Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Tattis myös täältäkin suunnalta näin jälkikäteen. Oli mukavaa kurvailla isolla porukalla joka otti vierailevan pariskunnan eli minun veljeni ja hänen vaimonsa mukaan letkaan, hyvin näytti mukana Yamahallaan pysyvän ja reittikin oli selkeesti mieleinen.

    Hyvää vappua jos ei sitä ennen tavata...
    Suzuki PV50, Honda VT600, Honda Magna VF750, Suzuki GSX1400, Triumph Sprint St1050, BMW F800 GT, BMW R1200 RS
  2. #32
    Njoo ei menny itellä ihan putkeen tuo letkailu. Matkan "loppuvaiheessa" eksyin letkasta eli tarkemmin sanottuna bilteman risteyksessä lähtiessä. Joku muu kuin letkailia saa viittoiltua eri suuntaa ja huomasin olevani jonku siwan pihalla. Eikun takasi, ja ulkomuistista reittiä ajelemaan. Sääksjärven sillan kupeesta löyty enskamies. Siitä sitte forssaan puffetille ja punkalaitumen läpi Mouhikselle(kotio). Ehkä ens kerralla pidempään mukana..

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  3. #33
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Njoo ei menny itellä ihan putkeen tuo letkailu. Matkan "loppuvaiheessa" eksyin letkasta eli tarkemmin sanottuna bilteman risteyksessä lähtiessä. Joku muu kuin letkailia saa viittoiltua eri suuntaa ja huomasin olevani jonku siwan pihalla. Eikun takasi, ja ulkomuistista reittiä ajelemaan. Sääksjärven sillan kupeesta löyty enskamies. Siitä sitte forssaan puffetille ja punkalaitumen läpi Mouhikselle(kotio). Ehkä ens kerralla pidempään mukana..

    -vk-
    No jopas oudosti kävi, olikohan toiseksiviimeinen nyt tajunnut että sinäkin olet vielä letkaan tulossa? Tai siis sellainen mielikuva jäi ettei sun perässä nyt enää sitten ketään tullu? Bilteman risteykseenhän ei menty, vaan ekasta liikenneympyrästä jo vasemmalle ja sieltä motarille. Viimeistä miestä me luultiin odotettavamme vaikka kuinka kauan, mutta ketään ei sitten kuulunut..
  4. #34
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    No jopas oudosti kävi, olikohan toiseksiviimeinen nyt tajunnut että sinäkin olet vielä letkaan tulossa? Tai siis sellainen mielikuva jäi ettei sun perässä nyt enää sitten ketään tullu? Bilteman risteykseenhän ei menty, vaan ekasta liikenneympyrästä jo vasemmalle ja sieltä motarille. Viimeistä miestä me luultiin odotettavamme vaikka kuinka kauan, mutta ketään ei sitten kuulunut..

    Viimeinen mies oli kaiketi se enduro kaveri jonka löysin..oli ainakin mun takana abc:llä muitten pyörien kanssa rivissä.. .. bilteman kohilla joku muu tuli takaa rinnalle ja sai tekemään harhapäätelmiä ... no kiva päivä oli ajella..

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  5. #35
    Me venailtiin siinä Sääksmäen sillan jälkeisella raflan parkkiksella ehkä 5-10 min, mutta kun ei ketään kuulunut, niin mietittiin että täyttä varmuutta ei ole että kukaan tuleekaan joten eiköhän jatketa..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  6. #36
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Ok, no sitten se on vaan todettava että letkan merkkaus katkesi sitten ekassa liikenneympyrässä, sen verran taakse katselin että ABC:tä lähdössä tuli autoja letkan väliin. Kävikin puolittain mielessä, että toivottavasti ollaan hereillä, siinä alussa kun tavallaan voi olla turhan täpinöissään sen edessä kulkevan letakn menosuunnasta kuin takanaolevasta. Harmillista!

    Toinen "vaarallinen" paikka on aina moottoritiet, jossa on vähän paha merkkailla kun pysähtyä ei (periaatteessa) saa ja jos takana ajaja ajaa merkkauksesta (joka voisi olla esim ylhäälä rampissa) ohi niin se on sitten siinä se letka, takaisin kun ei pääse ja jos ei tunne/muista/osaa seuraavasta rampista maagisesti hakea letkaa, niin voikin sitten suunnitella saman tien kotimatkaa…
  7. #37
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Ok, no sitten se on vaan todettava että letkan merkkaus katkesi sitten ekassa liikenneympyrässä, sen verran taakse katselin että ABC:tä lähdössä tuli autoja letkan väliin. Kävikin puolittain mielessä, että toivottavasti ollaan hereillä, siinä alussa kun tavallaan voi olla turhan täpinöissään sen edessä kulkevan letakn menosuunnasta kuin takanaolevasta. Harmillista!

    Toinen "vaarallinen" paikka on aina moottoritiet, jossa on vähän paha merkkailla kun pysähtyä ei (periaatteessa) saa ja jos takana ajaja ajaa merkkauksesta (joka voisi olla esim ylhäälä rampissa) ohi niin se on sitten siinä se letka, takaisin kun ei pääse ja jos ei tunne/muista/osaa seuraavasta rampista maagisesti hakea letkaa, niin voikin sitten suunnitella saman tien kotimatkaa…
    juu, ei siinä mitään. Olis voinu ite vähä katella etukäteen reittejäki ..meillä oli ihan mukava letkan jatko osa ku mentiin mutkateitä forssaan..

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  8. #38
    Mä olin varmaan siellä peräpäässä sitten "toiseksi" viimeisenä, mutta mun mielestä mun perään ei enää sieltä ABC:n pihasta kukaan lähtenyt vaikka yritin koko matkan motarin liittymään asti vilkuilla taaksepäin. Todella harmillista, että näin pääsi käymään :/
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  9. #39
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Mä olin varmaan siellä peräpäässä sitten "toiseksi" viimeisenä, mutta mun mielestä mun perään ei enää sieltä ABC:n pihasta kukaan lähtenyt vaikka yritin koko matkan motarin liittymään asti vilkuilla taaksepäin. Todella harmillista, että näin pääsi käymään :/
    jos ei letka joutunu suurempia odotteleen niin ei tullu henkisiä vahinkoja kaiketi kenellekkään. Ens kerralla uudestaan ...

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  10. #40
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Viimeinen mies oli kaiketi se enduro kaveri jonka löysin..oli ainakin mun takana abc:llä muitten pyörien kanssa rivissä.. .. bilteman kohilla joku muu tuli takaa rinnalle ja sai tekemään harhapäätelmiä ... no kiva päivä oli ajella..

    -vk-
    Jaa mää vai? Mun mielestä en kyl ollut, mut sori jos näin pääsi käymään. Höh :/

    - Arttu
    BMW R1200GSA
  11. #41
    Lainaa arjoyl kirjoitti Katso viesti
    Jaa mää vai? Mun mielestä en kyl ollut, mut sori jos näin pääsi käymään. Höh :/

    - Arttu
    Ei..Ei tämmönen erakko teitä tunne ku en koskaan käy missään tapahtumissa. Enska mies suzuki dr? oli vielä abc :llä ku mä lähin ja sitte omien harharetkien jälkeen löysin sen sääksjärven sillan kupeesta ja lähettiin forssaan päin... ootettiin sääksjärven sillan kupeessa ehkä vartti ja mietittiin että onkohan letka menny jo tästä vai tulossa.Todettiin että kaiketi menny..
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  12.  
  13. #42
    Lainaa gaagamel kirjoitti Katso viesti
    Ei..Ei tämmönen erakko teitä tunne ku en koskaan käy missään tapahtumissa. Enska mies suzuki dr?
    asu se oli.. soittelikin jo tossa äsken ja ihmetteli missä me oltiin ja milloin
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12