Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 110:een 110:sta
    Pari kertaa tullu tilattua kaikennäköstä, kerran tuli eriparin hanskat ja oikean kokoisten hanskojen saamisessa meni kuukausi... Monesti saa halvalla tarjous tavaraa ja noin viikko puoltoista mennyt toimituksessa. Tuota heidän uutiskirjettä tilailen emailiin ja siitä aina kattelen jos on jottain järkevää tavaraa tarjouksessa.
    Onko kellään kokemusta XL Moton Snell merkillä myytävistä varaosista. Olisi 530 ketjut näemmä tarjouksessa.
    eipä voi suositella ainakaan kiireiselle,tilasin kypärän ja repun ja tilausvahvistuksessa luki "tarkistettu toimitusaika 3-5 arkipäivää"..,olen nyt odotellut 9 pvää ja ei ole vielä lähtenyt tänne päin,tilaustasi keräillään on ainoa info,olen laittanut kaksi spostia joissa kyselin lähetyksen tlannetta eikä kumpaakaan ole vastattu...perrrrrrrr...
    Lainaa Kaimaani kirjoitti Katso viesti
    Onko kellään kokemusta XL Moton Snell merkillä myytävistä varaosista. Olisi 530 ketjut näemmä tarjouksessa.
    Vähän jo vanha postaus, mutta noi Snellin tuotteet on perus kiinakuraa, on vaan laitettu tollasella nimellä myyntiin.
    Laadunvalvonta olematonta niin tuotteet joko toimii tai sit ei.
    "Kun mä mopolla ajelen, tai telkkaa kattelen, silloin mun päässä nykii"
    (Maho Neitsyt - Mikä mun päässä nykii)
    Harley Davidson FXR 1983
    Honda CB900F Hornet 2004
    Tässä kuussa tilasin paketin, noin viikko meni toimituksessa. Vaihdoin yhden tuotteen, palautuksessa kesti vähän kauemmin, noin puolitoista viikkoa meni että sain korvaavan tuotteen tilalle. Asiakaspalvelu puhelimitse toimi moitteetta tälläkin kertaa..
    Kawasaki z1000 2006
    Kawasaki zzr1400 2006
    Yamaha fjr1300 2007
    Itse tilannut nyt aloittelijana kaksi kertaa tavaraa XLMotosta. Molemmilla kerroilla toimitus alle viikossa ja kaikki kunnossa.
    KTM Duke 790
    Tilasin sliparin ja repun, toimituksessa meni neljä arkipäivää ja paketissa oli just mitä pitikin olla.

Viikossa piti tulla housut,2 viikon odottelun jälkeen laitoin viestiä mit vit?
    Seuraavana päivänä vastasivat ettei housuja oo eikä tuu
    Aika nolo kauppa.
    Horo Elää !
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti

Viikossa piti tulla housut,2 viikon odottelun jälkeen laitoin viestiä mit vit?
    Seuraavana päivänä vastasivat ettei housuja oo eikä tuu
    Aika nolo kauppa.
    Samaa oon havainnu monessa muussa täysin suomalaisessakin kaupassa. Ihan siis kivijalkaliikkeen omaavassa.
    3 esimerkkiä vuoden sisään.

Kauppa 1: Tilasin ajohousut ja tuli sähköpostilla ilmoitus, että kyseistä kokoa ei ole enää jäljellä. Sinänsä ihan hyväksyttävää, että varastosaldo voi välillä heittää, mutta vieläkin kyseisen kaupan nettisivuilla näyttää saldot väärin. Vois varmaan korjata viimeistään siinä vaiheessa, jos asiakkaallekin ilmotetaan ettei ole eikä tule. Aikaa on tästä kulunut jo 2 kuukautta.Ei jatkoon.

Kauppa 2: Tilasin kännykkätelineen. 3 viikon radiohiljaisuuden jälkeen kävelin kauppaan ja kyselin tilauksen perään. Virhe varastosaldossa ja ihmettelyä, kun minuun ei oltu yhteydessä. Eivätkä voi korvaavaa tuotetta toimitttaa. Normaalisti en helpolla luovuta vaan vaadin sen mitä olen tilannut. En jaksanut tällä kertaa alkaa vääntämään. Otin rahat takaisin ja kävelin pois. Ei jatkoon.

Kauppa 3: Tilasin ajohousut. Menin hakemaan niitä, kun ilmoituksessa luki, että ovat noudettavissa. No ylläripylläri ei ollut housuja. Antoivat kuitenkin saman kaltaiset korvaukseksi, kun sanoin ostaneeni housut, en rahan palautusta. Hyvin hoidettu asiakaspalveluja, joten olen asioinut kyseisessä liikkeessä myöhemminkin. Kyllä jatkoon.

Ja kyseessä on joka kerta kyllä ollut aletuotteita, mutta mielestäni sillä ei pitäisi olla mitään merkitystä asiaan. Myyjäliike itse päättää hinnoittelustaan ja tuote on tarjottava oli miten oli.

XL-Motoon liittyen:
    Olen laittanut kyseisen liikkeen ö-mappiin. En siis lähtökohtaisesti sieltä edes katsele mitään. Lähinnä henkilökohtaista boikotointia heidän toimintatapojaan vastaan.
    Viime vuoden alekoodit toimivat silloin tällöin. Ei koskaan alennusten aikaan, vaikka nimenomaan mainittiin koskevan myös aletuotteita. Hinnoittelu vaihtelee jatkuvasti. Mainossähköpostien hinnat eivät pidä paikkaansa ja olempa huomannut etusivulla näkyvän eri hinnan kuin tuotesivulla. Lisäksi perinteinen, että alepäivien aikaan tuotteiden hinnat nostetaan ylös vaikka saman tuotteen sai edellisenä päivänä halvemmalla.

Tällainen vuodatus tänään Yllämainitut ovat siis henkilökohtaisia empiiriseen tutkimukseen perustuvia väitteitä. Eivät siis ole määritelmällisesti tiedettä tai faktoja. Muilla varmasti voi olla erilaisia kokemuksia.
    BMW R1200R 2017
    (EX)YAMAHA MT-07 2018
    Lainaa MLTM kirjoitti Katso viesti
    XL-Motoon liittyen:
    Hinnoittelu vaihtelee jatkuvasti. Mainossähköpostien hinnat eivät pidä paikkaansa ja olempa huomannut etusivulla näkyvän eri hinnan kuin tuotesivulla. Lisäksi perinteinen, että alepäivien aikaan tuotteiden hinnat nostetaan ylös vaikka saman tuotteen sai edellisenä päivänä halvemmalla.
    Jeps. Olen myös huomannut. Ja myös semmosen huomion tehnyt että vaikka spostin kilahtaessa sivuille menisi heti välittömästi, tarjoustuote onkin loppu tai yllättäen lähinnä lasten kokoja tarjolla Jokuaika sitten tuli joku tarjous ajokengistä ja että todella edullisesti. Juu. Oli. Muttei sen merkin mitä annettiin kuvassa ymmärtää..
    04 Buell xb12s
    03 rsv Tuono
    Samanlaisia kokemuksia kuin yllä ja jonnekin täällä raapustinkin oman kertomukseni epäonnistuneesta tilaus&vaihtorumbasta.

Ei tarvitse enää tuolta tilata.
    Olen tilannut puolenkymmentä kertaa tavaraa eikö ole ollut moittimista, ei toimitusten, eikä hintojenkaan suhteen.
    Minulle tulee uutiskirje jossa toistuu aina tietyin väliajoin samoja tarjouksia, kannattaakin seurata ja jos tarjous menee ohi niin se todennäköisesti tulee jossain vaiheessa takaisin. Jos tarvitsee vertailla hintoja niin kannattaa ainakin pohjaksi katsoa XL- hinnat kyllä ne minusta aika kilpailukykyisiä on.
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
    Olen myös muutaman kerran tilannut tavaraa. Ekalla kerralla farkuista puuttui suojat, jotka niissä olisi pitänyt olla mukana - mutta ne toimitettiin saman tien yhteydenoton jälkeen. Hinnat ovat mielestäni kohdallaan, uusimmasta tilauksesta yhtä tuotetta ei ollut varastossa, mutta kun pyysin sen sitten poistamaan niin tilaus toimitettiin saman tien myöskin.

Pääosin siis positiivisia kokemuksia ja hintataso on mielestäni aika kilpailukykyinen.
    KTM Duke 790
    Aika huijareita ovat, banneritarjouksissa hintoja jotka ei pidä paikkaansa.
    Eiks tälle ollu joku nimikin, klikkihuoraus?

Mitään en tilaa, koskaan, se on päätös.
    Life may begin at 30, but it doesn't get real interesting until about 50.
    Muutaman tilauksen kokemuksella toimitukset ym. on toiminu kyllä hyvin. Myönnettävä on. Se markkinointi on se mikä tökkii, ärsyttää meikäläistä suunnattomasti. Tulee vahvasti mieleen eräs XXL- joka toimii aika vahvasti samalla kaavalla.

Uutiskirje menee nykyään suoraan roskaposteihin mutta jos jotain tarvitsen niin kyllä yleensä käyn noidenkin sivuilla tutkailemassa.
    04 Buell xb12s
    03 rsv Tuono
    Samaa mainontaa käyttää aika moni nettikauppa ja esim lentoyhtiöt.
    Norwegian saattaa mainostaa että lento Barcelonaan 39,- ja kun selaa lentoja kolmen kuukauden ajalta niin siellä saattaa olla 2-3 lentoa tuolla hinnalla mutta ei taatusti yhtäkään paluulentoa tuolla hinnalla ... mutta tää on tätä, joskus tekee löytöjäkin.
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
    Joskus oli mainosbannerissa öljytarjous ja kiinnostuin. Tietenkään ei mainittu, että koskee ainoastaan (esim) 15W-50 öljyä, joka kelpaa erittäin harvalle. Sama kävi ajofarkkujen kanssa. Vain kääpiökoot olivat kunnonbtarjouksessa ja muista -10% tms.
    Aprilia Tuono 1000R
    Super Retard PoS:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2005
    Tallinn
    MotOrg ry jäsen
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
    Itse vasta tilasin XLmotosta varusteita yli 1000:lla eurolla. Mm. Revit Sand 3 puvun, hanskat, Sidin kengät ja Bellin kypärän. Paketissa oli kaikki mitä piti ja oikean kokoisena. Toimitus taisi kestää vähän yli viikon, mutta tilausta tehdessä mainittiin, että suuren tilausmäärän takia toimituksessa saattaa kestää.

Eli minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa kyseisestä firmasta. Päinvastoin itseasiassa. Tilaamani puku oli liian iso ja ajattelin, että nopeammin saan pienemmän koon, kun teen vain uuden tilauksen, sen sijaan että lähetän ensin vanhan takaisin ja jään odottelemaan koonvaihtoa.

Tilasin uuden puvun ja hetki tilauksen jälkeen tulikin mieleen, että haluan myös Alpinestarin Valparaiso DS 2 - puvun kokeiltavaksi. Soitin asiakaspalveluun ja kysyin voiko Alpinestarin vielä lisätä tilaukseen ja vastaus oli, että voi. Noh kuitenki tunti soiton jälkeen, sain sähköpostia XLmotosta, jossa pahoiteltiin, ettei Alpinestarin lisääminen onnistunutkaan, koska laskun summa nousi Klarnan mielestä liian isoksi. Ohjeistettiin tekemään uusi tilaus Alpinestarista ja taas homma pelas!

Edellisen tilauksen palauttaminen oli lapsellisen helppoa! Tuotteet pakettiin, paketin mukana ollut lähetystarra pakettiin kiinni ja lähimpään matkahuollon toimipisteeseen!

Eli kaikenkaikkiaan loistavaa asiakaspalvelua!
    KTM 990 Adventure vm. -08
    Honda CBR 954rr vm. -02
    Honda CBR 1100xx vm. -04
    Honda CBR 600F vm. -00
    KTM EXC 250cc vm. -97
    Aprilia RS 125cc vm. -03
  20.  
    Tehnyt taas pari tilausta lisää ja toimitusaika oli hieman aiempaa pidempi johtuen ruuhkasta. Tavara tuli kuitenkin hyvin ja täsmällisesti perille ja kaikki oli kunnossa sisällön osalta.

Koska tilauksissa nyt hieman kestää niin firma lähetti 20% alennuskupongin ja samalla infosi, että ovat kasvattaneet varastokokoaan, lisänneet kuljetuksia ja palkanneet lisää henkilökuntaa.

Hienoa toimintaa, XLmoto tosin tappanee varmasti monta pienempää firmaa, mutta jokainen saa toki perustaa kaupan perässä.
    KTM Duke 790
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234