Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Moi, onko kellään kokemusta otsikon mukaisesta pyörästä?
    Kiinnostavan oloinen olisi. Täytynee käydä koeajamassa kunhan tilaisuus koittaa.
  2. #2
    Onhan tuosta kokemusta...kolmas vuosi lähtee jo S-mallilla.
    Vaikka ykkösen jälkeen kulkeekin hissukseen, niin ihan lähtee ja pääsee tarpeeksi kovaa
    Ajo asento mielestäni parempi, saa ajaa melkein selkä suorana=> ei väsy pitemmälläkään matkalla.
    Orkkis putki on ruma, miettinyt jotain muuta tilalle, mutta toistaiseksi on saanut kelvata.
    Laukut laitoin heti 2*sivut+taka, niin sopii tavaraakin mukaan. Toistaiseksi ei ole tullut mieleen vaihtaa.

    http://www.bikepics.com/pictures/2173804/
    Kokemus tuo varmuutta...
    Yamaha FJR1300 AE -2014 tallissa
    Yamaha FZ-S 8 -2011 ex...
    Yamaha YZF-R1 -07 ex...
    Yamaha YZF 600R -02 ex...
  3. #3
    Yksi kausi ja reilu 10000 km takana FZ8-N:llä. Hankin pyörän vuoden 2013 keväällä ja sain jollain ilveellä tuotettua maahan aidon 2013 vuosimallin, jossa on paljonkin muutoksia aiempiin. Mm. säädettävä jousitus ja moottorin ohjausta parannettu. Lieneekö tämä ainoa 2013 mallinen Suomessa?
    Laitoin jotain varusteita myös: Akran slip-on vaimennin, kaatumatatit, keskiseisontatuki, kilpiteline yms.

    Tyytyväinen olen pyörään, tehoa on mulle riittävästi ja ajo-ominaisuudet nautittavat hyvän jousituksen ansiosta. Ainut pieni miinus on koneen aiheuttama korkeataajuinen värinä penkkiin, joka saa persaukset puutumaan pidemmillä matkoilla. Reissua tuli heitettyä viime kesänä Unkariin saakka, joten kyllä nakulla pärjää!

    Taitaa olla tämän mallin valmistus tai ainakin maahantuonti loppunut, uusi MT-09 on tullut tilalle. Näyttäis vielä joitakin ylivuotisia 2011 versioita olevan myynnissä.

    Pekka T.
  4. #4
    Lainaa PowerPro kirjoitti Katso viesti
    Yksi kausi ja reilu 10000 km takana FZ8-N:llä. Hankin pyörän vuoden 2013 keväällä ja sain jollain ilveellä tuotettua maahan aidon 2013 vuosimallin, jossa on paljonkin muutoksia aiempiin. Mm. säädettävä jousitus ja moottorin ohjausta parannettu. Lieneekö tämä ainoa 2013 mallinen Suomessa?
    Laitoin jotain varusteita myös: Akran slip-on vaimennin, kaatumatatit, keskiseisontatuki, kilpiteline yms.

    Tyytyväinen olen pyörään, tehoa on mulle riittävästi ja ajo-ominaisuudet nautittavat hyvän jousituksen ansiosta. Ainut pieni miinus on koneen aiheuttama korkeataajuinen värinä penkkiin, joka saa persaukset puutumaan pidemmillä matkoilla. Reissua tuli heitettyä viime kesänä Unkariin saakka, joten kyllä nakulla pärjää!

    Taitaa olla tämän mallin valmistus tai ainakin maahantuonti loppunut, uusi MT-09 on tullut tilalle. Näyttäis vielä joitakin ylivuotisia 2011 versioita olevan myynnissä.

    Pekka T.
    Moi! Itse katsellut 12-mallista 50 Th Anniversary-mallia (uutta)! Miten 12-malli eroaa 13-mallista?
    Markku
    Markku
  5. #5
    Lainaa Aprilia500 kirjoitti Katso viesti
    Moi! Itse katsellut 12-mallista 50 Th Anniversary-mallia (uutta)! Miten 12-malli eroaa 13-mallista?
    Markku
    Mun tietääkseni ainoat oleelliset erot ovat, että 13-mallissa on säädettävä alusta edessä ja takana sekä moottorin ohjausta olisi parannettu antamaan enemmän tehoa myös alakierroksilla. Jälkimmäisen pystyy varmaan säätämään vanhemmassakin mallissa kohdalleen - ruiskun ohjauksella.

    Pekka T.
  6.  
  7. #6
    Lainaa PowerPro kirjoitti Katso viesti
    Yksi kausi ja reilu 10000 km takana FZ8-N:llä. Hankin pyörän vuoden 2013 keväällä ja sain jollain ilveellä tuotettua maahan aidon 2013 vuosimallin, jossa on paljonkin muutoksia aiempiin. Mm. säädettävä jousitus ja moottorin ohjausta parannettu. Lieneekö tämä ainoa 2013 mallinen Suomessa?
    Laitoin jotain varusteita myös: Akran slip-on vaimennin, kaatumatatit, keskiseisontatuki, kilpiteline yms.

    Tyytyväinen olen pyörään, tehoa on mulle riittävästi ja ajo-ominaisuudet nautittavat hyvän jousituksen ansiosta. Ainut pieni miinus on koneen aiheuttama korkeataajuinen värinä penkkiin, joka saa persaukset puutumaan pidemmillä matkoilla. Reissua tuli heitettyä viime kesänä Unkariin saakka, joten kyllä nakulla pärjää!

    Taitaa olla tämän mallin valmistus tai ainakin maahantuonti loppunut, uusi MT-09 on tullut tilalle. Näyttäis vielä joitakin ylivuotisia 2011 versioita olevan myynnissä.

    Pekka T.
    Kyllä FZ8-mallia vielä valmistetaan. Ainakin esim. Saksasta saa 2014 mallia. Ja ovathan MT09 ja FZ8 melko erilaisia pyöriä vaikka molemmat ovat nakuja!
    Itse hankin juuri ajamattoman, uuden ylivuotisen FZ8 50 th Anniversary-mallin. Mukavalta tuntuu!
    Markku
    Markku