Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Tulipa tässä mieleeni pohtia, että missähän kulkevat entiset pyöräni

    Kenen hallussa lienee tai missä viilettää Suzuki GSX 750 F, rekisterinumero YG-132?

    Kawa GPX 500 R:n rekkaria en muista, mutta punainen ja vuosimalli 1988. Niitä lienee aika monta, mutta arvelen, että jos sen rekkaritunnuksen näen, niin saatan muistaa.

    Tällä hetkellä hallussani ovat Yamaha FJ CM-627 ja Suzuki GSX 750 F BE-869. Omistajat, joilta pyörät olen ostanut, ovat toki tiedossa, vaan muistaako kukaan vuosien takainen omistamisensa?
    Viimeksi muokannut: ted; 16.04.2013 klo 17:21.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  2. #2
    Tekstiviestillä numerosta 16400 voit kysellä voit kysellä omistajia.

    Ohjeet:
    http://info.fonecta.fi/palvelut-yksi...ajoneuvotiedot
  3. #3
    Lainaa Matias kirjoitti Katso viesti
    Tekstiviestillä numerosta 16400 voit kysellä voit kysellä omistajia.

    Ohjeet:
    http://info.fonecta.fi/palvelut-yksi...ajoneuvotiedot
    Tää on ihan liian helppoo kato. Ketjun alottaja tietty haluaa kehittää tästä semmosen yleisen jutusteluketjun jossa on mahollista löytää omat vanhat mopottimet ja ruveta muisteleen vanhoja kultaisia aikoja yhdessä nykyisten omistajien kanssa.

    Tai muuten vaan tehdä vähän tämmöstä omatoimista salapolliisin työtä
    voi ku ois mopo :'(
  4. #4
    Lainaa Matias kirjoitti Katso viesti
    Tekstiviestillä numerosta 16400 voit kysellä voit kysellä omistajia.

    Ohjeet:
    http://info.fonecta.fi/palvelut-yksi...ajoneuvotiedot
    Olen kuullut, että rosvot myös hyödyntävät moista palvelua. Näkevät sopivan pyörän, ottavat rekisteritunnuksen ylös ja tekevät haun. Saavat osoitetiedot ja käyvät sopivassa välissä hakemassa pyörän.

    Itse olen tästä syystä estänyt osoitetietojeni luovutuksen.
    R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
  5. #5
    Onko jollakin entinen Hayabusa K7: VR-955 ja keväällä BikeWorldiin vaihdossa antamani GSX-R 1000 K8: NW-569?
    ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
    ex-GSX-F 600 K6
    ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
    ex-GSX-R 1000 K8
    Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
    Triumph Speed Triple 955i 2002
  6. #6
    Haa tää on niin siistii seurata mitä konstaapeli sisu saa selville
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  7. #7
    Vielläkö mun oranssi ktm 125 -96 on ajossa kilpeä en muista nyt ,mut lokaris oli tarra mis luki "osta oma!" ja siin oli vaan etu vilkut.

    Viimex nähty pasilan poliisi talon edessä monta vuotta sitten.
    29v
    sähkömopo apupyörillä, italiet 50cc automaatti, kawa kx 80cc, honda cr 125,aprillia af1, ktm 125, honda cr 250r, kawa zr550,
    yamaha r1
  8. #8
    Hauska ketju

    Kokeillaas eli missähän mahtaa liikkua Bandit, joka siirtyi uudelle omistajalle Hämeenlinnaan muistaakseni 2003? Oli vuosi pari sitten myynnissä nettimotossa jossakin pohjoisessa.

    band4.jpg

    Entäpä Virago, joka taisi lähteä Mikkeliin 2009... rekkari taisi alkaa YX...

    004.jpg

    Muiden edellisten kapineiden sijainti onkin tiedossa.
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  9. #9
    Eka pyörän rekkarin muistan: OK-261 (upouusi GPZ 550 -85), näitten nykyisten härpäkkeitten rekkari pitää aina luntata jostaki.
  10. #10
    Mitähän kuluu mun lunariin menneelle kawalle?

    Eli kyseessä suht. harvinainen japanin malli ZZR400N vm ´98.

    Meikän nimissä totteli rekkaria IT-904..
    Pyörä meni yhtiölle kohtuu hyvä kuntosena, naarmuja ja murtuneet vaihdepolkimen kolmio ja
    murtunut kytkinkahva. Saatto muutakin olla, mutta tuskin enempiä tuli ku kaatu paikoillaan itekseen
    Kawasaki ZX-10R - En pyydä enkä anna anteeksi
  11. #11
    Vanha R6:seni on myynnissä Jyväskylän suunnalla, samaisen kaverin toimesta kenelle sen möin 1,5v sitten syksyllä.
    Maaginen vekotin se kyllä on kun pyyntihinta on noussut 600e siitä millä sen myin vaikka kilsojakin on tullu 5tkm lisää
  12. #12
    Yksi mun vanhoista, Yamahan R-6 oli (IO-605) oli muutama viikko sitten jonkin firman ilmoituksessa täällä orgin sivuilla.
  13. #13
    Sain YV:llä infoa, että mun vanha cebari on iideetee:llä.

    Ei muuta kun turvallisia ja huolettomia kilometrejä sinne
    Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.

    Honda VTR 1000f FireStorm -98 "näpertelyprojekti"
    Ex. Honda CBR 600 f -99
  14. #14
    Missähän mun vanhat kotarit on... Super Duke 07:n rekkari oli WL-251 ja RC8:n 57-ECE... Varsinkin Super Duken kohtalo kiinnostaa, tais olla jotain 35k mittarissa kun se lähti minulta eteenpäin...
    Kawasaki ZR-7 -01 -> Yamaha FZ6-N -05 -> KTM Super Duke 990 -07 -> Ducati Monster S4R Testastretta -08 -> KTM RC8 -09 -> Buell XB12STT -07
  15. #15
    Lainaa Tachometer kirjoitti Katso viesti
    Varsinkin Super Duken kohtalo kiinnostaa, tais olla jotain 35k mittarissa kun se lähti minulta eteenpäin...
    Se on jossain myytävänä 34 000km mittarissa

    Tämä on hyvä ketju. Samalla voi tarkastaa sen väitteen, että ruuvataanko Suomessa matkamittareita.
  16. #16
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    Se on jossain myytävänä 34 000km mittarissa

    Tämä on hyvä ketju. Samalla voi tarkastaa sen väitteen, että ruuvataanko Suomessa matkamittareita.

    Alkuperäinen "suomipyörä"
  17. #17
    Itse löysin vanhan riumppini nettimotosta myynnistä, tekis mieli melkeen ostaa se takasin
  18. #18
    Lainaa -kepa- kirjoitti Katso viesti
    Olen kuullut, että rosvot myös hyödyntävät moista palvelua. Näkevät sopivan pyörän, ottavat rekisteritunnuksen ylös ja tekevät haun. Saavat osoitetiedot ja käyvät sopivassa välissä hakemassa pyörän.

    Itse olen tästä syystä estänyt osoitetietojeni luovutuksen.
    Mitä tietoja tän sitte pitäs estää luovuttamasta? Mä oon kyllä tehny trafiin tietojen luovutuskiellon, mutta silti tuonne 16400 viestin lähettämällä sai tietää omistajan nimen, vakuutusyhtiön ja jotain muita tietoja. Ja kun lyö nimen googleen niin löytyy osote, vaikka oon tehny maistraatille kiellon näidenki luovuttamisesta. Poliisiasemalla kun taannoin asioin eivät nähneet osoitetta koneeltaan....
  19.  
  20. #19
    Yksi minun entinen pyörä oli joka kevät nettimotossa myynnissä. Tänä keväänä ei enää näkynyt. Joka kerta siihen oli tehty koneremontti ja vuosi vuodelta se oli entistä rähjäsemmän näköinen.