Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 73:een 73:sta
  1. #61
    Lainaa Fireball kirjoitti Katso viesti
    Eihän Suomessa EU-jäsenenä mitään maahantuontiporrasta tarvita. Varsinkaan kun kukaan ei sitä halua maksaa. Mutta hyvä jälleenmyynti- ja huoltoverkosto tarvittaisiin, jos volyymiin tähdätään.
    Osittain näin. Olihan noissa verottomissa hinnoissa nytkin eroa Saksaan, joten vaikka uusien uittaminen tuskin hirveästi Cavallinon katteita söi, niin ainakaan autoista tuttu väite, että Suomeen dumpattaisiin verojen takia halvemmalla ei pitänyt paikkaansa. Tai voi olla, että piti, mutta myyjän katteen jälkeen eroa olikin jo useampi tonni Saksan hyväksi.
    Ducati 924S, KTM 350 SX-F.
  2. #62
    Joo-o.

    Näyttääs siltä notta myymälä alakaas olla tyhyjä ainaki nettisivujen perusteella.Kaks pyörää olis myynnis ja verkkokaupas kaharenkympin lahajakortteja muttei muuta.Harmin paikka.Oli isoo orkanisaatio jälleenmyyjiäki nipus mutta Rukati on lullana taiteenlaji täs maas.Huoltopuoli ny hoituu Ruottiski vaikkei tartte ku vähä öljyjä vaihrella tänä talavena.

    En oo mihinää nähäny palijoko Rukatia on Suomes vuores myyty,mutta eipä ne isoja lukuja oo,varsinkaa jos niillä meinaa elää.Ja tuskin kukaa joka on piikkisillä Honrilla ja Jammuulla ja Susukiilla alootellu yhtäkkiä alakaas Rukatihin nyrijähtää.Uures kikseriski sentähän saa sinkkiämpärin kaupan päälle!(Juluma äänenvaimennin)

    Meillä lähti lapasesta yhyrellä rupuusella kasisatasella Superportilla ja ny näihin on palanu 70000 euroa.En osaa myyntimiehiä neuvua kuinka ihimisestä saa näin kytkinvikaasen nottei se kuuntele järijen ääntä vaan menöö niin ku ittestä tuntuu.

    Mutta jos joku näitä lullia innostuu kauppaamahan niin toivotahan notta pärijääs.
  3. #63
    Harmi todella. Onko siellä MP messuillakaan mitään katseltavaa kun ei näe varmaan sitten uusia Dukattejakaan. Toivottavasti löytyy uusi edustaja mahdollisimman nopeasti, kun ei millään viitsisi vaihtaa huonompaan kun kerran Ducatin makuun on päässyt .
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
  4. #64
    Ei ole vissiin mitään uutta huhua mitä olisi tapahtumassa. DCF:n sivuilla lukee "DCF haluaa olla mukana keskustelemassa maahantuonnin ja huoltojen järjestämisestä".
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
  5. #65
    Italialaisprätkän maahantuonti tuuliajolla:

    https://www.is.fi/autot/art-2000005477500.html

    En tiedä onko sen luotettavampi kuin alpakkauutisetkaan, mutta noin lehdessä luki.
    Me pesemme itse vaatteitamme, laitamme itse ruokaamme, kärsimme kaikenlaisista asioista ja silti ihmiset eivät pidä meistä motoristeista.
  6. #66
    Minkähänlaiset vaatimukset Ducatilla on maahantuojalta? Mietin että monella pienemmällä taholla voi olla kiinnostusta, mutta vaatikohan tehdas kovinkin tyylikkään marmoripalatsin ja tietyt (isohkot?) myyntitavoitteet?
  7. #67
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Minkähänlaiset vaatimukset Ducatilla on maahantuojalta? Mietin että monella pienemmällä taholla voi olla kiinnostusta, mutta vaatikohan tehdas kovinkin tyylikkään marmoripalatsin ja tietyt (isohkot?) myyntitavoitteet?
    Järkevää olisi varmaan laittaa Ducatit jonkun toisen merkin kanssa samaan paikkaan, jotta olisi pienien myyntimäärien Suomessa paremmin kannattavaa. Taitaa tehtaalla olla kuitenkin vaatimuksena että brändin värit tulee olla matoissa yms sekä myyntihalli neliövaatimukset täyttävä. Yritä siinä nyt sitten saada eri merkkejä saman katon alle.
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
  8. #68
    Tuskin tulee ikinä menestymään itsenäisenä. Jonkun suuren kylkeen asetuttava. Kallis ostaa ja huoltaa (marmorilla), jotkut halajavat ja loput eivät koskisi pitkällä tikullakaan. Ei varmasti helpoin myytävä.

    Ameriikan Ducati-foorumillakin spekuloivat, kuinka moottoripyöräily on hiipuva laji jopa siellä. Uusia harrastajia ei tule ja mopoilulla ei ole vetovoimaa nykynuorisolle. Suomessa vielä kova autovero, juppiveroilla spekulointi, korttivaatimukset jne nostavat kynnystä aloittaa harrastus.
    Ducati Streetfighter 1098 -10

  9. #69
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Järkevää olisi varmaan laittaa Ducatit jonkun toisen merkin kanssa samaan paikkaan, jotta olisi pienien myyntimäärien Suomessa paremmin kannattavaa. Taitaa tehtaalla olla kuitenkin vaatimuksena että brändin värit tulee olla matoissa yms sekä myyntihalli neliövaatimukset täyttävä. Yritä siinä nyt sitten saada eri merkkejä saman katon alle.
    Niinpä. Ulkomailla kun käy Ducati-liikkeissä eri maissa niin aikalailla yhtenäisiä ne on ilmeeltään ja tarjonnaltaan. Toki on pienempiä ja isompia mutta luulisi, että uudelle myyjälle Suomessa on vähintään samanlainen miljöö tarjottava kuin oli Cavallinolla ja ei sekään mikään kämäinen ollut. Sellaisen tekeminen tyhjästä tai pelkästään Ducatille on varmasti kynnys myydä pelkästään Ducatia. Maahantuojan kun kai olisi pelkästään yhtä merkkiä myytävä, tai lienee oletus, että on yksi ns. lippulaivamyymälä. Sitten edustajillahan voi olla muitakin merkkejä saman katon alla. Toisaalta onhan Brandtilla Aprilia sujuvasti Hondan kyljessä. Tiedä näistä...
  10. #70
    Lainaa Pete2 kirjoitti Katso viesti
    Järkevää olisi varmaan laittaa Ducatit jonkun toisen merkin kanssa samaan paikkaan, jotta olisi pienien myyntimäärien Suomessa paremmin kannattavaa. Taitaa tehtaalla olla kuitenkin vaatimuksena että brändin värit tulee olla matoissa yms sekä myyntihalli neliövaatimukset täyttävä. Yritä siinä nyt sitten saada eri merkkejä saman katon alle.
    "Järkevä toiminta" ei ole niin helppo juttu kuin äkkiseltään tuntuu.
    Tämähän on historian saatossa nähty moneen kertaan, eri yhteyksissä, eikä
    "järjen puuttuminen" ole ollut vain yhden ja saman tahon yksinoikeus.

    Hommia on tuhrittu yhtä huolella niin päämiehen kuin edustajankin suunnalta.... niin hullulta kuin se tuntuukin.

    Siinä on kuitenkin kiusallisen usein päämiehen suhteellisuudentajun taso aika kaukana siitä miten on
    mahdollista paikallisesti (maakohtaisestikin) toimia.

    Jos ei siinä kohtaa lusikka tartu siihen kauniimpaan käteen ja koitetaan taplata enemmän markkinaosuudet
    edellä, eikä epärealistilla unelmilla..... jotka toki esitetään "tavoitteina", se tahtoo olla morjens.

    Ans kattoo.....
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #71
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Minkähänlaiset vaatimukset Ducatilla on maahantuojalta? Mietin että monella pienemmällä taholla voi olla kiinnostusta, mutta vaatikohan tehdas kovinkin tyylikkään marmoripalatsin ja tietyt (isohkot?) myyntitavoitteet?
    Ei maahantuojalla välttämättä tarvitse olla hienoja esittelytiloja, kun sehän on tukku, mutta vähittäismyynniltä sitä saatetaan edellyttää. Vaadittava panostus voi olla useampi sata tonnia jopa. Näin on erään saksalaismerkin kohdalla ja myyntipisteet vähenevät, eikä huoltoakaan tahdo saada. Testerin lisenssi kun ei ole sekään ilmainen mutta välttämätön.
  12. #72
    Joskus kymmenen vuotta sitten laskin noin karkeesti, että autopuolella automerkin kyltti katolla maksaa 30€/h lisää asiakkaalle.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  13.  
  14. #73
    Lainaa hidas57 kirjoitti Katso viesti
    erään saksalaismerkin kohdalla ja myyntipisteet vähenevät, eikä huoltoakaan tahdo saada. Testerin lisenssi kun ei ole sekään ilmainen mutta välttämätön.
    Totta puhut. Ducatilla menee sentään hyvin koska kaakkoissuomessa on lähin Ducatin merkkihuolto Kouvolassa. Jos olisi päätynyt siihen saksalaismerkkiin niin lähin merkkihuolto olisi Helsingissä. Aja sinne sitten liikkeiden aukioloaikana.
    Ducati Multistrada 1200 -2015.
    Kun masentaa, muista ykkönen on alhaalla ja loput ylös.
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123