Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Tää oli sitä perinteistä paimiolaista mutkan runttausta. A-luokan reissu.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  2. #32
    Taisin bongata osan kotiinpäin ajelevia mutkailijoita kun olin piikkiön r-kioskilla kahvilla...
  3. #33
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Taisin bongata osan kotiinpäin ajelevia mutkailijoita kun olin piikkiön r-kioskilla kahvilla...
    Kyllä bongasit, minä olin ainakin lapa ylhäällä siinä kohtaa.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  4. #34
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Taisin bongata osan kotiinpäin ajelevia mutkailijoita kun olin piikkiön r-kioskilla kahvilla...
    Joo, tunnistin mopon siinä pihalla (yllätys), mutta katse ei ehtinyt hakea kahvittelijaa.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  5. #35
    Kiitoksia myös mun puolesta veturille ja kanssa kimuroijille.
    XX
  6. #36
    Kiitos Marko ja muut ajokaverit! Oli kyllä mahtava päivä! Tää reitti tosiaan tyhjentikin sitten pajatson melkolailla kokonaan, että loppukesä treenataan sitten näitä samoja pätkiä Ja vaimokin oli tyytyväinen, kun ehdin vielä kottikärryjä työntelemään!

    Seuraavaan kertaan ... joka tulee jo keskiviikkona! Raapustan siitä kutsun nyt justiinsa
    MotoristinSuomijaEurooppa - Reittivinkkejä Nordkappin ja Malagan väliltä
  7. #37
  8. #38
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    No hyvä, ettei meidän letka sattunut alle. Aika kovassa tuiskeessa lähdetty autoilemaan, mutta ymmärtäähän sen, jos eivät jalat enää kanna, ja liikkumaan on päästävä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  9. #39
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Presidentin naapuri
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Ei tartte. Taisin? saada ajan maanatnaiksi.
    No vittu onnistuiko vai siirtyikö jälleen!

    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  10. #40
    Lainaa tate66 kirjoitti Katso viesti
    Ei kait niin pieni mopo voi olla pieniin päin.
    Kiitoksia markolle mutkista, pajatso tuli ikäänkuin tyhjennettyä mutkien osalta.
    Kiitoksia tietysti myös ajoseuralaisille hyvästä päiväseurasta, loppupeleissä oli noin 450 kilsaa iloa tälle päivälle

    Laitetaan vielä keskimatkan krouvilta kuva.
    Komeesti pörisivät laitteet ku jatkoitte tosta matkaa
    Suzuki Hayabusa vm.2010 2017->2020
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
  11. #41
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Taisin bongata osan kotiinpäin ajelevia mutkailijoita kun olin piikkiön r-kioskilla kahvilla...
    Pitäiskö sun harkita pyörän vaihtoa cafe raceriksi? Jäit Paimiossa kahville kun me lähdettiin ja takastullessa nähty Piikkiössä kahvilla.
  12. #42
    Lainaa Majarven kirjoitti Katso viesti
    Pitäiskö sun harkita pyörän vaihtoa cafe raceriksi? Jäit Paimiossa kahville kun me lähdettiin ja takastullessa nähty Piikkiössä kahvilla.
    Ei nyt sentään, kyl mää pidän tuosta pienestä ja sirosta jokatie pyörästä ihan liikaa...
  13.  
  14. #43
    Lainaa Seikkailu_R kirjoitti Katso viesti
    Ei nyt sentään, kyl mää pidän tuosta pienestä ja sirosta jokatie pyörästä ihan liikaa...
    Nokipannu-raaseri
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12