillä), mitä bussireiteillä olen radiota kuunnellut tuolta. Akkua tietty syö puhelimesta.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #40
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Radion kuuntelijoille on muuten hyvä ohjelma älypuhelimille, nimittäin Radiot.fi. Sieltä löytyy vissiin kaikki Suomen radiokanavat nettilähetyksinä. Nykyään tuntuu mobiilidata toimivan melkolailla mainiosti (hitaimmallakin mahdollisella netillä), mitä bussireiteillä olen radiota kuunnellut tuolta. Akkua tietty syö puhelimesta.
    Tune In radio on myös hyvä sovellus, sillä soi kaikki maailman kanavat
  11. #41
    Radio FM appi itellä, yleensä soi kaheksmymmendkaheksa punkt kaheksa, raadio mania tosta lahden takaa. Soittaa paljon parempaa musaa kun Rock ja samalla altistaa itteensä hieman kielelle.

    Sieltä löytyy muuten maalistasta myös Equestria ja sieltäkin yksi kanava

    Mistäs sä noihin portaproihin nuo donitsit hankit? Mulla on ongelmana se settä mulla on korvien kohdalta ohuesti kaponen kuuppa niin matkaa kajareihin tulee sen verran ettei tahdo kuulla, noillahan sitä pystyis kompensoimaan kun en halua kajareita lähemmäs korottaa painamaan korvia.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  12. #42
    Nuo donitsi pehmusteet tilasin ebaysta. Kiinastahan ne tuli kun en osannut lähempää etsiä.
    Tuossa linkki kuvan pehmusteisiin.

    Porta Prot tahtoo puristaa turhan kovaa korvia niin ostin muhkeammat tyynyt kun vanhat hajosi. Niitä vakiotyynyjä olen nähnyt ihan Prismassa ja Gigantissa myytävänä. (Onhan niissä sangoissa "ComfortZone" säätö puristukselle mutta se on hanurista kun menee aina tiukimmalle kun ottaa kuulokkeet pois päästä.)
  13. #43
    MotOrg ry:n hallituksen jäsen, ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Millä olette laittanut noita PortaPro:n kuulokkeita kiinni pehmusteisiin?
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
  14. #44
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Millä olette laittanut noita PortaPro:n kuulokkeita kiinni pehmusteisiin?
    Mä laittaisin ne kuulokkeet sinne pehmusteen sisään, jos vaan mahdollista.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  15. #45
    Itse kanssa laitoin sisään, xlitessä valmiit paikat, eli nyppii vaan kuulokkeen kohdalta repäistävät palat irti. Eli pehmuste pois, ja kuoren materiaalissa oli vielä kolot kaiuttimille. Ja kossin suojan heitin nevadaan, koska ei se muovi osu edes korvaan vaan jää kypärän sisälle.
    Gsx-r 1000 k8
  16. #46
    Kuumaliimalla reunusta pitkin Nolanin orkkis kajarin kuoppaan.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  17. #47
    Velcro tarrateippiä pyrkisin käyttämään jos mahdollista. Helpompi purkaa tarvittaessa pois.
  18. #48
    Mä käytin kaiuttimen kiinnitykseen rehellisesti jeesusteippiä
    Gsx-r 1000 k8
  19.  
  20. #49
    Lainaa Jonezi kirjoitti Katso viesti
    Millä olette laittanut noita PortaPro:n kuulokkeita kiinni pehmusteisiin?
    tänään tuli asennettua interphone 5fmc ja koss porta proot shuberth s2:seen, ei ihan heittämällä menny jotta sai siistin asenuksen. hiukan joutui taiteilla kolvausten kanssa sekä "avartaa" kolvilla jo valmiita kuuloke paikkoja. silikoni liimalla kajarit kypärään kiinni niin hyvä tuli ja äänenlaatu siirtyi huomattavan askeleen eteenpäin musikin kuuntelussa hiukan tuossa joutuu näpertelemään mutta ei mitään ylivoimaisen vaikeeta ja lopputulos on kyllä vaivan arvoinen
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12