Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 65:sta
  1. #1
    Selkäreppua hankkimassa ( taas ). Kertokaahan vähän kokemuksia hyvistä. Huonoista on jo..

    Kriega R25 näyttää asialliselta samoin A-starin mikälie aero tico tico malli.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  2. #2
  3. #3
    lyhyesti: hanki Kriega R25

    +laadukas
    +kestävät vetoketjut
    +takuu (10v)
    +15" läppäri mahtuu hyvin kyytiin
    +kestää kohtalaisesti sadetta
    +tyylikäs
    +lisäosana voit hankkia vedenpitävän laajennuksen esim. US-10
    +pysyy siistinä käytössä (ollut mulla esim. karhunkierroksella vaelluksella ja edelleen kuin uusi)
    +tosi hyvät olkaimet ja siirtää hyvin painon vyötärölle

    -ei kestä kaatosadetta kovin pitkään
    -vaan yksi pikkutasku ja sekin hieman hankalasti sijoitettu
    ZX-10R 2004
  4. #4
    Lainaa jak3 kirjoitti Katso viesti
    lyhyesti: hanki Kriega R25

    +laadukas
    +kestävät vetoketjut
    +takuu (10v)
    +15" läppäri mahtuu hyvin kyytiin
    +kestää kohtalaisesti sadetta
    +tyylikäs
    +lisäosana voit hankkia vedenpitävän laajennuksen esim. US-10
    +pysyy siistinä käytössä (ollut mulla esim. karhunkierroksella vaelluksella ja edelleen kuin uusi)
    +tosi hyvät olkaimet ja siirtää hyvin painon vyötärölle

    -ei kestä kaatosadetta kovin pitkään
    -vaan yksi pikkutasku ja sekin hieman hankalasti sijoitettu
    Tänks linkeistä ja vastauksesta.
    Kriega r25 lähtee nyt tilaukseen, ei sitä kukaan ainakaan moittinut ole.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  5. #5
    Kriega R25:elle vielää IISSOOO plussa siitä ettei ole irrallaan lepattelevia kiristysremmejä!
    Honda Fireblade HRC 2012
  6. #6
    Viime kesänä oli jokin Alppinestarin reppu jossa vetoketjut olivat vedenpitäviä. Niin ne olikin ja sivutaskut olivat kuivia ja itse repussa kaikki ylhäällä mutta ilmeisesti pohjasaumat imivt veden sisään vesisateessa konetiellä ja vaatteet kastuivat.
    Hyväksi puoleksi on sanottavat ett läppäri selkää vasten sivutaskusta säilyi kuitenin kuivana ja tasku oli erittäin kätevä käyttä.

    Tänään kuitenin hankin R30:n repun ja "kuiva" kokeiluna tuntuu hyvältä & laadukkalta ja myös luotamus veden pitävyyteen kun Suomen suveta ei tiedä
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM
  7. #7
    Ortlieb Flight 22 tai 27.

    Taatusti vesitiivis, istuu hyvin eikä painokaan haittaa kun on remmit kohdallaan.
    Kawasaki Z750R - 2012 -> Suzuki GSF1250 Bandit ABS - 2013
  8. #8
    Lainaa SMI kirjoitti Katso viesti
    Ortlieb Flight 22 tai 27.

    Taatusti vesitiivis, istuu hyvin eikä painokaan haittaa kun on remmit kohdallaan.
    Kyseisten reppujennkohderyhmä varmasti osaa arvostaa vesitiivyittä ja remmien istuvuutta.
    Hienoja reppuja, enpä tiennyt niistä ennen hankintaani
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM
  9. #9
    Source Patrol on reppu jota minä käytän.
    Siinä on riittävästi tilaa pikkureissuille.
    Materiaali on ainakin kestävääja olkaimet todella hyvät, ja pysyy ainakin allekirjoittaneen selässä paremmin kuin yksikään reppu/rinkka tähän asti.
    Ei suunniteltu moporepuksi, mutta toimii siinä niin hyvin että en vaihtaisi sitä edes "oikeeseen" moporeppuun.
    Pääasia että on kivaa.
    Nykyinen: Zygä...ou nou
    Entiset: Aprilia RX50 -01, Kawasaki ZX-6R F1 -95, Yamaha YZF-R1 -99
    75m/s
  10. #10
    ...kalliita, mutta erinomasen hyviä tarkotukseensa:

    http://www.axioluggage.com/moto.html

    nimim. kolmen kesän kokemuksella
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  11. #11
    Lainaa toimeve kirjoitti Katso viesti
    ...kalliita, mutta erinomasen hyviä tarkotukseensa:

    http://www.axioluggage.com/moto.html

    nimim. kolmen kesän kokemuksella
    Ite katellu samoja reppuja, mutta onkos esim swift 2 malli vedenpitävä???
    Yamaha T7 World Raid -22
    Honda CB1000RA -10


  12. #12
    Lainaa Triple2011 kirjoitti Katso viesti
    Tänään kuitenin hankin R30:n repun ja "kuiva" kokeiluna tuntuu hyvältä & laadukkalta ja myös luotamus veden pitävyyteen kun Suomen suveta ei tiedä
    R30 toiminut prätkäreppuna jonkun vuoden, kuljetettu retkivarusteita, työkaluja, läppäriä ja ostoksia niin sateessa kuin paisteessakin... On kyllä pirun hyvä reppu "vaihteleviin" olosuhteisiin, mitään ei ole kastunut ja tuo remmisysteemi on kyllä aivan ykkönen, raskaskaan kuorma ei ala ahdistamaan vaikka tekin pisempääkin reissua.
  13. #13
    Lainaa s&s kirjoitti Katso viesti
    R30 toiminut prätkäreppuna jonkun vuoden, kuljetettu retkivarusteita, työkaluja, läppäriä ja ostoksia niin sateessa kuin paisteessakin... On kyllä pirun hyvä reppu "vaihteleviin" olosuhteisiin, mitään ei ole kastunut ja tuo remmisysteemi on kyllä aivan ykkönen, raskaskaan kuorma ei ala ahdistamaan vaikka tekin pisempääkin reissua.
    Itse ajan jo avattaresta päätellen nakulla, miten toimii ko. tyypissä?

    Kantosysteemi vakuutti minutkin ja lisäksi vesitiiviyden varmistus.
    Toki asia varmistuu vasta kauden loputtua, kun kokemuksia on tullut.

    Tilavuus varmaankin riittä hyvin omiin tarkoituksiin koska nakulla ei ole tarkoitus lähteä Eurooppaa kiertämään
    Ducati Monster 1200S vm 2014
    Ex Triumph Speed Triple vm 2011
    Ex Condor A350 vm 1975
    Ex Aasiassa Honda mopo/kevari
    Ex Solifer SM
  14. #14
    Lainaa Triple2011 kirjoitti Katso viesti
    Itse ajan jo avattaresta päätellen nakulla, miten toimii ko. tyypissä?

    Kantosysteemi vakuutti minutkin ja lisäksi vesitiiviyden varmistus.
    Toki asia varmistuu vasta kauden loputtua, kun kokemuksia on tullut.
    Toimii, musta Kriegan reppujen kanssa ei oo suuremmin väliä pyörätyypillä, reppu on tehty ajossa huomaamattomaksi ja remmelit jakaa painoa. Mulla on R35 ja sinne uppoaa ihan mukavasti tavaraa. Viime kesänä 500km päivälenkeillä tuo reppu ei ole ollut se ensimmäinen asia joka alkoi puuduttamaan.

    Lainaa Triple2011 kirjoitti Katso viesti
    Tilavuus varmaankin riittä hyvin omiin tarkoituksiin koska nakulla ei ole tarkoitus lähteä Eurooppaa kiertämään
    Jaa ei vai Ajattelin selvitä tuolla repulla + merimiessäkillä ja nakulla muutaman viikon reissun juuroopassa
    Evoluutio: Honda Monkey Z50J -86 -> Kawasaki KMX 125 -86 -> Honda NSR 125 -89 -> Yamaha YZF-R6 -04 -> KTM Superduke 990 -09 -> Triumph Street Triple 765 RS -17 -> ??
  15. #15
    Lainaa Velmu84 kirjoitti Katso viesti
    Ite katellu samoja reppuja, mutta onkos esim swift 2 malli vedenpitävä???
    ...ei näytä nuo vetoketjut olevan vesisuojattuja. Eli eppäilen vedenpitävyyttä. Tosin on tuo mulla myös satteella ollu selässä, mutta myös repussa olevat tavarat silloin vesitiiviisti pusseissa tms suojattuna. Niin, ja olen ottanu sen välitaskuhässäkän irti (ihan raakasti mattoveitteillä vetelin irti nurkista...), sopii paremmin normi työkamppeet sinne, sekä kannettava jne.

    Mutta vesitiivis: ei ainakhan vetoketjun osalta.
    Hayabusa -01 mm. Norjanreissusta albumilinkki! kuva s. 7

    319km/h Hallin kentällä 2014 liki 160tkm ajetulla tourinki-Busalla
  16. #16
    Kriega r30 olis haavelistalla, mutta hinta hirvittää opiskelijaa. Mutta miten onko kellään kokemuksia esim tästä vastaavasta kapan versiosta: http://www.allright.eu/kauppa/index....p=&tuote=WA402
  17. #17
    Mulla on toi Kapan vedenpitävä 30l reppu, jos sitä tarkoitit? Linkki ei näytä toimivan. Se on kyllä ollut ihan hyvä pidemmälläkin reissulla ja istuu selkään ajoasennossa tosi hyvin ainakin itselläni. Sanoisin että hinta-laatusuhde kohdillaan! Remmit tietysti lepattaa jonkin verran, mutta niitä voi aina pujotella jonnekin väleihin kiinni.
    Kawasaki Ninja ZX6R 2010
    Kawasaki ER-6F ABS 2009 (ex)
  18. #18
    No nyt pitäisi linkki toimia. Pitää varmaan käydä ensiviikolla kokeilemassa ja ihmettelemässä tuota tekelettä
  19. #19
    Lainaa Lihasrelaksantti kirjoitti Katso viesti
    Toimii, musta Kriegan reppujen kanssa ei oo suuremmin väliä pyörätyypillä, reppu on tehty ajossa huomaamattomaksi ja remmelit jakaa painoa.
    Juuri näin... Mä käytän R30:stä sportsterilla ja R12S:llä ajaessa ja toimii kummankin kanssa ok.
  20. #20
    Reliateciltä tilattu R25. Kokemuksia tulee heti, kun reppu löytää perille.
  21. #21
    Lainaa Juoppis kirjoitti Katso viesti
    Kriega r30 olis haavelistalla, mutta hinta hirvittää opiskelijaa. Mutta miten onko kellään kokemuksia esim tästä vastaavasta kapan versiosta: http://www.allright.eu/kauppa/index....p=&tuote=WA402
    Mulla on toi sama Kappan reppu. Ainoo ongelma, jonka olen siinä huomannut, että se rinnan yli menevä hihnan pää on vähän hankala saada kunnolla jonnekin, jossa se ei ala tuulen voimasta heilumaan. Pieni juttu, mutta vähän ärsyttävä.

    Pidemmistä reissuista mulla ei oo kokemusta ja pääasiassa käyttänyt n. 10km työmatkalla. Tuntuu kuitenkin hyvältä selässä eikä ala heti painamaan. Hinta huomioiden mun mielestä ihan pätevä reppu.
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  22. #22
    Onkos mistä jengi tilaillut tuota Kriegan R25:sta? Aikalailla samassa hintaluokassa näyttää pyörivän joka paikassa. Nyt viikonloppuna sen varmaankin tilailen, mutta aattelin vaan varmistaa että jos jostain tietystä paikkaa tilattuna siitä säästäisi sen muutaman kympin.
    Kawasaki Z750 -08

    http://taajuuskorjain.pic.fi/
  23. #23
    Mä hain tuusmotorilta ja sain kai femman tai kympin halvemmalla kun reliatecilta.... olisko ollut 115€.
    Fillari
  24. #24
    Kriega R35 löytyy ja on huipputuote. Ei paina hartioita, kamat pysyvät kuivana ja tarpeeksi tilaa vkonlopun reissulle. Ostaisin uudelleen, suosittelen
    http://www.kriega.com/pages/R35-Review.html
  25. #25
    Lainaa Stabiili kirjoitti Katso viesti
    Kriega R35 löytyy ja on huipputuote. Ei paina hartioita, kamat pysyvät kuivana ja tarpeeksi tilaa vkonlopun reissulle. Ostaisin uudelleen, suosittelen
    http://www.kriega.com/pages/R35-Review.html
    Komppaan tätä. R35 on itselläni toinut todella hyvin.
    Yamaha FZS 1000cc
    Ex: Kawasaki er-5
  26. #26
    Lainaa Telos kirjoitti Katso viesti
    Mulla on toi sama Kappan reppu. Ainoo ongelma, jonka olen siinä huomannut, että se rinnan yli menevä hihnan pää on vähän hankala saada kunnolla jonnekin, jossa se ei ala tuulen voimasta heilumaan. Pieni juttu, mutta vähän ärsyttävä.
    Eilen hain tuon Kappan ja totesin saman, että siinä ylähihnassa ei ole pidikettä kuten muissa remmeissä ja säätövaraa on kyllä melkoiselle karpaasille. Senhän voisi lyhentää ja polttaa/ommella jos ja kun tuosta on harmia. Muuten tuo tuntuu tosiaan aika pätevältä perusrepulta.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  27. #27
    Kriega R25 tuli siis hankittua ja eipä ole muuta kuin hyvää sanottavaa. Todella erinomainen tuote.
    Niin Fc Motosta ja toimitusaika oli n.5 pv.
    TEAM CAMPARI
    BMW R1250 GS Adventure

    EST,LT,LV,SWE,DEN,PL,GER,AUT,ITA,CRO,SUI,LU,SLO,SV K,HUN,SRB,BIH,RO,UA,MNE,FRA,NL,BE,

    http://ekoteko76.blogspot.fi
  28. #28
    kellään tälläsestä kokemuksia? ei olisi ainakaa hinnalla pilattu ja löytys iha oman kylän kaupastakin

    http://www.powerfactory.fi/product_i...ducts_id=15363
    2022- Honda CBR900RR 1997
    2013-> kawasaki Z1000 -03 "appelsiini" VARASTETTU JA LUNASTETTU 2014
    2006-2008 Kawasaki zzr600 -91
    "don´t ride faster than your guardian angel can fly"
  29. #29
    Kriega R25 ollut käytössä nelisen vuotta. Lisänä US-5 vedenpitävä lisäreppu, johon on hyvä kostealla kelillä (tai miksei muutenkin) laittaa lompakot, puhelimet, vaatteet yms romppeet jotka haluaa pitää täysin kuivina. Etupuolella vasemmalla pieni lisäkotelo, johon esim. saa pankki-/ajokortin kätevästi.

    Mahtava reppu. Mahtuu paljon tavaraa, eikä paina selkää/puuduta hartioita vaikka olisi täynnä. Ylimääräisiä remmejä tai lenksujakaan ei ole. Jämäkät vetoketjut ja hyvälaatuinen kangas.

    Täydet pongot Kriegan tuotteille


    636 -06
  30.  
  31. #30
    Kriegalta käytössä R25 ja R30. Ei noista paljon reppu enää parane.
    ...
Sivu: 1 / 3:sta 123 ViimeinenViimeinen