Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 72:sta
    Ensimmäisen ja melko varmasti viimeisen tilaus xlmotoon ja Paskat on kokemukset tähän asti. Tilasin 24.6 varikkoteltan ja toimitus piti olla 2-5 päivän sisällä. Mitään ei ole kuulunut vielä tähän päivään mennessä, joten menin paketin seurantaan jossa luki, että pakettia on yritetty luovuttaa 7.7 klo 21.29, mutta ovi on lukossa, NO SHIT SCHERLOCKS! Kuski ei vaivautunut soittamaan, vaan kävi alaovella kääntymässä. Mitään viestiä tai yhteyden ottoa ei ole tullut paketin suhteen, ei xlmoton, eikä dpd:n suunnalta. Postnordille=dpd olen yrittänyt tänään emaililla ja puhelimella saada yhteyttä, mutta kukaan ei vastaa ei emailiin eikä puhelimeen. Xlmoton sivulla mainitaan ukk kohdassa, että voin noutaa paketin lähimmästä matkahuollon toimipisteestä, niin miksi paketti ollaan yritetty puoli 10 aikaan illalla tuoda mulle himaan? Ens viikonlopuksi ajattelin Alastarolle saada teltan, mutta pahalle näyttää. Paskat on fiilkset tän puljun suhteen.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Noi kuskit tahi muut tuolla kuljetusfirmasa kusettaa melko rankasti. Mulla on kaksi varmaa kokemusta. Olemme satavarmasti olleet kotona kun firman/kuskin mukaan pakettia on yritetty mukamas toimittaa. Mulla olis käsitys ettei johdu Puljusta vaan kuljetusfirmasta.
    Vfr12f,250exc
    Lainaa W-P kirjoitti Katso viesti
    Noi kuskit tahi muut tuolla kuljetusfirmasa kusettaa melko rankasti. Mulla on kaksi varmaa kokemusta. Olemme satavarmasti olleet kotona kun firman/kuskin mukaan pakettia on yritetty mukamas toimittaa. Mulla olis käsitys ettei johdu Puljusta vaan kuljetusfirmasta.
    Melko varmasti kuljetusfirma kusee, mutta täytyy ihmetellä miksi xlmoto ei vaihda rahditusfirmaa, tapaukseni tuskin on ensimmäinen eikä viimeinen. Tämä episodi maksoi melko varmasti xlmotolle yhden maksavan asiakkaan. Mielenkiinnolla odotan xlmoton vastausta emailiini.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Lainaa JukiW kirjoitti Katso viesti
    Vaimo tilasi sieltä minulta kysymättä takalaukun jokunen viikko sitten, vieläkin odotellaan.
    Eipä ole tullut paketti vieläkään...
    Veli tilasi puvun, vaihdatti takin isompaan. Uusi takki viipyi kauan. Takki lopulta tuli kokoa 54. pussissa olikin kokoa 48. Taas vaihtoruljanssi ja uusi takki viipyi vähintään saman verran kuin edellinenkin. Toinen juttu oli et sukulaisukko tilasi samaisen puvun, sai kaksi takkia
    Ride like the wind
    Ostin takin, oli halpa ja on hyvä vieläkin. Toimitus kolmessa päivässä.
    Ostin housut, liian isot, palautin normaalisti, sain rahat takaisin ilman mitään ongelmia kahdessa päivässä.

Toistaiseksi siis voin suositella, mutta jostainhan kaikki nämä valitukset kumpuaa.
    Triumph tiger 800 Xcx - 15
    Päivitystä tähän teltta keissiin. Tänään soittivat dpd:ltä, että honda vanhuksen takanen olisi saapunut ja toimitus olisi tänään "mihin toimitetaan ja mihin aikaan sopii" Tämähän meni varsin mallikkaasti. Mä kysyin, että onko soittaja dpd:llä hommissa ja voisiko hän auttaa tämän "kadonneen" teltta keissin kanssa. aspassa kaveri kysy lähetystunnusta, jota mulla ei ollut, koska olin parkkiksella autossa. No aspan jamppa sitten kaivoi nimellä ja ensimmäisen luovutusyrityken tietojen avulla paketin tiedot ja kävi tonkimassa paketin terminaalista? ja lupasi laittaa sen samaan luovutukseen renkaaan kanssa BRAVO! Dpd:n aspa jannu sanoi, että xlmotolta tulevat asiakkaan tiedot ovat niin sekavat eli sen takia toimitus on monesti hankalaa. Omassa tapauksessa osoitteessa oli talonnumero ja ovinumero vaihtanut paikkaa ja paketin kollilapussa ei ollut puhelinnumeroani, joka varmaan pitkälti syy miksi ei oltu soitettu. Xlmotolle tekemässäni tilauksessa kaikki tiedot oli ja ne oli oikein eli xlmotossa on syy siihen, että paktin tulo tökkii, ainakin tässä omassa tapauksessani. Tapaukselle kuitenkin happy end vaikka teltta on koeponnistuksessa todettu vialliseksi joten huomenna rekkulaa asiasta. Pääasia, että sain teltan viikonlopun Alastaro reissulle

E:Reklamaatioon sain nopean vastauksen eli lähettivät uuden katon teltaan. Tämä meni erittäin sutjakasti.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    No nyt se laukku tuli, mutta vaimo oli tilannut väärän.
    XLMotosta olen ostellut repun, kypärän, takin, housut ja hanskat.
    Ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa XLMoton toiminnasta, koon vaihtaminenkin onnistu helposti.

Tilasin tavarat maanantai aamusta ja oli perillä mikkelissä perjantaina samalla viikolla.
    Mulla on todella hyvät kokemukset XLMotosta. Hajosi viime kesänä 13 vuotta palvellut BMW System Helm Evo 4 kypärän avausmekanismin, joten siitä tuli avokypärä. Vähän sen jälkeen meni käsi poikki, joten kypärä hankinta jäi. Prätkämessuilla kokeilin Bemarin System Helm Evo 6:n ja Schuberthin C3 Pron. Bemarin kypärä ei sopinut oikein päähäni, mutta Schuberth istui kuin hansikas, oli erittäin hyvä. Olin lukenut Motorrad-lehden tyyliin 17 avattavan kypärän testin, jossa Schuberth oli paras, mutta ostosuositus oli HJC IS-Max II. Suomen hinnat C3 Pro 679€ (fluorikeltainen) ja HJC 239€ (kaikki värit, halusin neon värisen, koska syksyllä pimeässä ja sateessa vaarallista).
    Mietin mistä se hintaero muodostuu. Ajattelin, että kun ajan vain kaupungissa, n. 10 km per päivä 2-6 lyhyttä trippiä siihen asti kun lumi tulee, niin ei se hiljaisuus tms. tai välttämättä painokaan, mitkä Schuberthin etuja ratkaise. Niinpä ajattelin mennä kokeilemaan päähän HJC:n. Huomasin, että niitä on Motonetissä, mutta valitettavasti värit olivat siellä huonot (musta ja valkoinen). Kypärä kuitenkin tuntui aika hyvältä, ei yhtä loistavalta kuin Schuberth, mutta paljon paremmalta kuin vanha kulunut Bemarin kypäräni. Niinpä päätin, että ostan jostain sellaisen. Sattumalta jollain sivustolla oli linkki XLMotoon ja näin ollen tilasin siis kypärän minulle tuntemattomasta liikkeestä ja hinta oli halvempi kuin Motonetissä. Valitsin sieltä toimitukseksi Matkahuollon. Paketti tuli viikon sisällä lähimpään Siwaan, josta kävin sen noutamassa. Lähettivät Klarnan laskulla, joten maksoin sen ihan normaalisti pankkisiirrolla verkkopankissa. Ei voi muuta kuin kehua, kaikki meni kohdallani erinomaisesti.
    Ainoa pieni miinus on se, että kaikista kypäristä on tullut virtaviivaisempia, joten kypärää saa vähän mallailla, jotta mahtuu Scarverissa siihen kuoppaan, mihin kypärä lukitaan. Vanha BMW:n EVO 4 oli takaa pyöreä, mutta se ongelma on kaikissa merkeissä käsittääkseni sama. Luulen, että jossain vaiheessa kuopan ympärillä sivuissa olevat muovikaiteet murtuvat, niissä on jo vähän halkeamia, mutta sekin on luonnollista, kun olen tuhansia kertoja kypärän siihen lukinnut reilun 14 vuoden aikana.
    Lainaa Winegum kirjoitti Katso viesti
    Ensimmäiset pari tilausta kulkivat Suomen päässä Postin toimesta, mutta näköjään XLMoto vaihtanut toimitustapansa PostNordiin (josta ei itselläni täyden kympin kokemuksia). Ainakin aiemmin väärän kokoisen ajopuvun vaihto onnistui hienosti, kun paketin mukana tuli Postin palautuslaput. Saa nähdä miten tällä kertaa toimii, pieni epäilys on Kevlar-farkkujen ja sadepuvun mitoitusten sopivuudesta..
    Matkahuollon kautta on se hyvä puoli, että Siwa on auki klo 23 asti ja joka päivä. Posti on meillä auki vain klo 9-18 ja ainoastaan ma-pe. Lisäksi Postista on jos jonkinlaista huonoa kokemusta. Kerran tilasin Amazonin kautta ajohanskat, joissa rystyset lasikuitua. Posteljooni oli survonut ne väkisin postiluukusta sisään, jolloin se lasikuitu oli kärsinyt melko lailla, koska eivät tyyliin ilman lekaa mahtuneet oven luukusta. Amazon antoi hinnanalennuksen, eikä se kosmeettinen haitta sinänsä haittaa, mutta mikäli on mahdollista, tilaan aina niin, ettei Postia tarvitse käyttää (pl. pakettiautomaatit, jotka toimivat hyvin ja joita on meilläpäin jokaisessa marketissa).
    tuli välipäivän alesta tilattua kottikärryllinen roinaa toho faitteriin. katotaan tuleeko koskaan
    Tilasin Rockettiin etujarrupalat (2 paria). Maksoi posteineen n. 21€ ja on vieläpä sinter -palat. Merkki Snell ei paljon kerro, mutta jos tulevat perille, pyörä pysähtyy ja eivät kummemmin kitise, voi tuota pitää jo ihan hyvänä kauppana.
    Triumph Rocket 3 Touring -09
    Suzuki DR 650RS -90 (SolluSuitsa ilman Sollua)
    XL-Motosta tilattu saappaat 24. helmikuuta, maksettu tilauksen yhteydessä Klarnalle (Pankin kuitissä näkuu saajan nimenä Digital River World Payments AB). Saappaat osoittautuivat liian isoiksi joten palautin ne (tappio tässä kohtaa 9€ jonka XL Moto perii tavaran palautuksesta). Saappaat olivat XL Motolla takaisin muistaakseni 26. tai 28. maaliskuuta.
    3. huhtikuuta sain Klarnalta sähköpostia että minulle ollaan palauttamassa rahaa. S-postissa oli myös ns. viitenumero rahanpalautuksesta. Rahoja ei kuitenkaan kuulunut.
    N. 2 viikkoa myöhemmin kysyin että missähän rahat ovat? Vastaus kuului että ovat lähteneet maksuun 14.4. Jäin taas odottelemaan.
    Huhtikuun lopussa kyselin taas että missähän rahat ovat. Vastaus kuului edelleen että on laitettu maksuun 14. huhtikuuta. Asiakaspalvelija lupasi hankkia kuitin rahanpalautuksesta talousosastolta (tämä vastaus siis 29.4.)
    Nyt ollaan kuittia odoteltu viikko. Äsken soitin asiakaspalveluun jossa sanottiin ettei ole mitään muuta keinoa "todistaa" että ovat maksaneet rahanpalautuksen minulle kuin se kuitti. Minun tehtäväksi jää selvittää pankin kanssa että missähän rahat ovat (kunhan saan sen kuitin)?
    Sen verran surkea kokemus Klarnasta että aion todellakin välttää sitä firmaa tästä eteenpäin! Onneksi XL Motolla on myös PayPal.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
    Mulla on kokemuksia yhdestä tilauksesta ko. firmasta. Bongasin tarjouksen hyvänhintaisesta repusta ja teinkin tilauksen. Lähetys saapui nopeasti Postnordin toimittamana haluamaani matkahuoltoon. Yllätys oli melkoinen kun paketteja olikin kaksi. Molemmissa samanlainen reppu. Pläräiltyäni papereita huomasin toisen olleen veloitettu luottokorttitililtäni (niinkuin pitikin), mutta toisessa oli Klarnan lasku. Soitin firman asiakaspalveluun ja sovin palautuksen. Tarra päälle ja lodju matkahuoltoon. Kulut minulle 0€. Homma sujui mutkattomasti kaikenkaikkiaan
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
    3 päivää odotellut, että tavaroita pakataan... Kaikkea piti olla varastossa, ei auta kuin pistää email kyselyä.
    3 kertaa tilannut, aina moitteetta tullut ja koot ollu sopivia... Noin viikon ollut toimitusajat.
    Kawasaki ER-5 -97
    Lainaa Manno kirjoitti Katso viesti
    3 päivää odotellut, että tavaroita pakataan... Kaikkea piti olla varastossa, ei auta kuin pistää email kyselyä.
    Mulla kesti repun ja hanskojen lähetys 2 viikkoa (8 arkipäivää), vaikka molemmat varastosaldoilla näkyi olevan. Kannattaa ainakin se ilmoitettu 7 päivää odotella rauhassa.
    Suzuki GSF 1200s Bandit vm.2002
    "Ethän sä autoakaan joka ajon jälkeen jynssää!"
    Kumeja tilailin viime viikolla ja viidessä päivässä tuli matkahuollon kautta, ei valittamista kun hintakin oli kohdillaan.
    Moto Morini Corsaro Veloce -07
    Honda NX 650 Dominator -93
    Honda VFR 750 f -95
    Kawasaki GPX 600 R -96
    Honda CB 450 twin, -74 ?
    Solifer SM -77
    Solifer Export -73
    Paljon on tullut tilattua eikä koskaan ole moitittavaa ollut. Niin varaosaa kuin ajovarustettakin.
    Suzuki RF600R 1996 & Suzuki RF600R 1994
    Tänään lähti tulemaan vihdoin , 6 päivää odottelua max vissiin nyt.
    Kypärä tuli viidentenä arkipäivänä tilauksesta, homma toimii
    Honda CBR1000RR
    Ex.Suzuki Gsx-R 1000 K9
    Ex.Suzuki Gsx-R 1000 K3
    ex.Kawasaki Z1000 -03
    Moikka!

On mukava huomata että suurin osa meidän asiakkaista on tyytyväisiä XLmoto.fi palveluun.

Aktiivisesta kommentoinnista haluan tarjota teille muutaman alekoodin... Koodit ovat voimassa 31.7.2017 asti

Tässä olisi voimassa olevia alekoodeja joilla saat jo valmiiksi edullisista hinnoista vielä karvan verran pois:

Koodilla: A24G4GVR Saat 20€ lisäalennuksen kun ostat vähintään 150€:lla

Koodilla: 24Z7Z7X4 Saat 50€ lisäalennuksen kun ostat vähintään 300€:lla

Koodilla: 4Z3L3LBE Saat 100€ lisäalennuksen kun ostat vähintään 500€:lla

Mukavaa kesää ja mahtavaa ajokautta!

www.xlmoto.fi

Terveisin,

Juuso / XLmoto
    24MX - XLmoto - Sledstore
    Kiitos XLmoto. Tein navista (TomTom 410) tilauksen 18.6 ja nyt on laite jo kiinni stongassa. Esimerkillistä toimintaa. 50€ lisäalennus myös lämmittää mieltä.
    En kiellä enkä myönnä, vaan pikemminkin päinvastoin.
    Tilasin Sidi Adventure 2 kengät, hinta halvin ja nopea hyvä palvelu! Kiitokset!
    BMW R 1100 GS
    Tilasin reissulle halpis mp-repun, se räjähti ekalla kokeilulla. Reissun jälkeen ajattelin hieman avautua, mutta huomasin sähköpostissa että oli jo tullu lahjakortti, millä saisi uuden, koska olivat itse huomanneet laatuongelmia.

Harvemmin näinpäin tapahtuu. Pointsit siitä! Ihan nopea ja toimiva toimitus. Ei mitään valittamista. Hinnatkaan ei päätä huimaa.
    KTM 690SM -08
    XLmotolle arvosana 0/5

Tilasin 19.5.2017 ajofarkut, oli pienet joten koonvaihto. Mitään ei ole tapahtunut kuukauteen vaikka oikeita kokoja jäljellä. Joskin juuri tällä viikolla kun oikeat koot loppui lähestyttiin maililla (laitoin aiemmin kyselyä) että kävisikö jokin toinen koko.

Ei vissiin asiakaspalvelu enään kiinnosta kun on jo rahat saatu.
    Arvosana myös 0/5

Toimitus ajankohta kusaisee silmään, jos ajattelet että tuotetta on varastossa ja toimitusaika 4-7 päivää, kuten nettisivuilla sanotaan

Valitsemalla verkkomaksu, maksu menee kuitenkin Klarnan kautta. Tämä tarkoittaa, että viikkoon ei tapahdu välttämättä mitään ennenkuin Klarna on toimittanut maksun eteenpäin. Sitten tuote pakataan ja nettisivuilla ilmoitetaan, että nyt odotetaan kuljetusyrityksen noutoa paketille. Taas menee viikko ettei muutoksia.

Välillä tehdyt kyselyt sähköpostitse ei tuota vastausta ja sivuilla olevasta puhelinnumerosta (10-18 arkipäivisin) vastataan automaattisesti klo 17, että palvelua tarjotaan englanniksi ja ruotsiksi

"Valitsemalla verkkomaksu, maksu menee kuitenkin Klarnan kautta. Tämä tarkoittaa, että viikkoon ei tapahdu välttämättä mitään ennenkuin Klarna on toimittanut maksun eteenpäin. "

Off topic, Ei se Klarnan vika ole jos myyjä ei toimita tavaraa.
    Kun tilaus tulee, lähetetään se ja myyjä saa noin viikon päästä rahat.

Ilmeisesti ei kaikkea ole heillä hyllyssä, siksi toimitukset viipyy..
  30.  
    5/5...hienosti tuli tilatut tavarat ja ajallaan Eikä sekaantunu klarna keissiin mitenkään missään vaiheessa!
    Suzuki Hayabusa vm.2009 2017->
    ex. Suzuki GSF 1250SA vm.12 2015->R.I.P 2017 19.6 Sveitsissä
    ex. Yamaha FZ6N vm.04 2012->2015
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen