Sivu: 8 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 292:sta
  1. #211
    Kiitos vinkeistä. Lähti kun palmun alta käyntiin ja moottori kävi todella hienosti sekä tasaisesti. Oli yllätys miten ketterän tuntuinen pyörä oli. Ajaminen todella vaivatonta ja pyörä veti kaikilla vaihteilla alhaalta. 130 hv tuossa kai on?...teho tulee kyllä todella tasaisesti.

    Lukkojarrutuksessa luisteli melkoisesti ja sekin selvisi miksi...renkaat paistettu 2008 Renkaat pitäisi vaihtaa ja tehdä kunnon perushuolto. Muuten kyllä soiva peli - tarjoukseni ei vielä mennyt läpi ;)
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  2. #212
    Korotin vielä tarjoustani, mutta harkinnan jälkeen myyjä veti pyörän pois kokonaan myynnistä. Ymmärtäähän sen kyllä kun pitkä yhteinen historia ..eli seuraava ehdokas etsinnässä.
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  3. #213
    Muokkasin tripleä viime talvena vähän monikäyttöisempään suuntaan ja kyllä olen tykännyt kuin hullu puurosta kun ei tarvitse vain päällysteellä mennä vaan voi myös naatiskella sorateitä ja polkuja. Ahdin heräilee 4 tonnin jälkeen niin tulee kyllä myös se loppupotku alaväännön kaveriksi Aika lailla kiva paketti ajella missä seurassa vaan. Katupyörien perässä voi roikotella kadulla mutkista ulos sladissa ja toisaalta soraporukankin mukana pysyy jos ei ihan kinttupoluilla mennä.

    118228853_10158571986187954_335255482561817167_o.jpg
    690 Enduro
    Speed Triple 1050 Turbo
  4. #214
    Lukkojarrutuksessa luisteli melkoisesti
    johtuen painon jakaumasta, triplessä ei kannata myöskään mitään tourin kumia pitää edessä, koska lukittuu helposti. sellaista pehmeämpää sport kumia vaan eteen.

    speed tripleä jos katsot tuollaista 2005 mallia, niin se on vähän sellainen hot rod, eli vakio on vähän so so. Jos taas on sellainen jossa on gsx-r jarrut, parempi jarrukahva(radiaali), lataussäädin vaihdettu mosfettiin yms, niin toimii paljon paremmin.

    myös perusruiskukartta ja putki aika painava, joku kevyt sivuputki keventää 6kg ylhäältä, ja esim fat bar vs rauta-cromi ohjaustanko keventää jonkun kilon ehkä.

    ehkä isoimpia parannuksia, jotka eräällä tavalla tulee myös 2008 mallissa on jarruparannukset.

    yksi ihan merkittävä parannus oli itsellä tulppien käyttö uudet suosituksen mukaan, eli 8 lämpöarvo tulpat, 2005 oli alunperin 9 lämpöarvolla ja ne jos vähänkin kastelee epäonnistuneen startin tms takia, niin eivät puhdistu ikinä, melkein joutui ainakin joka kevyt vaihtamaan. Myös tikkupuolien kumisuojat jotka ei päästä vettä tulppakaivoihin kannattaa laittaa uudemmasta.

    akku pitää olla aina hyvä ja sen takia tuo mosfet säädin on melkein must, koska ilman sitä ei voi oikein käyttää Agm akkua, koska vakiosäädin on vähän matala lataus agm akulle.

    Eli jos löydät sellaisen jossa on tehty kaikki niin aika valmis peli. Vakiosatulahan on kanssa aika huono, eli joku sargent satula parantaa kummasti mukavuutta pitemmässä matkassa.

    -jarrut päivitetty (2008 vakio)
    -putki
    -hiottu ruiskukartta
    -fatbar (2008 vakio)
    -mosfet laturi (2008 vakio)
    -agm akku
    -tikkupuolien suojat (2008 vakio)
    -8 tulpat (2008 vakio)
    -uudempi starttikytkin. (2008 vakio)
    -peltitankki (2008 vakio)
    -satula

    sitten varusteita, takahugger on aika must. runkosuojat, kaatumasuojat, etuakseli sliderit, generaattorikopan suoja, oikean puolen kotelon suoja. takaritsi jos aikoo jotain tavaraa kuljettaa.

    eiköhän noilla pärjäisi. aika lailla oman triplen speksi. eikä silläkään tuu juuri ajettua kun GS on parempi arkiajoon.

    vähän se, että jos tehdas teki melko onnistuneen mallin ja sitten sitä on 15 vuotta hiottu, että kaikki käytännön heikkoudet saadaan korjattua, niin onhan se lopputulos parempi kuin uusi. eli hot rod.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #215
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    eiköhän noilla pärjäisi. aika lailla oman triplen speksi. eikä silläkään tuu juuri ajettua kun GS on parempi arkiajoon.
    Hyviä pointteja, kiitos hmm..mitäs jos myisit sen mulle pölyttymästä?
    Tuono 660 ja 14 exää + 1 r.i.p.
    "Ajelee siellä porukan perällä vaan ja syö siellä patukkaa koko ajan"
  6. #216
    Heinäkuussa tuli hankittua vm 2006 Triple.
    Se oli aika peruskunnossa. Arrowin putkisto siihen oli laitettu.
    Muuten pitkälti vakio.

    Jarrut ei ole huiput, mutta niillä pärjää kyllä, kun ilmaa ja laittaa uudet palat.
    Päivityskään ei olisi mikään iso ja kallis homma, mutta katsotaan löytyykö intoa.
    Ratahommiin varmaan ihan asiallinen muutos.

    Laturi ja säädin täytyy varmaan talvella ennakoivasti vaihtaa.
    Samaten täytyy käydä pyörää läpi vähän joka puolelta edestä ja takaa.

    Okein sopiva pyörä mun ajeluihin. Tehoa riittävästi ja vääntökäyrä mukavan laakea.
    Arrowin röörillä pitää ihan kiitettävästi ääntäkin.

    Pikkasen on noussut kyykkykuumetta näin syksyn myötä Semmoinen olisi kiva kaveri talliin.
    Toivottavasti sataa lumet pian. Se laskee kuumeen yleensä ;)
    R1200GSA LC
  7. #217
    Hieno moottori, vääntää laakeasti. Etuseen voisi kokeilla eri halkaisijalla olevaa pääsylinteriä. Itse vaihdoin milliä suuremman, tuli hieman kovemmaksi, mutta tunto hieman kärsi. Kompromissi.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  8. #218
    Heissulivei!

    Olikos jollain ihan omakohtaista kokemusta tai sitten tutkittua tietoa mitkä jarrut (paremmat) käy 2006 Tripleen?

    Tonnisen suikan 05-06 vissiin käy suoraan, mutta käykö R1 jarrut? Noissa molemmissa on vissiin kiinnitysreikien etäisyys (108?) oikea, mutta onko muut mitat kohillaan? Jotain sovitteita R1 varten on ainakin kaupan.

    Jarruhomma alkoi kuitenkin vähän houkuttaa Tallissa on kyllä 05-R1, mutten ainakaan ekana aikonut alkaa kokeilemaan ihan käytönnössä miten sopii

    Ulkomaisilla foorumeilla törmäsin toiseen mielenkiintoiseen tunaukseen, Arrow vaimentimen lyhentämiseen. Sekin alkoi houkuttaa. Samaten ajattelin vetää koko putkiston mattamustaksi (ja varmaan muitakin osia pyörästä). Jotain tekemistä talveksi
    R1200GSA LC
  9. #219
    itsellä on gixxerin puristimet ja joku honda radiaalikahva 1000rr kai. hyvä ja toimii. Itse kyllä suosittelen niitä R1 sen jarruja jos löytää, koska ne on hienommat. gixxerin jarrut on karheat valut

    arrow lyhentäminen on hölmön hommaa, putkisto on liian lyhyt ja itse asiassa pitempi antaisi paremmin tehoa mielestäni.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  10. #220
    Heips!

    Joo kyllä minä ton änkkärin lyhentämisen jätän. Ainahan noissa on laskentaa ja testausta takana mikä on sopiva mitta. Alunperin ajatus liittyi ihan täysin ulkonäköön. Ei tehoon tai ääniin. Mitä vähemmän putkea näkyvissä, sitä parempi

    Tarkotus oli maalata koko putki änkkäriä myöten mustaksi. Näkyy vaan mutterit olevan umpiruosteessa.
    Voi olla, että en ala niiden kanssa tappelemaan.

    Tallissa olis myös R1, jonka satuloita voisi testailla käykö miten hyvin. Jos jaksa vaan kokeilla ja jarrunesteiden kanssa pelailla.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
  11. #221
    ei kannata kokeiluun irrottaa letkuja. nostat koko systeemin kerralla letkut kiinni pyörästä toiseen. Samoin triumphin orggis systeemin nostat kokonaisuutena irti ja ripustat kahvan vaan korkeammalle kuin puristajat.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  12. #222
  13. #223
    Hello!

    Onkos kukaan asentanut tune ecun softia (tuneecu.net)?
    (Pyörä on siis 2006 1050 Speed Triple)

    Mulla on Arrowin koko putkisto ja meinasin ladata myös sille spessun softan.
    En tiedä mikä siellä nyt. Sekin ehkä selviää, kun ottaa ECUun yhteyttä.

    Systeemi on nykyjään Android pohjanen ja vaatii tietyn kaapelin, että saa kytkettyä luurin ECUun.
    Muuten vaikutti aika selkeältä hommalta.

    Samalla ajattelin ottaa SAI systeemin pois käytöstä.
    Pitäs vähentää putkessa paukkumista ja ehkä vaikuttaa vähän käytökseenkin.

    Ehkä keväällä vien pyörän vielä penkkiin säädettäväksi.
    Tune ecu näyttäs mahdollistavan myös ohjelman muokkaamisen.
  14. #224
    Triple myyty , tilalle tuli Ducatin M1200R
    Viimeksi muokannut: suska1100; 25.11.2022 klo 10:12.
    Ducati streetfighter v4s , barracuda 397hemi
  15. #225
    Lainaa gini kirjoitti Katso viesti
    Muokkasin tripleä viime talvena vähän monikäyttöisempään suuntaan ja kyllä olen tykännyt kuin hullu puurosta kun ei tarvitse vain päällysteellä mennä vaan voi myös naatiskella sorateitä ja polkuja. Ahdin heräilee 4 tonnin jälkeen niin tulee kyllä myös se loppupotku alaväännön kaveriksi Aika lailla kiva paketti ajella missä seurassa vaan. Katupyörien perässä voi roikotella kadulla mutkista ulos sladissa ja toisaalta soraporukankin mukana pysyy jos ei ihan kinttupoluilla mennä.

    118228853_10158571986187954_335255482561817167_o.jpg
    Ihan mielenkiinnosta sorapätkille; mikäs nyo sun triplen renkaat on?
    Sporttailu power-tyyppisellä renkailla on hauskaa, mutta silti useammin tulee osuttua sorapätkille...
  16. #226
    Terve Speed Triple omistajat... Miten yleisiä jakoketjunkiristin ongelmat näissä pyörissä on? Sen tiesin että latureissa ja jännitteensäätimissä voi olla vikoja. Onko muita tyyppivikoja?
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  17. #227
    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Terve Speed Triple omistajat... Miten yleisiä jakoketjunkiristin ongelmat näissä pyörissä on? Sen tiesin että latureissa ja jännitteensäätimissä voi olla vikoja. Onko muita tyyppivikoja?
    2005 kun 1050 tuli, niin siinä oli joitakin tyyppivian tapaisia. Starttikytkin, mittaristovikoja ja lataussäädin esim. 2007-2008 niihin kaikkiin tuli parannetut versiot ja vanhoja osia ei enää edes myydä. Vanhoihin lienee jo kaikkiin vaihdettu parannetut osat, jos vikaa ollut. Periaatteessa hyvin vahvoja murikoita kokonaisuutena.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  18. #228
    Selvä, Osaakos kukaan sanoa kuulostaako tuo normaalilta käynniltä ja kierrättämisen jälkeen olen kuulevinani hieman rätinää ehkä?

    https://youtube.com/shorts/r1uAdSu_T58?feature=share
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  19. #229
    melkein vois olla joku katekin tai pakari joka resonoi vähän. vaikee tosta kuulla. muuten ihan ok vaikkakin vähän ehkä epätasainen käynti, ehkä tuplat tai jotain kannattas vaihtaa. ehkä lämpimänä kävis jo paremmin.

    muuten hyvä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  20. #230
    Lainaa jaket kirjoitti Katso viesti
    melkein vois olla joku katekin tai pakari joka resonoi vähän. vaikee tosta kuulla. muuten ihan ok vaikkakin vähän ehkä epätasainen käynti, ehkä tuplat tai jotain kannattas vaihtaa. ehkä lämpimänä kävis jo paremmin.

    muuten hyvä.
    Okei, pyörä kuittien mukaan rykinyt ja sen jälkeen vaihdettu tulpat ja säädetty penkissä laitoin kuvan kuitista.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  21. #231
    joo, itselläkin on joskus rykinyt ja lähtenyt uusilla tulpilla pois. voi olla myös puolavikaa, joka huonoilla tulpilla voi tulla. lyö läpi puolassa ja vaurioittaa sitä.

    ainakin 2005 triple osaa lambdalla trimmailla alakierroksien karttaa ihan itsekseen, niitä trim karttoja oikean kartan päälle. jos on lambda yhä kunnossa ja käytössä.

    tuo että se on selvästi laihalla on siitä ongelmallinen, että jos tulppa / puola on huono, niin bensaa menee putkeen, sitten se ecu säätelee sitä trim laihemmalle ettei menis bensaa putkeen. nyt jos joku menee säätämään itse pääkarttaa rikkaammalle, niin mennään ojasta allikkoon.

    jos pyörässä on suht vakio viritys ja putki(esim pelkkä äänenvaimennin vaihdettu), niin joku triumphin valmis kartta toiminee tai muu netistä ladattu ihan suht ok. no ok ja ok, mutta ei se ainakaan ryi.

    se trim kartan korjaantuminen lambdalla voi vaatia tankillisen ajaa. itsellä joskus ajelin liian tyhjällä tankilla niin että bensa lähes loppui, pyörä sääteli seosta rikkaammalle niin että vaikka sitten tankkasin, niin pyörä oli rikkaalla, kunnes about tankin jälkeen se tuntui taas normaalilta ja oli korjannut tilanteen.


    muuten tuossa kuitissa lukee, että tulpat on laitettu crk9, ne on just sellaiset tulpat jotka helposti rykii, jos starttaat esim keväällä ja ne vähän kastuu, niin ne on liian kylmät tulpat ja eivät puhdistu itsestään, eivät käy riittävän kuumana. ja sitten rykii.
    kannattaa laitaa 8 lämpöarvolla, ne puhdistuu itsestään.

    9 tulpilla saa olla todella varovainen, esim mitään lyhyitä käynnistyksiä ei saisi tehdä, koska ryyppybensa kastelee niitä ja jo siitä sammuttaa niin sekin voi olla liikaa ja sillä saa ajaa vaikka lappiin ja ne ei puhdistu.
    Viimeksi muokannut: jaket; 19.05.2023 klo 14:02.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  22. #232
    jopa triumphi muutti sen lämpöarvosuosituksen 8 siksi, uutena oli 9, mutta nykyään jos katsot jotain varaosaluetteloja, niin tarjoaa 8 sia. koska se on muuttunut
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  23. #233
    No johan meni monimutkaiseksi. Nuo työt oli siis tehty sen rykimisen jälkeen. Tuokin paikka mainostaa olevansa Triumph pyöriin erikoistunut ja penkissä säätämiseen., jännä että ei noita asioita tajuaisi?

    Olisi siis "turvallista" ostaa, vaihtaa vain heti tulpat ja sen jälkeen kovaa ajoa?

    Vai onko tuo raakasäädös siis huono homma? Ja sillekkin pitäisi tehdä jotain?
    Viimeksi muokannut: Kernwaffe; 19.05.2023 klo 14:33.
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  24. #234
    Itse ajoin koko 10v 9 lämpöarvon tulpilla. En ajanut lyhyttä ajoa, enkä starttaillut hyvikseen. En myöskään säätänyt mitenkään rikkaalle. Taisin jopa laihentaa jonkin verran. Monet jenkkigurut säätivät tosi rikkaalle ja sitten takki haisi bensalle ja tulppia vaihdeltiin.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  25. #235
    riippuu varmaan mikä kartta siellä on ollut pohjalla ja paljonko se dynofirma on sitä rikastanut.

    joo, mullakin on se B12 kartta pohjilla joka on kyllä sen verran economylaiha, että vähän sitä rikastin jostain kohti.

    mutta jos esim on joku tors kartta triumphilta pohjalla, niin se on jo liian rikas alunperin ainakin alhaalta mielestäni ja tulppia menee. eipä niitäkään mennyt mulla kun yleensä kevätkäynnistyksessä, tai muutaman talvikäynnistyksen jälkeen piti vaihtaa, yleensä kun pääsi kesä alkuun niin sitten aina kesän pystyi 9 seillä ajamaan ok. mutta 8 seilla voi ajaa monta vuotta talvikäynnistys yms epäonnistumisten ja kylmästarttien läpikin.

    tietääkseni jopa se uusi 180hp triple on 8 tulpilla, joten luulis toimivan, itse olen ajanut paljon rataakin niillä.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  26. #236
    Juttelin dynomiehen kanssa ja hän sanoi että asiakas ei halunnut perusteellista ohjelmointia, vaan edullisemman raakakartan jossa hän sääsi laihaa kohtaa rikkaammalle yms.

    Mikä kartta pohjalla on sitä en tiedä enkä kysynyt. Tulpista sanoi vaan että mitä halvemmat niin sitä paremmin pyörä toimii ja ei missään nimessä iridium tulppia. 9 tulppa ei pitäisi olla ongelma päinvastoin.
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  27. #237
    1050 oli aika arka liian laihalle seokselle. Oman säädin aika rajoille alakierroksilla ja pienellä kaasulla, että toimi vielä hyvin, mutta jaketin kombolla ilmeisesti sitten meni rajan yli . Liian rikkaalla taasen kävi vielä hyvin ja siksi ehkä moni sitten sääti tosi rikkaalle, kun käynti ei siitä tykännyt kyttyrää. Jenkit sitten foorumeilla esittelivät nokisia tulppiaan.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  28. #238
    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Selvä, Osaakos kukaan sanoa kuulostaako tuo normaalilta käynniltä ja kierrättämisen jälkeen olen kuulevinani hieman rätinää ehkä?

    https://youtube.com/shorts/r1uAdSu_T58?feature=share
    - Kuulostaa ihan samanlaiselta ku mun oma, starttaakin yhtä laiskasti. Ainoastaan toi räpätys kun kaasun päästää on erilainen, mutta erilainen on putkikin. Ja kartat ilmeisesti.

    - Oon käyttäny kaikenlaisia tulppia, irdiumia ja tavallista. En oo huomannu mitään eroa.

    - Mulla on Triumphin TORS-kartta ja joku random Devil slip-on. Tulpat on aina näyttäny ainaki näteiltä.

    Vioista:
    - Jännitteensäädin mullakin on menny rikki, alkoi syömään akkuja, muusta ei heti huomannu. Se on vissiin aika yleistä jossain kohtaa. Laitoin tilalle japanilaisen.
    - Nopeusmittarin anturin magneetti tuppaa hajoamaan kun huolimattomasti kokoaa tai muutan vaan tulee tunnit täyteen, on menny mulla, laitoin tilalle jonkun amerikkalaisen heebon itse tekemän erinomaisen rinkulan (ebay)
    - Bensamäärän anturi tuppaa hajoamaan kai aika monella. On ollu rikki muutaman vuoden mulla. Pitäis joskus purkaa se ja kattoa mitä siellä on.
    -Ne bensatankin liittimet mistä tossa dynolapussa puhutaan, on vaihdettu takaisinkutsuna metallisiin, oli muoviset ensin. Ite vaihdoin jo ennen sitä rosterisiin.
    (Mulla on ollu toi pyörä 18 vuotta)
    Triumph S3 955i
  29. #239
    Lainaa ktalo kirjoitti Katso viesti
    - Kuulostaa ihan samanlaiselta ku mun oma, starttaakin yhtä laiskasti. Ainoastaan toi räpätys kun kaasun päästää on erilainen, mutta erilainen on putkikin. Ja kartat ilmeisesti.

    - Oon käyttäny kaikenlaisia tulppia, irdiumia ja tavallista. En oo huomannu mitään eroa.

    - Mulla on Triumphin TORS-kartta ja joku random Devil slip-on. Tulpat on aina näyttäny ainaki näteiltä.

    Vioista:
    - Jännitteensäädin mullakin on menny rikki, alkoi syömään akkuja, muusta ei heti huomannu. Se on vissiin aika yleistä jossain kohtaa. Laitoin tilalle japanilaisen.
    - Nopeusmittarin anturin magneetti tuppaa hajoamaan kun huolimattomasti kokoaa tai muutan vaan tulee tunnit täyteen, on menny mulla, laitoin tilalle jonkun amerikkalaisen heebon itse tekemän erinomaisen rinkulan (ebay)
    - Bensamäärän anturi tuppaa hajoamaan kai aika monella. On ollu rikki muutaman vuoden mulla. Pitäis joskus purkaa se ja kattoa mitä siellä on.
    -Ne bensatankin liittimet mistä tossa dynolapussa puhutaan, on vaihdettu takaisinkutsuna metallisiin, oli muoviset ensin. Ite vaihdoin jo ennen sitä rosterisiin.
    (Mulla on ollu toi pyörä 18 vuotta)
    Kiitos vastauksista, tuli ostettua kyseinen pyörä. Tosiaan pyörässä on joku nimetön kokoputkisto. Käynti on tosiaan lämpimänäkin epätasaista, en osaa sanoa kuuluukonolla vai onko häikkää.

    Ymmärtäisiköhän Biketeamilla jos kävisi näyttämässä siellä.?

    Ilmeisesti jakoketjun kiristimiä ei näissä kuitenkaan paljoa mene rikki yms.

    Nopeusmittari näyttelee kyllä enemmän suuntaa antavasti kuin tarkasti. Varatankin valo ei syty jos anturi rikki? 250km ajanut nyt tankillisella, paljonko olette päässet nätisti ajamalla?

    Noista bensatankin liittimistä, niin mistä niitä saisi tilattua o-renkaineen yms? Tarttis ilmansuodatin ja jäähdytysnesteet vaihtaa ja siihen hommaan tarvitsee tankki vissin irroittaa?

    Ps. Haynesin korjaus opas on tulon päällä
    Triumph Speed Triple 955i - 04
    Ex.Ducati Multistrada 1100s -07
    Ex.Yamaha MT-01 -05
    Ex.Buell M2 Cyclone -01
  30.  
  31. #240
    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Ymmärtäisiköhän Biketeamilla jos kävisi näyttämässä siellä.?
    Jaa-a. Kyllä kait Triumph-huollossa pitäis osata.

    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Ilmeisesti jakoketjun kiristimiä ei näissä kuitenkaan paljoa mene rikki yms.
    En oo ainakaan kuullu mitään tommosia. Brittifoorumeillakaan.

    Venttiilitkin on mulla pysyny toleransseissaan, oon aina silloin tällöin mittaillu välykset, viimeks nyt tänä keväänä.

    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Varatankin valo ei syty jos anturi rikki? 250km ajanut nyt tankillisella, paljonko olette päässet nätisti ajamalla?
    Jep, juuri näin. Mä tankkaan yleensä just about tossa 250 km kohdalla. On siellä vielä muutama litra siinä kohtaa.

    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Noista bensatankin liittimistä, niin mistä niitä saisi tilattua o-renkaineen yms?
    En kyllä yhtään osaa sanoa. Ne on ihan semmosia teollisuudessa käytettäviä standardiliittimiä, mun faija joskus tilas mulle ne kun oli semmosissa hommissa. Se on nyt eläkkeellä, että ei voi auttaa

    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Tarttis ilmansuodatin ja jäähdytysnesteet vaihtaa ja siihen hommaan tarvitsee tankki vissin irroittaa?
    Joo, ilmaboksi on tankin alla. Muutama piuha ja bensaletkut pitää ottaa irti ennen ku riuhtoon tankin pois.

    Lainaa Kernwaffe kirjoitti Katso viesti
    Ps. Haynesin korjaus opas on tulon päällä
    Triumphin oma korjaamo-opas on kanssa ihan hyvä. Löytyy netistä piraattina.

    EDIT:
    Ai niin, mulla oli alunperin asennettuna semmonen bensahöyrypönttö (charcoal canister, mitä lie suomeks), mitä ei mun mielestä pitäny olla kuin jossain Kalifornia-malleissa. Otin pois, koska se oli mun tiellä jossain remontissa.

    Sitte noissa joko on tai ei ole paikoillaan se secondary air injection, eli venttiilikopan läpi pakosarjaan päästetään ilmaa solenoidiventtiilin läpi. Paukuttelee mukavasti putkessa kun kaasun päästää, varsinkin moottorijarrulla. Toi röpöttely voi liittyä siihen. Mulla oli pitkään ne paikallaan mutta ne letkut hapertui niin huonoksi jossian kohtaa, että otin pois.
    Viimeksi muokannut: ktalo; 23.05.2023 klo 12:39.
    Triumph S3 955i
Sivu: 8 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ViimeinenViimeinen