Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 98:sta
  1. #31
    Kuinka kauan yleensä kestää sakkolapun saapuminen postiin? Mulla välähti kuusiviikoa sitten kouvolan kohdalla kun kävin hakemassa hondan peräkärryllä. Mittarinopeus n.100km/h 80km/h alueella.
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
  2. #32
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    siis ei tullu sakkoa?vaikkei kuljettajaa voitu todistaa?
    Juu ei tullu mitään koska kiistämiseni johdosta otas lähdetty käräjille jolloin tämä kyläpoliisi olisi joutunut tulla todistajaksi. Eli siellä otas oltu sit minä muistamattomana ja kyläposliinilla olis tarvinnu olla kuvaa tms. Tarinansa tueksi. Eli sain syyttämättä jättämis päätöksen. Eli tarinan oppi kiistäminen säästää parin kuun bensat
    zzr 1400
  3. #33
    Lainaa smppa kirjoitti Katso viesti
    Olen kuullut tarinan vastaavasta tapauksesta, totuudesta en tiedä.
    Lahteen kun tuli ekat kameratolpat, niin kuulemma eräs autokunta kuvautti itsensä punaisella kuplalla, jonka rekkariksi oli laitettu 313. Kuljettajalla ja matkustajilla Aku Ankka -naamarit päässä...
    Legenda elää myös Isopaha-susi ja kolme porsasta teemalla perätysten ajaen eri autoilla...
    Italian ihme: Cafe 1130 Racer 2006 - 2011, Sitten siirryin Japsiin
  4. #34
    Lainaa nalle_puh77 kirjoitti Katso viesti
    Eli tarinan oppi kiistäminen säästää parin kuun bensat
    Ja korttia

    Lainaa haarajoki kirjoitti Katso viesti
    Kuinka kauan yleensä kestää sakkolapun saapuminen postiin? Mulla välähti kuusiviikoa sitten kouvolan kohdalla kun kävin hakemassa hondan peräkärryllä. Mittarinopeus n.100km/h 80km/h alueella.
    Mitä olen kuullut noin 2 vko
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  5. #35
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    kaveri veti vuokra autolla tolppaan välähti,parin viikon päästä vuokraamo soitteli sakosta,ajaja maksaa
    itellä oli paku aikoinna kehä 1 kameravalvontaauto otti takaapäin kuvan,eturekkari paskanen ei ois saanu selvää
    lähettivät kuljettajan selvitys pyynnön,soitin setä siniselle , kyselivät kuka ajo,sanovat omistaja maksaa
    jos kuskia ei saada selville,soittivat perään uudeleen,oli menny katsastus myöhäseks uusi sakko.kiistää aina voi
    todistusvelvollisuus setä sinisellä...
    Voisiko tätä enää sekavammin kirjoitella...
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
  6. #36
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Voisiko tätä enää sekavammin kirjoitella...
    Voisi varmaan, mutta ei ihan heti tule mieleen miten.
    Mitähän tuossa oikein sanottiin, kirjoittaja on selkeää poliitikko ainesta, tai savosta.
    Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
    Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D

    Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!

  7. #37
    Lainaa Heksa kirjoitti Katso viesti
    Voisi varmaan, mutta ei ihan heti tule mieleen miten.
    Mitähän tuossa oikein sanottiin, kirjoittaja on selkeää poliitikko ainesta, tai savosta.
    Voi olla myös Mika Salo

    Jaa mutta ei sittenkään, tuossa on kuitenkin sanojen välissä välejä
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  8. #38
    Lainaa haarajoki kirjoitti Katso viesti
    Kuinka kauan yleensä kestää sakkolapun saapuminen postiin? Mulla välähti kuusiviikoa sitten kouvolan kohdalla kun kävin hakemassa hondan peräkärryllä. Mittarinopeus n.100km/h 80km/h alueella.
    Riippu paikkakunnasta. Itellä tais kestää huomautus 4-6 viikkoa (tehovalvonnan aikaan 83km/h ja rajotus oli 80km/h). Ainaka täällä päin ne harvoin käy noista tolpista tyhjentää noita kuvia (kerran kuussa?).
  9. #39
    Lainaa TrueMetal kirjoitti Katso viesti
    Riippu paikkakunnasta. Itellä tais kestää huomautus 4-6 viikkoa (tehovalvonnan aikaan 83km/h ja rajotus oli 80km/h). Ainaka täällä päin ne harvoin käy noista tolpista tyhjentää noita kuvia (kerran kuussa?).
    Taitaa olla tuon Taaperon byroon määräys, että parissa vkossa reagoitava! Joten sen jälkeen parempi purkaa tekemättömät työt deletellä Ei pääse kukaan moittimaan
  10. #40
    Lainaa Romso kirjoitti Katso viesti
    Autoissa on kamerat myös mopoja varten

    Juurikin näin, ite olen kans ottanu Turun suunnalla pärrällä sakot..
  11. #41
    Ei itseään tarvitse käräyttää, vaikka olisi kuinka hyvä kuva.
    Ei puolisoaan, eikä kaveriaankaan tarvitse käräyttää, vaikka olisi kuinka hyvä kuva. Vielä kun vaimotkin tämän ymmärtäisivät.

    Jos pankkiryöstäjältä kysytään kuulusteluissa, että sinäkö ryöstit pankin, niin vastaus on aina " en se minä ollut". Vaikka valvontakameran kuvia olisi kuinka paljon.

    Jos hiihtäjältä kysytään, että käytikö hemohessiä, niin vastaus on aina " ei, en se minä ollut, en ole koskaan mitään ottanut" Vaikka testitulokset toista näyttää.

    Jos nyt sattuu joutumaan kuulusteluun, ja oma kuva on esillä, niin ei sitä tarvitse tunnistaa. Aina voi vastata että en pysty tunnistamaan. Miettiköön poliisi, sillä on siihen koulutus.
    Jos menee kuulustelussa myöntämään: " minähän se siinä kuvassa olen", niin sakko tulee heti ja siihen on kirjattu, että epäilty tunnisti itse itsensä kuvasta ja myöntää tehneensä kyseisen rikoksen.
    Jos vaan loppuun asti kylmästi kiistää, ja ei pysty tunnistamaan kuvaa, niin asia jää virkavallan mietittäväksi. Mitään lisäsanktiota siitä ei seuraa.
    Poliisi ei pysty tunnistusta siinä tekemään, vaan asia menee harkintaan, että viedäänkö eteenpäin vai kuivuuko kokoon. Jos teko on lievä, ei mene mihinkään, jos teko on törkeä, niin menee eteenpäin ja syyte nostetaan.
  12. #42
    Lainaa puikkis kirjoitti Katso viesti
    Ei itseään tarvitse käräyttää, vaikka olisi kuinka hyvä kuva.
    Ei puolisoaan, eikä kaveriaankaan tarvitse käräyttää, vaikka olisi kuinka hyvä kuva. Vielä kun vaimotkin tämän ymmärtäisivät.

    Jos pankkiryöstäjältä kysytään kuulusteluissa, että sinäkö ryöstit pankin, niin vastaus on aina " en se minä ollut". Vaikka valvontakameran kuvia olisi kuinka paljon.

    Jos hiihtäjältä kysytään, että käytikö hemohessiä, niin vastaus on aina " ei, en se minä ollut, en ole koskaan mitään ottanut" Vaikka testitulokset toista näyttää.

    Jos nyt sattuu joutumaan kuulusteluun, ja oma kuva on esillä, niin ei sitä tarvitse tunnistaa. Aina voi vastata että en pysty tunnistamaan. Miettiköön poliisi, sillä on siihen koulutus.
    Jos menee kuulustelussa myöntämään: " minähän se siinä kuvassa olen", niin sakko tulee heti ja siihen on kirjattu, että epäilty tunnisti itse itsensä kuvasta ja myöntää tehneensä kyseisen rikoksen.
    Jos vaan loppuun asti kylmästi kiistää, ja ei pysty tunnistamaan kuvaa, niin asia jää virkavallan mietittäväksi. Mitään lisäsanktiota siitä ei seuraa.
    Poliisi ei pysty tunnistusta siinä tekemään, vaan asia menee harkintaan, että viedäänkö eteenpäin vai kuivuuko kokoon. Jos teko on lievä, ei mene mihinkään, jos teko on törkeä, niin menee eteenpäin ja syyte nostetaan.
    Juurikin näin. Omakohtaista kokemusta takavuosilta löytyy.

    Kaikenlaista uhkailua sieltä tulee, mutta mitään ei koskaan kannata itse tunnustaa.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  13. #43
    No jos kuva on selkeä ni sakko lyödään kouraan ja siitä saa valittaa sitten jos vielä jaksaa inttää.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  14. #44
    Jokainen toki toimikoon oman harkintansa mukaan.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Albumi
    * Tuubi
  15. #45
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Jokainen toki toimikoon oman harkintansa mukaan.
    Sekä moraalinsa mukaan.
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  16. #46
    Lainaa SamiN kirjoitti Katso viesti
    Juurikin näin. Omakohtaista kokemusta takavuosilta löytyy.

    Kaikenlaista uhkailua sieltä tulee, mutta mitään ei koskaan kannata itse tunnustaa.
    1+ näin olen toiminut ja vittuilua kuunnellut...mut sakoitta selvinnyt
    Onnistunut ohitus perustuu täydelliseen yllätykseen

    Yamaha YZF R6R Vaimoke
    Suzuki GSX600F Exä
    Yamaha RD 125LC Nuoruuden ihastus
  17. #47
    Koskeeko poliisin silmiä sama kun kuvia? Eli huoletta voi ajella poliisia karkuun vaikka he näkevät kilven kun ei vaan tunnusta? En ollut minä vaan joku tuntematon vetomies oli ostamassa pyörää ja testasi sitä.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  18. #48
    Lainaa puikkis kirjoitti Katso viesti
    Ei itseään tarvitse käräyttää, vaikka olisi kuinka hyvä kuva.
    Ei puolisoaan, eikä kaveriaankaan tarvitse käräyttää, vaikka olisi kuinka hyvä kuva. Vielä kun vaimotkin tämän ymmärtäisivät.

    Jos pankkiryöstäjältä kysytään kuulusteluissa, että sinäkö ryöstit pankin, niin vastaus on aina " en se minä ollut". Vaikka valvontakameran kuvia olisi kuinka paljon.

    Jos hiihtäjältä kysytään, että käytikö hemohessiä, niin vastaus on aina " ei, en se minä ollut, en ole koskaan mitään ottanut" Vaikka testitulokset toista näyttää.

    Jos nyt sattuu joutumaan kuulusteluun, ja oma kuva on esillä, niin ei sitä tarvitse tunnistaa. Aina voi vastata että en pysty tunnistamaan. Miettiköön poliisi, sillä on siihen koulutus.
    Jos menee kuulustelussa myöntämään: " minähän se siinä kuvassa olen", niin sakko tulee heti ja siihen on kirjattu, että epäilty tunnisti itse itsensä kuvasta ja myöntää tehneensä kyseisen rikoksen.
    Jos vaan loppuun asti kylmästi kiistää, ja ei pysty tunnistamaan kuvaa, niin asia jää virkavallan mietittäväksi. Mitään lisäsanktiota siitä ei seuraa.
    Poliisi ei pysty tunnistusta siinä tekemään, vaan asia menee harkintaan, että viedäänkö eteenpäin vai kuivuuko kokoon. Jos teko on lievä, ei mene mihinkään, jos teko on törkeä, niin menee eteenpäin ja syyte nostetaan.
    Juuri näin on asian laita. Pääsääntöisesti kuulusteluun ei jouduta, vaan sinne kutsutaan. Itse en ole koskaan mennyt, eivätkä ole myöskään hakeneet. Rikkomukset ovat vanhentuneet ja tutkinta lopetettu. Ei ole tarvinnut ottaa kantaa kuka kuvissa mahdollisesti voisi olla.
    Indian Chief Vintage two tone green/ivory powered by 111 cubic V-Twin Thunder Stroke engine.
  19. #49
    Lainaa jamas kirjoitti Katso viesti
    Koskeeko poliisin silmiä sama kun kuvia? Eli huoletta voi ajella poliisia karkuun vaikka he näkevät kilven kun ei vaan tunnusta? En ollut minä vaan joku tuntematon vetomies oli ostamassa pyörää ja testasi sitä.
    Tämä on niinikään näyttöjuttu. Poliisilla pitää olla näyttöä, että sinä ajoit. Esitutkinnassa tutkitaan kuka ajoi. Jos et tunnusta, niin näyttö pitää hankkia muuten. Tuomioistuimen tehtävä on arvioida onko näyttö riittävä. Kilpi yksilöi ajoneuvon, mutta ei kuljettajaa.
    Indian Chief Vintage two tone green/ivory powered by 111 cubic V-Twin Thunder Stroke engine.
  20. #50
    Lainaa harrives kirjoitti Katso viesti
    Tämä on niinikään näyttöjuttu. Poliisilla pitää olla näyttöä, että sinä ajoit. Esitutkinnassa tutkitaan kuka ajoi. Jos et tunnusta, niin näyttö pitää hankkia muuten. Tuomioistuimen tehtävä on arvioida onko näyttö riittävä. Kilpi yksilöi ajoneuvon, mutta ei kuljettajaa.
    Ja tästä päästään siihen että jos ne oikein kovasti alkavat kaivamaan kuskia esille niin joudut esittelemään ajoasusi yms. ja jos "olet" vetomiehen kanssa samaa kokoa ja näköä niin sitten alkaa kovistelut et kuka ajo, mut tässähän taitaa loppujen lopuksi painaa enään se että tunnustatko vai et ajaneesi.
    <p>Kahvi maidolla, Fireblade mustana. No on se Gigsuki..</p>
  21. #51
    Eläkeläinen pupu:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2005
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa harrives kirjoitti Katso viesti
    Juuri näin on asian laita. Pääsääntöisesti kuulusteluun ei jouduta, vaan sinne kutsutaan. Itse en ole koskaan mennyt, eivätkä ole myöskään hakeneet. Rikkomukset ovat vanhentuneet ja tutkinta lopetettu. Ei ole tarvinnut ottaa kantaa kuka kuvissa mahdollisesti voisi olla.
    Mut haki kotoa, yx lauantai aamu 3-4 viikkoa sitten!

    Kirjoittivat pari sakkoa (rike ja päiväsakon), ilman esitutkintaa ja lopuks rekisteröivät.
    Kyytiä en saannu takas kotiin, pyynnöstä huolimatta. Muuten "palvelu" oli ihan ok.

    Luonnollisesti vastustin molempia, ku ei niillä ollu mitään kuvia eikä mitään muutakaan näyttöä esittää, ku kuulema "kuvat toisessa piirissä eikä me täällä saada niitä näytölle".
    Eli kai ne hakee mut taas uudestaan, joku kaunis päivä...
    "Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
  22. #52
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    kaveri veti vuokra autolla tolppaan välähti,parin viikon päästä vuokraamo soitteli sakosta,ajaja maksaa
    itellä oli paku aikoinna kehä 1 kameravalvontaauto otti takaapäin kuvan,eturekkari paskanen ei ois saanu selvää
    lähettivät kuljettajan selvitys pyynnön,soitin setä siniselle , kyselivät kuka ajo,sanovat omistaja maksaa
    jos kuskia ei saada selville,soittivat perään uudeleen,oli menny katsastus myöhäseks uusi sakko.kiistää aina voi
    todistusvelvollisuus setä sinisellä...
    Voisiko joku suomentaa mitä tässä lukee ?
  23. #53
    Kawalla on melko varmasti tuhti lääkitys päällä vielä jonkin aikaa, joten tuskin tuota kukaan kääntää.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
  24. #54
    Lainaa jr66 kirjoitti Katso viesti
    Voisiko joku suomentaa mitä tässä lukee ?
    jeps pilleri huuruissa kirjoteltu.....nyt loppu pillerit,hyvästi ihanat hallusinaatiot,ankea arki koittaa....
    siis tarina,kaveri ajo vuokraamon autolla tolppakameraan välähti,luuli ettei tule seuraamuksia,
    vuokravirma oli saanut laput,koska oli omistaja,vuokraaja soitti kaverille maksa sakko he ei maksa pystyvät todistaa kelle auto vuokrattu.itsellä kun oli pakettiauto kehä 1 ajelin menemään,huomasin että välähti,ajattelin ettei tule lappua etu rekkari paskanen,olikin kuvannut myös takaapäin.setä sininen laitto kuulestulu kutsun,soitin
    voiko selvittää puhelimessa,sano jos en kiistä muuten laitokselle kattelee fotoja.
    en kiistäny,setä sininen soitti vielä uudeleen perään sanoi olivat huomanneet että katsatus menny umpeen
    laittoivat siitä uuden lapun.Kyseessäni mitä tapahtuu jos kiistän,uhkailtiin pitää 2 pv kopissa,laissa maininta
    poliisi voi pitää vangittuna ilman oikeuden määräystä 2 vrk rikoksesta epäiltynä.
    Suomessa tämä tieliikenne laki on kova,kotoa haetaan kuulusteluun,taas koti ovesta eivät voi tulla jos
    ei ole lupaa,luvan saa ainoastaan jos on odotettavissa väh 2 v tuomio.jos joku ajaa yli saat sakot liikenne turvallisuuden vaarantamisesta,jos ite ajat mettään sakot tulee.
    täytyy pyytää uus repsa,oli sen verran hyviä pilsuja.....
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  25. #55
    Lainaa kawa97 kirjoitti Katso viesti
    Suomessa tämä tieliikenne laki on kova,kotoa haetaan kuulusteluun,taas koti ovesta eivät voi tulla jos
    ei ole lupaa,luvan saa ainoastaan jos on odotettavissa väh 2 v tuomio.jos joku ajaa yli saat sakot liikenne turvallisuuden vaarantamisesta,jos ite ajat mettään sakot tulee.
    täytyy pyytää uus repsa,oli sen verran hyviä pilsuja.....
    Ei tarvita mitään lupia...

    Ilman kotietsintälupaa saa poliisimies toimittaa kotietsinnän, jonka tarkoituksena on kiinni otettavan, pidätettävän tai vangittavan taikka tuomioistuimeen tuotavan tai henkilönkatsastukseen toimitettavan tavoittaminen. Ilman kotietsintälupaa on sallittu myös sellainen kotietsintä, jonka tarkoituksena on sellaisen esineen takavarikoiminen, jota on voitu seurata tai jäljittää rikoksen teosta verekseltään.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  26. #56
    Juuri eilen ilmiannoin suoraselkäisesti itse itseni. Takaapäin otettu kuva, 167@120. Suoraselkäisenä ihmisenä tietenkin heti menin tuonne: http://sede.dgt.gob.es/sede/faces/pa...as/index.xhtml

    Siellä voi näppärästi ilmiantaa itsensä ja maksaa sakot luottokortilla. Tosi kätevää ja kivaa. Meitä tosi suoraselkäisiä vielä palkitaan rutkalla alennuksella. Suoraselkäisesti kun maksaa sakon alle 30 päivän, niin saa suoraselkäisyysalennusta 50 %.

    Vääräselkäinen jos jättää ilmoittamatta, niin tulee 900 €:n sakko ajoneuvon omistajalle, jonka maksamatta jättäminen johtaa ajeneuvon takavarikointiin ym. Tietotekniikan kaudella kiinnijäämisen riskin kasvaa, jos vaan päättää ajella sakot maksamatta. Justiin ostin uuden auton tässä keväällä. Samana päivänä ohitin törkeätä alinopeutta ajaneen poliisiauton, joka lähti heti perään ja pysäytti. Väitti, ettei autossa ole vakuutusta. Joku automaattinen tunnistussysteemi täytyi olla, koska lähti saman tien perään. No olin ottanut vakuutuksen liikkeessä myyjän tabletilla ja onneksi tulostanut tositteen. Sen verran hitaat systeemit, ettei ollut vielä päivittynyt posliinien tietokantoihin.
    Dixi et animam levavi
  27. #57
    Lainaa vanha kirjoitti Katso viesti
    Pyörä myynnissä, joku koeajolla? Ei tullu kysyttyä nimeä..
    tosi hyvä tapa hukata pyöränsä, menisköhän selitys läpitte vallesmannille..

    - haluakko nähdä ajokortin kun otan tuon pyörän koikalle..?
    - ei tartte, kai sä osaat ajaa kun sulla on toi bilteman vanhan mallinen alennuskypäräki.
    - mä jätän sulle pantiksi noi mun vanhan 150e arvoisen ooppelin avaimet nyt varalta, leimattuhan sitä ei ole mut onhan se jonkin arvoinen kun tankkiki täys.
    - ei tartte, kyllä sä tuut kohta takas kauppoja hieromaan, kulkee muuten tosi hyvin toi pyörä, mut onhan se 35 kiloeuron hintainenkin nääs.
    - joo, ens viikolla voisin käydä pankissa sitä rahaa kyselemäss...
    - no, mitä siinä ootat koikalle vaa!

    niinpä niin..

    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124 ja '98 LN170.

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  28. #58
    Lainaa XX-xenon kirjoitti Katso viesti
    tosi hyvä tapa hukata pyöränsä, menisköhän selitys läpitte vallesmannille..
    No mä ainakin kävin koeajamassa tota nykyistä pyörääni näyttämättä mitään papereita myyjälle. Ja oli muuten Robin-Hoodin kypärä ei Bilteman.. Kunnon kypärä meni kolarissa lunastukseen ja piti vaan joku halpa ruukku ostaa ennen kun Arai tuli englannista oli syy tähän "robbari-ruukkuun". Eli onhan se vallesmannin uskottava koska tätä tapahtuu ihan elävässä elämässäkin ei vaan netin keskustelupalstoilla.

    Edit. Tosin mulla oli kaveri/auto mukana jotka jäi "pantiksi" pihalle. Eli jos olisin sekoillut ja paennut poliisia tjsp. ja palauttanut pyörän toteamalla en osta ei myyjällä olisi hajuakaan kuka sitä ajoi...
    Viimeksi muokannut: jamas; 02.06.2013 klo 14:45.
    Tärkeintä ei ole se, mitä tietää, vaan se mikä juolahtaa päähän juuri oikealla hetkellä...
  29. #59
    Lainaa pupu kirjoitti Katso viesti
    Mut haki kotoa, yx lauantai aamu 3-4 viikkoa sitten!

    Kirjoittivat pari sakkoa (rike ja päiväsakon), ilman esitutkintaa ja lopuks rekisteröivät.
    Kyytiä en saannu takas kotiin, pyynnöstä huolimatta. Muuten "palvelu" oli ihan ok.

    Luonnollisesti vastustin molempia, ku ei niillä ollu mitään kuvia eikä mitään muutakaan näyttöä esittää, ku kuulema "kuvat toisessa piirissä eikä me täällä saada niitä näytölle".
    Eli kai ne hakee mut taas uudestaan, joku kaunis päivä...
    mites kyselyissä,kiistit fotot? oliko kotilolla vai mopolla? miten juttu jatkui kiiston jälkeen?
    mietin tota ens viikon "kysely" juttua,meniskös muisti,vai en todista itseäni vastaan stooria
    sen verran kovasti se täti sininen painotti "kysely" tuntiin osallistumista....
    Viimeksi muokannut: kawa97; 02.06.2013 klo 14:42. Syy: otenä
    ex.kawasaki zx6r-97 zzr600-91 red devil
  30.  
  31. #60
    Perusperiaatteet tässäkin lienee pätevät. Eli jos kuullaan syytettynä/epäiltynä, niin ei tarvitse sanoa yhtään mitään, tai voi ihan huoletta syöttää mitä tahansa valhetta. Syytetyllä ei ole velvollisuutta puhua totta. Jos taas kuullaan todistajana, niin on pakko pysyä totuudessa, mutta itseään/perheenjäseniään vastaan ei tarvitse todistaa. Vaatii kyllä jonkin verran pokkaa, sen verran eteviä puhuttajia ovat nuo sedät siniset.
    Honda CB 600 FA Hornet 2007 --> Suzuki Intruder M1500 2010
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen