Tulokset 1:stä 21:een 21:sta
  1. #1
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Moro nääs,

    Lauantaina 20.4 klo 19 Tampereella kokoonnutaan pelaamaan biljardia Galaxiehin, Rautatienkatu 27.

    Nyt on varattuna allekirjoittaneen nimellä kolme pöytää kahdeksi tunniksi. Tuo on sopiva noin kymmenelle pelaajalle ja varausta säädetään tarvittaessa. Lysti maksaa 10,50€ / pöytä ja tunti, eli tällä varauksella yhteensä 63€. Maksu jaetaan osallistujien kesken ja osuus maksetaan paikan päällä allekirjoittaneelle, joten varatkaa hieman käteistä mukaan.

    Bilistelyn jälkeen jatketaan kaupungille kilistelemään ja pelaamaan jälkipelejä.
    LaMasquarade on aikeissa vetää letka-ajelun aikaisemmin samana päivänä (säävaraus) ja letkan jälkeen voi jatkaa iltaa letkeässä seurassa biliksen merkeissä. Letkasta tulee myöhemmin oma ketju.

    Ilmoittautuminen tähän ketjuun, tervetuloa!

    mukana:
    terwo
    LaMasquarade
    iideetee
    Jutta
    Telos
    Crnd
    Kalmisto
    vuohi

    ehkä:
    shyhander
    Wolferin
    jli

    statistina:
    Bren
    Viimeksi muokannut: terwo; 18.04.2013 klo 15:09.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  2. #2
    Hep!
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  3. #3
    Jos fiilikset lähtee nousuun ja saan matkan järkkääntymään niin voisin tulla vierailevaks tähdeks paikalle
  4. #4
    Minä ja Jutta ollaan mukana
    Vauhtia ja vaarallisia ajolinjoja jo vuodesta 2012
  5. #5
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Harkinnassa!
    Biljardista en tiedä mitään, menoa on torstaina, menoa on perjantaina ja härdelliä koko alkuviikko. Mutta kaljaa tekis mieli. Ehkä tuun, ehkä pääsen. Ehkä en. Voi olla että vain lepäilen.
  6. #6
    Jos ei mitään yllättävää ilmaannu, niin mukana ollaan! Sen verran vielä kuitenkin arvon mopon hakemista, että letkaan osallistuminen on heikko kysymysmerkki.
    Honda CBR1000RR '08
    ex. Yamaha FZ6-S '06
  7. #7
    No jaa, jos vaan mullon rahaa silloin, niin tuun pelaamaan varmasti. Mustahan ei ole mitään iloa sen kilistelyn osalta
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  8. #8
    Lainaa Wolferin kirjoitti Katso viesti
    No jaa, jos vaan mullon rahaa silloin, niin tuun pelaamaan varmasti. Mustahan ei ole mitään iloa sen kilistelyn osalta
    Juotte kalmiksen kanssa limua ja kilistelette niillä!
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  9. #9
    Mukana.

    Sopiiko liikuntaseteleillä maksaminen tällä keikalla? Galaxie ne ainakin hyväksyy...

    Bren on pyhästi luvannut olla koskematta biljardivälineisiin enää ikinä, mutta tulee kuulemma statistiksi.
    Viimeksi muokannut: Crnd; 15.04.2013 klo 22:46.
    Nopeet liikkeet on näyttäviä...
  10. #10
    Jonkun pitää kantaa juomiakin.. .. eiku..

    Luulisi että liikuntasetelit käy jos ne ravintolakin hyväksyy!
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  11. #11
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Eiköhän tuo liikuntaseteleillä maksaminenkin saada säädettyä. Anna ne vaan mulle ennenkuin menen kuittaamaan laskun. Juomien oston noilla saat säätää itse
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  12. #12
  13. #13
    Mukana kuin peräpukama! HOhohohohohooo... joo aika huono mutta kumminkin
  14. #14
    Voisin kävästä tuopillisella työvuoron päättymisen jälkeen (23.00). Soittelen vaikka Terwolle, todennäköisesti siinä kohtaa ei kyllä kukaan enää tolpillaan ole
  15. #15
    Riippuu mihin aikaan olen Porista takas Mansessa.....ja fiiliksistäkin hieman.
    vitutukseen ei viitti lähtee juomaan.
  16. #16
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Miten tää toinoi jos ei pelaa sitä sitä… kovapalloista tikullatökkimispeliä, niin meneekö tuosta joku maksu tai semmoinen vapaaehtoisen oluen lisäksi?

    edit: tää ei olekaan baarivai…
  17. #17
    Ei mun mielestä ketään voida velottaa pelaamisesta, jos ei kerran pelaa. Eli mukaan vaan vaikket pelaiskaan. Mäkin pääsen varmasti tulemaan, jäihän tilille laskujen maksun jälkeen huimat 18e, sillähän mä pistän jo elämän risaiseksi Ja ainahan häviäjä voi maksaa mun juomat Jos tällä kertaa pääsis orggeilusta myös yhtenä palana kotiin enkä hajottais itteeni. Voinhan mä tietty siellä tökätä itseäni sillä kepillä silmään tai murtaa kivellä sormeni, mikään ei tunnu vanhojen tapahtumien valossa olevan mulle mahdotonta...
    <p>Mutkitteluille Honda CB 600 F Hornet -07 &#39;isoveikka&#39; ja kaupunkiajoon 50cc retro-skootteri &#39;pikkusikko&#39;</p><p>Tu(u)naaja: http://blogi.punaisenkatonalta.fi</p>
  18. #18
    MC Halbamatkat billiga resare terwo:n avatar
    Liittyi Oct 2004
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Galaxiesta saa juomia moneen makuun ja pakko ei ole pelata. Letkeään seuraan voi tulla notkumaan ilman 'pääsymaksua'. Varsinainen baareilu on biljardin jälkeen. Mitään tarkkaa suunnitelmaa jatkopaikoista ei vielä ole, mutta ensimmäisenä varmaan suunnataan paikkaan josta saa syötävääkin.
    Right now I'm having amnesia and deja vu at the same time - I think I've forgotten this before.
  19. #19
    Tuu shy galaxiehen vaan jo turiseen.. viimeks nähty ties millo, uus pyörä ja kaikkee sulla jo..
    Kawazaki Z900 2020
    (Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05)
  20. #20
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mä tässä.. Voisin ehkä irtaantua muutamalle oluelle... En kovin myähään mut...ihan vaanmuutamalle... Juon tässä jo ekaa..
  21.  
  22. #21
    upea ilta, kiitos kaikille <3