Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Enpä löytänyt ketjua foorumin omalla haulla.

    Kaupan teko sujui mutkattomasti.
    Luovutus kävi vaivatta.
    Kokemus oli positiivinen kaikilta osin.
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  2. #2
    Ostin pyörän.
    Nopea kaupanteko ja luovutus niin kuin pitää ja sovittiin.
  3. #3
    RISUJA

    Vuoden sisään olen kahdesti tuolta yrittänyt ajovarusteita ostaa.

    Ensimmäisellä kerralla olisin ollut vailla koko varustesettiä, kun olin vasta pyörääkin hankkimassa. Asiasta leikilläni kysyin myyjältä, että pitäiskö mulla olla se pyörä ensin. Totesi, että kyllä se varmaaan parempi olisi. Hieman hölmistyneenä marssin sitten pois. Itse olisin kyllä myynyt ne kamat ja edes yrittänyt myydä sen pyöränkin...

    Tällä viikolla marssin taas ko. liikkeeseen tarkoituksenani hankkia sadevarusteet. Liikkeessä oli sillä hetkellä yksi parivaljakko palveltavana, muutoin rauhallista. Henkilökuntaa paikalla kuitenkin runsaasti, kaiketi erittäin syvissä ajatuksissaan, kun ei edes tervehtimään vaivauduttu saati muuta elettä tekemään, jotta olisi asiani selvinnyt. Aikani varusteita pällisteltyäni ja ihmeteltyäni en ollut tullut hullua hurskaammaksi, joten marssin ulos - taas tyhjin käsin. Ulos mennessä ihan sivusilmällä ennätin tiskin läheisyydestä ainakin kuusi henkilökunnan edustajaa laskemaan. Edelleenkään ei tehty elettäkään minun suuntaani.

    Täytyy sanoa, että jos toiminta on tällaista, on moottoripyöräkauppiaiden turha valittaa heikkoa myyntiä. Onneksi tilanne ei kuitenkaan ole näin lohduton joka paikassa. AllRighissa (Tre) olen asioinut 1,5 vuoden sisään ainakin 10 kertaa ja joka kerralla olen tullut palvelluksi, useimmilla kerroilla on päädytty myös kauppoihin. Suostuivat myymään varusteet, vaikka en vielä pyörää omistanut. Myös R.M Heinolla on tullut asioitua ja sielläkin on aina oltu asiakaspalvelu- ja myyntihenkisiä. Ja sadepuvun hain Octanelta (Tre). Hienosti pelasi senkin palvelu.
    Ducati Monster 1000 S.i.e
  4. #4
    RUUSUJA

    Huolto toiminut hyvin. Suzukiini on vaihdettu renkaita, säädetty venttiilejä ja samassa talossa toimiva Dyno Service Finland on softahommia tehnyt. Olen ollut erittäin tyytyväinen palveluun. Tänään taas ollaan penkkiin menossa

    RISUJA

    Kertaalleen olen yrittänyt eräästä vaihtopyörästä kauppaa vääntää. Erittäin epäselvä oli pyörän historia. Huoltokirja ja orkkis osat kuulemma jossain Helsingissä vielä. Lupasivat, että ne tulee sieltä pikapuoliin. Kävin ajamassa ja huomasin muutaman vian (etupumput vuotaa, käy huonosti, koska ei oltu ohjelmoitu katin poiston jälkeen jnejne) ja sanoin, että ne pitäisi laittaa kuntoon. Lupasivat soittaa, kun huoltokirja ym. tulee.

    Ei kuulunut soittoa ja menin viikon päästä käymään. Pyörä on kyllä jo myyty, oli vastaus... Kiitos ja pihalle.
  5. #5
    ^ Yllä 142R:n viestissä nähdään, miten pienistä asioista ja henkilökohtaisista mieltymyksistä sekä kommunikaatiosta asiakaskokemus on kiinni. Itse arvostan yleensä sitä, että saan rauhassa silmäillä liikkeen valikoimaa, ja myyjä lähestyy vasta jos huomaa minun alkavan tutkia tarkemmin jotain tuotetta. En myöskään pahastu, vaikka joutuisin tiskiltä kysymään apua, vaan päin vastoin jos tiedän tarpeeni niin marssin suoraan myyjän luokse kertomaan tarpeeni. Se on toki hieman ikävää, jos henkilökunta vaikuttaa suorastaan välttelevän kontaktia.

    Mitä otsikon liikkeeseen tulee, niin ymmärrän osittain tuon havaintosi tiskin takana parveilevasta väestä joka ei reagoi varusteosastolla olevaan asiakkaaseen mitenkään, koska tiskillä on ainakin kolmen huolto- ja varaosapalveluita tuottavan henkilön työpisteet, ja lisäksi huoltomiehet käyvät siinä hoitamassa paperiasioita. Heistä ei olisi ollut sinulle mitään muuta hyötyä kuin tervehdys ja kommentti, että pitää odottaa kunnes (lomakaudella ainoa?) varustemyyjä vapautuu edellisestä asiakkaasta.

    Lopuksi vielä todettakoon, että itse olen asioinut tuolla nyt kuuden ajokauden ajan, ja kokemukset ovat pelkästään positiivisia.
  6. #6
    Käytin jammun viime Tiistaina ko. liikkeessä. Tarkistettiin pyörä ja kunnossahan tuo oli.
    Sain todella hyvää palvelua, miehet ottivat pyöräni alas pakusta, kertoivat mitä siitä tarkastetaan ja
    homman jälkeen laittoivat vielä takaisin pakun kyytiin ja sitoivat kiinni.

    Huollon/tarkistuksen ajan haahuilin liikkeessä ja kyllä jokainen henkilökuntaan kuuluva tervehti ja kysyivät
    voivatko auttaa.

    Jäi oikein hyvä mieli tuosta reissusta ja tämähän takaa sen, että sinne jammu menee uudelleenkin, jos korjaustarvetta ilmenee.
    On ihmisiä, joiden seurassa kesät ovat aina kuumempia, seikkailut suurempia ja tähdet lähempänä.
  7. #7
    Eturenkaan kävin vaihdettamassa tänään. Hinta oli halvempi kuin netistä tilaamalla ja erikseen allelaiton maksamalla. Parikyt minsaa meni ja pääsin jatkaan matkaa. Iso plussa centerin väelle.
    rane77(ät)moottoripyora.org
  8. #8
    Tänään lähti liikkeestä mukaan Shuberth C3 Pro, vaikka tarkoituksena oli vain käydä kokeilemassa kokoja nettitilausta varten.
    Emmin palvelu oli niin erinomaista ja hinnoittelu niin lähellä nettiä, että päätin kannattaa suomalaista kauppaa. Ja ekan 100 km jälkeen olen edelleen tyytyväinen valintaan.
    Suzuki Burgman AN650Z
    Piaggio X10 2014-2014
    Vespa GTS 2012-2014
    Honda CB 750 (vm 1976) 1978-81
  9.  
  10. #9
    Täytyypäs tätä nostaa, kun kohdalle osui. Ajovarusteasioissa olen tuolla useammankin kerran asioinut ja monta artikkelia ostanutkin. Palvelu on ollut erittäin hyvää ja asiantuntevaa sekä hinta aina kilpailukykyinen. Mitä ko. liikkeen varaosamyyntiin tulee, niin sepä onkin sitten kuin eri maasta, vaikka raha saman pöytälevyn toiselle puolelle katoaakin. Tervehtiminen on heille jokseenkin vastenmielisen oloista ja asennoituminen asiakasta kohtaan ylimielistä. Hinnat ovat muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täysin persaukisen tavoittamattomissa, eikä juuri neuvottelunhaluakaan hinnan suhteen ole. Varaosa-asioissa tuo on viimeinen oljenkorteni, ajovarusteasioissa yksi ensimmäisistä. Nykyäänhän tuo liike majailee uudella Linnakallion alueella.
    Yamaha XJR 1200 -98 Kawasaki Candy Green