Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Nyt? Eli kotona jo väsähtäneenä...
    Testi
  2. #32
    Jep, melkoisen lyhyt varoitusaika lähtöön
    Tuli jo aamupäivästä tehtyä lenkit tähän päivään.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  3. #33
    Miten niin lyhyt varoitusaika, olen minäkin lähtenyt siltä istumalta, kun joku on kysynyt
    Mut jees, menen yksin
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  4. #34
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    kokemuksesta tiedän että Naakan vetämään hitaaseen letkaan oikeesti uskaltaa mennä mukaan ,että sekaan vaan
    Veikkaanpa että useempi toivoo mut hornan kuuseen jos yritän roikkua ees hitaassa letkassa .

    Jospa sit vaan hissukseen yssikseen ajelis täällä Salon nurkissa ja keräilis sitä kokemusta pikkuhiljaa .
  5. #35
    Lainaa Minni1 kirjoitti Katso viesti
    Veikkaanpa että useempi toivoo mut hornan kuuseen jos yritän roikkua ees hitaassa letkassa .

    Jospa sit vaan hissukseen yssikseen ajelis täällä Salon nurkissa ja keräilis sitä kokemusta pikkuhiljaa .
    Se on oikeesti mukavaa ja reilua sakkia noissa TM:n ajeluissa. Hitaammat otetaan hyvin huomioon ja veturit pitää porukan hyvin kasassa. Ja jos letka katkee, niin sitten merkataan risteykset. Kaikki ollaan oltu joskus alottelijoita ja kokemusta keräilty. Mukaan vaan rohkeesti.

    Well-behaved women rarely make history
  6. #36
    165 km tuli myöhäis ilTalenkille mitta
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  7. #37
    Lainaa SuzukiNeitonen kirjoitti Katso viesti
    Miten niin lyhyt varoitusaika, olen minäkin lähtenyt siltä istumalta, kun joku on kysynyt
    Mut jees, menen yksin
    Sun täytyy kerätä ehdokkailta puhelinnumerot, ja ajohalujen iskiessä lähetät sitten ryhmäviestin kaikille niin tavoittaa ajoissa.
    Minäkin olisi mielelläni lähtenyt ajelemaan mutta olin jo valmiiksi liikenteessä ja aivan toisessa suunnassa, eikä tuolla tien päällä oikein tule forumeita selailtua.
    Honda CBR600F -90 --> Honda VFR800FI -98
    Suzuki GT125R -76
  8. #38
    Lainaa Tero-75 kirjoitti Katso viesti
    Sun täytyy kerätä ehdokkailta puhelinnumerot, ja ajohalujen iskiessä lähetät sitten ryhmäviestin kaikille niin tavoittaa ajoissa.
    Minäkin olisi mielelläni lähtenyt ajelemaan mutta olin jo valmiiksi liikenteessä ja aivan toisessa suunnassa, eikä tuolla tien päällä oikein tule forumeita selailtua.
    Olet ihan oikeassa, ettei tien päällä olevia saa kiinni kuin korkeintaan kännykästä Puhelin on puhelin ja netti on netti, näin se on Mut olen mä ajoseuraa tänä kesänä saanut ja KIITOS siitä todella paljon kaikille
    Ja ajokausi senkun jatkuu
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  9. #39
    KIITOS kaikille ajoseurasta Ja kiitos teille myös joiden kanssa ei viesteistä huolimatta tien päälle menty
    Palaillaan joskus
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  10. #40
    Kausi alkaa varmaan olemaan tässä. Ainakin lähellä loppua. Siksi haluan teille kaikille sanoa, että ilman teitä orggilaisia en olisi eilen kokenut sitä mitä koin Te lähditte ajoseuraksi yksittäin, letkassa, pikku letkassa ja kesäpäivästä jäi mieleen tärkeä neuvo: pitää uskaltaa katsoa kauas eteen, kun se mitä on lähellä on jo mennyt. Ja kaikki te jotka foorumilla olette neuvoneet ja kannustaneet. KIITOS
    Ensimmäistä kertaa tajusin tänä kesänä teidän ansiosta että mistä tässä harrastuksesta on kyse. Ja mä aloin nauttimaan. Ja eilen se nautinto huipentui, kun uskalsin luottaa omiin taitoihini ja pyörääni. Koin jotain sellaista mitä en alku kesästä olisi osannut edes kuvitella. Pyörä oli osa minua...se tunne oli NIIN HIENO, että kirvoitti tämän kirjoittamiseen
    JMH, joka veturoi ensimmäisen varsinaisen letkani, viikko sitten sunnuntaina, huomasi kuluneen eturenkaani. Vaihdatin sen ja pääsin eilen sitten nauttimaan ajamisesta turvallisesti. Kiitos sinulle
    Ja erityis kiitos vielä Seikkailu R
    En yhtään ihmettele, että halajatte mutka teille. Mä olen kehittynyt tänä kesänä, mutta tulen vielä kaukana perässä, ehkä jo kuitenkin vähän lähempänä, vähän
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  11. #41
    Tervehdys Onko ketään tänään lähdössä ajelemaan ja ottais mukaan tämän naispuolisen ajoseuran? Salosta olen yhä, sillä ei väliä mistä sinä miespuolinen ajoseura olet
    Polvet maassa en osaa ajaa joten niin menokasta seuraa en ole
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
  12. #42
    Houhou,

    Salosta olen ja tarkoitus olis kyllä lähteä hieman päristelemään jahka töistä pääsee irtautumaan. Lenkin pituudesta saatika suunnasta ei osaa vielä sanoa, mutta kyllä se pitää mennä kuitenkin aurinkoisesta kelistä nauttimaan!

    Niin ja seura kelpaa aina
  13.  
  14. #43
    Kiitos ajoseurasta
    Mitä yhteistä on sairaalla ja M.A Nummisen äänellä?
    Kummallekin toivotaan pikaista paranemista.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12