Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 119:sta
  1. #1
    Elikkäs näiltä alueilta jos olisi halukkaita ajelijoita, olis kiva juttu! Raaseporilainen huhuilee...yksin on tässä jo kevät suhattu ja jo tässä vaiheessa väitän, että olisi paaaaljon mukavampaa istua merenrannassa Tammisaaressa kahvilla jonkun tai useammankin kanssa, kun ilta-aurinko laskee!

    Pelastakaa nyt pikku Liinuliini yksinpuhelulta ilta-ajojen yhteydessä
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  2. #2
    Lauantaina 25. toukokuuta Tammisaaren paikallinen mp-kerho järjestää Ruukin kierroksen.
    Siellä pyörii silloin 5-6 sataa muutakin motoristia, ei tartte yksin ajella!
    http://www.ettmc.com/ruukinkierros.html
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
  3. #3
    Sinne menossa kyllä vahvasti, mutta se on vaan yksi kerta Vähän niinku pidempiaikaista seuraa etsin
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  4. #4
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Vähän on sulla pitkä matka molempiin suuntiin mutta älä anna sen haitata.
    Käyhän mm. Paimion Paroni marko.fs Hesan ajoja kurvailemassa Paimiosta saakka

    Käys kattoon Turun suunnan ajot aluefoorumilta ja myös Hesan ajot, esim. Hesan Hitaat, PK tai Tourinki ja käy niillä ajoilla joku kerta, josko sieltä löytyisi joku lähempänä asuva alan harrastaja
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  5. #5
    Mä asun ite Karjaalla ja mulla on kanssa vähän samaa ongelmaa ku oon tällanen uus Karjaalainen niin enhän mä täältä päin tunne just kettään joka ajelis seurana. Mielellään lähtis esim noita kuvarasteja jne mehtästää pidemmältäkin kaverin kanssa.
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  6. #6
    Tosiaan aika pitkä matka täältä Raaseporista esim. pk-seudun tai Turun häppeninkeihin. Itse olen asunut jokunen vuosi nyt Tammisaaressa ja eipä täältä muita motoristikavereita ole vielä löytynyt.
    Oma vika tosin kun mulla on vasta toinen, tai siis ensimmäinen oikea ajokausi menossa ja pikkaisen on hirvittänyt lähteä osaamattomuuttani muiden letkojen mukaan. Kuten ETTMC tiistailetkat, "Kesäkuukausien aikana (toukokuu - syyskuu) "tiistaiajot" (joka tiistai) Raatihuoneentorilta klo. 18:00".
    Myös Ruukin kierros jäi tekemättä töiden vuoksi viime vuonna ja nyt olisi Räyskälässä ajoharjoitukset samaan aikaan. Kesä on kuitenkin vasta aluillaan ja tässä ehtii vaikka mitä vielä
  7. #7
    Noni Liinu ja Beta2 koskas lähetään ajelee?
    Mulla on kolmivuorotyö joka vaikeuttaa ajanlöytämistä mut eiköhän saada joku aika sopimaan.
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  8. #8
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WDW kirjoitti Katso viesti
    Noni Liinu ja Beta2 koskas lähetään ajelee?
    Mulla on kolmivuorotyö joka vaikeuttaa ajanlöytämistä mut eiköhän saada joku aika sopimaan.
    Liinu taitaa olla Posarissa, ajelkaa sinne
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  9. #9
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa beta2 kirjoitti Katso viesti
    ... ja pikkaisen on hirvittänyt lähteä osaamattomuuttani muiden letkojen mukaan.
    Huoli pois. Itsekin mietiskelin pitkään, että noinko taidot ja vauhti riittää. Antaa keulan mennä menojaan ja nautiskelee itse lähempänä pukamaa mutkista. Ja jos SAM66 aloittelee noi kimppakivat, niin siellä nuoleskellaan tikkaria ja nautiskellaan ilman, että tarvii pelätä oman osaamisen riittämistä. Eli jos pääset starttipaikalle, niin taidot riittää.

    Ja jos starttipaikka ois vaikka Inkoon satamasta, niin aivan varmasti tulee Kirkkonummen suunnalta letkaan ajajia, jos vain aikataulut sopii...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  10. #10
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Huoli pois. Itsekin mietiskelin pitkään, että noinko taidot ja vauhti riittää. Antaa keulan mennä menojaan ja nautiskelee itse lähempänä pukamaa mutkista. Ja jos SAM66 aloittelee noi kimppakivat, niin siellä nuoleskellaan tikkaria ja nautiskellaan ilman, että tarvii pelätä oman osaamisen riittämistä. Eli jos pääset starttipaikalle, niin taidot riittää.

    Ja jos starttipaikka ois vaikka Inkoon satamasta, niin aivan varmasti tulee Kirkkonummen suunnalta letkaan ajajia, jos vain aikataulut sopii...
    Pidetään silmät auki. Tän päiväiset harjoitukset Räyskälässä antoivat sen verta itseluottamusta että mukana ollaan jos vaan aikatauluun sopii.
    WDW ja Liinu, olis ihan mukava käydä jossain kääntymässä. Mullakin tosin tuo työ rajoittaa hieman kun noin kerran kuussa pitää toimia viikko päivystäjänä 24/7, mutta eiköhän jossain välissä keritä
    Viimeksi muokannut: beta2; 26.05.2013 klo 00:36. Syy: typo
    Yamaha XSR900
  11. #11
    Lainaa beta2 kirjoitti Katso viesti
    Pidetään silmät auki. Tän päiväiset harjoitukset Räyskälässä antoivat sen verta itseluottamusta että mukana ollaan jos vaan aikatauluun sopii.
    WDW ja Liinu, olis ihan mukava käydä jossain kääntymässä. Mullakin tosin tuo työ rajoittaa hieman kun noin kerran kuussa pitää toimia viikko päivystäjänä 24/7, mutta eiköhän jossain välissä keritä
    Okei...olin Posarissa Mutta ehdottomasti mennään ajeleen, jos ette oo "sairaan nopeita"! Mä en tolla mun pikku saakelilla pääse kovaa ja toiseksi, mä mieluummin ihastelen maisemia kuin painan mutkat polvi maassa -timi- lähtee varmaan mukaan myös!

    Meinasitteko vaan extempore ajoja vai suunnitellaanko saman tyyppisiä ajeluja kuin nuo ison kaupungin asukit? Tiet meillä on kohdillaan ja maisemat kanssa
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  12. #12
    WDW; olisiko mahdollista, että meillä oli tänään pyörät vierekkäin Fiskarsin parkkiksella? Joskus 13 nurkilla??
    Mulla hopeinen Intruder jossa musta raita...
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  13. #13
    Vois kanssa yrittää keretä mukaan, minkä työ vuorot antaa periksi.
    Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
  14. #14
    Hähää. Voisin piruuttani liittyä joskus seuraan, vaikken ihan noissa nurkissa asukaan. Läntisellä Uudellamaalla on lysti ajaa.

    ...Vai oliks tää jotenki tarkoitettu pelkästään siellä suunnalla asuville? Riittääkö jos on mukulana asunu kilometrin päässä nykyisen Raaseporin rajasta, siinä Salo-Inkoo tien varressa?
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  15. #15
    Mukaan vaan
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  16. #16
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Minäkin voin tulla mukaan ajelee jos seura kelpaa...
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
  17. #17
    Lainaa romi kirjoitti Katso viesti
    Minäkin voin tulla mukaan ajelee jos seura kelpaa...

    Totta kai kelpaa! Mä alan vaan pikku hiljaa miettimään, pärjäänköhän mä teidän kanssa Taitaa teidän mopottimet olla piiiiikkkasen puhdikkaampia ja reippaampia kuin mitä mulla on
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  18. #18
    Täällä yksi Raaseporilainen lisää, olisi mukava ajella porukalla
  19. #19
    Lainaa Tabasco kirjoitti Katso viesti
    Täällä yksi Raaseporilainen lisää, olisi mukava ajella porukalla
    Oho! Mistäs teitä näin yht äkkiä pölähti??? Kiwaaa!
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  20. #20
    Inkoonsuunnalta ois kans yks tulija.
  21. #21
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Oho! Mistäs teitä näin yht äkkiä pölähti??? Kiwaaa!
    Nyt on varaa valita ajoseuraa liinu...
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
  22. #22
    Jos aikataulut ja reittisuunnitelma osuu kohdilleen, niin täältä Nummelastakin voisi liittyä seuraan.

    Tosin kruisailupelinä on tuo vuoden -77 tuuttihonda, joten mitään järkyttävän vauhdikasta mutkailua ei voi harrastaa.

    -tuomas-
    <p>1977 Honda CB750K, 2001 Honda CBR600f, 2007 Honda CBR1000RR</p>
  23. #23
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Totta kai kelpaa! Mä alan vaan pikku hiljaa miettimään, pärjäänköhän mä teidän kanssa Taitaa teidän mopottimet olla piiiiikkkasen puhdikkaampia ja reippaampia kuin mitä mulla on
    tollanen on just pienellä mutkatiellä koko piru, viet vaan eka reissulla koko porukan Fagerviikintielle ja ajat niiltä housut kinttuihin...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  24. #24
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Oho! Mistäs teitä näin yht äkkiä pölähti??? Kiwaaa!
    Liinu... nyt vaan aika ja paikka mistä lähetään porukalla ajelee...
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
  25. #25
    Lainaa romi kirjoitti Katso viesti
    Nyt on varaa valita ajoseuraa liinu...
    Alkaa kyllä hieman hirvittämään
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  26. #26
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Alkaa kyllä hieman hirvittämään
    Ai nyt meni pupu pöksyy....
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
  27. #27
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    tollanen on just pienellä mutkatiellä koko piru, viet vaan eka reissulla koko porukan Fagerviikintielle ja ajat niiltä housut kinttuihin...
    Joopa joo Housut kinttuihin Tällä hetkellä Snappertuna ja matka linnan raunioille vois saada ainakin paskat housuun Kävin nimittäin ajelemassa reitin, ihan tien mutkaisuuden takia...mutta hikoilua aiheutti tien paska kunto, että limiiteillä tais tulla vedettyä olosuhteisiin nähden
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  28. #28
    Lainaa romi kirjoitti Katso viesti
    Ai nyt meni pupu pöksyy....
    Ei tietenkään, ei ole mun tapaistani Ronkelit runkkaa vaimitensenytoli
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  29. #29
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Joopa joo Housut kinttuihin Tällä hetkellä Snappertuna ja matka linnan raunioille vois saada ainakin paskat housuun Kävin nimittäin ajelemassa reitin, ihan tien mutkaisuuden takia...mutta hikoilua aiheutti tien paska kunto, että limiiteillä tais tulla vedettyä olosuhteisiin nähden
    Taitaa hikoulu olla porista päin tullut...
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
  30.  
  31. #30
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Ei tietenkään, ei ole mun tapaistani Ronkelit runkkaa vaimitensenytoli
    Niinhän se vähän joo....
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen