Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 119:sta
  1. #31
    Joo ja jos sitä ihan asiaakin sitten eli käyn tänään ajelemassa illalla ja kuulostelemassa miltä mun vanhus tuntuu...Posari reissun jäljiltä mun etupumput kuoli...eilinen paluumatka oli haasteellinen, keula käyttäytyi miten sattuu. Tänään testiä, kun ei ole kamaa mukana, että onko yhtään parempi ajaa. Mutta jotainhan niille pitää tehdä...en vaan tiedä mitä

    Elikkä katsotaan ajoja testiajon jälkeen! Toki te voitte ilman muakin käydä pörräilemässä
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  2. #32
    Lainaa romi kirjoitti Katso viesti
    Taitaa hikoulu olla porista päin tullut...
    Tänään vasta se krapula iski kunnolla kimppuun Puhallututtaa jonkun verran...eli kohta nukkumaan, jotta jaksaa taas
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  3. #33
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Tänään vasta se krapula iski kunnolla kimppuun Puhallututtaa jonkun verran...eli kohta nukkumaan, jotta jaksaa taas
    No "ihme".. ne pitäis olla loiventavat ei uudet nousut..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  4. #34
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Mutta jotainhan niille pitää tehdä...en vaan tiedä mitä
    Simppelisti suosittelen huoltoa viivyttelemättä kiireimmän kaupalla, liikkeitä varmasti löytyy.
    Mulla on Honun pumput parhaillaan huollossa, vaikkei ole kuin neljättä kesää menossa ja nelisenkymmentätuhatta mittarissa.
    Jotkut pitää sitäkin pitkänä aikana.
    <p>.</p>
  5. #35
    Mä pystyn ajelee vasta to-pe ku siihen asti aamusta iltaan töissä. Tollonkom yövuorot mut kait sitä niitä ennen kerkee. Ja ei oo mun pyörä seissy fiskarissa ku en oo ehtiny ees haaveilla ajelemisesta
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  6. #36
    Etupumput menee uusiksi...saanen lauantaina ne alle, ehkä...mutta ajella voin, mutkissa voblaa jonkin verran jos vähänkään epätasaista...eli jos normaalisti ei vauhti huimaa päätä, niin nyt ei varsinkaan...

    Mutta mulle sopii huominen ja torstai! Ja ens viikolla alkaa loma eli milloin vaan Ja tietty sunnuntaina jos pyörä kasassa
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  7. #37
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    Etupumput menee uusiksi...saanen lauantaina ne alle, ehkä...mutta ajella voin, mutkissa voblaa jonkin verran jos vähänkään epätasaista...eli jos normaalisti ei vauhti huimaa päätä, niin nyt ei varsinkaan...

    Mutta mulle sopii huominen ja torstai! Ja ens viikolla alkaa loma eli milloin vaan Ja tietty sunnuntaina jos pyörä kasassa
    Sunnuntaina TouRinkille?
    LÄHETETTY ILMAN TAPATALKKIA XIAOMI 12 5G PUHELIMELLANI

    GEN2
    ER5
    SLAVA UKRAINI!
    FUCK PUTIN!
  8. #38
    Lainaa Suzu-ukko kirjoitti Katso viesti
    Sunnuntaina TouRinkille?
    No mä EN pysy teidän matkassa Otatteko hinaukseen
    Yamaha YZF Thunderace 1000R -97
    Kawa GPZ500S -91

    Dulce et decorum est pro patria mori...
  9. #39
    Lohja romi:n avatar
    Liittyi May 2010
    rajamäki/nurmijärvi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Liinu kirjoitti Katso viesti
    No mä EN pysy teidän matkassa Otatteko hinaukseen
    Jokainen ajaa omaan tahtiin mihin kykenee jäät aluksi sinne letkan loppu päähän sieltä sit pikku hiljalleen keulaa kohden kun ajotaidot parantuu...
    ex KTM 990 SMT 2010
    ex suzuki gsf1250sa 2008
    ex yamaha fz1-n 2006
    ex kawasaki zx9r 2000
  10. #40
    Mikä ois Sunnuntain reitti ja moneltako lähtö?
  11. #41
    Voisin su lähtee ajelee jotain pientä settiä.
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  12. #42
    Jos mukaan vielä mahtuu, niin voisin päästä sunnuntaina kanssa ajelee ja mahdollisesti voi olla kyytiläinenkin, ettei liian kovaa pääse..
    vm 99 hurricane
  13. #43
    Oisko huomenna säätä heittää jotain pientä lenkkiä?
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  14. #44
    Lainaa WDW kirjoitti Katso viesti
    Oisko huomenna säätä heittää jotain pientä lenkkiä?
    Jos ei tule (työ)esteitä, niin voisin täältä Nummelasta liittyä joukkoon.
    Edit: Niin siis iltapäivä- ja ilta-ajoiksi menee mun osalta joka tapauksessa.
    Viimeksi muokannut: Hurvatti; 29.05.2013 klo 22:13. Syy: Tarkennusta...
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  15. #45
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WDW kirjoitti Katso viesti
    Oisko huomenna säätä heittää jotain pientä lenkkiä?
    Jos ei turhan aikainen lähtö että ehtii mukaan...

    Onko ajatuksia? Keli on ainakin kohdillaan.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  16. #46
    Voisin myös joskus lähteä jonon jatkoksi täältä Lohjalta jos vaan aikataulut on sopivia.Seuraan tästä ketjusta milloin meinaatte ajella.
    Honda CBR-1100XX Super Blackbird -06
  17. #47
    Joo siis mullekkin käy illemmalla, mä en tunne teitä enkä muuta.
    Mut yövuoro oli semisti raskas et meempä nukkuu ja kattelee mikä tääl on tilanne ku herään.


    Tuli mieleen että miten olis jos tälle Raaseporin seudulle (Lohja sun muut Karjaan lähiöt mukaanlukien) perustais WhatsApp ryhmän? Sorsitaan niitä joilla ei älypuhelinta ole. Sais nopeesti kaikille viestiä ku on lähössä ajelee niin voi porukka liittyä seuraan lennosta. Ei tarttis täältä aina kattella.
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  18. #48
    On ihan pakko...



    tää vois olla vaikka sen ryhmän logo...
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  19. #49
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa WDW kirjoitti Katso viesti
    Joo siis mullekkin käy illemmalla, mä en tunne teitä enkä muuta.
    Mut yövuoro oli semisti raskas et meempä nukkuu ja kattelee mikä tääl on tilanne ku herään.


    Tuli mieleen että miten olis jos tälle Raaseporin seudulle (Lohja sun muut Karjaan lähiöt mukaanlukien) perustais WhatsApp ryhmän? Sorsitaan niitä joilla ei älypuhelinta ole. Sais nopeesti kaikille viestiä ku on lähössä ajelee niin voi porukka liittyä seuraan lennosta. Ei tarttis täältä aina kattella.
    Ei auta, jos puhelin on älykästä mallia, jos käyttäjä ei ole... Onneksi Kirkkonummi ei kuulu tuohon Raaseporin alueeseen. Jos meinaatte useammin letkailla, niin laittakaa kuitenkin tännekin viestejä, niin vois joskus eksyä mukaan.

    Odottelen kieli pitkällä tämänpäivän starttipaikkaa ja -aikaa??
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  20. #50
    Mä lähden ainakin nyt valumaan johonkin lännen suuntaan tästä Nummelasta.
    Keksikää nyt joku paikka... Otan suunnaksi Karjaan Shellin ja kattelen siellä sit uudestaan tätä threadia.
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  21. #51
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Ei tainnut tulla mitään tästä yhteislähdöstä? Tulin just himaan, syön ja tarkastan foorumin uudelleen. Jos ei mitää näy, niin lähden yksikseen kruisailemaan... Länteen vie miehen tie.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  22. #52
    Huonolta joo näyttää. Istun täällä Karjaan Shellillä. Taidan aajaa Fagervikiin katsomaan onko kahvio auki...
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  23. #53
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Tienpäällä nähdään. Toivottavasti seuraavasta lähdöstä tulee onnistuneempi.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  24. #54
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Tienpäällä nähdään. Toivottavasti seuraavasta lähdöstä tulee onnistuneempi.
    Jep, näin tehdään. Toivotaan juu, että seuraavan kerran saadaan jotain aikaan. Toki vielä tänäänkin vois ajaa jonossa, jos vaan joku halukas sattuu löytymään.

    Edit: Niin ei täältä Fagervikistä enää tähän aikaan mitään kahvia saa.
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  25. #55
    Sorppa, mulla meni koko päivä nukkumiseks kun yövuoro oli odotettua raskamapi =(
    Buell XB12S -08

    Menneet:Buell XB12S -04, KTM Super Duke 990 -08, Ducati Monster 1000DS -05, Honda CBR1000RR Fireblade -06 ,Honda CBR900RR Fireblade -99, Honda Shadow VT 750 -97
  26. #56
    Sattuuhan näitä. Katotaan toisella kertaa sitten.
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  27. #57
    Mitenkäs huominen? Olisko kellään kiinnostusta käydä ajamassa jossain? Mulla menis taas ilta-ajeluiksi. Väittävät, että töitä pitäis tehdä päivällä...
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  28. #58
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Hurvatti kirjoitti Katso viesti
    Mitenkäs huominen? Olisko kellään kiinnostusta käydä ajamassa jossain? Mulla menis taas ilta-ajeluiksi. Väittävät, että töitä pitäis tehdä päivällä...
    Mä risteilen kohti Tukholmaa ja iloista juoksutapahtumaa...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

  29. #59
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Mä risteilen kohti Tukholmaa ja iloista juoksutapahtumaa...
    Ei sellanen säntäily oo mistään kotoisin. Varsinkaan lämpimällä ilmalla.
    Ducati Monster S2R 1000 -07
  30.  
  31. #60
    Hankoniementie 546 lohja. Virkkalan ST1. Sunnuntai klo 11.30. Vissiin kaikille suht keskeinen paikka. Siitä lähtis esim. toi lapperssintie. Sielt kylmälä, veikkola, laahnus. jne. Vai?? Reittiä voi viel miettii kahvikupposen ääressä.
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen