Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 141:sta
  1. #1
    Jos aiotte morjenstaa kanssamotoristia niin tehkää se hyvissä ajoin! Nyt kun olen siirtynyt mielenkiinnosta passiiviseksi osapuoleksi, olen huomannut että ei noihin teidän tervehdyksiin kerkeä vastaamaan, kun käsi nousee 0.5 sekuntia ennen kohtaamista. Siinä menee kuitenkin aikaa että kerkeää edes tajuta tapahtuneen, plus siihen sitten käden siirtoon ja vastaantulijan reaktioon menevä aika. Jossain maantiellä kohtaamisvauhti on kuitenkin yli 50 metriä sekunnissa.

    Vai ollaanko täällä niin ujoja että tehdään ninjamorotus ettei vaan kerkeä toinen vastaamaan, siinähän tapahtuisi kaksisuuntaista kommunikointia, onko häpeällinen asia suomalaisille??
    youtube.com/user/mototuomas
  2. #2
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Emmä ainakaan kato morottaako toinen, mä vaan morotan. Kyllä sen sitten näkee morottiko toinenkin vai ei, ainakin yleensä.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #3
    Toivomus morotusta odottavalle vastaantulijalle, morota ensin, niin ettei tule turhaa kiirettä vastata toisen morotukseen
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  4. #4
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Toivomus morotusta odottavalle vastaantulijalle, morota ensin, niin ettei tule turhaa kiirettä vastata toisen morotukseen
    Mua nyt vaan kiinnostaa että miksi porukka tekee näitä ninjoja? Koska kun itse olen morottelutuulella, niin teen sen hyvissä ajoin, että kerkeää nähdä mahdollisen reaktion. Myös silloin kun tervehdin kaveria jossain, niin toivon saavani vastauksen, enkä juokse äkkiä karkuun!

    Asia ei luonnollisestikaan ole kovin vakava, jos joku tykkää ninjailla niin hänelle se sallittakoot, enkä minä yöuniani menetä asian tähden.
    youtube.com/user/mototuomas
  5. #5
    Refleksien testausta
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  6. #6
    Minä morotan kaikkia vastaantulijoita. Paitsi moottoritiellä kaiteen toisella puolella kulkevia morotan vain, jos huomaan ne. Lupaan pyytää anteeksi, jos vastaantulija kurvaa seuraavalta rampilta perään, ajaa oikealta puolelta ohi ja läpsäyttää kämmenellä kypärää.
  7. #7
    Morota ajoissa niin toinen vastaa, jos on vastatakseen. Tänään sattu tosi hupaisa juttu, kun luulin 80km/h tiellä edessä ajelevan mopedin. Se liikku noin 50km/h ihan tien oikeassa reunassa ja valmistuin jo huvikseni moikkaamaan niinku joskus teen mopopojille (puhumattakaan moposkootteritypyistä ). Tää olikin (nimeltä mainitsematon) customi Kiva oli sen jälkeen kurvailla mutkia hymy korvissa...
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  8. #8
    Kyllä minäkin morjestan kaikkia vastaantulijoita, paitsi ehkä mopoja...
    Ja kyllä minullekin morjestettiin, ennen... silloin kun vielä ajoin LT:llä.
    Nyt kun alla on maxiskootteri, alle puolet vastaantulijoista enää morjestaa.
    Eipä se minun yöuniani vie, huvittaa vain . Ja sitäpaitsi, hyvin harva vastaantulevista maxeista morjestaa, ne on vissiin väsyneet, kun ei niille kukaan morjesta takaisin .
    Aikansa kutakin...
  9. #9
    Helppoa ei morota ketään, niin ei tuole sitä jännitystä. Olen meinaa huomannut sen että jos itse ei nosta kättä aikasin, niin tulee näitä salaisia nihja liikkeitä. Jomman kumman täytyy rikkoa se jää.....Tuo sama tekeminen pätee aika moneen tilanteeseen
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  10. #10
    Ite nostan kyllä etusormea ylös mahdollisimman ajoissa, vaikka joskus jonkun vastaan tulevan pakun takaa ilmestyykin pyörä ja joutuu tekemään ninjamoron. Tällä viikolla on tullu vastaan useampi kahvamorottaja, joka nostaa sormet ylös kykäkahvalta. Kättä ei siis nosteta tangolta mihinkään joka vähän hämää, kun luulee ettei se moikannutkaan takasin.

    Noilla kehä- ja moottoriteillä ei oikeen tule morotettua, vaikka välillä huomaa sielläkin vastaantulijoilta kättä nousevan.
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  11. #11
    Tunnustan että joskus tulee noita ninjamoroja kun ajatuksissani ajelen. Tulee muuten hyvä fiilis kun joku ehtii ensin vetää oikein kunnon orggi-moron ja siihen vielä ehtii vastatakin!

    PS. Kohta muutaman pyörän voimin morottelemaan jonnekinpäin hkista.
    Väärä käsitys tosiasioista saattaa johtaa ajatukseen siitä, että moottoripyöräilijät ovat kaahaajia. -Tuulilasi

    Suzuki GSX-R 750 -93
  12. #12
    Äsken tuli tuossa Vihantasalmen sillalta vähän Heinolaan päin, MP-poliisi vastaan ja moikkas ihan reilusti. Itse en siihen hätään kerenny tekeen ku sellasen "kahvamoron"
    Sähkö on sinistä ja satuttaa...
  13. #13
    Itsellä ollu tapana tehä hitler tervehdys ettei jää epäselväksi se että moikkasinko
    Customeilla ajavat näytöstää olevan aika ujoja kun ei moikkaile takaisin,mikähän lie.
    Honda Vfr 750F Vm-93
  14. #14
    Alkaa olla noita pyöriä sen verran liikkeellä, että on vähän mennyt uutuuden viehätys koko morottamisesta
    GSF1200S
  15. #15
    Tämä on kyllä niin tärkeä asia, että eikö joku voisi tehdä tästä exceliin käyrän nopeuden funktiona. Jokainen voisi sitten tämän käyrän teipata vaikka mittaristoon kiinni, niin tietäisi tarkan etäisyyden milloin tulee morottaa milläkin nopeudella. Samoin nopeuden kasvaessa käden pitää myös nousta riittävän korkealle, jotta morotus varmasti huomataan.
  16. #16
    Täällä maalla morotetaan piikkikuskeille ja kootterikuskeillekin ja kaukaa .
    Ne tosin monet meinaa ajaa ojaan tai jonnee kurseikkoon kun hämmentyvät moisesta
    Triumph Tiger 800 XRX

  17. #17
    Lainaa Nomad kirjoitti Katso viesti
    Tämä on kyllä niin tärkeä asia, että eikö joku voisi tehdä tästä exceliin käyrän nopeuden funktiona. Jokainen voisi sitten tämän käyrän teipata vaikka mittaristoon kiinni, niin tietäisi tarkan etäisyyden milloin tulee morottaa milläkin nopeudella. Samoin nopeuden kasvaessa käden pitää myös nousta riittävän korkealle, jotta morotus varmasti huomataan.
    Jos tekisi muistisäännön, että niin paljon kun on vauhtia lasissa saman verran metrejä otetaan moroa ennakkoon esimerkiks 60km/h alotetaan käden heilutus n. 60m ennen kohtaamista.

    Hyvästi ninjamorot
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
  18. #18
    Pari päivää sitten kevarikuski tuli vastaan ja teki aloitteen, vastasin kohteliaasti siihen. Oli muuten aika varovainen aloite hällä, käsi siirtyi sivulle sillai vähän arastellen. Vastasin itse reippaasti, toivottavasti kuski sai hyvän mielen itselleen
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  19. #19
    Lainaa Juska2000 kirjoitti Katso viesti
    Pari päivää sitten kevarikuski tuli vastaan ja teki aloitteen, vastasin kohteliaasti siihen. Oli muuten aika varovainen aloite hällä, käsi siirtyi sivulle sillai vähän arastellen. Vastasin itse reippaasti, toivottavasti kuski sai hyvän mielen itselleen
    no se on ollunna ihan selevään joku motoristin poeka,joka on pyöriny näissä hommissa jo ikänsä muttei oo päässy vielä oikein morottamaan ja nyt oma mopeti alla pittää varovasti kokkeilla
    Bensan hajuisia harrastuksia ei saa tyrmätä!

    Honda Transalp 650 -06
    Honda Hornet 600 -06
    Pappa-Tunturi -67
    Suzuki PV -89
    EX: VFR 800 -09
  20. #20
    Ite oon tottunut morottamaan enemmän lähietäisyydeltä. Tuntuu jotenkin henkilökohtaisemmalta. Ikään kuin "virtuaalinen" high 5

    Monesti nuo mopopojat morottelevat kyllä innolla takaisin kunhan niille lapasta nostaa
    Honda CB1000R
  21. #21
    Harvemmin tulee näitä hanskahommia mietittyä.
  22. #22
    Nonni, orggimoron rinnalle tuli sitte kovaksi haastajaksi ninjamoro.. Kohta tuo olitko se sinä ketju täynnä ninjamoro bongauksia..
    Järki vähenee ja työkalu kasvaa..
  23. #23
    Lainaa Visa-mies kirjoitti Katso viesti
    Harvemmin tulee näitä hanskahommia mietittyä.
    Hoituu rutiinilla sen kummemmin ajattelematta?
    ZX-10R '04 - "Think Han Solo and making the jump to lightspeed." - Motorcyclist
  24. #24
    Gs:än kahvasuojien takaa toi kahva tai ninjamoro ei paljon näy ;)
    Sähkö on sinistä ja satuttaa...
  25. #25
    Mulla tapana pyöräyttää käsi kaulan ympäri ja vilkuttaa kypäräni takaa 100 metriä ennen ja jälkeen kohtaamisen
    Tunturi SuperSport 81
    XL600V 91
    XL1000V 2001
    FZ6S 2006 ABS
    DL1000 V-Strom 2003
    XL1000V 1999
    CB 500K 1977
    AVJ15
    AVJ17
    AVJ18
  26. #26
    Ite nostelen sormea kyllä hyvissä ajoissa. Poikkeuksena keskikaiteella/pusikoilla eristetyt kaistat, liikennevalot (jos vaihde silmässä) ja liikkeelle lähdöt. Mopoille tulee kyllä harvemmin moroteltua paitsi jos satulassa joku typykkä

    Harvemmin vastakaikua moroille saan customeilta ja koptereilta. En tiiä onko ne niin hc motoristeja ettei kyykyille voi morotella Vai onko ajoasennosta menny kädet niin jumiin ettei pysty sitä nostamaan
    Yamaha R1 -05
  27. #27
    Pavel Pude:n avatar
    Liittyi Sep 2008
    Littoinen helmi paskan keskellä.
    Mp-poliisille morjestelen oikein hyvissä ajoin että he varmaan huomaavat että toinen motoristi morjestaa, ja muillekkin tulee lapasta nostettua tilanteen sallimissa ajoissa.
    Joskus saattaa tulla tämä "ninja" morotus...))))
    Yamaha fz1-s
    ex Yamaha xt660x
    ex Honda CB 600 hornet
    ex Kawasaki er-6n

    Ihmisillä, jotka väittävät, etteivät anna pikkuasioiden häiritä
    itseään, ei ole koskaan ollut hyttysiä makuuhuoneessaan.
  28. #28
    Mielestäni kyllä motoristia voi moikata huoltoaseman pihallakin ilman kypärä pyörän vieressä ja sisätiloissakin. Tuntuu että maantiellä morotellaan mutta huoltoaseman pihalla ilman pottaa päässä ei enää kehdatakkaan Ei muuten ole vain suomalainen ilmiö, huomasin saman pari viikkoa sitten StatOilin pihassa Norgessa
    R1200GSA exät F800GS, R1150GSA, Versys 650, R1100GS, AT650, Z650SR
    Arjen adventuristi
  29. #29
    Lainaa zonwe kirjoitti Katso viesti
    Harvemmin vastakaikua moroille saan customeilta ja koptereilta. En tiiä onko ne niin hc motoristeja ettei kyykyille voi morotella Vai onko ajoasennosta menny kädet niin jumiin ettei pysty sitä nostamaan
    Näitä pitää vaan koittaa ymmärtää. Sehän on kuin yrittäis kottikärryjä työntää yhdellä kädellä kun kustomin kahvasta irroittaa
    - no mopo -
  30.  
  31. #30
    Ninjamorotukseen voi lisätä haastetta kisaamalla kumpi jättää tervehdyksen enemmän viimetippaan.

    -niksipirkka

    Kohta moikataan jo peilien kautta?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
Sivu: 1 / 5:sta 123 ... ViimeinenViimeinen