Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Tarttee uuden yksiosaisen nahkapuvun. Olen 172 cm ja 67 kg. Kaikille puvuille joita olen koittanut (koko 52) on yhteistä, että kiristävät rinnan (ei siis vatsan) kohdalta. Paljonko venyy käytössä ja paljonko saa venytettyä käsivoimin/muilla konsteilla. Isompi ei voi olla koska silloi perse roikkuu maassa ja pinempää en ole tohtinut koittaa.
    pengis
  2. #2
    Riippuu vähän käyttötarkoituksestakin. Itsellä radalla yksiosainen Dainese kokoa 48. Päällä kuin golf-hanska. Mutta ei sillä viitsi kyllä muualle mennä, kun ei pääse kunnolla suoraan. Pyörän päällä istuu tosi hyvin. Alkuun en saanut yksin edes päälle, mutta vanhakin notkistuu ja pienen harjoittelun jälkeen meni jo yksinkin. Kun vetää vetskan kii, tuntuu, kun rinnasta puristaa.

    Niin mittani ovat 8 cm korkeammalla 13 kg suuremmalla painolla mennään.
    Ajamattomat kilomerit ovat vielä edessä

    Tunturi SuperSport vm 1973 Hondat CB 500 vm 1973 x 2 -> Kawasaki Z 1300 vm 1989 ->Honda Varadero 125 vm 2000 -> ja nykyiset Yamahat FJR 1300 vm 2006 YZF-R1 vm 2010 WR 450F vm 2005 YZF-R6R vm. 2006

    Marunari
  3. #3
    Kastele se puku siitä kireästä kohdasta ja pidä himassa päällä pari iltaa,
    sillälailla se venyy ainakin puoli numeroa.
    Tällaisen ohjeen sain itse korjausompelijalta nahkapuvun housujen kanssa (takki on ompelijalla korjattavana).
  4. #4
    Lainaa pengis kirjoitti Katso viesti
    Tarttee uuden yksiosaisen nahkapuvun. Olen 172 cm ja 67 kg. Kaikille puvuille joita olen koittanut (koko 52) on yhteistä, että kiristävät rinnan (ei siis vatsan) kohdalta. Paljonko venyy käytössä ja paljonko saa venytettyä käsivoimin/muilla konsteilla. Isompi ei voi olla koska silloi perse roikkuu maassa ja pinempää en ole tohtinut koittaa.
    Meidän yhteistyöyritys Ateljé Anni-Ilona tekee nahkapukujen muutos ja muokkaustöitä. Orgin zetillä saa mukavasti rabattia vaikka kyse onkin käsityöstä josta ei koskaan kuuluisi tinkiä
    youtube channel "austrianoutlaw"
    Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
    Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
  5. #5
    Aina kartalla. Makeka:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Oct 2007
    Espoo - Esbo!
    Nuo tuppaavat kiristämään "rinta rottingilla" asennossa, kun ovat tarkoitetut käytettäväksi ajoasenossa (kyykky). Arvaa minkä takia joka jäpikäs avaa varikolle saapuessa vetoketjun . Noilla spekseillä olettaisin puvun olevan oikeaa kokoa, istuvuutta voi toki aina hikoilla saunassa, etukumarassa istuen.
    Pieneen Kotkaan ei mahdu paljon vikoja.
    Se valkoinen kikseri.
  6. #6
    Mulla on itse asiassa just tuolla Anni-Ilonalla Lindstrandsin yläosa korjauksessa, 52 muuten ok mitoilla mutta pikkasen joutuu kiilaa laittamaan että saa vetskarin kiine.
  7. #7
    Nancy f**king Drew Kriisi:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Dec 2003
    Espoo
    MotOrg ry jäsen
    Vanhempia ketjuja samasta probleemista
    kliks
    kliks2
    kliks3
    kliks4
    -nomen est omen-
  8.  
  9. #8
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa pengis kirjoitti Katso viesti
    Tarttee uuden yksiosaisen nahkapuvun. Olen 172 cm ja 67 kg. Kaikille puvuille joita olen koittanut (koko 52) on yhteistä, että kiristävät rinnan (ei siis vatsan) kohdalta. Paljonko venyy käytössä ja paljonko saa venytettyä käsivoimin/muilla konsteilla. Isompi ei voi olla koska silloi perse roikkuu maassa ja pinempää en ole tohtinut koittaa.
    Nahkapuku on silloin oikean kokoinen uutena kun voit 1) laskeutua kyykkyyn ilman 2) hengittää. Uuden puvun kuuluukin olla tiukka varsinkin jos kyseessä on lehmännahkainen puku. Puku venyy kyllä käytössä aika reilusti. Esim. itselläni tuo Spyken puku oli sellainen, että uutena selkäpanssarin kanssa ahdisti aika reilusti ja oli pirun vaikea pukea/riisua, mutta nyt puku on karvan löysä vaikka painoakin on tullut viitisen kiloa lisää tässä välissä.
    Superbike #7